M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "PR1 (marka)"

Kraj, 20 października 2015

K2 odpowiada za kreację kampanii "Wybory bez barier"

Akcja ma zachęcić wyborców z niepełnosprawnością do udziału w zbliżających się wyborach parlamentarnych.

Kraj, 9 października 2014

Orange ostrzega przed nieuczciwymi przedstawicielami handlowymi

Do udziału w kampanii zaproszono Krystynę Loskę. Autorem kreacji jest agencja Publicis.

Kraj, 16 października 2013

Artur Żmijewski znów reklamuje SKOK Ubezpieczenia

Ubezpieczyciel promuje polisy podróżne, NNW i mieszkaniowe.

Kraj, 11 października 2012

Kolejna kampania z Sercem i Rozumem

Najnowsza kampania autorstwa agencji Publicis zrealizowana dla Orange.

Kraj, 12 sierpnia 2011

Polfarmex wspiera linię Aflavic

Kampania toczy się głównie w radiu.

Kraj, 13 maja 2008

Eskadra prowadzi projekt dla Ministerstwa Rozwoju Regionalnego

Grupa Eskadra na zlecenie Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Departamentu Zarządzania Programami Konkurencyjności i Innowacyjności przygotowała i zrealizowała kampanię informacyjną "Dotacje na...

Kraj, 3 kwietnia 2008

Polpharma rusza z pierwszą kampanią Polocardu

Firma farmaceutyczna Polpharma rusza z pierwszą w historii kampanią reklamową Polocardu - leku zapobiegającego zawałom serca. Kampania jest skierowana do...

Kraj, 29 października 2007

Akcję Znicz "Gazety Wyborczej" wspiera kampania promocyjna

W związku z dniem Wszystkich Świętych "Gazeta Wyborcza" (Agora SA) przygotowała akcję Znicz. Od 27 października na łamach "Gazety" publikowane...

Kraj, 30 sierpnia 2007

"Rzeczpospolita" w przyszłym tygodniu z "Vademecum Biznesu"

"Rzeczpospolita" (Presspublica) od 3 do 7 września ukazywać się będzie codziennie z "Vademecum Biznesu". Stały dodatek "Dobra Firma" zamieni się...

Kraj, 15 czerwca 2007

Hard & Smart i Star Media realizują kampanię dla Banków Spółdzielczych

Banki Spółdzielcze rozpoczynają kolejną wspólną kampanię reklamową. Tym razem promuje ona loterię dla klientów. Kampania prowadzona jest w telewizji, radiu,...

Kraj, 14 lutego 2006

Banki spółdzielcze chcą odmłodzić wizerunek - rusza ich pierwsza wspólna kampania

Banki spółdzielcze, skupione w trzech zrzeszeniach pod przewodnictwem Banku Polskiej Spółdzielczości (BPS), Gospodarczego Banku Wielkopolskiego (GBW) oraz Mazowieckiego Banku Regionalnego,...

Kraj, 6 lutego 2006

Arip i Gryf przygotowują wiosenną kampanię Banku Pocztowego

Agencja reklamowa Arip i dom mediowy Gryf z Torunia zrealizują wiosenną kampanię reklamową Banku Pocztowego planowaną na przełom I i...

Kraj, 9 stycznia 2006

"Gazeta Prawna" dziś w wyższym nakładzie, z CD-ROM-em do wypełniania PIT-ów

"Gazeta Prawna" (Grupa Wydawnicza "Infor") w dzisiejszym wydaniu ma podniesiony nakład do 250 tys. egz., co związane jest z dołączeniem...

Kraj, 7 grudnia 2005

Ukazała się czwarta edycja wspólnego raportu "Polityki" i "The Economist"

Współpraca "Polityki" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) i brytyjskiego "The Economist" zaowocowała czwartą edycją raportu "Świat i Polska" (2006). Jest w sprzedaży...

Kraj, 3 listopada 2005

Michał Kobosko nowym redaktorem naczelnym "Forbesa"

Michał Kobosko objął stanowisko redaktora naczelnego miesięcznika "Forbes" (Axel Springer Polska). Karierę w tym wydawnictwie rozpoczął w ubiegłym roku w...

Kraj, 22 września 2005

Krystyna Loska użyczyła głosu w reklamach radiowych leku Lekosen

Agencja reklamowa Demo Effective Launching przygotowała kampanię reklamową dla Lekosenu, preparatu nasennego, którego producentem jest Lek Polska. Emisja reklam rozpoczęła...

Kraj, 22 września 2005

Polskie Radio chce odmłodzić grupę odbiorców Programu I

Polskie Radio SA przygotowało drugi etap wizerunkowej kampanii reklamowej Programu I (PR1) (pierwszy - wiosenny etap kampanii - obejmował okres...

Kraj, 2 września 2005

Prymat będzie reklamował 10-lecie marki Kucharek

PPH Prymat, producent przypraw, przygotował promocję konsumencką i wspierającą ją intensywną kampanię reklamową z okazji 10-lecia obecności na rynku marki...

Kraj, 9 sierpnia 2005

Słuchalność RMF FM i Radia Zet w ostatnim kwartale gorsza niż przed rokiem

Z 25,36 proc. w okresie V-VII 2004 r. do 22,69 proc. w okresie V-VII 2005 spadł udział w rynku słuchalności...

Kraj, 21 czerwca 2005

Bayer najaktywniejszym reklamodawcą w segmencie agrarnym

Według agencji Martin & Jacob, specjalizującej się w marketingu agrarnym, w okresie od stycznia do maja 2005 r. wartość rynku...

Kraj, 3 czerwca 2005

Promocja wspiera dodatek "Super Expressu" o stosunku Jana Pawła II do najmłodszych

Promocja w Programie I Polskiego Radia (PR1), RMF FM oraz na łamach "Super Expressu" towarzyszy ukazaniu się dziś specjalnego dodatku...

Kraj, 5 maja 2005

"Gazeta Wyborcza" rozpocznie publikację nowego cyklu wydawniczego

"Gazeta Wyborcza" rozpoczyna publikację nowego cyklu wydawniczego - kroniki pontyfikatu Jana Pawła II "Nasz Papież" w 27 częściach. Kronika będzie...

Kraj, 4 maja 2005

"Polityka" dołącza i promuje dodatek o kosmetykach

Do najnowszego numeru tygodnika "Polityka" dołączona jest "Książeczka do kosmetyczki". Jest to 28-stronicowy dodatek konsumencki - poradnik na temat kosmetyków....

Kraj, 29 kwietnia 2005

Wiadomości biznesowe - to nowa kampania taryf maxprofit! Plusa

Polkomtel SA, operator sieci komórkowej Plus GSM, rozpoczął nową kampanię reklamową wspierającą promocyjną ofertę w taryfach maxprofit! dla firm. Przygotowała...

Kraj, 31 marca 2005

Shell gruntownie odmienia swoją markę Helix

Shell Polska gruntownie odmienia i odświeża komunikację swojej marki olejów silnikowych Shell Helix. W odróżnieniu od dotychczasowych reklam olejów Shell...

Kraj, 28 lutego 2005

Cezary Pazura w nowej kampanii Atlasa wartej kilkanaście milionów złotych

Znany aktor Cezary Pazura wystąpi w najnowszej reklamie klejów do glazury Atlas, która ruszy 1 marca. Kreację kampanii opracował dział...

Kraj, 28 lutego 2005

Cezary Pazura wystąpi w nowej kampanii Atlasu

Znany z filmów fabularnych i seriali komediowych aktor Cezary Pazura wystąpi w najnowszej reklamie klejów do glazury Atlas, która ruszy...

Kraj, 27 stycznia 2005

"Walking fingers" w reklamach Polskich Książek Telefonicznych

W tym tygodniu na tablicach outdoorowych pojawiło się "rozwiązanie" teaserowej kampanii reklamowej Polskich Książek Telefonicznych, wydawcy katalogów teleadresowych pod tą...

Kraj, 17 grudnia 2004

Studio P przygotowało nową identyfikację wizualną Polskiego Radia

Agencja reklamowa Studio P Andrzeja Pągowskiego jest autorem nowej wizualizacji logo Polskiego Radia SA. W ramach projektu agencja przygotowała nową...

Kraj, 27 września 2004

8,5 mln zł na reklamę środków ochrony roślin w I połowie roku

Agencja Martin & Jacob opublikowała wyniki wydatków na reklamę w mediach rolniczych w I połowie br., z których wynika, że...

Kraj, 14 września 2004

"Polityka" z drugą edycją dodatku "Niezbędnik Inteligenta"

Do najnowszego numeru "Polityki", który będzie na rynku od jutra, zostanie dołączony drugi raz w tym roku bezpłatny dodatek "Niezbędnik...

Kraj, 3 września 2004

"Gazeta Prawna" z informacjami społ.-polit. i rozbudowaną gospodarką

"Gazeta Prawna", dziennik prawno-gospodarczy Wydawnictwa Infor, wyraźnie się zmienia. Pierwszy numer nowej "Gazety Prawnej" ukaże się w poniedziałek 6 września...

Kraj, 11 sierpnia 2004

"Polityka" wydała dodatek "Przewodnik Olimpijski"

Tygodnik "Polityka" wydawany przez Spółdzielnię Pracy "Polityka" wydał bezpłatny dodatek "Przewodnik Olimpijski". Suplement poświęcony jest igrzyskom olimpijskim. W dodatku znalazł...

Kraj, 20 lipca 2004

Peugeot rozpoczyna dwie kampanie wspierające oferty promocyjne modeli Partner i 206 HB

Peugeot Polska rozpoczęło wczoraj kampanie przygotowane przez Euro RSCG Warsaw. Ich celem jest poinformowanie o nowej ofercie promocyjnej dotyczącej modeli...

Kraj, 15 czerwca 2004

Peugeot przygotował kampanię nowego na polskim rynku modelu 407

Peugeot wprowadza na polski rynek nowy model samochodu oznaczony numerem 407. Celem wspierającej go kampanii (hasło reklamowe brzmi "Znów warto...

Kraj, 19 maja 2004

Eurobank rozpoczął telewizyjną kampanię lokat, maj obfituje w akcje marketingowe

Eurobank rozpoczął w tym tygodniu telewizyjną kampanię lokat. Wykorzystywane są w niej trzy różne spoty, kampania potrwa do połowy czerwca....

Kraj, 27 kwietnia 2004

Wzmocniona kampania "Polityki" z dodatkiem "Lista 500"

Najnowszy numer "Polityki" jest wspierany dwutorową promocją. Nagłaśniane jest najnowsze wydanie tygodnika oraz samodzielnie - dodatek do niego, to jest...

Kraj, 23 kwietnia 2004

Agencja Martin & Jacob rozszerza monitoring reklam rolniczych

Agencja Martin & Jacob rozszerza monitoring reklam rolniczych realizowanych w ramach projektu badawczego AgricultureMonitoringSystem. Wprowadzono miesięczny pomiar wskaźnika Prestige Index....

Kraj, 19 lutego 2004

Lek-Am wspiera reklamą brand Melatonina

Producent leków Lek-Am prowadzi kampanię reklamową marki Melatonina. Strategię, kreację, planowanie i zakup mediów firma przygotowała we własnym zakresie. Obecnie...

Kraj, 2 lutego 2004

"Gazeta Prawna" od dziś odmieniona; zmiany wspierane kampanią

"Gazeta Prawna", dziennik Wydawnictwa Infor, ukazuje się od dziś w mocno odmienionym kształcie. Zmiany w gazecie komunikowane będą za pomocą...

Kraj, 30 stycznia 2004

Nowy dodatek "Gilotyna" w czwartkowym "Super Expressie"

"Super Express" w każdy czwartek będzie ukazywał się z humorystycznym dodatkiem "Gilotyna". Nowy dodatek jest promowany w radiu (RMF FM,...

Kraj, 26 stycznia 2004

BGŻ rozpoczął radiowo-prasową kampanię rocznych lokat Akces

Bank BGŻ SA rozpoczął kampanię wspierającą nowy produkt - roczne lokaty Akces III. Celem kampanii jest zarówno wsparcie sprzedaży produktu,...

Kraj, 26 stycznia 2004

BGŻ rozpoczął radiowo-prasową kampanię rocznych lokat Akces

Bank BGŻ SA rozpoczął kampanię wspierającą nowy produkt - roczne lokaty Akces III. Celem kampanii jest zarówno wsparcie sprzedaży produktu,...

Kraj, 2 grudnia 2003

Nationwide sponsoruje nową płytę Jana Kantego Pawluśkiewicza

(Nationwide) Rozpoczęła się promocja płyty Jana Kantego Pawluśkiewicza pt. "Consensus". Towarzystwo ubezpieczeniowe Nationwide wspierało finansowo kolejne etapy realizacji. To pierwsza...

Kraj, 28 listopada 2003

Wspólna publikacja tygodników "Polityka" i "The Economist" - II edycja

(Spółdzielnia Pracy Polityka) Tygodnik "Polityka" wyda na przełomie listopada i grudnia br. drugą edycję specjalnego raportu "Świat i Polska" przygotowanego...

Kraj, 12 września 2003

Radio Zet odnotowało w ciągu roku 9,9-proc. wzrost słuchalności

Ostatnie 12 miesięcy to dynamiczny wzrost Radia Zet. W ujęciu rocznym Radio Zet uzyskuje największą dynamikę wzrostu wśród stacji ogólnopolskich...

Kraj, 3 września 2003

Lek-Am wspiera reklamą preparat Biosteron

Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne Lek-Am Sp. z o.o. rozpoczęło kampanię reklamową produkowanego przez siebie preparatu parafarmaceutycznego Biosteron. Kampania, która przebiega w radiu...

Kraj, 26 sierpnia 2003

Finał "Lata z radiem" 2003

Gwiazdy polskiej sceny muzycznej, finał Miss "Lata z radiem", konkursy, zabawy i pyszny polski obiad w największym garze i patelni...

Kraj, 11 sierpnia 2003

Joker PR rozpocznie promocję płyty Michała Milowicza

Działaniami PR oraz promocją debiutanckiej płyty Michała Milowicza zajęła się Joker PR Kompania Komunikacyjna. Promocję zapoczątkował koncert w warszawskim klubie...

Kraj, 7 sierpnia 2003

McCann-Erickson współautorem najnowszej kampanii społecznej PCK

Polski Czerwony Krzyż (PCK) rozpoczyna kampanię społeczną na rzecz bezpieczeństwa dzieci na drogach w związku z rozpoczynającym się we wrześniu...