M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "PR3 (marka)"

Kraj, 3 listopada 2015

HBO promuje nowy serial

Kampania oparta jest na rozbudowanym media miksie.

Kraj, 22 lipca 2013

Serial o dziennikarzach promowany głównie w kanałach informacyjnych

HBO przygotowuje kampanię serialu "Newsroom" opowiadającego o dziennikarzach tworzących wieczorne wiadomości "News Night" w fikcyjnej telewizji ACN.

Kraj, 11 października 2012

Kolejna kampania z Sercem i Rozumem

Najnowsza kampania autorstwa agencji Publicis zrealizowana dla Orange.

Kraj, 26 kwietnia 2012

Getin Bank gwarantuje cenę 4,99 zł za litr benzyny

Za pomocą nietypowej kampanii bank promuje karty debetowe.

Kraj, 16 kwietnia 2012

Alior Bank zaprasza małe firmy [wideo]

Bank zachęca drobnych przedsiębiorców, by przenieśli do niego swoje rachunki.

Kraj, 3 listopada 2011

Young & Rubicam dla marki Saturn

Rusza nowa kampania Saturna z okazji 50 lat obecności w Europie.

Kraj, 3 lutego 2009

Wasowski i Szczęśniak reklamują Link4 również w radiu

Duet satyryków Grzegorz Wasowski i Sławomir Szczęśniak, którzy reklamują ostatnio ofertę towarzystwa ubezpieczeniowego Link4 (o ich ostatniej kampanii telewizyjno-internetowej pisaliśmy...

Kraj, 13 czerwca 2008

Philips wprowadza "Mistrzowską gwarancję" na odbiorniki TV

Philips prowadzi akcję promocyjną wokół Euro 2008. Przy tej okazji zapewnia cztery lata opieki gwarancyjnej na wybrane modele telewizorów do...

Kraj, 2 czerwca 2008

Janda, Kot, Mroczek i Żurawski w nowej kampanii wizerunkowej Eurobanku

Eurobank startuje z nową kampanią wizerunkową pod hasłem: "Milion powodów, milion kredytów" (chodzi o kredyty gotówkowe). W spotach reklamowych występują...

Kraj, 13 maja 2008

Eskadra prowadzi projekt dla Ministerstwa Rozwoju Regionalnego

Grupa Eskadra na zlecenie Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Departamentu Zarządzania Programami Konkurencyjności i Innowacyjności przygotowała i zrealizowała kampanię informacyjną "Dotacje na...

Kraj, 24 kwietnia 2008

Union Investment zachęca do inwestycji w firmy, które zarobią na Euro 2012

Union Investment TFI rozpoczyna kampanię reklamową, w której zachęca do inwestycji w spółki z branż, które skorzystają na przygotowaniach Polski...

Kraj, 19 marca 2008

ING reklamuje hipoteki

ING Bank Śląski rozpoczął kampanię reklamową kredytów hipotecznych. Wspiera ona promocję konsumencką - loterię, w której nagrodą jest spłata odsetek...

Kraj, 18 marca 2008

Bank BGŻ prowadzi kampanię "Wszystko w jednym okienku"

Agencja McCann Erickson przygotowała kolejną kampanię produktową dla Banku BGŻ pod hasłem: "Wszystko w jednym okienku". Komunikacja zakłada prezentację pakietów...

Kraj, 31 sierpnia 2007

"Rzeczpospolita" z "Mitologiami świata", "Dziennik" - z "Atlasem świata"

"Rzeczpospolita" (Presspublica) i "Dziennik" (Axel Springer Polska) na początku września inaugurują nowe serie wydawnicze. Od wtorku 4 września "Rzeczpospolita" rozpocznie...

Kraj, 30 sierpnia 2007

"Rzeczpospolita" w przyszłym tygodniu z "Vademecum Biznesu"

"Rzeczpospolita" (Presspublica) od 3 do 7 września ukazywać się będzie codziennie z "Vademecum Biznesu". Stały dodatek "Dobra Firma" zamieni się...

Kraj, 23 sierpnia 2007

Olympus Polska planuje wsparcie sprzedaży aparatów kompaktowych

Cyfrowa lustrzanka Olympus E-510 otrzymała prestiżową nagrodę EISA jako najlepszy aparat konsumencki tego roku. Z tej okazji Olympus Polska przygotował...

Kraj, 6 lipca 2007

Kampania wspiera spacerownik "Gazety" po wybranych miastach Polski

Ogólnopolskie wydanie "Gazety Wyborczej" (Agora SA) w najbliższą sobotę ukaże się z bezpłatnym dodatkiem - spacerownikiem po wybranych miastach Polski...

Kraj, 27 marca 2007

Goodyear Polska wspiera swoje cztery marki w związku z wiosennym sezonem oponiarskim

Grupa Goodyear Polska rozpoczęła wiosenne kampanie wizerunkowe swoich marek: Goodyear, Dunlop, Fulda i Dębica. Działania zostały przygotowane przez agencje S4...

Kraj, 30 stycznia 2006

Gorąca plaża w środku zimy - PTC reklamuje nową odsłonę Happy Taniej w Erze Tak Tak

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era, przygotowała nową odsłonę swojego programu lojalnościowego Happy Taniej dla stałych użytkowników telefonów na kartę...

Kraj, 9 stycznia 2006

"Gazeta Prawna" dziś w wyższym nakładzie, z CD-ROM-em do wypełniania PIT-ów

"Gazeta Prawna" (Grupa Wydawnicza "Infor") w dzisiejszym wydaniu ma podniesiony nakład do 250 tys. egz., co związane jest z dołączeniem...

Kraj, 6 grudnia 2005

Chevrolet komunikuje upusty cenowe w świątecznej kampanii

General Motors Poland komunikuje upusty cenowe na modele Chevroleta z 2005 roku w przedświątecznej kampanii reklamowej. Upustami są objęte wszystkie...

Kraj, 6 grudnia 2005

Chevrolet komunikuje upusty cenowe w świątecznej kampanii

General Motors Poland komunikuje upusty cenowe na modele Chevroleta z 2005 roku w przedświątecznej kampanii reklamowej. Upustami są objęte wszystkie...

Kraj, 21 listopada 2005

Polkomtel rozpoczyna komunikację świątecznej oferty abonamentowej Plusa

Polkomtel SA, operator sieci Plus, rozpoczyna intensywną multikanałową (telewizja, prasa, radio, kina, outdoor, internet, BTL) komunikację swojej świątecznej oferty dla...

Kraj, 18 listopada 2005

PZL autorem świątecznej kampanii Simplusa

Polkomtel SA, operator sieci komórkowej Plus, dla użytkowników telefonów na kartę Simplus przygotował świąteczną ofertę Wolny Numer, czyli darmowe rozmowy...

Kraj, 16 listopada 2005

"Polityka" z dodatkiem "Stół Polityki" wsparta kampanią

Aktualne wydanie "Polityki" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) ukazało się z dodatkiem "Stół Polityki" autorstwa Piotra Adamczewskiego. Wydanie wspierane jest w TVP,...

Kraj, 20 października 2005

Renault promuje model Thalia z kredytem 50/50

Renault Polska prowadzi kampanię reklamową modelu Thalia z ofertą kredytową 50/50. Hasło kampanii wprost nawiązuje do oferty kredytowej: "Tylko 15,4...

Kraj, 12 października 2005

Polkomtel reklamuje tańsze połączenia stacjonarne dla biznesu

Polkomtel SA, operator sieci komórkowej Plus, przygotował nową kampanię reklamową wspierającą sprzedaż usługi Prefiks 1069 - Prefiks dla Biznesu, czyli...

Kraj, 20 września 2005

Lufthansa wzmacnia swój wizerunek, celując w klasę biznes

Polski oddział niemieckich linii lotniczych Lufthansa rozpoczął drugą odsłonę swojej strategicznej kampanii mającej umocnić wizerunek Lufthansy na polskim rynku. 2,5-miesięczna...

Kraj, 14 września 2005

Promocja "Niezbędnika Inteligenta", kwartalnego dodatku "Polityki"

"Niezbędnik Inteligenta", kulturalno-publicystyczny bezpłatny dodatek "Polityki" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy), ustalił częstotliwość na kwartalną. Właśnie ukazał się numer tygodnika z szóstym...

Kraj, 23 sierpnia 2005

Kampania "Manager Magazin" wraz z promocją Złotej Karty American Express

"Manager Magazin" (Wydawnictwo Infor Manager) ma większą kampanię wydania wrześniowego w stosunku do kampanii towarzyszących poprzednim numerom. Rozbudowanie mediaplanu wiąże...

Kraj, 22 sierpnia 2005

Seat rozpoczął kampanię taktyczną "Czerwone światło dla używanych"

Iberia Motor Company (Seat) rozpoczęła kampanię taktyczną pod hasłem: "Czerwone światło dla używanych". Kampania wspiera ofertę przygotowaną z myślą o...

Kraj, 1 sierpnia 2005

Peugeot informuje w reklamach o obniżce cen samochodów

Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw przygotowała kolejną odsłonę kampanii informującą o obniżce cen na samochody osobowe i dostawcze Peugeot "Uwaga!...

Kraj, 18 lipca 2005

Siemens i Era GSM reklamują telefon M65

Kampania reklamowa organizowana jako wsparcie konkursu Ery kierowana jest do nabywców aparatu Siemens M65 lub zestawu M65 z uchwytem rowerowym....

Kraj, 15 lipca 2005

Publicis wspiera letnią promocję Renault

Renault Polska prowadzi kampanię reklamową "Przyda się na lato" mającą na celu zwrócenie uwagi klientów na promocyjne ceny wybranych modeli...

Kraj, 13 lipca 2005

"Manager Magazin" systematycznie promowany chce zwiększyć sprzedaż

Radio Zet, PR3 i wybrane tytuły prasowe obejmie kampania reklamowa sierpniowego wydania "Manager Magazin" (Wydawnictwo Infor Manager). Kampania wystartuje 21...

Kraj, 12 lipca 2005

"Polityka" propaguje sudoku - japońskie krzyżówki cyfrowe

"Polityka" (wydawca: "Polityka" Spółdzielnia Pracy) przygotowała wydanie specjalne na lato z japońskimi krzyżówkami cyfrowymi "Sudoku". W nakładzie 150 tys. egz.,...

Kraj, 30 maja 2005

Plus Nieskończoność w telewizji, prasie, radiu, internecie i na outdoorze

Kampania reklamowa nowej usługi Plus Nieskończoność Polkomtela (Plus GSM), o której informowaliśmy w DS "MMP" 24 maja, przygotowana przez PZL...

Kraj, 9 maja 2005

Tomasz Ziółkowski szefem redakcji sportowej TVP2

Tomasz Ziółkowski obejmuje kierownictwo w redakcji sportowej TVP2. Zastąpi Zygmunta Lenkiewicza, który został zawieszony w pełnieniu obowiązków szefa redakcji. Ziółkowski...

Kraj, 9 maja 2005

Nissan przeprowadzi akcję drzwi otwartych i kampanię wsparcia Almery

Nissan Poland przeprowadzi w dniach 9-15 maja akcję drzwi otwartych. Będzie ona komunikowana kampanią w mediach. - Jest to akcja...

Kraj, 5 maja 2005

"Gazeta Wyborcza" rozpocznie publikację nowego cyklu wydawniczego

"Gazeta Wyborcza" rozpoczyna publikację nowego cyklu wydawniczego - kroniki pontyfikatu Jana Pawła II "Nasz Papież" w 27 częściach. Kronika będzie...

Kraj, 4 maja 2005

"Polityka" dołącza i promuje dodatek o kosmetykach

Do najnowszego numeru tygodnika "Polityka" dołączona jest "Książeczka do kosmetyczki". Jest to 28-stronicowy dodatek konsumencki - poradnik na temat kosmetyków....

Kraj, 4 maja 2005

Frans Maas Polska sponsorem największego w Polsce cyklu regat dla żeglarzy amatorów

Firma logistyczna Frans Maas Polska została sponsorem tegorocznego Pucharu Polski Jachtów Kabinowych (PPJK), największego w Polsce cyklu regat dla żeglarzy...

Kraj, 29 kwietnia 2005

Wiadomości biznesowe - to nowa kampania taryf maxprofit! Plusa

Polkomtel SA, operator sieci komórkowej Plus GSM, rozpoczął nową kampanię reklamową wspierającą promocyjną ofertę w taryfach maxprofit! dla firm. Przygotowała...

Kraj, 26 kwietnia 2005

Promocja radiowa i prasowa towarzyszy "Liście 500" tygodnika "Polityka"

"Lista 500" największych polskich przedsiębiorstw przygotowana przez "Politykę" (Spółdzielnia Pracy "Polityka") otrzyma promocję w RMF FM, PR3, Tok FM, w...

Kraj, 21 kwietnia 2005

Citroen reklamuje oferty z odliczeniem VAT-u

Wystartowała multimedialna kampania reklamowa przygotowana przez Euro RSCG Warsaw dla Citroen Xsara Picasso, Citroen Berlingo, Citroen C5 VAN pod hasłem...

Kraj, 7 kwietnia 2005

PTF Bank promuje nową markę i ofertę kredytową

PTF Bank SA, który od początku roku działa pod nową marką Santander Consumer PTF Bank, rozpoczął kampanię wizerunkowo-produktową, która ma...

Kraj, 4 kwietnia 2005

PKO BP rozpoczęło dwumiesięczną akcję promocyjną Lokaty Bawarskiej

Bank PKO BP SA przygotował dwumiesięczną kampanię i promocję wspierającą sprzedaż lokat pod nazwą Lokata Bawarska. Kampania kierowana jest zarówno...

Kraj, 31 marca 2005

Shell gruntownie odmienia swoją markę Helix

Shell Polska gruntownie odmienia i odświeża komunikację swojej marki olejów silnikowych Shell Helix. W odróżnieniu od dotychczasowych reklam olejów Shell...

Kraj, 23 marca 2005

Bank Millennium reklamuje kredyty hipoteczne

Bank Millennium SA rozpoczyna wiosenną kampanię reklamową oferty kredytów hipotecznych pod hasłem "MilleKredyt Dom. Łatwo dostać. Łatwo spłacić". Kampania obejmuje...

Kraj, 1 marca 2005

ARR rozpoczyna kampanię promującą mleko

Rozpoczęła się kampania reklamowa promująca mleko przygotowana przez agencje Euro RSCG Warsaw i Euro RSCG 4D. Inicjatorem projektu jest Komisja...