M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Pracuj.pl (firma)"

Kraj, 6 października 2015

Pracuj.pl zna wszystkich pracodawców [wideo]

Kampanię przygotowały VML Poland i MediaCom Warszawa.

Kraj, 24 marca 2015

Wzmocnienia personalne w HyperCrew

Agencja rozbudowuje dział obsługi klienta i zatrudnia junior designera.

Kraj, 2 października 2014

Pracuj.pl z nową kampanią reklamową [wideo]

Autorem koncepcji i kreacji jest agencja K2. Kampanię planuje i kupuje nowy dom mediowy tego marketera - MediaCom.

Przetargi, 2 czerwca 2014

Pracuj.pl prowadzi konkurs na planowanie i zakup mediów

Firma rekrutacyjna rozpoczęła przetarg na obsługę mediową.

Kraj, 8 listopada 2013

Pracuj.pl oferuje WiFi na przystanku

Za mobilną kampanię portalu odpowiadają agencje K2 i K2 Media.

Kraj, 25 października 2013

Pracuj.pl nawiązała współpracę z Think Kong

Serwis rekrutacyjny zatrudnia agencję socialmediową.

Kraj, 13 września 2013

Pracuj.pl wystartowało z kampanią wizerunkową

Działania reklamowe skierowane są do kandydatów szczególnie cenionych na rynku pracy - specjalistów z wysokimi kompetencjami i dużym doświadczeniem zawodowym.

Kraj, 29 października 2012

Wystartowała sieć performance marketingu GoldenAd

Prezesem zarządu GoldenAd jest Paweł Sypczuk, który jednocześnie kieruje zarządem agencji Click House.

Kraj, 15 października 2012

Nowe osoby w Novem Group

Novem Group wzmacnia dział new business i dział sprzedaży agencyjnej.

Kraj, 11 września 2012

Interactive Solutions poszerza dział strategii

Krzysztof Wierzbicki nowym strategic plannerem agencji.

Kraj, 13 sierpnia 2012

Startuje Essence Numbers

Nowa agencja mediowa debiutuje na rynku.

Kraj, 7 lutego 2012

Stefczyk reklamuje się w sieci

Ruszyła internetowa kampania wizerunkowa Kas Stefczyka.

Kraj, 13 stycznia 2012

Krzysztof Winnik zarządza Ostrygą

Dotychczasowy managing director Ostrygi Marcin Maj pełni teraz obowiązki prezesa.

Kraj, 24 maja 2011

SF1 bliżej komunikacji zintegrowanej

Wywodząca się z branży fieldowej agencja rozszerza ofertę.

Kraj, 16 maja 2011

Wedel szuka ambasadorów Fabryki Przyjemności [WIDEO]

Z okazji 160. urodzin Wedel startuje z ciekawą akcją.

Kraj, 17 stycznia 2011

Pracuj.pl zachęca do zmiany pracy [WIDEO]

Serwis rekrutacyjny przekonuje w kampanii, że można zmienić pracę na lepszą.

Kraj, 25 marca 2010

Reklama internetowa urosła w 2009 r. o prawie 13 proc.; zyskały formy efektywnościowe

1,373 mld zł - tyle był wart rynek reklamy internetowej w Polsce w 2009 r. Oznacza to wzrost o 12,9...

Kraj, 2 lutego 2010

Reklama online urosła w III kwartale 2009 r. o 15 proc.

Rynek reklamy internetowej w Polsce w III kwartale 2009 r. był wart 317,7 mln zł. To o 15 proc. więcej...

Przetargi, 22 stycznia 2010

Marketing Online pracuje dla Europcar

Agencja Marketing Online specjalizująca się w marketingu w wyszukiwarkach wygrała konkurs ofert firmy Europcar na prowadzenie kampanii SEM w wyszukiwarkach...

Kraj, 5 listopada 2009

Awanse w dziale kreacji S4

W dziale kreacji agencji reklamowej S4 Agnieszka Godlewska, copywriter, awansowała na senior copywritera, a Agnieszka Meder, art director, na senior...

Kraj, 6 lutego 2009

Według Pracuj.pl tylko 2 proc. ofert pracy dotyczy branży marketingowej

W 2008 roku niewiele ponad 2 proc. wszystkich ofert pracy stanowiły propozycje zatrudnienia dla marketingowców - podsumowuje portal Pracuj.pl. W...

Kraj, 21 stycznia 2009

Pracuj.pl ułatwia korzystanie z oferty rekrutacyjnej

Portal Pracuj.pl (Grupa Pracuj) odświeżył swoją stronę internetową. Istotną zmianą jest udoskonalona lista wyników wyszukiwania ofert pracy (po wybraniu kryteriów...

Kraj, 1 grudnia 2008

Marketing Online pracuje dla Jobs4.pl

Agencja Marketing Online specjalizująca się w marketingu w wyszukiwarkach rozpoczęła współpracę ze spółką Jobs4.pl tworzącą i prowadzącą branżowe portale pracy....

Kraj, 20 października 2008

AXN rozbudowuje polskie biuro - Piotr Omielczenko szefem marketingu

Magdalena Mastalerz i Piotr Omielczenko dołączyli do zespołu AXN. Omielczenko jest kierownikiem marketingu, ma zarządzać marką AXN i koordynować jej...

Kraj, 17 lipca 2008

Agnieszka Jamanek GAD-em w Easymedia

Agnieszka Jamanek została group account directorem (GAD) w domu mediowym Easymedia z grupy Omnicom Media Group. Przeszła z lokalnej agencji...

Kraj, 21 lutego 2008

Accenture Marketing Sciences buduje zespół i promuje usługi marketingowe

Accenture Marketing Sciences, dywizja audytorsko-marketingowa firmy konsultingowej Accenture, zatrudnia nowych pracowników. Do zespołu dołączyła właśnie Hanna Pietrasik. Objęła stanowisko analityka....

Kraj, 8 lutego 2008

Awanse w dziale strategii S4

Marcin Samek, senior strategic planner, kierujący warszawskim zespołem strategii agencji reklamowej S4, awansował na nowo utworzone stanowisko strategic planning directora....

Kraj, 5 lutego 2008

Marcin Kurczak strategic plannerem w A Linea

Do zespołu agencji reklamowej A Linea dołączył Marcin Kurczak, który objął stanowisko strategic plannera. Odpowiedzialny będzie za rozwój wiedzy agencji...

Kraj, 6 grudnia 2007

Scholz & Friends stworzyła dział interactive

W agencji reklamowej Scholz & Friends powstał dział interactive. Piotr Batogowski, dyr. generalny agencji, nie wyklucza jednak, że w przyszłości...

Kraj, 2 października 2007

SimpleFrame i Easymedia przygotowały akcję wizerunkową Pracuj.pl

Rozpoczął się drugi etap kampanii "Znajdź pracę, którą pokochasz" portalu rekrutacyjnego Pracuj.pl. Kampania ma charakter wizerunkowy i potrwa do 21...

Kraj, 14 lutego 2007

SimpleFrame przygotowała kampanię dla Pracuj.pl

Pod hasłem "Znajdź pracę, którą pokochasz" wystartowała kampania wizerunkowa Pracuj.pl, internetowego portalu rekrutacyjnego. Dwudziestosekundowy spot telewizyjny emitowany jest w: TVP1,...

Kraj, 13 grudnia 2006

Grudniowe "Dlaczego" z trójwymiarową okładką

Grudniowy numer "Dlaczego" (Platforma Mediowa "Point Group") ukazał się z podwójną okładką. Jedna z nich to okładka trójwymiarowa, produkowana metodą...

Kraj, 10 listopada 2006

Wydawca "Dlaczego" wykorzystuje w kampanii reklamowej nośnik infotix

Najnowszemu, listopadowemu wydaniu "Dlaczego" (Platforma Mediowa "Point Group") towarzyszy multimedialna kampania. Za całość działań odpowiada wydawca. Wykorzystywane są stacje telewizyjne...

Kraj, 5 października 2006

PTWP wprowadza zmiany w piśmie i nowości w portalu

Wydawnictwo Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości zmienia szatę graficzną miesięcznika "Rynek Zdrowia". Pismo ma być lżejsze, mniej nasycone kolorami, a przez...

Kraj, 9 czerwca 2006

Pracuj.pl kontynuuje i rozszerza współpracę z FineArt Communications

Pracuj.pl, portal rekrutacyjny, podjął decyzję o kontynuacji współpracy z agencją FineArt Communications. Dotychczasowy zakres współpracy został rozszerzony o działania związane...

Kraj, 31 maja 2006

Interia uruchomiła nowy serwis Praca we współpracy z Pracuj.pl

Interia.pl uruchomiła nową wersję serwisu Praca stworzoną wspólnie z wortalem Pracuj.pl, liderem rynku wortali rekrutacyjnych w polskiej sieci. Nowy serwis...

Kraj, 13 czerwca 2003

Serwis Piar.pl podpisał umowę z portalem Pracuj.pl

Specjaliści PR i firmy poszukujące specjalistów public relations mają możliwość szerszego wykorzystania internetu. Jest to efekt rozpoczęcia współpracy serwisu Piar.pl...