M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Press (marka)"

Kraj, 14 stycznia 2014

Ewa Czechowska szefową newsroomu moto w RASP

Segment moto ma nowego szefa wspólnego newsroomu. Z firmą rozstał się Wojciech Jakóbczyk.

Kraj, 12 lutego 2013

Puls ma nowego PR managera

Tomasz Wiaderek dołączył do działu marketingu telewizji.

Kraj, 6 grudnia 2011

Byli redaktorzy i dziennikarze "Przekroju" doradzają

Paweł Wieczorek i Marcelina Szumir założyli firmę doradztwa media relations.

Kraj, 23 lutego 2011

ŁubuDubu PR dla Partner ASM

Agencja zajmie się komunikacją Partner ASM w prasie biznesowej.

Kraj, 17 lutego 2011

"Thinktank" powołuje własne biuro reklamy

Pracami nowej jednostki pokieruje Marcin Dąbrowski.

Kraj, 7 września 2010

Poznań reklamuje się... trawą

"POZnań* Miasto Know How" - ruszyła kolejna odsłona kampanii dla tego miasta. Kampania jest multimedialna, ponadto trwają działania promujące koncert Stinga otwierający rozbudowany stadion.

Artykuły weekendowe, 3 września 2010

"Biblia dziennikarstwa" wkrótce na rynku

Kompendium wiedzy o tym, kim jest dziennikarz i na czym polega dziennikarstwo, niebawem wprowadzi na rynek Wydawnictwo Znak.

Kraj, 2 września 2010

Tomasz Wiaderek zajmie się PR w Artegence

W strukturze agencji objął stanowisko brand evangelist.

Kraj, 21 lipca 2010

SAR i "Press" - koniec sporu

SAR oraz wydawca miesięcznika "Press" zgodnie oświadczają, że kończą spór wokół badania "Smile Check 2009".

Kraj, 5 stycznia 2010

KBR kończy współpracę z Primoloko i zatrudnia Krzysztofa Głowińskiego

Komitet Badań Radiowych zakończył ponadczteroletnią współpracę z agencją Primoloko/Black & White PR w zakresie obsługi public relations. Obecnie za działania...

Kraj, 9 grudnia 2009

Powstała agencja specjalizująca się w mediach społecznościowych - Social Media

Na rynku powstała kolejna agencja specjalizująca się w mediach społecznościowych Social Media. Jej szefem jest Kamil Niemira, wcześniej zajmujący się...

Kraj, 8 grudnia 2009

SAR odcina się od wyników Smile Check, mimo to pokryje część kosztów badania

Zarząd Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR odcina się oficjalnie od tegorocznego, czwartego z kolei badania satysfakcji klientów Smile Check realizowanego przez...

Kraj, 18 listopada 2009

Joanna Janowicz-Strzyżewska odpowiada za marketing spółki Euro Poznań 2012

Joanna Janowicz-Strzyżewska objęła nowo utworzone stanowisko kierownika ds. komunikacji marketingowej w spółce Euro Poznań 2012. Odpowiada za strategię marketingową i...

Kraj, 19 stycznia 2009

Reklama nowego modelu Kia Soul ma trafić do czterech grup docelowych

Agencja Paralotna przygotowała kampanię launchową nowego modelu z portfolio Kia Motors Polska - Kii Soul. Komunikacja jest wynikiem opracowanej przez...

Kraj, 9 listopada 2007

Nikon rusza z jednoczesnym wsparciem kompaktów i lustrzanek

Nikon Polska rusza z ofensywą reklamową - jednocześnie będzie prowadził kampanie kompaktowych aparatów serii CoolPix oraz lustrzanek D3 i D300....

Kraj, 11 października 2006

Paralotna adaptuje reklamy ADK Tokio lustrzanki D80 Nikona

Nikon Polska rozpocznie wkrótce kampanię reklamową swojej nowej lustrzanki cyfrowej D80 (o jej wprowadzeniu i planach reklamowych pisaliśmy już w...

Kraj, 26 czerwca 2006

Michał Czarniecki odchodzi z Demo, PR-em agencji zajmie się Iwona Kacperska

W związku z planami rozpoczęcia samodzielnej działalności gospodarczej Michał Czarniecki, specjalista ds. PR Demo Effective Launching, rozstał się z agencją....

Kraj, 20 kwietnia 2006

"Outdoor Media" i "Marketing w Praktyce" patronami konkursu PRO Media House

Do grona patronów medialnych konkursu "PRO, gdzie nas jeszcze nie było" organizowanego przez dom mediowy PRO Media House dołączyły dwa...

Kraj, 16 listopada 2005

Moby Dick Warszawa zrealizowała projekty kreatywne dla Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych

Agencja Moby Dick Warszawa przygotowała kreację kampanii reklamowej dla Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych (PWPW). Kampania promuje jakość usług i produktów...

Kraj, 31 października 2005

Beata Goczał dyrektorem promocji i PR Radia Pogoda 89,6 FM w Łodzi

Beata Goczał obejmie funkcję dyrektora promocji i public relations w Radiu Pogoda 89,6 FM Pogodne Przeboje. Będzie odpowiadać za promocję...

Kraj, 27 stycznia 2005

"Walking fingers" w reklamach Polskich Książek Telefonicznych

W tym tygodniu na tablicach outdoorowych pojawiło się "rozwiązanie" teaserowej kampanii reklamowej Polskich Książek Telefonicznych, wydawcy katalogów teleadresowych pod tą...

Kraj, 29 października 2004

AKT Tuning Press wprowadzi nowy tytuł motoryzacyjny i zmiany w miesięczniku "GT"

AKT Tuning Press, wydawca magazynu motoryzacyjnego "GT", planuje wprowadzenie na rynek od listopada nowego magazynu - "GT Classic". W tym...

Kraj, 10 sierpnia 2004

Anna Górny będzie marketing managerem w wydawnictwie Egmont Polska

Anna Górny objęła stanowisko marketing managera w wydawnictwie Egmont Polska. Jest to nowe stanowisko w strukturach firmy. Będzie odpowiedzialna za...

Kraj, 24 maja 2004

PZL nie będzie dla Cayenne furtką na polski rynek

Agencja Cayenne, wchodząc na polski rynek, nie dokona tego za pośrednictwem agencji PZL (jak sugerował serwis magazynu "Press" z 19...

Kraj, 12 maja 2004

Nikon realizuje kampanię produktową aparatów ze średniej i niższej półki

Agencja reklamowa OneDay i dom mediowy Media Group przygotowały kolejną produktową kampanię reklamową dla Nikon Polska. Reklamowany jest aparat cyfrowy...

Kraj, 13 kwietnia 2004

Lubelska i Kiszluk wybiorą najlepsze, według mediów, reklamy w konkursie KTR-u

Klub Twórców Reklamy (KTR), organizator konkursu kreatywnego o tej samej nazwie, skompletował jury, które wybierze najlepsze, zdaniem mediów, prace konkursowe....

Kraj, 1 kwietnia 2004

Joanna Pawełczyk zajmie się PR-em w agencji Afekt

Joanna Pawełczyk objęła w agencji reklamowej Afekt nowo utworzone stanowisko PR managera. Pawełczyk poprzednio pracowała w Skoda Auto Polska w...

Kraj, 16 marca 2004

Nikon rozpoczął swoją pierwszą kampanię mediową w Polsce

Nikon Polska, polski oddział japońskiego producenta sprzętu fotograficznego Nikon, rozpoczyna swoją pierwszą kampanię reklamową w mediach. Dotyczy ona nowego modelu...

Kraj, 16 marca 2004

Nikon rozpoczął swoją pierwszą kampanię mediową w Polsce

Nikon Polska, polski oddział japońskiego producenta sprzętu fotograficznego Nikon, rozpoczyna swoją pierwszą kampanię reklamową w mediach. Dotyczy ona nowego modelu...

Kraj, 15 września 2003

HP wspiera akcjami promocyjnymi projektory oraz sprzęt masowy

Firma Hewlett-Packard Polska rozpoczęła konkurs, którego celem jest promocja projektorów multimedialnych tej firmy. Uczestnicy mogą do 15 października br. poprzez...

Kraj, 14 sierpnia 2003

Nowa osoba w dziale public relations Grupy Radiowej ZPR SA

Beata Goczał objęła funkcję specjalisty ds. public relations w Grupie Radiowej Zjednoczonych Przedsiębiorstw Rozrywkowych SA. Odpowiada za komunikację wewnętrzną, kontakty...

Kraj, 30 czerwca 2003

Poczta Polska nie zgadza się z zarzutami agencji reklamowych

Jan Jankowski, dyrektor Biura Promocji i Informacji, rzecznik prasowy Poczty Polskiej, w odpowiedzi na list wystosowany do niego przez Pawła...

Kraj, 25 czerwca 2003

Trzy agencje krytykują procedury przetargowe Poczty Polskiej

Podana wczoraj przez "Press" informacja o rozstrzygnięciu przetargu reklamowego rozpisanego przez Pocztę Polską SA na rzecz agencji DougFaberFamily spotkała się...

Kraj, 22 kwietnia 2003

Zebra przygotowała kolejną kampanię reklamową dla PWN

W kwietniu br. ruszyła kolejna kampania reklamowa Wydawnictwa PWN przygotowana przez agencję reklamową Zebra. Tym razem promuje ona następne ważne...

Kraj, 31 marca 2003

Ruszyła kampania reklamowa tygodnika "Przekrój"

Wydawnictwo Edipresse Polska rozpoczęło kampanię reklamową tygodnika "Przekrój". Działania reklamowe, które rozpoczęły się w ubiegłą środę, potrwają do połowy maja...

Kraj, 7 lutego 2003

DD Media wprowadza na rynek nowy magazyn "Dzień dobry TRENDY"

Na 7 marca br. planowane jest wydanie pierwszego numeru kwartalnika "Dzień dobry TRENDY". Magazyn będzie się różnił od dotychczasowych kolorowych...

Kraj, 20 stycznia 2003

Siemens rozpoczyna kampanię reklamową telefonu Siemens S55

W styczniu br. rusza pierwsza część kampanii reklamowej najnowszego telefonu komórkowego Siemensa, modelu S55. Strategię i kreację kampanii opracowała agencja...

Kraj, 14 listopada 2002

Carlsberg Okocim SA rozpoczął promocję pod hasłem "Narciarski raj"

Browar Carlsberg Okocim SA rozpoczął 8 listopada br. promocję konsumencką "Narciarski raj". Jej zasady widnieją na etykietach, w które zaopatrzono...

Kraj, 6 listopada 2002

Viva Polska rozpocznie w przyszłym roku kampanię reklamową

Stacja muzyczna Viva Polska planuje na przyszły rok kampanię reklamową. "Jej celem będzie przede wszystkim promocja nowego logo stacji i...

Kraj, 12 czerwca 2002

Zarzuty Edipresse wobec Wydawnictwa Bauer są bezpodstawne

W odpowiedzi na informację prasową w sprawie rzekomego naruszenia praw Edipresse Polska SA do tytułu prasowego "Mama i Dziecko" przez...

Kraj, 16 kwietnia 2002

Vichy rozpoczyna nową kampanię produktową

Producent kosmetyków Vichy Laboratoires zawiesił reklamową siatkę winylową na budynku hotelu Polonia w Warszawie. Reklama w postaci teaseru zapoczątkować ma...

Kraj, 18 lutego 2002

TVN zarzuca TVP3 wykorzystanie wizerunku Tomasza Lisa

14 lutego br. w wieczornym wydaniu programu informacyjnego TVN "Fakty" Tomasz Lis zarzucił Telewizji Polskiej wykorzystanie w reklamie programu TVP3...

Kraj, 11 grudnia 2001

Agencja public relations Neuron startuje w styczniu 2002 r.

W styczniu 2002 r. na rynku oficjalnie pojawi się nowa agencja PR o nazwie Neuron. "Na rynku panuje kryzys agencji...