M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "PricewaterhouseCoopers (firma)"

Kraj, 17 lipca 2013

Unilever ogłosi, ile można zaoszczędzić, żyjąc w stylu eko

Edukacja konsumentów będzie jednym z filarów programu sustainability firmy.

Kraj, 21 marca 2013

Gong wspiera rekrutację PwC

PricewaterhouseCoopers ruszyła z działaniami interaktywnymi, które pomagają w rekrutacji.

Zagranica, 11 października 2012

Rekordy reklam online i mobile w Wlk. Brytanii

Według najnowszych analiz przedstawionych przez brytyjskie IAB oraz PricewaterhouseCoopers wydatki przeznaczone na reklamę online oraz mobile w pierwszym półroczu br. wzrosły w Wlk. Brytanii o 12,6 proc. i osiągnęły rekordowy poziom 2,59 mld funtów.

Zagranica, 13 czerwca 2012

W 2016 roku połowa reklamowego tortu brytyjskiego w internecie

Według raportu PricewaterhouseCoopers w 2016 roku połowa wydatków reklamowych w Wlk. Brytanii przypadnie na internet.

Zagranica, 14 grudnia 2011

Według PwC wydatki marketerów na sport wzrosną

W przyszłym roku wartość projektów marketingu sportowego ma sięgnąć poziomu 129,9 mld dol.

Kraj, 16 sierpnia 2011

Malina Jankowska szefem marketingu w Microsofcie

Po kilku latach pracy w PricewaterhouseCoopers będzie teraz odpowiedzialna za marketing producenta programów komputerowych.

Zagranica, 22 lutego 2011

P&G o cyfrowej przyszłości

Gigant FMCG skorzysta z technologii cyfrowej, aby lepiej docierać do konsumentów na całym świecie.

Kraj, 24 listopada 2010

Pełka Creatives i Pełka PR rozwijają część konsultingową

Radosław Rogacki został szefem nowego działu.

Zagranica, 29 października 2010

Lwy canneńskie za efektywność

Od przyszłego roku statuetki za efektywność w Cannes.

Zagranica, 6 października 2010

Branża FMCG więcej inwestuje w internet

Firmy FMCG w Wielkiej Brytanii w pierwszej połowie br. wydały 240 mln funtów na reklamę online. Cały tort reklamy online jest szacowany na 2 mld funtów.

Kraj, 20 września 2010

PwC odświeża wizerunek

Firma konsultingowa, obecna w Polsce od 20 lat, wprowadza nowe logo. To pierwsza tego typu zmiana od momentu rozpoczęcia działalności na naszym rynku.

Kraj, 10 sierpnia 2010

Cztery nowe kategorie w konkursie Mixx Awards

W tym roku zgłoszone projekty będą rywalizować w trzynastu kategoriach.

Kraj, 26 lipca 2010

Według IAB rynek reklamy internetowej urósł o 17,5 proc.

Wyniki badania IAB AdEx przeprowadzonego przez IAB Polska za pierwszy kwartał 2010 roku wskazują, że na reklamę w internecie wydano ok. 371,5 mln zł. Partnerem badania był PricewaterhouseCoopers.

Kraj, 16 lipca 2010

PwC ma szefa marketingu

Nowym dyrektorem marketingu w PricewaterhouseCoopers został Paweł Bochniarz.

Zagranica, 13 lipca 2010

Ernst & Young ogłosił przetarg

Jedna z czterech największych na świecie firm audytorskich szuka agencji reklamowej do globalnej obsługi.

Kraj, 16 czerwca 2010

Za 4 lata rynek reklamy w Polsce wart będzie 3,2 mld dol.

Według szacunków PricewaterhouseCoopers tempo wzrostu polskiego rynku reklamy średniorocznie będzie wynosiło 5,0 proc. Najdynamiczniej będzie rozwijał się internet, głównie kosztem prasy codziennej.

Zagranica, 17 maja 2010

Stany Zjednoczone notują rekordowe wydatki na internet

Tylko w I kwartale br. wydatki reklamowe na internet w Stanach Zjednoczonych sięgnęły poziomu 5,9 mld dol.

Zagranica, 13 maja 2010

"The Financial Times" analizuje czytelnictwo

Wydawca gazety chce zbadać czytelnictwo wydań drukowanych i elektronicznych.

Zagranica, 1 kwietnia 2010

Display słabnie

Wydatki na reklamę display w Wielkiej Brytanii spadły o 4,4 proc.

Kraj, 18 marca 2010

K2 Internet powołuje K2 Search do obsługi działań SEM

K2 Search - tak nazywa się nowa agencja działająca w ramach grupy K2 Internet. Nowy podmiot specjalizuje się w marketingu...

Kraj, 19 stycznia 2010

Info-TV-FM twierdzi, że w zasięgu telewizji komórkowej będzie już niebawem 7 mln odbiorców

Należąca do NFI Magna Polonia spółka Info-TV-FM, która uruchamia telewizję komórkową (DVB-H), twierdzi, że uruchomiła ją już w 10 miastach...

Kraj, 14 grudnia 2009

Outrider rozwija ofertę Quisma

Wyspecjalizowana w marketingu w wyszukiwarkach agencja Outrider (GroupM) rozwija ofertę performancemarketingową Quisma (Quisma to na innych rynkach agencja, odpowiednik Outridera)....

Zagranica, 8 grudnia 2009

Sieci handlowe coraz bardziej zainteresowane Rosją

Z raportu przygotowanego przez firmę doradczą PricewaterhouseCoopers wynika, że sprzedaż detaliczna w Rosji wzrosła w ostatnim czasie o 3 proc....

Kraj, 1 grudnia 2009

Polkomtel planuje niższe wydatki reklamowe w 2010 r.

Polkomtel, operator sieci komórkowej pod markami: Plus, Simplus, 36,6, Sami Swoi (3 pre-paidy) oraz iPlus (mobilny internet) przygotowuje przyszłoroczny budżet...

Kraj, 6 listopada 2009

Rynek reklamy internetowej w Polsce urósł o 14 proc. według IAB AdEx

Rynek reklamy internetowej w Polsce w I półroczu tego roku był wart 658 mln zł. To o 14 proc. więcej...

Kraj, 22 lipca 2009

Izabela Pleszczyńska ma zarządzać biurem Laboratory w USA

Izabela Pleszczyńska będzie zarządzać amerykańskim biurem firmy specjalizującej się w badaniach neuro Laboratory & Co. Placówka, która powstała w Miami,...

Zagranica, 7 lipca 2009

W Europie wzrosną wydatki reklamowe w internecie

Według raportu PricewaterhouseCoopers wydatki na reklamę w internecie w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce znacząco wzrosną. W 2008...

Zagranica, 29 maja 2009

Wydatki na reklamę w Rosji zmniejszą się o 10 proc.

Wydatki reklamowe w Rosji będą w tym roku przynajmniej o 10 proc. mniejsze niż w 2008 r. - przewiduje Aegis...

Kraj, 24 kwietnia 2009

Małgorzata Sztejter szefem marketingu kancelarii CMS Cameron McKenna

Małgorzata Sztejter została dyrektorem marketingu w międzynarodowej kancelarii prawniczej CMS Cameron McKenna. To nowe stanowisko - dotychczas była funkcja koordynatora,...

Zagranica, 2 kwietnia 2009

W USA coraz wolniej rosną wydatki na reklamę online

Według informacji zebranych przez PricewaterhouseCoopers i Interactive Advertising Bureau wydatki reklamowe w internecie wzrosły o ok. 10,6 proc. do kwoty...

Kraj, 3 marca 2009

Malina Jankowska odpowiada za komunikację marketingową PwC

Malina Jankowska objęła stanowisko kierownika ds. komunikacji marketingowej w PricewaterhouseCoopers. Zastąpiła na nim Małgorzatę Sztejter. Jankowska jest odpowiedzialna za strategię...

Kraj, 19 stycznia 2009

Adam Górniak odpowiada za strategię Netii

Adam Górniak objął nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. strategii w pionie strategii i rozwoju biznesu operatora telekomunikacyjnego Netia SA. Górniak...

Kraj, 7 listopada 2008

IAB i PwC szacują, że wydatki na reklamę online w I połowie br. wyniosły 531 mln zł

Wydatki na reklamę internetową w Polsce w I półroczu 2008 r. wzrosły o 57 proc. w stosunku do pierwszej połowy...

Zagranica, 28 października 2008

Lowe obsłuży budżet kreatywny PricewaterhouseCoopers

PricewaterhouseCoopers powierzył sieci Lowe globalną opiekę nad swoim budżetem kreatywnym. W przetargu startowało pięć sieci, w tym DraftFCB. Dotychczas PricewaterhouseCoopers...

Zagranica, 1 października 2008

PwC: sektor rozrywka i media w 2008 r. wzrośnie o niemal 7 proc.

Według raportu PricewaterhouseCoopers sektor rozrywki i mediów będzie rynkiem najszybciej rosnącym w 2008 r. Globalne przychody tego sektora wzrosną w...

Kraj, 1 października 2008

Brytyjska marka Onelan wchodzi na polski rynek digital signage

Brytyjska marka Onelan oferująca tzw. kierunkowy przekaz za pomocą cyfrowych ekranów (czyli rozwiązanie digital signage) debiutuje na polskim rynku. Jej...

Kraj, 1 października 2008

Nowe osoby w w dziale komunikacji marketingowej PwC

Do zespołu konkursu "Grasz o staż" w dziale komunikacji marketingowej PricewaterhouseCoopers (PwC) dołączyły dwie nowe osoby: Anna Budzich i Ewa...

Zagranica, 29 września 2008

PWC przewiduje dalszy wzrost wydatków na reklamę online

PricewaterhouseCoopers przewiduje, że mimo kryzysu finansowego wydatki na reklamę internetową w tym roku zanotują dwucyfrowy wzrost. Taką dynamikę wzrostu powinny...

Kraj, 15 września 2008

Michał Mango i Jerzy Staruchowicz w zespole Sport24.pl

Michał Mango i Jerzy Staruchowicz dołączyli do zespołu Sport24.pl. Michał Mango objął stanowisko menedżera projektów sportowych, a Jerzy Staruchowicz -...

Zagranica, 14 lipca 2008

Rosja największym rynkiem motoryzacyjnym Europy?

Według raportu PricewaterhouseCoopers sprzedaż samochodów w Rosji w pierwszej połowie br. wyniosła 1,65 mln sztuk i była wyższa od ubiegłorocznej...

Kraj, 19 czerwca 2008

Według PwC rynek mediów i rozrywki osiągnie wartość 14,2 mld dol.

Do 2012 roku wartość globalnego rynku mediów i rozrywki sięgnie 2,2 bln dol., a przedsiębiorstwa działające w tym sektorze będą...

Zagranica, 3 czerwca 2008

Według IAB reklama online osiągnęła wzrost rzędu 40 proc.

Według danych Interactive Advertising Bureau (IAB) wydatki na reklamę online w Europie osiągnęły wzrost w 2007 r. na poziomie 40...

Kraj, 28 maja 2008

Wydatki na reklamę w internecie wyprzedziły radio według IAB Polska

Wydatki na reklamę w internecie wyprzedziły radio - wynika z raportu strategicznego IAB Polska "Internet 2007: Polska, Europa i świat"....

Zagranica, 19 maja 2008

Przychody reklamowe z internetu wyniosły w ub.r. 21,1 mld dol.

W ub.r. reklama internetowa globalnie zanotowała 26-procentową dynamikę wzrostu. Przychody tego medium wyniosły 21,1 mld dol., wynika z raportu The...

Kraj, 15 maja 2008

Anna Mikulska odpowiada za strategię rozwoju w MJCC Employer Branding Consultants

Do zespołu firmy doradczej MJCC Employer Branding Consultants dołączyła Anna Mikulska. Będzie odpowiadać za przygotowanie strategii rozwoju firmy, a także...

Kraj, 7 listopada 2007

Finał w wirtualnej lidze Coca-Coli pod koniec listopada

Na platformie www.coke.pl/cocacolaleague odbywają się igrzyska elektronicznej ligi piłki nożnej - Coca-Cola League. Serwis zainicjowany został przez firmę Coca-Cola Poland...

Kraj, 31 lipca 2007

Nowe osoby, awanse w Universal McCann

Do zespołu domu mediowego Universal McCann dołączyły Alicja Pietraszewska oraz Anna Czajkowska. Alicja Pietraszewska pracuje w Universal McCann jako junior...

Zagranica, 6 lipca 2007

Branża media & entertainment w 2011 r. warta 2 biliony dolarów według PWC

PricewaterhouseCoopers przewiduje, że branża mediów i rozrywki będzie warta 2 biliony dolarów w roku 2011. Rynek ten będzie rósł w...

Zagranica, 29 czerwca 2007

PWC i Universal McCann obniżyły prognozę wzrostu rynku reklamowego w USA

PricewaterhouseCoopers i Universal McCann obniżyły prognozę wzrostu rynku reklamowego w USA. W br. wydatki mają urosnąć o 3,1 proc. zamiast...

Zagranica, 25 czerwca 2007

Wzrost wydatków na internet w USA niezagrożony w najbliższych latach

Rynek reklamy online i dostępu do internetu w Stanach Zjednoczonych rośnie z roku na rok i według raportu pod tytułem...