M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Prince Polo (marka)"

Kraj, 24 czerwca 2015

Mondelez wspiera Prince Polo

Startuje kampania pod hasłem "Wiesz, co dobre".

Kraj, 15 kwietnia 2015

Prince Polo świętuje 60-lecie

Marka Mondeleza przygotowała dla konsumentów atrakcje.

Kraj, 20 marca 2015

Carat wzmacnia client service o siedem osób

Dom mediowy zrekrutował nowych pracowników.

Przetargi, 24 października 2014

Mondelez prowadzi przegląd agencji dla Prince Polo

Mondelez wybierze agencję.

Kraj, 22 października 2014

Mondelez ponownie wspiera Prince Polo

Internauci ponownie wybierają "ToCosie". Marketer kontynuuje platformę komunikacji z wiosny bieżącego roku.

Kraj, 13 października 2014

18 statuetek dla polskich agencji w Portorożu

Podczas piątkowej gali festiwalu Golden Drum polskie agencje odebrały osiem kolejnych statuetek. Ogółem z Portoroża w tym roku przywieziemy dwa grand prix, osiem złotych i osiem srebrnych statuetek.

Kraj, 10 października 2014

14 kampanii z Polski otrzymało kolejne nominacje w Portorożu

Nowe short-listy konkursu Golden Drum.

Kraj, 7 maja 2014

Rusza multibrandowa kampania Mondelez Polska promująca przekąski

Projekt przypomina konsumentom o trzech okazjach do jedzenia przekąsek - rano, popołudniu i wieczorem.

Kraj, 12 lutego 2014

Next w kampanii Prince Polo szuka polskiego "ToCosia"

Rusza bardzo silne wsparcie brandu z portfolio Mondelez Polska. Kreacja oparta jest na historii Gunnara, Islandczyka, który pewnego dnia odkrywa, że jego ulubiony wafelek towarzyszący mu od czasów 
dzieciństwa pochodzi z Polski.

Kraj, 28 stycznia 2014

Mondelez z mocnym wsparciem Tassimo od początku roku

Firma promuje mocno swój nowy produkt - wielofunkcyjny ekspres Tassimo Vivy.

Kraj, 20 stycznia 2014

Mondelez poszerza portfolio na walentynki

Na nowy rok marketer zapowiada regularne wsparcie dla wszystkich swoich flagowych marek.

Kraj, 9 stycznia 2014

Natalia Karawajczyk i Kuba Turczyński w JWT Warszawa

Nowy team kreatywny w agencji.

Kraj, 9 października 2013

Prince Polo pakuje się w większe pudełka

Mondelez proponuje nowy format swoich flagowych wafli.

Przetargi, 23 września 2013

Mondelez wybierze agencję do obsługi Prince Polo

Firma sprawdza oferty agencji reklamowych.

Kraj, 9 sierpnia 2013

Prince Polo pomniejszone, choć zwielokrotnione

Mondelez wprowadza nowy wariant swojego wafelka - w wersji mini, ale w dużym opakowaniu.

Kraj, 28 czerwca 2013

Lowe Media bada zapamiętywanie reklam TV

Dom mediowy rusza z nowym projektem badawczym "Spot Liga by Lowe Media" analizującym zapamiętywanie reklam.

Kraj, 14 czerwca 2013

Mondelez znacząco zwiększył wydatki na reklamę

Od stycznia do końca maja Mondelez wydał na reklamę ponad 92,5 mln zł.

Kraj, 5 czerwca 2013

Limitowane wafelki Mondeleza

Firma wprowadza kokosową wersję Prince Polo.

Kraj, 30 kwietnia 2013

Mondelez w ubiegłym roku najmocniej wspierał kawę i czekoladę

Wydatki reklamowe na czołowe brandy wyniosły w ubiegłym roku prawie 200 mln zł.

Kraj, 23 kwietnia 2013

Mondelez zmienia pozycjonowanie Prince Polo

Ruszyły działania promocyjne pod hasłem "Każdy ma w sobie to coś, tak jak Prince Polo", które potrwają kilka miesięcy.

Kraj, 26 marca 2013

Prince Polo ruszy z kampanią

W kwietniu Kraft będzie podkreślał wyjątkowość wafelkowego brandu.

Kraj, 27 września 2012

Kraft rusza z muzyczną promocją

W konkursie Prince Polo do wygrania słuchawki Scullcandy.

Kraj, 29 sierpnia 2012

Patrycja Nowakowska awansowała w Kraft Foods

Pracuje w marketingu firmy w Szwajcarii.

Kraj, 4 kwietnia 2012

Wielka Loteria Plusa oraz "Poczuj emocje z Prince Polo" wprowadzały w błąd

UOKiK ukarał organizatorów blisko 300 tys. zł kar.

Kraj, 25 lipca 2011

Z Krafta do Akzo Nobel

Robert Sobotnik został brand managerem marki Nobiles.

Kraj, 10 maja 2011

Spot Prince Polo w klimacie Tarantino [WIDEO]

Kreację nowego spotu przygotowała Gruppa66 Ogilvy.

Kraj, 3 marca 2011

Z Reckitta do Maspeksu

Patryk Białokozowicz odpowiada za kategorię soków i napojów w Polsce i Europie Wschodniej.

Kraj, 20 grudnia 2010

Robert Sobotnik odpowiada za Prince Polo

W dziale marketingu Kraft Foods Polska objął stanowisko brand managera.

Kraj, 1 października 2010

Mapa Dobrych Emocji Prince Polo

Kraft prowadzi promocję konsumencką marki Prince Polo.

Artykuły weekendowe, 24 września 2010

Wiewiórski o purpose brands

Jarosław Wiewiórski, dyr. kreatywny Scholz & Friends, uważa, że Polsce brakuje purpose brands. Daje trzy przykłady marek, które mają prawdziwych believers.

Kraj, 22 czerwca 2010

Prince Polo nadal stawia na emocje

Kraft Foods Polska w kampanii kontynuuje ubiegłoroczną strategię.

Kraj, 3 września 2009

Katarzyna Krauze odpowiada za markę Prince Polo

Katarzyna Krauze została senior brand managerem w firmie Kraft Foods Polska i odpowiada za markę Prince Polo. Wcześniej pracowała w...

Kraj, 21 kwietnia 2009

Prince Polo nową kampanią chce przyciągnąć młodych konsumentów

Kraft Foods Polska wspiera kampanią Prince Polo. Celem działań jest odświeżenie wizerunku i zwiększenie atrakcyjności marki w oczach młodych konsumentów....

Kraj, 16 kwietnia 2009

Change Communications rozbudowuje dział obsługi klienta

Dział obsługi klienta Change Communications powiększył się o cztery osoby. Katarzyna Borucka objęła w agencji stanowisko account supervisora. Ostatnio pracowała...

Kraj, 14 maja 2008

Nestle rozszerza markę Princessa o nowy produkt

Marka Princessa należąca do portfolio Nestle Polska rozszerza swój portfel o zupełnie nowy produkt. - Rosnące zainteresowanie waflami bez czekolady,...

Kraj, 22 kwietnia 2008

Prince Polo Classic zmienia opakowanie na czas Euro

Firma Kraft Foods Polska SA, producent Prince Polo, wprowadziła na rynek limitowaną piłkarską edycję oryginalnego Prince Polo Classic pod nazwą...

Kraj, 9 kwietnia 2008

Machalica i Warchulska reklamują wafle Grześki

Piotr Machalica, Agnieszka Warchulska i Julka Wróblewska to bohaterowie najnowszej kampanii reklamowej wafli Grześki (Jutrzenka). Spot jest nietypowy jak na...

Kraj, 27 marca 2008

Nestle rewitalizuje Princessę

Marka Princessa, obecna od ponad 25 lat na polskim rynku, od połowy kwietnia dostępna będzie w nowych opakowaniach. Nowa szata...

Kraj, 14 lutego 2008

Kraft Foods Polska planuje za dwa miesiące relaunch Prince Polo

Kraft Foods Polska, właściciel marki batoników Prince Polo, planuje za mniej więcej dwa miesiące intensywną kampanię reklamową, która będzie relaunchem...

Kraj, 3 listopada 2006

Birgit Baier została dyrektorem zarządzającym agencji Lothar Böhm Warszawa

Birgit Baier, która od czerwca 2006 roku jest członkiem zarządu hamburskiego biura projektowo-doradczego Lothar Böhm GmbH, została mianowana dyrektorem zarządzającym...

Przetargi, 22 grudnia 2005

Wybór agencji dla Grześków dopiero w styczniu 2006 r.

Decyzja w przetargu na obsługę strategiczno-kreatywną kampanii reklamowej marki batoników Grześki została przesunięta przez FPC Kaliszanka na koniec stycznia 2006...

Przetargi, 21 listopada 2005

Kaliszanka ponownie rozpisuje przetarg reklamowy na markę Grześki

FPC Kaliszanka, producent słodyczy, rozpisała przetarg, którego celem jest wybór agencji do strategiczno-kreatywnej obsługi planowanej na wiosnę 2006 roku kampanii...

Przetargi, 19 października 2005

Kaliszanka zawiesza przetarg reklamowy Grześków

FPC Kaliszanka Sp. z o.o. zawiesiła przetarg reklamowy, którego celem był wybór agencji do przygotowania kompleksowych działań kreatywno-mediowych dla flagowej...

Kraj, 7 września 2005

Kraft Foods wprowadzi nową markę słodyczy

Kraft Foods Polska SA w ciągu najbliższych 2-3 tygodni wprowadzi na rynek zupełnie nową markę słodyczy. Launchowi będzie towarzyszyło wsparcie...

Kraj, 1 września 2005

Kraft Foods z marką Philadelphia wchodzi w segment serów

Kraft Foods Polska SA wprowadza do Polski jedną z najlepiej rozpoznawalnych na świecie swoich marek - serki kremowe do pieczywa...

Kraj, 11 sierpnia 2005

14 konkurencyjnych marek w kampanii "Marka ręczy swoim imieniem"

16 sierpnia ruszy druga kampania edukacyjno-społeczna poświęcona towarom markowym, której inicjatorem jest Stowarzyszenie ProMarka. Wyjątkowość akcji polega na zjednoczeniu sił...

Przetargi, 14 lipca 2005

Kaliszanka poszukuje agencji reklamowej do obsługi Grześków

FPC Kaliszanka Sp. z o.o. prowadzi przetarg reklamowy, w wyniku którego chce wyłonić agencję, która przygotuje kompleksowe działania kreatywno-mediowe dla...

Kraj, 14 lipca 2005

Ziołopex kupuje Kaliszankę, prawdopodobna konsolidacja w grupie z Jutrzenką i Goplaną

Kontrolowana przez rodzinę Kolańskich firma Ziołopex przejmuje firmę FPC Kaliszanka, producenta m.in. wafli Grześki. Wartości transakcji nie ujawniono. Prawdopodobna jest...

Kraj, 27 czerwca 2005

Agencja Lothar Bohm rozszerzyła współpracę z Maspeksem Wadowice

Warszawski oddział agencji Lothar Bohm, specjalizującej się w projektowaniu tożsamości wizualnej marek i produktów, poszerzył swoją współpracę z Maspeksem Wadowice,...

Kraj, 1 kwietnia 2004

Kraft Foods przegląda oferty domów mediowych, w Polsce cicho

Firma Kraft Foods prowadzi międzynarodowy przegląd ofert na obsługę mediową. Do udziału zaproszono MindShare (obsługuje Kraft Foods na obszarze Azji...