M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Princessa (marka)"

Kraj, 4 listopada 2015

Fabryka lodów Nestle Schöller w Namysłowie ma nowego dyrektora

Dariusz Put jest związany z produkcją lodowych deserów marki od 22 lat.

Kraj, 28 października 2015

Princessa wprowadza interaktywną nowość na opakowaniu

Za pomysł odpowiada agencja Logic Design.

Kraj, 11 sierpnia 2014

Nestle wprowadza Zebrę

Nowy wariant wafelka Princessa nie jest oblany czekoladą, a firma komunikuje nowość w mediach społecznościowych.

Kraj, 31 marca 2014

Powstaje LemonSkyJWT, Andrzej Zawadzki odchodzi

Szefowe dotychczasowej Lemon Sky będą zarządzać nową agencją na polskim rynku.

Kraj, 18 listopada 2013

Nestle chce walczyć z bezrobociem

Nestle Youth Employment Initiative to inicjatywa koncernu na rzecz walki z bezrobociem wśród młodych ludzi w Europie.

Kraj, 13 listopada 2013

Nestle przygotowuje się do świąt

Wafelek Princessa odświeża opakowanie i komunikację swoich słodyczy, przygotowuje też specjalną świąteczną ofertę.

Kraj, 3 czerwca 2013

Princessa odmładza grupę docelową

Relaunch wafelków Nestle rozpoczyna zmiana opakowania.

Kraj, 11 stycznia 2013

Rusza kobieca loteria Nestle i L'Oreala

Princessa i L'Oreal ruszyły ze wspólną promocją.

Kraj, 26 kwietnia 2012

Nestle z nową loterią słodyczy

Marketer zachęca konsumentów do zakupu w nowej akcji promocyjnej.

Kraj, 4 kwietnia 2012

Nestle już promuje swoje lodowe marki

Marketer prowadzi dla nich loterię konsumencką.

Kraj, 15 marca 2012

Nestle po raz pierwszy ze wspólną akcją dla wszystkich marek słodyczy

Loteria ma przybliżyć konsumentom pełną ofertę marketera.

Przetargi, 13 marca 2012

Nestle z JWT Warszawa

Lowe GGK traci budżet Princessy i Liona.

Kraj, 28 lutego 2012

Princessa przez sponsoring chce dotrzeć do kobiet

Marka zaangażowała się w dwie pozycje w stacjach TVN.

Kraj, 16 lutego 2012

Princessa z limitowaną edycją na Dzień Kobiet

Nestle wprowadza arachidowy smak popularnych wafelków.

Kraj, 3 lutego 2012

Nestle z loterią pieniężną

Kampania powstała we współpracy z agencjami 3M Projekt i MEC.

Kraj, 19 sierpnia 2011

Nestle rusza z dwumiesięczną kampanią Princessy

W spotach wykorzystano piosenkę "My Girl" zespołu The Temptations.

Kraj, 26 maja 2011

Nestlé wspiera odświeżoną Princessę

Zmiany komunikuje nowe hasło marki.

Kraj, 12 maja 2011

Princessa w nowym wydaniu

Studio CzteryCzwarte Brand Design zaprojektowało nowy wzór opakowania batonika z portfolio Nestle.

Przetargi, 6 maja 2011

Lowe GGK nadal pracuje dla Princessy

Nestle kończy przetarg, marka zostaje z dotychczasową agencją.

Przetargi, 24 lutego 2011

Nestle szuka agencji do obsługi Princessy

W konkursie startują trzy firmy.

Kraj, 2 grudnia 2010

Marta Ignaczak awansowała w Nestle Polska

W strukturach marketingowych firmy nadal zarządza markami Nesquik i Princessa.

Kraj, 11 stycznia 2010

Lowe GGK realizuje projekt dla karmelowej Princessy

Lowe GGK Warszawa przygotowała kampanię reklamową nowego wafelka firmy Nestle o nazwie Princessa CarmeLove (o planach wprowadzenia tego produktu pisaliśmy...

Kraj, 11 grudnia 2009

Nowość od Nestle do jedzenia na zimno i na gorąco

Nestlé wprowadza na rynek nową odsłonę marki Princessa - Princessa CarmeLove. Produkt od serii Princessa odróżnia okrągły kształt. Za sprawą...

Kraj, 2 września 2009

Osiński kierownikiem marketingu działu słodyczy w Nestle Polska

Wojciech Osiński jest nowym kierownikiem marketingu działu słodyczy Nestlé Polska. Zastąpił Radosława Marciniaka, który objął stanowisko kierownika ds. kluczowych klientów...

Kraj, 5 maja 2009

Nestle poszerza portfolio lodów o marki batonów

Nestle poszerza portfolio lodów, rozciągając na kategorię marki batonów. W kategorii lodów familijnych nowością są lody KitKat, dotychczas dostępne w...

Kraj, 20 lutego 2009

Nestle rozdaje aparaty i laptopy za zakup Princessy

Od 1 marca br. Nestlé rusza z nową promocją konsumencką wafli Princessa. Każdy, kto zakupi wafel standardowy lub maksi (mleczny,...

Kraj, 3 lutego 2009

Princessa wystartowała z kampanią skierowaną do kobiet

Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa marki Princessa (Nestle Polska) pod hasłem "Akademia codziennych przyjemności". Koncept kreatywny opiera się na stwierdzeniu, że...

Kraj, 15 stycznia 2009

Michael Hansen art directorem w Change Communications

Norweg Michael Hansen dołączył do działu kreacji agencji Change Communications. Jako art director będzie pracował w teamie z Robertem Olszewskim,...

Kraj, 18 czerwca 2008

Pod patronatem Princessy ruszył portal społecznościowy

Pod patronatem marki Princessa (Nestle Polska) ruszył portal społecznościowy www.lekko.o2.pl skierowany do kobiet. Prezentuje on informacje dotyczące różnych aspektów życia,...

Kraj, 14 maja 2008

Nestle rozszerza markę Princessa o nowy produkt

Marka Princessa należąca do portfolio Nestle Polska rozszerza swój portfel o zupełnie nowy produkt. - Rosnące zainteresowanie waflami bez czekolady,...

Kraj, 9 kwietnia 2008

Machalica i Warchulska reklamują wafle Grześki

Piotr Machalica, Agnieszka Warchulska i Julka Wróblewska to bohaterowie najnowszej kampanii reklamowej wafli Grześki (Jutrzenka). Spot jest nietypowy jak na...

Kraj, 27 marca 2008

Nestle rewitalizuje Princessę

Marka Princessa, obecna od ponad 25 lat na polskim rynku, od połowy kwietnia dostępna będzie w nowych opakowaniach. Nowa szata...

Kraj, 29 marca 2007

Nestle wprowadza nową wersję wafli w czekoladzie marki Princessa

Nestle Polska wprowadzi wafel w czekoladzie Princessa w formie paluszka. Będzie to mniejsza odmiana produktu o masie 13 gramów i...

Kraj, 12 września 2006

Lowe GGK prawdopodobnie będzie obsługiwać markę Lion (Nestle), sieciowego klienta JWT

Lowe GGK zrealizowała billboard sponsorski marki Lion należącej do portfolio Nestle SA. Jest on emitowany w czwartki w TVP1 bezpośrednio...

Kraj, 5 czerwca 2006

Princessa promowana na nośnikach indoorowych w Tesco i Realu

Ruszyła kampania reklamowa wafelków Princessa (Nestle) na terenie hipermarketów Tesco Polska. Wykorzystuje ona podświetlane stopery regałowe, nośniki zaprojektowane przez Imige...

Kraj, 14 lutego 2006

Nestle ufundowało nagrody za ponad 0,5 mln zł w walentynkowej promocji wafli

Nestle Polska SA rozpoczyna dzisiaj 2,5-miesięczną (do końca kwietnia br.) promocję konsumencką swoich wafli marek Princessa, Kitkat, Lion i Aero,...

Przetargi, 13 lutego 2006

JWT wygrała przetarg na obsługę nowego projektu Nestle

Agencja reklamowa JWT wygrała przetarg na realizację kampanii dotyczącej wspólnej promocji kilku marek Nestle (Princessa, KitKat, Lion i Areo). Do...

Przetargi, 22 grudnia 2005

Wybór agencji dla Grześków dopiero w styczniu 2006 r.

Decyzja w przetargu na obsługę strategiczno-kreatywną kampanii reklamowej marki batoników Grześki została przesunięta przez FPC Kaliszanka na koniec stycznia 2006...

Przetargi, 21 listopada 2005

Kaliszanka ponownie rozpisuje przetarg reklamowy na markę Grześki

FPC Kaliszanka, producent słodyczy, rozpisała przetarg, którego celem jest wybór agencji do strategiczno-kreatywnej obsługi planowanej na wiosnę 2006 roku kampanii...

Przetargi, 19 października 2005

Kaliszanka zawiesza przetarg reklamowy Grześków

FPC Kaliszanka Sp. z o.o. zawiesiła przetarg reklamowy, którego celem był wybór agencji do przygotowania kompleksowych działań kreatywno-mediowych dla flagowej...

Kraj, 26 września 2005

Nestle promuje wafelki Princessa

Nestle Polska SA rozpoczęła promocję konsumencką połączoną z reklamą telewizyjną wafelków marki Princessa. Pula nagród wynosi 400 tys. zł (konsumenci,...

Przetargi, 14 lipca 2005

Kaliszanka poszukuje agencji reklamowej do obsługi Grześków

FPC Kaliszanka Sp. z o.o. prowadzi przetarg reklamowy, w wyniku którego chce wyłonić agencję, która przygotuje kompleksowe działania kreatywno-mediowe dla...

Kraj, 14 lipca 2005

Ziołopex kupuje Kaliszankę, prawdopodobna konsolidacja w grupie z Jutrzenką i Goplaną

Kontrolowana przez rodzinę Kolańskich firma Ziołopex przejmuje firmę FPC Kaliszanka, producenta m.in. wafli Grześki. Wartości transakcji nie ujawniono. Prawdopodobna jest...

Kraj, 24 czerwca 2005

Bartosz Konstanty rozpoczął pracę w Lowe GGK

Bartosz Konstanty rozpoczął pracę w agencji Lowe GGK na stanowisku account executive. Będzie pracował w teamie obsługującym Nestle (czekolady Nestle,...

Kraj, 24 lutego 2005

Ruszyła teaserowa kampania czekolad Nestle

Właśnie ruszyła teaserowa część kampanii reklamowej wspierająca launch nowych czekolad marki Nestle (Nestle Polska SA). O ponownym wejściu Nestle na...

Kraj, 18 października 2004

Jutrzenka zwiększy wydatki i rozpisze przetarg strategiczno-reklamowy

Menedżerowie Jutrzenki zamierzają z marki Goplana uczynić brand silny również poza granicami kraju. W związku z przejęciem marki Goplana przez...

Kraj, 18 października 2004

Nestle poszerza markę Princessa i planuje silną kampanię w mediach

Nestle Polska SA poszerza markę wafli Princessa, wprowadzając trzy nowe warianty: Princessa Gold Czekoladowa Rozkosz (polewa z czekolady deserowej), Princessa...

Kraj, 15 października 2004

Jutrzenka kupuje markę Goplana od koncernu Nestlé

Koncern Nestlé sprzedaje markę Goplana bydgoskiej firmie Jutrzenka. Nestlé Polska SA i Société des Produits Nestlé SA podpisały z PC...

Kraj, 21 września 2004

Nestle wprowadza nowy wariant wafli Princessa Snack

Nestle Polska SA wprowadza na polski rynek nowy wariant wafli Princessa Snack - są to wafelki w czekoladzie pakowane w...

Kraj, 8 kwietnia 2004

Lowe GGK regionalnym centrum dla Provident SA i niektórych marek Nestle

Warszawski oddział agencji Lowe GGK będzie odpowiedzialny za pracę dla Providenta na trzech dodatkowych rynkach: czeskim, słowackim i węgierskim. "Dotychczas...