M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Pritchard Marc (ludzie)"

Zagranica, 22 listopada 2016

P&G w ciągu trzech lat zredukował o połowę liczbę agencji

Gigant chce optymalizować działania marketingowe.

Zagranica, 11 sierpnia 2016

P&G wybiórczo zrezygnuje z Facebooka

Największy reklamodawca na świecie, koncern Procter & Gamble, coraz częściej kwestionuje efektywność działań reklamowych Facebooka i zapowiada rezygnację z wybranych aktywności komunikacyjnych w tym serwisie.

Zagranica, 20 listopada 2012

P&G mówi o oszczędnościach

Korporacja chce zmniejszyć zdecydowanie liczbę dostawców usług marketingowych i obniżyć koszty reklamowe.

Zagranica, 25 września 2012

BBDO traci i odzyskuje klientów

Po stracie kontraktu z Gillette agencja z Omnicom Group w USA odzyskała swojego starego klienta, którym jest Visa.

Zagranica, 15 marca 2012

P&G zmniejszy wydatki marketingowe o 1 mld dol.

Koncern chce zaoszczędzić dzięki wykorzystaniu nowych mediów.

Zagranica, 4 maja 2011

IIonka Laviz w globalnym teamie marketingowym P&G

Zajmie się wszelkimi aktywnościami koncernu w mediach cyfrowych.

Zagranica, 9 lipca 2010

P&G bardziej cyfrowy

Koncern chce zmienić kanał i treść komunikacji z konsumentami.

Zagranica, 1 lipca 2010

P&G będzie "ulepszał" życie

Marki muszą pokazać, jak pomagają konsumentom - uważa szef globalnego marketingu Procter & Gamble.

Zagranica, 18 czerwca 2009

P&G będzie globalnie adaptować pomysły z lokalnych rynków

P&G będzie globalnie adaptować pomysły z lokalnych rynków - zapowiedział Marc Pritchard, global marketing officer Procter & Gamble. Przykładem takiego...

Zagranica, 18 sierpnia 2008

Pojawienie się nowego CMO w P&G może spowodować poważne zmiany agencyjne

Pojawienie się nowego chief marketing officera w firmie Procter & Gamble może spowodować poważne zmiany w obsłudze agencyjnej poszczególnych marek...

Zagranica, 22 lipca 2008

Nowy szef marketingu P&G oznacza zmianę stylu zarządzania

Nowy szef marketingu Procter & Gamble Marc Pritchard to całkowita zmiana stylu zarządzania w stosunku do odchodzącego Jima Stengela. Ten...

Zagranica, 17 lipca 2008

Odejście szefa marketingu Procter & Gamble

Jim Stengel, globalny szef marketingu Procter & Gamble, odszedł na emeryturę po 25 latach pracy. Stengel był uważany przez media...