M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Pro-Creation (firma)"

Kraj, 9 października 2015

Energizer kieruje komunikację do młodego targetu

Za kody z opakowań można uzyskać dostęp do specjalnych gier mobilnych.

Kraj, 7 kwietnia 2015

Pedigree z kampanią 360 stopni na rzecz adopcji

Marka uczy szacunku do zwierząt i odpowiedzialności.

Kraj, 10 października 2013

Wspólna akcja marek Energizer, Wilkinson i Statoil

Rozpoczęła się ogólnopolska kampania promocyjna "Taniej zasilasz bak".

Kraj, 19 lipca 2012

Krzysztof Kalbarczyk w Heurece

Agencja ma nowego motion & graphic designera.

Kraj, 12 stycznia 2012

Poszerzona rzeczywistość w reklamach mBanku

Jak twierdzą przedstawiciele banku, to pierwsza na taką skalę kampania reklamowa w branży finansowej wykorzystująca technikę rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality).

Kraj, 25 października 2011

Promocyjno-edukacyjny projekt Energizera

Platforma gier Move & Play ma uczyć dzieci, jak oszczędzać energię. Projekt jest wspierany kampanią w mediach oraz w szkołach.

Kraj, 17 stycznia 2011

Maciej Nowicki zarządza kreacją Hypermedia Isobar

Oprócz nowego managing creative directora agencja zatrudniła właśnie jeszcze dziewięć nowych osób, a kilka innych awansowała.

Kraj, 23 kwietnia 2010

Zniżka na zakup po jeździe testowej

W nowej akcji Hyundaia wystarczy przejechać się autem, aby kupić je taniej.

Kraj, 25 listopada 2008

Pro-Creation autorem internetowej strategii Tonino Lamborghini

Agencja interaktywna Pro-Creation realizuje internetową kampanię kosmetyków włoskiej marki Tonino Lamborghini (Coty Polska). Pro-Creation zaprojektowała i wykonała serwis produktowy Tonino-lamborghini.net,...

Kraj, 23 października 2008

Pro-Creation realizuje międzynarodowy projekt dla Colgate-Palmolive

Agencja interaktywna Pro-Creation realizuje międzynarodowy projekt internetowy dla Colgate-Palmolive w ramach prowadzonej przez nią akcji Oral Health Month (OHM). Agencja...

Kraj, 8 lipca 2008

Infor PL promuje e-wydanie "Gazety Prawnej"

Infor PL rozpoczął promocję internetowego wydania "Gazety Prawnej". Akcja adresowana jest głównie do prenumeratorów wydania papierowego. Autorami kreacji kampanii są...

Kraj, 16 czerwca 2008

Pro-Creation współpracuje z Optimum PR

Agencja interaktywna Pro-Creation wybrała do współpracy w zakresie public relations agencję Optimum PR. Zadania stawiane przed agencją obejmą kształtowanie wizerunku...

Kraj, 4 października 2006

Pro-creation przygotuje projekt ujednolicenia identyfikacji wizualnej Gazety.pl

Gazeta.pl wybrała firmę do stworzenia jednolitej identyfikacji wizualnej. W minikonkursie, w którym uczestniczyły dwie agencje (patrz DS "MMP" z 28...

Kraj, 21 stycznia 2005

Pro-Creation zbudowała serwis szczoteczki Colgate 360°

Agencja interaktywna Pro-Creation zbudowała dla Colgate-Palmolive serwis internetowy prezentujący nową szczoteczkę do zębów - Colgate 360°. Jest to produkt premium...

Kraj, 28 listopada 2003

Pro-Creation wykonał witrynę internetową dla Palmolive Thermal SPA

(Pro-Creation) Agencja interaktywna Pro-Creation przygotowała stronę internetową promującą nową serię kosmetyków - Palmolive Thermal SPA. Obok sporej ilości informacji dotyczących...

Kraj, 30 października 2003

Pro-Creation wykonał nową witrynę Atlantica

Agencja interaktywna Pro-Creation przygotowała nową stronę internetową dla producenta bielizny marki Atlantic. Witryna ma charakter produktowo-korporacyjny: prezentuje przede wszystkim kolekcję...

Kraj, 25 kwietnia 2003

Nowa witryna produktowa Gorenje

Firma Gorenje Polska w związku z wprowadzeniem na rynek polski najnowszej linii swoich produktów Alux uruchomiła pod adresem www.gorenje.pl/alux witrynę...

Kraj, 31 stycznia 2003

Comtica nowym klientem agencji Pro-Creation

Firma informatyczna Comtica została nowym klientem agencji reklamowej Pro-Creation (www.pro-creation.pl). Agencja wspierać będzie klienta w zakresie projektowania działań marketingowych w...

Kraj, 13 maja 2002

Atlantic uruchomiła witrynę wizerunkową w internecie

Producent bielizny Atlantic uruchomił nowy serwis w internecie. Witryna ma charakter wizerunkowy i nie koncentruje się na informacjach dotyczących poszczególnych...

Kraj, 14 stycznia 2002

Pro-Creation zmienia wizerunek, pozycjonowanie i witrynę korporacyjną

Agencja interaktywna Pro-Creation zmienia swój wizerunek, pozycjonowanie oraz witrynę korporacyjną. "Oprócz zmiany tożsamości wizualnej chcemy także lekko zmienić pozycjonowanie firmy...