M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Pro Media House (firma)"

Kraj, 10 marca 2015

Converse celebruje historie swoich fanów

Przedstawiciele Converse, przygotowując kampanię na wiosnę 2015 r., zebrali kolekcję portretów sneakersów The Chuck Taylor All Star z całego świata.

Kraj, 26 sierpnia 2013

Barbara Kryńska poprowadzi dział marketingu w Converse

Nowy specjalista ds. marketingu i komunikacji marki w Polsce, Czechach i na Słowacji.

Kraj, 10 kwietnia 2013

Marka Converse reklamuje nową linię trampek

Hasło kampanii brzmi "Shoes keep it clean. Sneakers get dirty".

Kraj, 5 kwietnia 2013

Pro Media ma trzech nowych klientów

W ciągu pierwszego kwartału dom mediowy pozyskał trzech klientów. Jednak stracił obsługę Żabki.

Przetargi, 18 marca 2013

OMD wygrywa Żabkę

Sieć sklepów rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową.

Przetargi, 8 lutego 2013

Żabka rozpisała przetarg na media

Sieć sklepów rozpoczęła przetarg.

Kraj, 12 grudnia 2012

Pro Media House oferuje consulting i audyt kampanii online

Usługa opracowana została przede wszystkim z myślą o reklamodawcach, którzy do tej pory prowadzili działania reklamowe w internecie we własnym zakresie.

Kraj, 25 października 2012

Ruszyła jesienna kampania Converse

Działania obejmą outdoor, internet i telewizję.

Kraj, 22 sierpnia 2012

Ruszyła kampania reklamowa sieci sklepów Żabka

Za kreację odpowiada agencja Heart & Brain, realizacja - Golden Submarine.

Kraj, 18 czerwca 2012

Żabka za miesiąc ruszy z kampanią

Za kreację odpowiedzialna jest agencja Heart & Brain.

Kraj, 2 marca 2012

Rozpoczęła się kampania Majonezu Kieleckiego [wideo]

Kampania skierowana jest do praktycznych i aktywnych kobiet.

Kraj, 15 lutego 2012

Auta Infiniti po raz pierwszy w telewizji

Dystrybutor samochodów japońskiej marki Infiniti rusza z jej pierwszą kampanią reklamową w telewizji.

Przetargi, 8 lutego 2012

Żabka rozpisuje przetarg na media

Sieć sklepów rozpoczęła przetarg na obsługę mediową.

Przetargi, 26 stycznia 2012

MediaVest wygrywa obsługę wafli

Producent słodyczy wybrał dom mediowy MediaVest. Firma zmienia nazwę produktu z Horalky na Góralki.

Kraj, 25 stycznia 2012

Softhis z nowym PR & marketing managerem

Paweł Zieliński ma m.in. wzmacniać wizerunek agencji.

Kraj, 14 grudnia 2011

Insignia inwestuje w strategię

Anna Kiljan-Szydełko zajmie się m.in. wdrażaniem autorskiego narzędzia do optymalizacji działań strategicznych.

Kraj, 10 października 2011

Verbena w odsłonie OOH

Zaplanowana kampania reklamowa będzie miała charakter wizerunkowy.

Kraj, 11 sierpnia 2011

Bartosz Wilczyński zarządza Pro Media House

Dominika Meinardi została prezesem zarządu agencji.

Kraj, 4 lipca 2011

Nowak dołączyła do Areny

Dom mediowy ma nowego media plannera/buyera.

Kraj, 6 maja 2011

Aktor parodysta w kampanii Żabki [WIDEO]

Ruszyła ogólnopolska kampania Żabki autorstwa Ambasady Brand Communications.

Kraj, 21 lutego 2011

Wafelki Horalky po raz pierwszy w telewizji

Marketer liczy na zwiększenie świadomości wprowadzonej ponad trzy lata temu marki.

Kraj, 18 lutego 2011

Semahead dla BP Gas

Agencja zajmuje się kampanią BP w wyszukiwarkach.

Kraj, 17 lutego 2011

Harkot zastąpiła Andruchowa w Hand Made

Agencja ma nowego new business managera.

Przetargi, 7 lutego 2011

Substance zdobył budżet Europlant Phytopharm

Agencja z grupy Starcom MediaVest zacznie pracę dla producenta leków roślinnych.

Kraj, 5 października 2010

AmerSport sam przygotował reklamę Caterpillar

Marka buduje wizerunek wśród męskiej grupy docelowej.

Kraj, 13 lipca 2010

Olga Kochańska odchodzi z Pro Media

Zespół IQ Media wzmocnił się o nowego media plannera & buyera.

Kraj, 8 czerwca 2010

Z PRO Media House do VanguardPR

Po kilku latach pracy w domu mediowym Paweł Zieliński dołączył do zespołu agencji VanguardPR, obejmując stanowisko PR specialist.

Kraj, 28 maja 2010

Król odwołany, Pachowski i Sadowski w radzie nadzorczej Wprost

Jarosław Pachowski i Jacek Sadowski dołączyli do rady nadzorczej AWR "Wprost".

Kraj, 1 kwietnia 2010

Horalky na orzechowo

IDC Polonia reklamuje nowy smak marki Horalky

Przetargi, 18 stycznia 2010

Easymedia pracuje dla Posti

Posti wybrało w przetargu ofertę domu mediowego Easymedia. Współpraca rozpoczyna się w 2010 roku i obejmuje planowanie oraz zakup wszystkich...

Kraj, 23 grudnia 2009

PRO Media House ma nową identyfikację wizualną

Dom mediowy PRO Media House wprowadza nową identyfikację wizualną. Według przedstawicieli firmy zmiany wdrażane są na podstawie wyników badań jakościowych...

Kraj, 4 grudnia 2009

Intersport po raz pierwszy inwestuje w reklamę w telewizji

Sieć sklepów Intersport we współpracy z marką odzieżową The North Face rozpoczęły kampanię wizerunkowo- sprzedażową. Jest to pierwsza kampania telewizyjna...

Kraj, 25 listopada 2009

Teper odchodzi z PRO Media House, a Wieja i Kiljan-Szydełko awansują

Jarosław Teper, dyrektor zarządzający ds. mediów i obsługi klienta, odszedł z domu mediowego PRO Media House. Powód rozstania z agencją...

Kraj, 2 listopada 2009

IDC Polonia chce wzmocnić wizerunek cukierków marki Verbena

Z początkiem listopada br. rozpoczęła się w telewizji miesięczna kampania wizerunkowo-sprzedażowa cukierków marki Verbena z portfolio IDC Polonia. Ma ona...

Kraj, 27 października 2009

S4 przygotowała zaplanowaną na cały rok kampanię portalu TurIT.pl

Agencja reklamowa S4 przygotowała kampanię wprowadzającą nowy portal turystyczny TurIT.pl. Będzie również odpowiadała za jego stałą obsługę z zakresu działań...

Kraj, 18 września 2009

Eniro Polska po raz pierwszy promuje numer 118 118 w telewizji

Firma Eniro Polska rozpoczęła pierwszą kampanią telewizyjną swojej usługi - numeru informacyjnego 118 118. Do końca września w TVP1 i...

Kraj, 3 września 2009

Słowackie wafle Horalky reklamują się po raz pierwszy

IDC Polonia rusza z pierwszą kampanią reklamową wafelków Horalky. Jak tłumaczy Aleksandra Kucała, marketing manager w spółce IDC Polonia, marka...

Przetargi, 28 lipca 2009

Mindshare Polska zdobył budżety Egyptian Tourist Authority i Randstad

Dom mediowy Mindshare Polska zdobył budżety Egyptian Tourist Authority (ETA) i firmy pośrednictwa pracy Randstad. Rozpoczęcie obsługi Egyptian Tourist Authority...

Kraj, 7 lipca 2009

Demo szuka dyrektora zarządzającego; Maciejewicz przechodzi do firmy Sadowski

Trwa rekrutacja na stanowisko dyrektora zarządzającego agencji Demo Effective Launching. Marcin Maciejewicz, który obecnie pełni tę funkcję, pod koniec 2009...

Przetargi, 19 maja 2009

Initiative obronił budżet mediowy Lukasa

Initiative wygrał przetarg na obsługę mediową Lukas Banku. Utrzymał w ten sposób obsługę budżetu, który cennikowo wart jest ponad 40...

Kraj, 18 maja 2009

Eniro Polska mocniej wchodzi w internet

Firma Eniro Polska, właściciel m.in. marki teleadresowej "Panorama Firm", chce mocniej wejść w internet i wydać w tym roku na...

Przetargi, 13 maja 2009

Intersport rezygnuje z wyboru jednego domu mediowego

Sieć sklepów sportowych Intersport zrezygnowała w tym roku z wyboru jednego domu mediowego. - Dzisiaj nie jesteśmy w stanie zadeklarować...

Przetargi, 11 maja 2009

Lukas Bank przesuwa termin rozstrzygnięcia przetargu

Lukas Bank przesuwa termin rozstrzygnięcia przetargu na drugą połowę maja. Z konkursu wycofały się dwa domy mediowe - MPG i...

Kraj, 7 kwietnia 2009

Bakoma ruszyła z kampanią w ramach akcji "Kupuj nasze - są powody do dumy"

Rusza drugi etap akcji edukacyjno-społecznej "Kupuj Nasze - są powody do dumy", która wystartowała w marcu br. i ma na...

Kraj, 3 kwietnia 2009

Converse promuje nową kolekcję; PRO Media House odpowiada za media

Z początkiem kwietnia br. rusza najnowsza kampania reklamowa marki butów sportowych Converse. Na zlecenie AmerSportu, wyłącznego dystrybutora tej marki na...

Przetargi, 20 marca 2009

Kampanię paczkomatów InPostu obsłuży mediowo Mindshare

Firma InPost, niezależny, ogólnopolski operator pocztowy (Grupa Integer.pl), wybrała w przetargu na obsługę mediową agencję Mindshare Polska. Będzie ona odpowiedzialna...

Kraj, 11 marca 2009

Meinardi przejmuje nowe obowiązki w spółce Sadowski

Dominika Meinardi, dotychczas dyrektor zarządzający domu mediowego Pro Media House, objęła nowe stanowisko dyrektora projektów zarządczych w spółce Sadowski. Firma...

Kraj, 6 marca 2009

Joanna Widacka w dziale sprzedaży Eura7

Do działu sprzedaży agencji interaktywnej Eura7 dołączyła Joanna Widacka. Jako junior account executive odpowiada za pozyskiwanie nowych i obsługę bieżących...

Przetargi, 17 lutego 2009

PanMedia Western wygrał przetarg Wawelu

PanMedia Western zwyciężył w przetargu na obsługę mediową firmy Wawel, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Po długich negocjacjach z tymi dwoma agencjami...

Przetargi, 8 stycznia 2009

InPost wybiera dom mediowy do kilkumiesięcznej kampanii paczkomatów

Firma InPost, niezależny operator pocztowy, wybiera dom mediowy. Według naszych nieoficjalnych informacji spółka rozmawia z trzema agencjami - są wśród...