M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Procter & Gamble (firma)"

Kraj, 3 grudnia 2015

Hill+Knowlton Strategies wzmacnia dział brand oraz dział komunikacji korporacyjnej

Marta Kindeusz oraz Tomasz Dominiak dołączają do zespołu agencji.

Kraj, 3 listopada 2015

Jagna Pilczuk i Tadeusz Zwierzyński dołączają do Chimney Poland

Nowa producentka i koordynator postprodukcji wzmacniają zespół studia.

Zagranica, 8 października 2015

Reklama Clairolu zbanowana

W kampanii Greya, której twarzą została aktorka z "Mad Men", ASA dopatrzyła się nieścisłości mogących wprowadzać odbiorcę w błąd.

Kraj, 6 października 2015

Maciej Tkacz szefem marketingu Discovery Networks w regionie

14 lat pracował w Procter & Gamble.

Kraj, 15 września 2015

Michał Wiśniewski client service directorem w Cheil Poland

Dotychczasowy head of business development awansuje w strukturach agencji.

Kraj, 10 września 2015

Agito.pl ma nowego dyrektora marketingu

Rafał Kochański będzie odpowiedzialny za przygotowanie, wdrożenie i prowadzenie strategii komunikacji firmy w Polsce.

Kraj, 2 września 2015

Polsat z największymi udziałami w wakacje

Najwięcej na reklamę TV wydali latem Aflofarm, Procter & Gamble i P4.

Kraj, 28 lipca 2015

Hypermedia wzmacnia dział e-commerce

Anna Lasmanowicz dołącza jako e-commerce consultant.

Kraj, 9 lipca 2015

Jarosław Świgulski szefem Marsa na Amerykę Północną

Polak pokieruje strategią i działalnością firmy w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.

Kraj, 9 lipca 2015

Marka Always startuje z polską odsłoną kampanii #Jakdziewczyna

Startują wielokanałowe działania marki.

Zagranica, 7 lipca 2015

Zmiana na stanowisku CMO MillerCoors

David Kroll zastępuje Andy'ego Englanda.

Kraj, 6 lipca 2015

Jolanta Gorczyńska i Michał Łągiewka w PZL

Nowy team seniorski dołącza do zespołu agencji.

Kraj, 26 czerwca 2015

Łukasz Gromkowski w agencji Kore

Do nowej agencji przechodzi z Lowe Warsaw.

Kraj, 24 czerwca 2015

Netizens Digital Innovation House wzmacnia dział new business

Aneta Zabiegała obejmuje nowo utworzone stanowisko w domu produkcyjnym.

Kraj, 23 czerwca 2015

ZenithOptimedia wygrywa budżet mediowy Coty

Zenith wygrywa globalny budżet firmy na zakup i planowanie mediów. Przetarg dotyczył także Polski.

Kraj, 19 czerwca 2015

Guillaume Duverdier prezesem Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce - Browary Polskie

Będzie koncentrował się na działaniach zapewniających zrównoważony wzrost rynku piwa.

Kraj, 16 czerwca 2015

DDB & Tribal wygrywa w Facebook Awards

Polska agencja otrzymuje złoto za kampanię dla LOT-u.

Kraj, 16 czerwca 2015

Joanna Hurda regional client service & shopper marketing directorem w Grey Group

Agencja zaczyna inwestować w rozwój kompetencji shoppermarketingowych.

Kraj, 9 czerwca 2015

Blanka Ozimina-Karpińska w Isobar Polska

Do Isobara przechodzi z Greya, gdzie odpowiadała za obsługę Procter & Gamble.

Kraj, 3 czerwca 2015

Jan Cieślar w Grey Group

Senior copywriter przechodzi z Isobar Poland do Grey Group.

Kraj, 21 kwietnia 2015

Saatchi & Saatchi wzmacnia dział kreacji

Marta Hermanowicz objęła stanowisko senior copywritera.

Kraj, 14 kwietnia 2015

Google, IKEA, Mars, ING najbardziej pożądanymi pracodawcami według specjalistów

Firma rekrutacyjna Antal International prezentuje wyniki swojego dorocznego badania.

Kraj, 7 kwietnia 2015

To do PR - nowa agencja na rynku

Działalność rozpoczęła agencja PR kierowana przez Agnieszkę Nowak-Kozicką.

Kraj, 26 marca 2015

Troje plannerów dołącza do Value Media

Pracę w tym domu mediowym rozpoczynają Kalina Krassowska, Antonina Komorowska i Irmina Zimoch.

Kraj, 26 marca 2015

Anna Lewandowska twarzą kampanii Gillette

Żona Roberta Lewandowskiego namawia do podkreślania swoich kobiecych walorów w ramach polskiej odsłony globalnej kampanii "Use Your And".

Kraj, 26 marca 2015

TestMeeToo zrealizuje projekt dla producenta telewizorów

Agencja oferująca product seeding zapowiada współpracę z nowymi kategoriami.

Zagranica, 11 marca 2015

P&G ukarany w Chinach za reklamę pasty Crest

Koncern Procter & Gamble musi zapłacić w Chinach karę w wysokości blisko miliona dolarów za reklamę pasty do zębów Crest, która zdaniem sądu w Szanghaju mogła wprowadzać konsumentów w błąd.

Kraj, 6 marca 2015

Procter & Gamble, Rossmann i sieć Cinema City we wspólnej akcji

W marcu rusza promocja, w której po zakupie kosmetyków P&G w sieci Rossmann można wygrać bilety do kina.

Przetargi, 6 marca 2015

Interactive Solutions wygrywa obsługę Gillette Venus w Europie Środkowej

Agencja powiększa powiększa portfolio obsługiwanych marek Procter & Gamble.

Kraj, 4 marca 2015

Monika Bierwagen szefem Isobar Polska

Na stanowisku dyrektora zarządzającego oraz presidenta Isobar Polska zastąpiła Krzysztofa Andrzejczaka.

Zagranica, 3 marca 2015

Unilever przejmuje REN Ltd.

Koncern za nieujawnioną kwotę przejął brytyjskiego producenta kosmetyków z segmentu premium - firmę REN Ltd.

Kraj, 24 lutego 2015

TestMeeToo chce skorzystać z trendu product seeding

Platforma testowania produktów chwali się pierwszymi projektami.

Zagranica, 17 lutego 2015

Premier Foods idzie tropem trendu "power brands"

Firma zapewnia jednak, że nie chce zapominać o swoich pomniejszych brandach i zaproponuje nową linię promocyjną i komunikacyjną dla wszystkich brandów z portfolio.

Zagranica, 13 lutego 2015

Lucy Jameson nowym CEO Grey London

Dotychczasowa chief strategy officer zastępuje na stanowisku Chrisa Hirsta.

Kraj, 11 lutego 2015

Carat zatrudnia nowe osoby w client service

Do zespołu domu mediowego dołącza pięć osób.

Zagranica, 29 stycznia 2015

Wzmacniający się dolar osłabia wyniki P&G i innych potentatów FMCG

Procter & Gamble, który kilka dni temu ogłosił znacznie słabsze od oczekiwanych rezultaty finansowe, ostrzegł, że wzmacniająca się waluta amerykańska może spowodować ich dalsze pogorszenie. Podobne analizy przedstawiają pozostali potentaci FMCG.

Kraj, 27 stycznia 2015

Kantar Media: Aflofarm, Kino Świat i Orange w 2014 r. wydały na reklamę najwięcej

Banki i większość telekomów poza ścisłą czołówką.

Zagranica, 26 stycznia 2015

Unilever ogłasza globalny przetarg na media

Do wzięcia jest budżet o wartości 8 mld dol. Przetarg dotyczy także Polski.

Kraj, 21 stycznia 2015

Eliza Kalinowska w zespole Value Media

Dołączyła do teamu obsługującego kluczowych klientów agencji.

Kraj, 19 stycznia 2015

IDMnet odpowiada za nową kampanię Fairy

Kampania poświęcona marce potrwa kilka miesięcy.

Kraj, 19 stycznia 2015

Magdalena Marek dołącza do Isobar Poland

Do agencji przechodzi z MSL Group.

Kraj, 13 stycznia 2015

Agnieszka Jurkiewicz przechodzi z MSLGroup do Discovery Networks

Obejmuje stanowisko corporate communications managera CEN.

Zagranica, 7 stycznia 2015

P&G sprzedaje dwa brandy Unileverowi

Procter & Gamble poinformował o sprzedaniu swoich dwóch brandów Camay i Zest konkurentowi, koncernowi Unilever. Warunków transakcji nie ujawniono, ma ona zostać sfinalizowana w pierwszej połowie br.

Kraj, 7 stycznia 2015

Polsat z największą widownią komercyjną w 2014 r.

Udział Polsatu w grupie 16-49 wyniósł 13,3 proc. Ale wszystkie stacje z top 4 zanotowały lekki spadek.

Zagranica, 22 grudnia 2014

Francja: ponad 950 mln euro łącznej kary dla 13 potentatów FMCG

Francuskie instytucje ds. zwalczania nieuczciwej konkurencji ukarały takich potentatów jak P&G, Unilever, Henkel, L’Oreal czy Gillette, karami na łączną kwotę 950 mln euro, za stosowanie nieuczciwych praktyk handlowych w latach 2003-2006.

Kraj, 28 listopada 2014

Była dyrektor marketingu Canal+ Cyfrowego zakłada agencję

Edyta Płaczkowska powołuje Cinemobile.

Kraj, 6 listopada 2014

Maciej Dowbor reklamuje Oral-B

Ruszają przedświąteczne działania P&G, które swoim wizerunkiem firmuje prezenter telewizyjny.

Zagranica, 5 listopada 2014

Karren Brady w kampanii Pantene

Procter & Gamble z kolejną odsłoną intensywnych działań adresowanych do kobiet.

Kraj, 17 października 2014

Krzysztof Rejek nowym art directorem w E-point

Software house wzmacnia kompetencje kreacyjne.

Kraj, 13 października 2014

Michał Glapiński nowym dyrektorem zarządzającym Interactive Solutions

Jego rolą będzie umocnienie pozycji agencji w sieci Saatchi & Saatchi, a także pozyskiwanie globalnych kontraktów.