M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Procter & Gamble (firma)"

Kraj, 12 października 2017

Dawid Pożoga pokieruje zespołem Playa w MediaCom Warszawa

Jest to związane z przejściem Marcina Gryki do Zenitha.

Zagranica, 11 października 2017

Procter & Gamble vs. Nelson Peltz

Inwestor aktywista domaga się dogłębnej rewizji strategii P&G.

Kraj, 11 października 2017

Seria awansów w Streetcomie

Firma tworzy dział Sampling Solutions.

Zagranica, 11 października 2017

26-latkowie: najliczniejsi konsumenci i wielkie wyzwanie

W Stanach Zjednoczonych 4,8 mln ludzi to osoby urodzone 26 lat temu. To najliczniejsza grupa wiekowa.

Kraj, 10 października 2017

Anna Dzierzędzka, managing partner w MediaComie, odchodzi z agencji

Z domem mediowym była związana od ponad 16 lat.

Zagranica, 29 września 2017

Mark Fitzloff otwiera agencję Opinionated

Przed niemal dwie dekady, do grudnia ub. r., Fitzloff pracował z wielkim powodzeniem dla Wieden & Kennedy.

Kraj, 27 września 2017

Mateusz Wisznicki w zespole 180heartbeats + J. v. M.

Do nowej agencji przechodzi z Saatchi & Saatchi IS.

Kraj, 21 września 2017

Krzysztof Jagieło na czele kreacji Asap & Asap Communication

Jacek Redźko, który do tej pory pełnił funkcję dyrektora kreacji, skupi się na rozwoju biznesu i zarządzaniu produkcją filmową.

Kraj, 15 września 2017

Rafał Karski w Shortlist Consulting

Były COO Media Impact dołącza do firmy doradczo-audytorskiej.

Kraj, 5 września 2017

Dariusz Wardencki staje na czele Bahlsen Polska

Nowy prezes ostatnio pracował w USP Zdrowie.

Zagranica, 24 sierpnia 2017

Duży spadek kursu akcji WPP

Największa na świecie grupa reklamowa odczuwa skutki zaciskania pasa przez producentów dóbr konsumenckich, zwłaszcza w Ameryce Północnej.

Zagranica, 21 sierpnia 2017

Always wraca z kampanią #LikeAGirl

W nowej odsłonie kampanii marka Procter & Gamble dodaje otuchy dojrzewającym dziewczynkom.

Kraj, 14 lipca 2017

4Frame z nową identyfikacją i strategią rozwoju

Nową identyfikację uzupełnia o claim "Wszystko zaczyna się od ludzi".

Zagranica, 28 czerwca 2017

Byron Sharp: nie wierzcie w lojalnych klientów

Jego książka "Jak rosną marki" ("How Brands Grow") opublikowana w 2010 r. zdobyła już rzesze wyznawców.

Kraj, 1 czerwca 2017

Hanna Jackowska na czele Leo Burnett

Będzie zarządzała Leo Burnett ze wsparciem Adama Nowakowskiego, zastępcy dyrektor zarządzającej i jednocześnie szefa strategii.

Kraj, 1 czerwca 2017

Adam Pieńkowski przewodniczącym jury 18. edycji konkursu Effie Awards

Tegoroczne jury podzielone zostało na osiem grup eksperckich.

Kraj, 19 kwietnia 2017

Michał Trusiewicz dołącza do teamu Papaya Films

W studiu obejmie stanowisko producenta.

Kraj, 7 marca 2017

Paweł Modzelewski head of strategy 24/7Communication

To nowe stanowisko w agencji.

Kraj, 28 lutego 2017

Gillette daje możliwość personalizacji maszynki

Polscy konsumenci mogą zamówić zaprojektowane przez siebie maszynki serii Fusion.

Zagranica, 23 lutego 2017

Grey rezygnuje z obsługi budżetu Coty w Stanach

Agencja należąca do WPP powołuje się na różnice w warunkach rozliczeniowych. Analitycy doszukują się w tej decyzji także drugiego dna.

Zagranica, 20 lutego 2017

Kraft Heinz próbował przejąć Unilevera

Firma potwierdziła sensacyjne doniesienia o próbie fuzji z Unileverem.

Zagranica, 25 stycznia 2017

Znamy marki, które będą reklamować się podczas finału Super Bowl 2017

Finał amerykańskiej ligi NFL bez Doritos.

Kraj, 24 stycznia 2017

Aflofarm wydał w ub.r. na reklamy ponad 1,8 mld zł

Firma farmaceutyczna zwiększyła wydatki reklamowe o prawie 9 proc.

Zagranica, 10 stycznia 2017

Wkrótce nowy szef Leo Burnett w Ameryce Płn.

Według nieoficjalnych informacji Andrew Swinand zostanie nowym szefem jednego z najważniejszych oddziałów francuskiego holdingu Publicis.

Kraj, 4 stycznia 2017

Polsat najchętniej oglądaną telewizją w 2016 r.

Najwięcej na reklamę w telewizji wydał Aflofarm.

Zagranica, 9 grudnia 2016

Pantene z komunikacją o sile kobiet

Ronda Rousey w odświeżonej komunikacji marki pochodzącej z lat 80.

Kraj, 24 listopada 2016

Agata Szeliga-Staszkiewicz dyrektor zarządzającą Isobar Polska

W kwietniu br. z tego stanowiska zrezygnowała Monika Bierwagen.

Kraj, 3 listopada 2016

Adecco Field Marketing chwali się wynikami za 2016 r.

Podmiot ma zakończyć rok z przychodami na poziomie 35 mln zł.

Zagranica, 2 listopada 2016

Transkobieta w reklamie dezodorantu

Za kreację spotu odpowiada Wieden & Kennedy Portland.

Zagranica, 19 października 2016

Coty przejmuje GHD za ponad pół miliarda dolarów

Koncern Coty za kwotę 511 mln dol. przejął brytyjską firmę GHD produkującą artykuły do pielęgnacji włosów.

Zagranica, 13 października 2016

Saatchi & Saatchi New York z nową kampanią dla Tide

Marka z portfolio Procter & Gamble z kampanią z przymrużeniem oka.

Zagranica, 12 października 2016

Zmiany w kierownictwie Nestle Skin Care

Humberto Antunes opuszcza firmę, a zastępuje go Paul Navarre.

Kraj, 10 października 2016

Danuta Nierada na stanowisku associate creative directora w Saatchi & Saatchi Interactive Solutions

Jest trzecią osobą w agencji na tym stanowisku.

Kraj, 28 września 2016

Mojca Tirš i Rafał Michałek-Czerepak pokierują kreacją w Cheil Polska

Duże zmiany w agencji.

Kraj, 28 września 2016

Natalia Makowska wzmacnia client service OS3

Obejmuje stanowisko senior account managera.

Zagranica, 20 września 2016

Gillette przez trzy lata globalnym sponsorem FC Barcelony

Neymar Jr., Andrés Iniesta, Luis Suárez, Jordi Alba i Ter Stegen w nowym spocie reklamowym marki.

Kraj, 14 września 2016

Artur Wójcik dołącza do zespołu PHD

Jako senior account manager przejmie opiekę nad klientami agencji.

Zagranica, 4 sierpnia 2016

P&G podsumował rok fiskalny

Zysk koncernu za ostatnie dwanaście miesięcy wzrósł o blisko 50 proc.

Przetargi, 7 lipca 2016

Hypermedia wygrywa budżet Gillette na 25 rynkach

W przetargu Hypermedia wygrała z globalną agencją kreatywną P&G Possible Worldwide.

Kraj, 22 czerwca 2016

Do 4Frame dołączył Szymon Horaczuk

Obejmuje nowo utworzone stanowisko innovation & business development directora.

Zagranica, 20 czerwca 2016

BT ogłasza przetarg na zakup i planowanie mediów

Brytyjska firma telekomunikacyjna poszukuje podmiotu do obsługi mediowej po przejęciu operatora EE.

Kraj, 11 maja 2016

Anna Jakubowski odejdzie ze stanowiska dyrektora generalnego The Coca-Cola Company w Polsce

Nazwisko następcy poznamy w czerwcu.

Kraj, 10 maja 2016

Anna Jakubowski odejdzie ze stanowiska dyrektora generalnego The Coca-Cola Company w Polsce

Nazwisko nowego dyrektora poznamy w czerwcu.

Zagranica, 12 kwietnia 2016

Hearts & Science trzecią siecią agencyjną Omnicomu

Pierwszym klientem H&S będzie Procter & Gamble.

Kraj, 6 kwietnia 2016

Startuje kolejna edycja programu "Polskie nadzieje olimpijskie"

PKOl, Procter & Gamble, Polsat i agencja Grey Group ze wsparciem dla młodych sportowców.

Kraj, 23 marca 2016

Katarzyna Jezierska, senior marketing manager CSD, odchodzi z PepsiCo

Z firmą związana była przez ostatnie trzy lata.

Zagranica, 21 marca 2016

Gustavo Martinez rezygnuje z kierowania JWT

CEO sieci rezygnuje ze stanowiska, po tym jak o molestowanie, rasizm i dyskryminację oskarżyła go Erin Johnson.

Kraj, 18 marca 2016

Trzech nowych digital art directorów w McCann & MRM

Rafał Jagielski, Jan Janeczek i Adam Skalik dołączają do agencji.

Kraj, 9 marca 2016

Interactive Solutions globalnym hubem dla marki Duracell

Agencja będzie świadczyć usługi digital i e-commerce.

Zagranica, 7 marca 2016

Raport ANA: marketerzy podwoili użytkowanie systemów programmatic

Wg najnowszego raportu amerykańskiego Association of National Advertisers przez ostatnie dwa lata marketerzy ponaddwukrotnie częściej używają systemów programmatic buyingu do planowania swoich kampanii reklamowych. Zarazem 70 proc. ankietowanych ma wątpliwości co do rzetelności tej technologii.