M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Procter & Gamble (firma)"

Zagranica, 28 czerwca 2018

Wyzwanie P&G: sprzedać produkt, o którym kobiety wolą nie mówić

Prawie jedna trzecia Amerykanek doświadcza problemów z pęcherzem, ale tylko ok. 10 proc. kupuje pieluszki dla dorosłych.

Zagranica, 22 czerwca 2018

Craig Buchholz szefem komunikacji P&G

Chief communications officer to nowe stanowisko związane z reorganizacją koncernu.

Kraj, 4 czerwca 2018

Saatchi & Saatchi IS partnerem digitalowym P&G w Ameryce Północnej

Warszawska agencja zyskała dostęp do budżetów na projekty w USA i Kanadzie.

Zagranica, 18 maja 2018

P&G wybiera Carat w Ameryce Północnej do kategorii hair care

Spółka skonsolidowała większość budżetu na reklamę produktów do pielęgnacji włosów w domu mediowym Carat.

Zagranica, 23 kwietnia 2018

P&G przejmuje dział leków OTC niemieckiego Mercka

Transakcja warta 4,2 mld dol. poszerzy asortyment koncernu z Cincinatti o witaminy i suplementy diety.

Zagranica, 10 kwietnia 2018

P&G: jedna agencja zamiast kilku

Chcąc zwiększyć efektywność działań marketingowych, Procter & Gamble zamierza powołać nową agencję kreatywną do obsługi marek detergentów w Stanach Zjednoczonych.

Zagranica, 9 kwietnia 2018

P&G ogłasza przetarg mediowy na kosmetyki do włosów w Ameryce Północnej

Budżetu broni spółka Hearts & Science należąca do grupy Omnicom.

Kraj, 15 lutego 2018

Aflofarm i Polpharma byli najaktywniejsi w TV w 2017 r.

W rankingu największych reklamodawców dominującymi kategoriami są farmacja, która osiągnęła ponad 50-proc. udział w top 10, oraz FMCG z udziałem na poziomie 41 proc.

Kraj, 14 lutego 2018

Michał Rafa odpowiada za eksport i sprzedaż XL Energy Drink w Europie

Znany menedżer w nowej firmie.

Zagranica, 12 lutego 2018

Wielcy reklamodawcy wydadzą mniej na zimowe igrzyska olimpijskie

Stacja NBC mówi o rekordowej sprzedaży reklam związanych z igrzyskami, ale szacuje się, że GM, AT&T i P&G wydadzą mniej niż w 2014 r.

Zagranica, 31 stycznia 2018

Wal-Mart zaostrza wymogi wobec dostawców

Jest to element strategii rywalizacji z Amazonem, zakładającej niski poziom zapasów magazynowych i pełne zaopatrzenie sklepów.

Zagranica, 25 stycznia 2018

Kimberly-Clark tnie miejsca pracy i zamyka fabryki

Spadająca liczba urodzeń odbija się na obrotach i zysku koncernu - w najbliższym czasie producent pieluch Huggies zwolni 5 tys. osób.

Zagranica, 25 stycznia 2018

Procter & Gamble nadal tnie listę agencji, z którymi pracuje

Koncern planuje zmniejszenie składu agencyjnego o kolejne 50 proc.

Przetargi, 8 stycznia 2018

RECMA: utrzymanie 2 budżetów mediowych w ub.r. stanowiło 43 proc. wszystkich, które nie przeszły do innych agencji

Kolejne wnioski z ostatniego opracowania RECMA "New biz balance".

Kraj, 15 grudnia 2017

Pampers z myślą o wcześniakach

P&G wprowadza pieluszki w mikrorozmiarze.

Kraj, 21 listopada 2017

Anna Dzierzędzka dołączy do Value Media

Zajmie stanowisko chief growth officera i wraz z Jakubem Bieńkowskim będzie odpowiadać za zarządzanie agencją.

Kraj, 20 listopada 2017

Anna Dzierzędzka dołączy do Value Media

Zajmie stanowisko chief growth officera i wraz z Jakubem Bieńkowskim będzie odpowiadać za zarządzanie agencją.

Kraj, 20 listopada 2017

Coty zmienia podejście do swojego biznesu

Duże zmiany czekają kilka marek kosmetyków. Na początku 2018 r. planowana jest kampania produktów Rimmel.

Zagranica, 3 listopada 2017

P&G startuje z kampanią olimpijską

Na 100 dni przed rozpoczęciem igrzysk w Pyeongchang marketer zaczyna kampanię o miłości ponad podziałami.

Kraj, 12 października 2017

Dawid Pożoga pokieruje zespołem Playa w MediaCom Warszawa

Jest to związane z przejściem Marcina Gryki do Zenitha.

Zagranica, 11 października 2017

Procter & Gamble vs. Nelson Peltz

Inwestor aktywista domaga się dogłębnej rewizji strategii P&G.

Kraj, 11 października 2017

Seria awansów w Streetcomie

Firma tworzy dział Sampling Solutions.

Zagranica, 11 października 2017

26-latkowie: najliczniejsi konsumenci i wielkie wyzwanie

W Stanach Zjednoczonych 4,8 mln ludzi to osoby urodzone 26 lat temu. To najliczniejsza grupa wiekowa.

Kraj, 10 października 2017

Anna Dzierzędzka, managing partner w MediaComie, odchodzi z agencji

Z domem mediowym była związana od ponad 16 lat.

Zagranica, 29 września 2017

Mark Fitzloff otwiera agencję Opinionated

Przed niemal dwie dekady, do grudnia ub. r., Fitzloff pracował z wielkim powodzeniem dla Wieden & Kennedy.

Kraj, 27 września 2017

Mateusz Wisznicki w zespole 180heartbeats + J. v. M.

Do nowej agencji przechodzi z Saatchi & Saatchi IS.

Kraj, 21 września 2017

Krzysztof Jagieło na czele kreacji Asap & Asap Communication

Jacek Redźko, który do tej pory pełnił funkcję dyrektora kreacji, skupi się na rozwoju biznesu i zarządzaniu produkcją filmową.

Kraj, 15 września 2017

Rafał Karski w Shortlist Consulting

Były COO Media Impact dołącza do firmy doradczo-audytorskiej.

Kraj, 5 września 2017

Dariusz Wardencki staje na czele Bahlsen Polska

Nowy prezes ostatnio pracował w USP Zdrowie.

Zagranica, 24 sierpnia 2017

Duży spadek kursu akcji WPP

Największa na świecie grupa reklamowa odczuwa skutki zaciskania pasa przez producentów dóbr konsumenckich, zwłaszcza w Ameryce Północnej.

Zagranica, 21 sierpnia 2017

Always wraca z kampanią #LikeAGirl

W nowej odsłonie kampanii marka Procter & Gamble dodaje otuchy dojrzewającym dziewczynkom.

Kraj, 14 lipca 2017

4Frame z nową identyfikacją i strategią rozwoju

Nową identyfikację uzupełnia o claim "Wszystko zaczyna się od ludzi".

Zagranica, 28 czerwca 2017

Byron Sharp: nie wierzcie w lojalnych klientów

Jego książka "Jak rosną marki" ("How Brands Grow") opublikowana w 2010 r. zdobyła już rzesze wyznawców.

Kraj, 1 czerwca 2017

Hanna Jackowska na czele Leo Burnett

Będzie zarządzała Leo Burnett ze wsparciem Adama Nowakowskiego, zastępcy dyrektor zarządzającej i jednocześnie szefa strategii.

Kraj, 1 czerwca 2017

Adam Pieńkowski przewodniczącym jury 18. edycji konkursu Effie Awards

Tegoroczne jury podzielone zostało na osiem grup eksperckich.

Kraj, 19 kwietnia 2017

Michał Trusiewicz dołącza do teamu Papaya Films

W studiu obejmie stanowisko producenta.

Kraj, 7 marca 2017

Paweł Modzelewski head of strategy 24/7Communication

To nowe stanowisko w agencji.

Kraj, 28 lutego 2017

Gillette daje możliwość personalizacji maszynki

Polscy konsumenci mogą zamówić zaprojektowane przez siebie maszynki serii Fusion.

Zagranica, 23 lutego 2017

Grey rezygnuje z obsługi budżetu Coty w Stanach

Agencja należąca do WPP powołuje się na różnice w warunkach rozliczeniowych. Analitycy doszukują się w tej decyzji także drugiego dna.

Zagranica, 20 lutego 2017

Kraft Heinz próbował przejąć Unilevera

Firma potwierdziła sensacyjne doniesienia o próbie fuzji z Unileverem.

Zagranica, 25 stycznia 2017

Znamy marki, które będą reklamować się podczas finału Super Bowl 2017

Finał amerykańskiej ligi NFL bez Doritos.

Kraj, 24 stycznia 2017

Aflofarm wydał w ub.r. na reklamy ponad 1,8 mld zł

Firma farmaceutyczna zwiększyła wydatki reklamowe o prawie 9 proc.

Zagranica, 10 stycznia 2017

Wkrótce nowy szef Leo Burnett w Ameryce Płn.

Według nieoficjalnych informacji Andrew Swinand zostanie nowym szefem jednego z najważniejszych oddziałów francuskiego holdingu Publicis.

Kraj, 4 stycznia 2017

Polsat najchętniej oglądaną telewizją w 2016 r.

Najwięcej na reklamę w telewizji wydał Aflofarm.

Zagranica, 9 grudnia 2016

Pantene z komunikacją o sile kobiet

Ronda Rousey w odświeżonej komunikacji marki pochodzącej z lat 80.

Kraj, 24 listopada 2016

Agata Szeliga-Staszkiewicz dyrektor zarządzającą Isobar Polska

W kwietniu br. z tego stanowiska zrezygnowała Monika Bierwagen.

Kraj, 3 listopada 2016

Adecco Field Marketing chwali się wynikami za 2016 r.

Podmiot ma zakończyć rok z przychodami na poziomie 35 mln zł.

Zagranica, 2 listopada 2016

Transkobieta w reklamie dezodorantu

Za kreację spotu odpowiada Wieden & Kennedy Portland.

Zagranica, 19 października 2016

Coty przejmuje GHD za ponad pół miliarda dolarów

Koncern Coty za kwotę 511 mln dol. przejął brytyjską firmę GHD produkującą artykuły do pielęgnacji włosów.

Zagranica, 13 października 2016

Saatchi & Saatchi New York z nową kampanią dla Tide

Marka z portfolio Procter & Gamble z kampanią z przymrużeniem oka.