M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Procter & Gamble (firma)"

Zagranica, 3 czerwca 2019

Reklama Tide zdobywa Grand Effie 2019 w Nowym Jorku

Zdobywcami nagród z okazji 50-lecia Effie zostały Apple, Dove, IBM, Mastercard i Nike oraz agencje Media Arts Lab, Ogilvy, McCann Worldgroup i Wieden + Kennedy.

Kraj, 23 maja 2019

P&G rozszerza ofertę kapsułek do prania Ariel

Kampanię w digitalu koordynuje MediaCom Warszawa.

Kraj, 9 kwietnia 2019

Future Female Leader in IT - nowy program P&G

Koncern zaprosił młode informatyczki do warszawskiego biura.

Kraj, 26 marca 2019

P&G z Carrefourem dla planety

W programie "Przyszłość naszej planety wybierasz dziś" firmy zachęcają konsumentów do odpowiedzialnej segregacji odpadów opakowaniowych.

Kraj, 6 marca 2019

P&G dla polskich studentek

Rusza druga edycja programu Future Female Leader organizowanego przez łódzką fabrykę Gillette.

Zagranica, 7 lutego 2019

Publicis: kwartalny spadek przychodów o 0,3 proc.

To przede wszystkim wynik cięć w wydatkach reklamowych amerykańskich gigantów z sektora dóbr konsumpcyjnych.

Zagranica, 25 stycznia 2019

Loop - nowy pomysł na rozwiązanie problemu plastikowych odpadów

W projekt, prezentowany dziś na Światowym Forum Ekonomicznym w Davos, zaangażowane są największe koncerny z sektora FMCG.

Przetargi, 21 stycznia 2019

P&G zaczyna kupować media bez domu mediowego

Na razie dotyczy to Ameryki Północnej.

Zagranica, 16 stycznia 2019

Marka Olay po raz pierwszy z reklamą na Super Bowl

P&G deklaruje, że chce przemówić do 45 proc. kobiet - tyle ogląda transmisję.

Zagranica, 8 stycznia 2019

P&G szuka innowacji za pomocą wewnętrznych start-upów

To inicjatywa Marca Pritcharda, chief brand officera Procter & Gamble.

Zagranica, 5 grudnia 2018

Samsung wyprzedza P&G na liście największych reklamodawców "Advertising Age"

Łączne wydatki południowokoreańskiego koncernu na reklamę i promocję sprzedaży wyniosły w 2017 r. 11,2 mld dol., o 13 proc. więcej niż rok wcześniej.

Zagranica, 30 listopada 2018

Unilever: Alan Jope zastąpi Paula Polmana

Zmiana na stanowisku CEO wskazuje na stale rosnące znaczenie działu urody i higieny osobistej.

Kraj, 9 listopada 2018

Joanna Rozbicka dołącza do Fuse (Grupa OMD)

Wcześniej pracowała w jednostce projektów niestandardowych w MediaCom Warszawa.

Zagranica, 1 sierpnia 2018

P&G: niewielki kwartalny wzrost sprzedaży dzięki segmentowi beauty

Koncern przewiduje, że organiczny wzrost sprzedaży we właśnie rozpoczętym roku obrachunkowym 2019 wyniesie między 2 a 3 proc.

Zagranica, 28 czerwca 2018

Wyzwanie P&G: sprzedać produkt, o którym kobiety wolą nie mówić

Prawie jedna trzecia Amerykanek doświadcza problemów z pęcherzem, ale tylko ok. 10 proc. kupuje pieluszki dla dorosłych.

Zagranica, 22 czerwca 2018

Craig Buchholz szefem komunikacji P&G

Chief communications officer to nowe stanowisko związane z reorganizacją koncernu.

Kraj, 4 czerwca 2018

Saatchi & Saatchi IS partnerem digitalowym P&G w Ameryce Północnej

Warszawska agencja zyskała dostęp do budżetów na projekty w USA i Kanadzie.

Zagranica, 18 maja 2018

P&G wybiera Carat w Ameryce Północnej do kategorii hair care

Spółka skonsolidowała większość budżetu na reklamę produktów do pielęgnacji włosów w domu mediowym Carat.

Zagranica, 23 kwietnia 2018

P&G przejmuje dział leków OTC niemieckiego Mercka

Transakcja warta 4,2 mld dol. poszerzy asortyment koncernu z Cincinatti o witaminy i suplementy diety.

Zagranica, 10 kwietnia 2018

P&G: jedna agencja zamiast kilku

Chcąc zwiększyć efektywność działań marketingowych, Procter & Gamble zamierza powołać nową agencję kreatywną do obsługi marek detergentów w Stanach Zjednoczonych.

Zagranica, 9 kwietnia 2018

P&G ogłasza przetarg mediowy na kosmetyki do włosów w Ameryce Północnej

Budżetu broni spółka Hearts & Science należąca do grupy Omnicom.

Kraj, 15 lutego 2018

Aflofarm i Polpharma byli najaktywniejsi w TV w 2017 r.

W rankingu największych reklamodawców dominującymi kategoriami są farmacja, która osiągnęła ponad 50-proc. udział w top 10, oraz FMCG z udziałem na poziomie 41 proc.

Kraj, 14 lutego 2018

Michał Rafa odpowiada za eksport i sprzedaż XL Energy Drink w Europie

Znany menedżer w nowej firmie.

Zagranica, 12 lutego 2018

Wielcy reklamodawcy wydadzą mniej na zimowe igrzyska olimpijskie

Stacja NBC mówi o rekordowej sprzedaży reklam związanych z igrzyskami, ale szacuje się, że GM, AT&T i P&G wydadzą mniej niż w 2014 r.

Zagranica, 31 stycznia 2018

Wal-Mart zaostrza wymogi wobec dostawców

Jest to element strategii rywalizacji z Amazonem, zakładającej niski poziom zapasów magazynowych i pełne zaopatrzenie sklepów.

Zagranica, 25 stycznia 2018

Kimberly-Clark tnie miejsca pracy i zamyka fabryki

Spadająca liczba urodzeń odbija się na obrotach i zysku koncernu - w najbliższym czasie producent pieluch Huggies zwolni 5 tys. osób.

Zagranica, 25 stycznia 2018

Procter & Gamble nadal tnie listę agencji, z którymi pracuje

Koncern planuje zmniejszenie składu agencyjnego o kolejne 50 proc.

Przetargi, 8 stycznia 2018

RECMA: utrzymanie 2 budżetów mediowych w ub.r. stanowiło 43 proc. wszystkich, które nie przeszły do innych agencji

Kolejne wnioski z ostatniego opracowania RECMA "New biz balance".

Kraj, 15 grudnia 2017

Pampers z myślą o wcześniakach

P&G wprowadza pieluszki w mikrorozmiarze.

Kraj, 21 listopada 2017

Anna Dzierzędzka dołączy do Value Media

Zajmie stanowisko chief growth officera i wraz z Jakubem Bieńkowskim będzie odpowiadać za zarządzanie agencją.

Kraj, 20 listopada 2017

Anna Dzierzędzka dołączy do Value Media

Zajmie stanowisko chief growth officera i wraz z Jakubem Bieńkowskim będzie odpowiadać za zarządzanie agencją.

Kraj, 20 listopada 2017

Coty zmienia podejście do swojego biznesu

Duże zmiany czekają kilka marek kosmetyków. Na początku 2018 r. planowana jest kampania produktów Rimmel.

Zagranica, 3 listopada 2017

P&G startuje z kampanią olimpijską

Na 100 dni przed rozpoczęciem igrzysk w Pyeongchang marketer zaczyna kampanię o miłości ponad podziałami.

Kraj, 12 października 2017

Dawid Pożoga pokieruje zespołem Playa w MediaCom Warszawa

Jest to związane z przejściem Marcina Gryki do Zenitha.

Zagranica, 11 października 2017

Procter & Gamble vs. Nelson Peltz

Inwestor aktywista domaga się dogłębnej rewizji strategii P&G.

Kraj, 11 października 2017

Seria awansów w Streetcomie

Firma tworzy dział Sampling Solutions.

Zagranica, 11 października 2017

26-latkowie: najliczniejsi konsumenci i wielkie wyzwanie

W Stanach Zjednoczonych 4,8 mln ludzi to osoby urodzone 26 lat temu. To najliczniejsza grupa wiekowa.

Kraj, 10 października 2017

Anna Dzierzędzka, managing partner w MediaComie, odchodzi z agencji

Z domem mediowym była związana od ponad 16 lat.

Zagranica, 29 września 2017

Mark Fitzloff otwiera agencję Opinionated

Przed niemal dwie dekady, do grudnia ub. r., Fitzloff pracował z wielkim powodzeniem dla Wieden & Kennedy.

Kraj, 27 września 2017

Mateusz Wisznicki w zespole 180heartbeats + J. v. M.

Do nowej agencji przechodzi z Saatchi & Saatchi IS.

Kraj, 21 września 2017

Krzysztof Jagieło na czele kreacji Asap & Asap Communication

Jacek Redźko, który do tej pory pełnił funkcję dyrektora kreacji, skupi się na rozwoju biznesu i zarządzaniu produkcją filmową.

Kraj, 15 września 2017

Rafał Karski w Shortlist Consulting

Były COO Media Impact dołącza do firmy doradczo-audytorskiej.

Kraj, 5 września 2017

Dariusz Wardencki staje na czele Bahlsen Polska

Nowy prezes ostatnio pracował w USP Zdrowie.

Zagranica, 24 sierpnia 2017

Duży spadek kursu akcji WPP

Największa na świecie grupa reklamowa odczuwa skutki zaciskania pasa przez producentów dóbr konsumenckich, zwłaszcza w Ameryce Północnej.

Zagranica, 21 sierpnia 2017

Always wraca z kampanią #LikeAGirl

W nowej odsłonie kampanii marka Procter & Gamble dodaje otuchy dojrzewającym dziewczynkom.

Kraj, 14 lipca 2017

4Frame z nową identyfikacją i strategią rozwoju

Nową identyfikację uzupełnia o claim "Wszystko zaczyna się od ludzi".

Zagranica, 28 czerwca 2017

Byron Sharp: nie wierzcie w lojalnych klientów

Jego książka "Jak rosną marki" ("How Brands Grow") opublikowana w 2010 r. zdobyła już rzesze wyznawców.

Kraj, 1 czerwca 2017

Hanna Jackowska na czele Leo Burnett

Będzie zarządzała Leo Burnett ze wsparciem Adama Nowakowskiego, zastępcy dyrektor zarządzającej i jednocześnie szefa strategii.

Kraj, 1 czerwca 2017

Adam Pieńkowski przewodniczącym jury 18. edycji konkursu Effie Awards

Tegoroczne jury podzielone zostało na osiem grup eksperckich.

Kraj, 19 kwietnia 2017

Michał Trusiewicz dołącza do teamu Papaya Films

W studiu obejmie stanowisko producenta.