M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Profero (firma)"

Zagranica, 11 kwietnia 2014

Marks & Spencer powierza budżet Mindshare

Brytyjska sieć Marks & Spencer skonsolidowała swój wart 60 mln funtów budżet na zakup i planowanie mediów w Mindshare. Nowy dom mediowy został wybrany po zakończeniu blisko 14-letniej współpracy z Walker Media.

Zagranica, 18 lutego 2014

Zmiana personalna w Grey Possible

Oddział cyfrowy Grey London zatrudnił Mikhaila Goldgabera na stanowisku hear od user experience.

Zagranica, 20 sierpnia 2013

Vonage szuka agencji

Największy rywal Skype'a, firma Vonage, rozpisuje w Wielkiej Brytanii przetarg na obsługę kreatywną i budżet mediowy.

Zagranica, 3 kwietnia 2013

Google zatrudnia byłego wiceszefa Ogilvy & Mather

Patrick Collister został head of design Google.

Zagranica, 14 października 2011

HTC szuka agencji do międzynarodowej obsługi

Firma chce mieć globalną agencję do silniejszego wsparcia marketingowego, ale ma się to odbyć bez zmian we współpracy z lokalnymi partnerami.

Zagranica, 7 maja 2010

Johnson & Johnson prowadzi globalny przetarg

Marketer szuka agencji reklamowej do obsługi budżetu kreatywnego produktów dla dzieci.

Zagranica, 5 listopada 2008

Lufthansa wspiera promocją w internecie tanie bilety

Lufthansa przygotowała internetowe wsparcie dla swojej ogólnoeuropejskiej kampanii pt. "Say hello to Europe". Działania potrwają pięć tygodni, a za ich...

Zagranica, 26 maja 2008

Stella Artois prowadzi globalny przetarg interaktywny

Browar InBev prowadzi przetarg na obsługę globalnych projektów interaktywnych dla marki piwa Stella Artois. Na krótkiej liście agencyjnej znalazły się...

Zagranica, 26 marca 2008

Western Union powierzył budżet interaktywny sieci Profero

Western Union, firma zajmująca się międzynarodowymi transferami pieniężnymi, nawiązała współpracę z siecią agencji interaktywnych Profero. Wraz z firmami Plan.net i...

Zagranica, 27 lutego 2008

Moore, Schiffer i Paltrow w reklamach UNICEF

UNICEF rozpoczyna kampanię społeczną poruszającą problematykę wirusa HIV. Wystąpią w niej celebrities, m.in.: Claudia Schiffer, sir Roger Moore, Gwyneth Paltrow....

Zagranica, 28 stycznia 2008

Lufthansa wybrała Profero do kampanii internetowej

Niemieckie linie lotnicze Lufthansa powierzyły swój budżet reklamowy agencji Profero oraz jej partnerowi agencji Plan.Net. Agencje przygotują dla przewoźnika globalną...

Zagranica, 27 czerwca 2007

BBC szuka agencji, które będą stale współpracować z nadawcą przy projektach internetowych

BBC rozpoczyna przetarg, w wyniku którego wyłoniona zostanie grupa agencji, która współpracować będzie z brytyjskim nadawcą przy projektach z zakresu...

Zagranica, 24 września 2004

Agencja Profero przygotowała reklamę internetową odkurzaczy Black & Decker

Agencja Profero przygotowała reklamę internetową odkurzaczy Black & Decker. Firma Black & Decker rozpoczyna właśnie europejską kampanię wprowadzającą na rynek...

Zagranica, 4 lutego 2004

19 marca rozdanie nagród Revolution Awards 2004

Revolution Awards to konkurs brytyjskiej branży reklamy interaktywnej organizowany pod patronatem Yahoo! UK & Irland. Ogłoszenie zwycięzców tegorocznej edycji odbędzie...

Zagranica, 3 lutego 2004

Branża reklamy online wzywa do niezależnego audytu

Główne firmy z brytyjskiego sektora reklamy internetowej połączyły swoje wysiłki w celu powołania niezależnej instytucji, która prowadziłaby audyt firm z...

Zagranica, 5 stycznia 2004

Tiscali rozpoczyna paneuropejską promocję witryny Music Club

Agencja interaktywna Profero przygotowała kampanię reklamową Tiscali Music Club, która będzie prowadzona na siedmiu rynkach europejskich, m.in. w Wielkiej Brytanii,...

Zagranica, 6 listopada 2003

Lufthansa rozpoczęła kampanię reklamową w internecie

Lufthansa rozpoczęła kampanię reklamową online, której celem ma być poinformowanie konsumentów o tym, że samoloty tej linii latają również poza...