M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Profile (firma)"

Kraj, 14 września 2015

Ministerstwo Środowiska staruje z kampanią [wideo]

Upowszechnienie wiedzy o zanieczyszczeniu powietrza, jego źródłach i skutkach zdrowotnych, a także pokazanie, w jaki sposób indywidualne decyzje mogą przyczynić się do poprawy sytuacji, to najważniejsze cele kampanii społecznej "TworzyMy atmosferę" zorganizowanej przez Ministerstwo Środowiska.

Przetargi, 12 stycznia 2015

First PR wygrywa budżet PKP Intercity wart 1,1 mln zł

Umowa będzie obowiązywać przez trzy lata.

Kraj, 9 czerwca 2014

Nowe logo dla Polski

Jest to znak złożony z pięciu czerwonych ukośnych kresek na białym tle. Został zaprojektowany przez brytyjską agencję Saffron Brand Consultants.

Kraj, 2 października 2013

Rafał Szymczak rezygnuje z funkcji prezesa ZFPR

Jego kadencja formalnie miała zakończyć się w 2014 r.

Kraj, 9 listopada 2011

Reklama energii jądrowej pochłonie 22 mln zł

Jeszcze w tym roku rozpocznie się kampania informująca społeczeństwo na tematy związane z energetyką jądrową. Za projekt ma odpowiadać konsorcjum firm Partner of Promotion, Maxus i Migut Media.

Przetargi, 17 października 2011

Cztery agencje starają się o budżet kampanii energii jądrowej

Ministerstwo Gospodarki przeznaczy na kampanię informacyjną 22 mln zł.

Przetargi, 24 lutego 2011

Konsorcjum dla PARP

Trzy firmy wygrały przetarg rządowej agencji wart 14,6 mln zł.

Przetargi, 27 lipca 2009

BNA, CPC i Profile opracują strategię promocji Gorzowa

Konsorcjum trzech agencji: Brand Nature Access, Corporate Profiles Consulting i Profile, zdobyło budżet Gorzowa Wielkopolskiego na opracowanie długoterminowej strategii zarządzania...

Przetargi, 30 czerwca 2009

Konsorcjum Profile, DDB i Maxusa wycofało się z przetargu POT

Konsorcjum składające się z firmy public relations Profile, agencji reklamowej DDB i domu mediowego Maxus wycofało się z przetargu, jaki...

Kraj, 22 czerwca 2009

134 prace wysłali Polacy do Cannes

Z polskich agencji do 56. konkursu reklamowego w Cannes wysłane zostały 134 prace, czyli o 10 więcej niż rok temu....

Przetargi, 8 czerwca 2009

MediaCom, Y&R i Wunderman wygrały przetarg PARP-u

Przetarg na przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii informacyjno-promocyjnej Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości wygrało konsorcjum w składzie: MediaCom Warszawa, Young & Rubicam oraz...

Przetargi, 25 lutego 2009

Pięć agencji w drugim etapie przetargu Gorzowa Wielkopolskiego

Znane są już wyniki pierwszego etapu przetargu ogłoszonego 22 stycznia przez Gorzów Wielkopolski. Przypomnijmy - zostały do niego zaproszone podmioty,...

Przetargi, 11 lutego 2009

PARP wznowił przetarg na kampanię wartą 23 mln zł

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) wznowiła przetarg na realizację ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej i modernizację serwisu www.inwestycjawkadry.pl oraz administrowanie nim. Działania...

Przetargi, 2 lutego 2009

PARP zawiesił przetarg, ale wkrótce ogłosi nowy

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości unieważniła przetarg na realizację ogólnopolskiej kampanii promocyjnej (patrz DS "MMP" z 24 września i 20 listopada...

Przetargi, 20 listopada 2008

Pięć konsorcjów i PMPG walczy o 23 mln zł w przetargu PARP

W najbliższych tygodniach Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości rozstrzygnie przetarg na realizację ogólnopolskiej kampanii. Pisaliśmy o nim m.in. w DS "MMP"...

Przetargi, 7 marca 2008

Agencja Profile będzie pracować dla Szczecina

Urząd Miasta Szczecina wybrał agencję PR Profile do obsługi wdrażania strategii marki miasta i wizji jego rozwoju. Profile pokonała w...

Kraj, 29 czerwca 2007

Profile koordynuje projekt "Warto być za" realizowany przez Kompanię Piwowarską

Agencja Profile jest koordynatorem drugiej edycji inicjatywy społecznej "Warto być za", organizowanej przez Kompanię Piwowarską. Celem projektu jest aktywacja i...

Kraj, 26 czerwca 2007

DDB Warszawa i Profile zwycięzcami konkursu PARP

W konkursie na opracowanie koncepcji programowej udziału Polski w światowej wystawie Expo 2010 w Szanghaju najwyżej oceniono pracę konkursową zgłoszoną...

Kraj, 19 czerwca 2007

5 nominacji dla agencji Profile i Partner of Promotion w konkursie IPRA Golden World Awards

5 polskich kampanii PR realizowanych przez dwie agencje - Profile i Partner of Promotion - otrzymało nominacje do finału tegorocznej...

Kraj, 6 kwietnia 2007

10 projektów agencji ZFPR nominowanych do Sabre Awards

Spośród 11 polskich projektów nominowanych w tym roku do nagrody Sabre Awards, międzynarodowego konkursu organizowanego przez nowojorską The Holmes Group,...

Kraj, 9 lutego 2007

Jolanta Jeżowska project managerem w agencji Profile

Jolanta Jeżowska, dotychczasowa dyrektor biura Związku Firm Public Relations, rozpoczęła pracę w agencji public relations Profile. Jako project manager prowadzi...

Kraj, 14 czerwca 2006

"Warto być za!" - ruszy kampania społeczna aktywizująca organizacje pozarządowe

Kompania Piwowarska została organizatorem kampanii społecznej pod hasłem "Warto być za!". Projekt ruszy 22 czerwca br. Jego celem jest aktywizacja...

Przetargi, 13 kwietnia 2006

E.P. Creative Services wygrała w przetargu Mitsubishi

Agencja reklamowa E.P. Creative Services wygrała w przetargu kreatywnym MMC Car Poland, importera samochodów Mitsubishi. Przetarg, w którym wystartowało pięć...

Kraj, 30 stycznia 2006

Mitsubishi przyznaje motoryzacyjne "becikowe" w swojej akcji promocyjnej

Pod hasłem "Przyznajemy samochodzikowe" Mitsubishi (MMC Car Poland) prowadzi promocję sprzedażową. Jest to nawiązanie do gorącego politycznego tematu tzw. becikowego....

Kraj, 6 grudnia 2005

UOKiK realizuje projekt edukacyjny o racjonalnym korzystaniu z reklamy

Firma public relations Profile wygrała przetarg reklamowy na zorganizowanie edukacyjno-informacyjnej kampanii PR dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK). Kampania...

Kraj, 6 grudnia 2005

UOKiK realizuje projekt edukacyjny o racjonalnym korzystaniu z reklamy

Firma public relations Profile wygrała przetarg reklamowy na zorganizowanie edukacyjno-informacyjnej kampanii PR dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK). Kampania...

Kraj, 18 października 2005

Partner of Promotion najczęściej nominowany do Złotych Spinaczy

Firma public relations Partner of Promotion zdobyła najwięcej nominacji do nagród w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public...

Kraj, 2 sierpnia 2005

Sigma na czele rankingu agencji PR tygodnika "Warsaw Business Journal"

Agencja public relations Sigma International Poland otwiera pierwszą piątkę nowego rankingu polskich firm PR przygotowanego przez anglojęzyczny tygodnik o polskim...

Kraj, 23 marca 2005

PGNiG SA rozpoczyna proces wdrażania nowej marki korporacyjnej, przetarg reklamowy wciąż trwa

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA (PGNiG SA), przygotowując się do czerwcowego debiutu na Giełdzie Papierów Wartościowych, zmienia znak graficzny...

Kraj, 9 września 2004

Mitsubishi wesprze debiut modelu Colt kampanią reklamową

MMC Car Poland, dystrybutor samochodów Mitsubishi, przygotowuje kampanię nowego modelu - Mitsubishi Colt. Jest to nieduże auto z klasy samochodów...

Kraj, 6 września 2004

ZFPR skompletował jury konkursu Złote Spinacze 2004

Związek Firm Public Relations (ZFPR) rozpoczął przygotowania do II edycji konkursu Złote Spinacze 2004. Podobnie jak w pierwszej, ubiegłorocznej, edycji...

Kraj, 9 lipca 2004

Grupa Wydawnicza "Polskapresse" współpracuje z agencją PR Profile

Grupa Wydawnicza "Polskapresse" rozpoczęła współpracę z agencją PR Profile. Najprawdopodobniej w tym tygodniu zostanie podpisana umowa między firmami. Jak przekazała...

Kraj, 6 lipca 2004

Profile jedyną polską agencją wyróżnioną w konkursie IPRA - Golden World Awards

Agencja Profile jako jedyna firma PR z Polski (a także jedyna spośród wszystkich zgłoszonych do konkursu prac z Europy Wschodniej)...

Kraj, 7 czerwca 2004

Wystartowała kampania wprowadzająca na rynek Mitsubishi Lancer sedan

Spółka MMC Car Poland, będąca dystrybutorem samochodów marki Mitsubishi w Polsce, rozpoczęła kampanię reklamową wchodzącego właśnie na polski rynek modelu...

Kraj, 13 maja 2004

Agencja Profile promuje Targi Sztuki "Art Poznań" 2004

Agencja Profile przygotowała kampanię promującą I Krajowe Targi Sztuki "Art Poznań" 2004. Odbędą się one w dniach 3-7 czerwca w...

Przetargi, 23 kwietnia 2004

Profile obsłuży projekt public relations finansowany z funduszu Phare

Firma public relations Profile wygrała przetarg PR organizowany przez Wspólnotę Europejską i finansowany z funduszu Phare 2001. Agencja przygotuje drugi...

Kraj, 20 lutego 2004

Rafał Szymczak został nowym prezesem Związku Firm Public Relations

Związek Firm Public Relations (ZFPR) na walnym zgromadzeniu powołał nowe władze. Prezesem zarządu został Rafał Szymczak, dyrektor i partner zarządzający...

Kraj, 19 lutego 2004

Agencja Profile uruchomiła dział eventowy, rok 2003 zamknięty 6 mln zł przychodów

Agencja public relations Profile wyodrębniła dział zajmujący się imprezami i wydarzeniami specjalnymi Profile-imprezy. Na jego czele stanęła Małgorzata Ignaszak. Informację...

Przetargi, 4 grudnia 2003

Provident Polska wybrała 2 agencje na short-listę przetargu na PR

Spółka Provident Polska zajmująca się udzielaniem pożyczek wybrała 2 agencje na kolejną short-listę przetargu na działania public relations. Tomasz Trabuć,...

Kraj, 29 października 2003

Producent Faringoseptu reklamuje lek i zapowiada większą aktywność

Rumuńska firma farmaceutyczna Interprindera de Mediacamenta prowadzi w polskich stacjach radiowych kampanię reklamową Faringoseptu - leku OTC, tabletek na ból...

Przetargi, 28 października 2003

Headlines i Spin Communications rozpoczną współpracę z TP SA

Firmy public relations Headlines i Spin Communications podpiszą umowy ramowe z Telekomunikacją Polską SA (TP SA) dotyczące obsługi programu "Telekomunikacja...

Przetargi, 28 października 2003

Headlines i Spin Communications rozpoczną współpracę z TP SA

Firmy public relations Headlines i Spin Communications podpiszą umowy ramowe z Telekomunikacją Polską SA (TP SA) dotyczące obsługi programu "Telekomunikacja...

Kraj, 20 października 2003

ZFPR ogłosił wyniki I etapu konkursu public relations Złote Spinacze

(Związek Firm Public Relations) Spośród 57 prac zgłoszonych do konkursu na najlepszą kampanie PR jury wybrało do II etapu 18...

Kraj, 25 sierpnia 2003

Mitsubishi przesuwa na później drugą część kampanii Outlandera

MMC Car Poland, dystrybutor samochodów Mitsubishi w Polsce, przesunął drugą część launchowej kampanii samochodu terenowego Outlander na początek przyszłego roku....

Przetargi, 31 lipca 2003

Impress Art będzie obsługiwała budżet public relations firmy Prymat

Firma Impress Art wygrała przetarg na obsługę public relations Przedsiębiorstwa Produkcyjno-Handlowego "Prymat" Sp. z o.o., producenta przypraw marki Prymat oraz...

Kraj, 29 lipca 2003

Grupa PZU przeprowadzi akcję edukacyjną na polskim Wybrzeżu

Podczas letnich miesięcy Grupa PZU przeprowadzi akcję edukacyjną promującą bezpieczne zachowania nad wodą. Cykl imprez pod hasłem "Plaża, Zdrowie, Uśmiech....

Kraj, 6 maja 2003

Premiera nowego modelu Mitsubishi wspierana reklamą

Kampania nowego modelu Mitsubishi Outlander rusza 12 maja br. w 42 krajach Europy. Przygotowała ją agencja reklamowa StrowberryFrog z Amsterdamu....

Kraj, 21 stycznia 2003

CCP najlepszą firmą reklamy zewnętrznej w ocenie domów mediowych

Przedstawiciele domów mediowych uznali firmę Clear Channel Poland za najlepszą w branży outdoorowej. W październiku ubiegłego roku firma Profile, specjalizująca...

Kraj, 11 września 2001

PROFILE PRACUJE NAD WIZERUNKIEM WARSZAWSKIEJ GIEŁDY PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH

Agencja public relations Profile rozpoczęła prace nad budową wizerunku warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych (GPW). Zadanie jest podzielone na dwa etapy....

Kraj, 27 sierpnia 2001

MSZ WYBRAŁO KONSORCJUM, KTÓRE PRZYGOTUJE MATERIAŁY MAJĄCE PROMOWAĆ POLSKĘ ZA GRANICĄ

Ministerstwo Spraw Zagranicznych (MSZ) wybrało grupę firm, która przygotuje materiały promujące Polskę za granicą. Wartość kontraktu wynosi 6 mln zł....