M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Program 3 Polskiego Radia (marka)"

Kraj, 7 marca 2012

Ruszyła kampania festiwalu Misteria Paschalia

Po raz pierwszy w historii uruchomiono serwis dedykowany festiwalowi.

Kraj, 14 września 2011

ING Życie straszy niskimi emeryturami

"Czy na starość obrabujesz bank, by mieć za co godnie żyć?", "Czy na starość będą utrzymywać cię własne dzieci?" - takie hasła mają przekonać konsumentów do samodzielnego oszczędzania na emerytury.

Kraj, 23 marca 2011

Agata Meble debiutuje z crossmediową kampanią wizerunkową

Sieć salonów meblowych rozpoczyna działania promocyjne, które mają zwrócić uwagę na poszerzenie jej oferty.

Kraj, 1 marca 2011

Time i Polskie Radio sprzedają razem

Nadawcy tworzą wspólny produkt reklamowy.

Kraj, 5 stycznia 2011

Polskie Radio podnosi ceny reklam

Korekta o kilka procent ma dostosować politykę handlową do tendencji rynkowych.

Kraj, 11 października 2010

Nie słabnie przewaga RMF FM nad Zetką

Utrzymuje się różnica ponad 10 punktów procentowych między udziałami w rynku RMF FM i Radia Zet.

Kraj, 22 września 2010

Trójka i Czwórka w cenie Trójki

Polskie Radio wprowadziło nową ofertę sprzedaży reklam.

Kraj, 8 września 2010

BNP Paribas Fortis zachęca do pożyczek

Bank rusza z trzecią w tym roku kampanią kredytów.

Kraj, 17 maja 2010

Saab stawia na reklamę w radiu i internecie

Agencja reklamowa DSK zwyciężyła w przetargu Saaba i obsługuje go na zasadzie projektowej.

Kraj, 2 października 2008

BuM i Starcom w projekcie książkowym "Polityki"

Wydawnictwo "Polityka" SP inauguruje 20-tomową kolekcję książkową "Polska Literatura Współczesna". W przyszłym tygodniu do części nakładu "Polityki" zostanie dołączony pierwszy...

Kraj, 30 września 2008

Orlen kontynuuje wsparcie marki olejów Platinum z udziałem Wisławskiego

W październiku wystartuje najnowsza kampania reklamowa olejów silnikowych Platinum (Orlen Oil) pod hasłem "Wymieniany przez ekspertów". Jest to kontynuacja wiosennych...

Kraj, 22 lipca 2008

Witold Laskowski pokieruje zmianami w ITV

Witold Laskowski został prezesem zarządu grupy medialnej Telestar, do której należy telewizja interaktywna ITV. Laskowski do lipca 2006 r. był...

Kraj, 18 grudnia 2007

"Rzeczpospolita" i Fundacja Świętego Mikołaja na rzecz rodzin żołnierzy

Złotówka ze sprzedaży każdego egzemplarza dzisiejszego wydania "Rzeczpospolitej" (Presspublica) zostanie przekazana na pomoc rodzinom żołnierzy poległych i poszkodowanych w Iraku...

Kraj, 2 października 2007

"Rzeczpospolita" wyda kolekcję koncertów radiowej Trójki

"Rzeczpospolita" (Presspublica) co środę będzie się ukazywać z płytą CD z cyklu "Trójka Live" z koncertami Programu 3 Polskiego Radia....

Kraj, 2 października 2007

Jedynka i Trójka PR zmieniają cenniki reklam

Polskie Radio od połowy października br. zmienia ceny emisji reklam w Jedynce i Trójce. Ceny spotów emitowanych w radiowej Jedynce...

Kraj, 26 lutego 2002

Nagroda Megafon 2001 dla Filipa Przybylskiego z NoS/BBDO

Filip Przybylski, copywriter z agencji NoS/BBDO, otrzymał w czasie Konkursu Reklamy Kreatura 2001/2002 w Krakowie nagrodę Megafon 2001 za najlepszą...

Kraj, 20 grudnia 2001

Nowy dyrektor marketingu w polskim oddziale Compaq Computer

Małgorzata Walczak została dyrektorem marketingu w polskim oddziale Compaq Computer. Równocześnie nadal będzie pełnić funkcję PR managera. Do tej pory...

Kraj, 15 listopada 2001

Rusza reklama społeczna polskiego sztucznego serca

Akcji Funduszu Rozwoju Kardiochirurgii patronują: Telewizja Polska, Program 3 Polskiego Radia, dziennik ogólnopolski "Super Express" i 40 dzienników lokalnych. "Celem...