M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "PROGRAM I PR (marka)"

Kraj, 16 grudnia 2013

"Super Express" zaczyna tydzień prezentów

Do dziennika codziennie zostanie dodany inny insert, a działanie jest wsparte kampanią.

Kraj, 25 października 2013

Telewizja Puls i Grupa RMF nadawcami roku według "Media & Marketing Polska"

Wyróżnienie w raporcie "Nadawcy" zdobyły także TVP Seriale i radiowa Jedynka.

Kraj, 5 listopada 2012

Redakcja sportowa Polskiego Radia ma nowego naczelnego

Cezarego Gurjewa zastąpił Jacek Kubicki.

Kraj, 12 stycznia 2010

Banki regionalne ruszą z największą kampanią w historii

Agencja reklamowa Men at Work i dom mediowy Media Concept przygotowały dla zrzeszeń Spółdzielczej Grupy Bankowej i Mazowieckiego Banku Regionalnego...

Kraj, 10 grudnia 2009

Według Radio Tracka udziały lidera RMF FM wzrosły do 25,4 proc.

Z najnowszych badań Radio Track (fala wrzesień-listopad 2009 r.) wynika, że udziały w rynku słuchalności lidera stacji RMF FM wzrosły...

Kraj, 30 października 2009

CenterNet dołącza karty wRodzinie do "Naszego Dziennika"

Ruszyła kampania marki wRodzinie (CenterNet). Promuje ona akcję pod hasłem "Bądź zawsze w kontakcie z bliskimi". Akcja skierowana jest do...

Kraj, 28 sierpnia 2009

RMF FM ma większe wpływy z reklam niż Radio Zet

RMF FM, lider słuchalności, prowadzi także w rankingu wpływów reklamowych. Wyprzedza Radio Zet - wynika z danych Expert Monitora za...

Kraj, 19 maja 2009

Herbapol wspiera sprzedaż leku Venescin Forte

Herbapol Wrocław wystartował z ogólnopolską kampanią reklamową leku Venescin Forte. Projekt został przygotowany przez agencję reklamową Szynal i Lis z...

Kraj, 12 marca 2009

Katarzyna Figura ambasadorem akcji "Odchudzamy Polaków!"

Primum Public Relations realizuje dla Polskiego Towarzystwa Badań nad Otyłością projekt w zakresie edukacji zdrowotnej. Agencja będzie odpowiedzialna za całościową...

Kraj, 6 marca 2009

Cyfra Plus rusza z wiosenną kampanią

Canal Plus Cyfrowy rozpoczyna wiosenną kampanię reklamową, która wspiera promocję cenową Cyfry Plus. Kampania obejmie takie stacje telewizyjne, jak: TVP1,...

Kraj, 4 sierpnia 2008

TVP promuje transmisję igrzysk w Pekinie

Telewizja Polska pod hasłem "40 godzin emocji na dobę" rozpoczyna kampanię reklamową powiązaną z igrzyskami olimpijskimi Pekin 2008. Strategia i...

Kraj, 26 czerwca 2008

Cyfra Plus będzie promować swoją ofertę podczas eventów "Lata z radiem"

Platforma Cyfra Plus po raz trzeci została sponsorem eventów programu "Lato z radiem", nadawanego podczas wakacji w Programie I PR....

Kraj, 30 maja 2008

Paweł Kostrzewa dyrektorem programowym Radia Eska Rock

Z początkiem czerwca Paweł Kostrzewa obejmie stanowisko dyrektora programowego Radia Eska Rock. Jest to nowo utworzone stanowisko. Do tej pory...

Kraj, 29 marca 2007

"Gazeta Wyborcza" z rocznicowymi dodatkami papieskimi, wsparta kampanią

"Gazeta Wyborcza" (Agora SA) przygotowuje kolejne papieskie dodatki specjalne. W poniedziałek 2 kwietnia, w 2. rocznicę śmierci Jana Pawła II...

Kraj, 29 marca 2005

Cykl edukacyjny w "Super Expressie" i działania BtoB dziennika

"Super Express" (wydawca Media Express) rozpoczyna nowy cykl tematyczny o charakterze edukacyjnym, zatytułowany "Twoja ściągawka". Pierwszy odcinek ukazał się w...

Kraj, 14 października 2002

"Trójka. Usłyszysz więcej" nowym sloganem w kampanii radiowej Trójki

Trójka (Program III Polskiego Radia SA) rozpocznie jednak kampanię reklamową, ale na razie nie będzie to zapowiadana wcześniej kampania wizerunkowa....

Kraj, 14 października 2002

Peugeot Polska reklamuje limitowaną serię samochodu Peugeot Husky

Peugeot Polska, polski oddział francuskiego koncernu motoryzacyjnego, wspiera kampanią reklamową sprzedaż limitowanej serii samochodu Peugeot Husky (206, 406 i Partner)....

Kraj, 11 października 2002

"Gazeta Wyborcza" rozpoczęła sześciodniową akcję "Tydzień Europejski"

"Gazeta Wyborcza" rozpoczęła w dzisiejszym wydaniu sześciodniową akcję informacyjną pod hasłem "Tydzień Europejski w "Gazecie Wyborczej"". Akcja będzie reklamowana na...

Kraj, 24 maja 2002

"Gazeta Wyborcza" dołącza do swoich wydań kolejne płyty CD

"Gazeta Wyborcza" zamierza zwiększyć atrakcyjność czytelniczą i do dwóch wydań w końcu maja (25 i 28 maja br.) dołączy dwie...

Kraj, 12 marca 2002

Program III Polskiego Radia chce odebrać słuchaczy Radiu Zet

W sobotę 16 marca br. zmieni się układ programów weekendowych Programu III Polskiego Radia. Pojawią się m.in. nowe programy Jana...

Kraj, 26 lutego 2002

Radio RMF FM pozostaje liderem słuchalności w grupie 15+

Według najnowszych wyników badania audytorium radiowego Radio Track SMG/KRC Poland Media Radio RMF FM z wynikiem 20,7 proc. było liderem...

Kraj, 24 stycznia 2002

Linda występuje w kampanii reklamowej nowej zabawy w Radiu Zet

Rozpoczęła się trzymiesięczna kampania reklamowa wspierająca nową zabawę "Bogusław Linda prezentuje", która 4 lutego br. zadebiutuje na antenie Radia Zet....

Kraj, 12 grudnia 2001

Agora SA kupiła udziały w Radiu Echo z Nowego Sącza

Agora SA zakupiła za 2,3 mln zł 24,9 proc. udziałów w spółce Wibor Sp. z o.o., do której należy koncesja...

Kraj, 31 sierpnia 2001

RADIO ZET I RMF FM ROZPOCZYNAJĄ JESIENNE KAMPANIE REKLAMOWE

Kampania reklamowa Radia Zet pod hasłem "Zawsze rano - Radio Zet" rozpocznie się 1 września br. Również RMF FM rusza...

Kraj, 6 lipca 2001

PROGRAM I PR ROZPOCZĄŁ KAMPANIĘ REKLAMOWĄ "LATA Z RADIEM"

Program I Polskiego Radia rozpoczął ogólnopolską kampanię reklamową "Lata z radiem", najbardziej popularnego programu letniej ramówki tej stacji. Kampania, przygotowana...