M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Program III Polskiego Radia SA (marka)"

Kraj, 24 marca 2005

Radiowa Trójka rozpocznie w maju kampanię reklamową w telewizji

Agencja reklamowa Martis odpowiada za kreację kampanii reklamowej Programu III Polskiego Radia SA (Trójki). Kampania zaplanowana jest na maj i...

Kraj, 3 kwietnia 2003

Studio P Andrzeja Pągowskiego pracuje nad kampanią dla Trójki

Studio P - agencja reklamowa Andrzeja Pągowskiego - przygotowuje kampanię reklamową dla Trójki (Program III Polskiego Radia SA). Kampania Trójki...

Kraj, 7 lutego 2003

Anna Perek po odejściu z RMF FM została specjalistą ds. PR Trójki

Anna Perek objęła stanowisko specjalisty ds. public relations w dziale promocji i PR Trójki (Programu III Polskiego Radia SA). Poprzednio...

Kraj, 26 września 2002

Kampania reklamowa Radia Zet ruszy jeszcze we wrześniu br.

Zapowiadana kampania reklamowa Radia Zet, należącego do holdingu Eurozet, ruszy prawdopodobnie jeszcze przed końcem września br. Za strategię i kreację...

Kraj, 24 września 2002

Firma PiF PaF Production rozpoczęła monitoring Radia WAWa

Do grona stacji monitorowanych przez firmę PiF PaF Production dołącza Radio WAWa. Działająca od 1993 r. firma PiF PaF Production...

Kraj, 10 lipca 2002

RMF FM ma coraz lepsze wyniki słuchalności

Dystans między Radiem RMF FM i Radiem Zet pod względem udziałów w rynku słuchalności w grupie 15 + powiększył się...

Kraj, 25 czerwca 2002

Polskie Radio SA unieważniło przetarg mediowy dla kampanii Trójki

Komisja Zamówień Publicznych Polskiego Radia SA unieważniła przetarg na zakup mediów do kampanii reklamowej Trójki (Program III Polskiego Radia SA),...

Kraj, 6 czerwca 2002

GfK Polonia przedstawił wyniki sondażu "Osobowości radiowe 2002"

Janusz Weiss, Monika Olejnik i Wojciech Jagielski to najlepiej rozpoznawani prezenterzy radiowi według sondażu instytutu GfK Polonia przeprowadzonego na zlecenie...