M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Program III Polskiego Radia (marka)"

Kraj, 22 października 2014

Grupa Goodyear z zimową kampanią

Zimowa kampania GG promuje marki Goodyear, Dunlop i Dębica. Kampania autorstwa GPD Advertising obejmie telewizję, radio i internet.

Kraj, 4 marca 2014

Paweł Sołtys z-cą naczelnego "Bloomberga"

Tygodnik ma nowego z-cę szefa redakcji.

Kraj, 23 grudnia 2013

Wydawca "Rzeczpospolitej" tworzy stanowisko redaktora zarządzającego

Paweł Czuryło obejmuje nową funkcję w wydawnictwie.

Kraj, 16 grudnia 2013

Trójkowe "Święta bez granic" ozłocone

Płyta charytatywna uzyskała status złotej.

Kraj, 21 listopada 2013

Radiowa Trójka rusza z kampanią z przymrużeniem oka

Andrus, Zamachowski i Podsiadło przekonują, że Trójka nie nadaje na antenie bzdur.

Kraj, 7 listopada 2013

"Czas na przyszłość" w kampanii Prudentiala

Ubezpieczyciel ogłosił konkurs "Zdjęcie z przyszłości" skierowany do rodziców i ich dzieci.

Kraj, 17 kwietnia 2013

Hirek Wrona w Brain Juice

Hirek Wrona objął nowo utworzone w grupie Brain Juice stanowisko social media stratega.

Kraj, 20 listopada 2012

Zmiany w badaniu KBR nie zrewolucjonizują rynku?

Media plannerzy dość pozytywnie oceniają zmiany w badaniach radiowych.

Kraj, 3 września 2012

Zegarłowicz awansuje w Citi Handlowym

Obejmuje stanowisko dyrektora departamentu komunikacji korporacyjnej i marketingu banku.

Kraj, 11 stycznia 2012

RMF FM zmniejszyło udziały w czasie słuchania

Wzrost słuchalności zanotowała natomiast radiowa Trójka.

Kraj, 15 września 2011

Zmiany w "Gazecie Świątecznej"

Nowa makieta, przekrojowe treści, komentarze i analizy oraz obszerna część publicystyczna - to najważniejsze zmiany w sobotnim wydaniu "Gazety Wyborczej".

Kraj, 13 września 2011

PKP Intercity rozdaje bilety

Z okazji 10-lecia przewoźnik przeprowadzi kampanię wizerunkową w mediach i rozda ponad 3,6 tys. biletów.

Kraj, 7 września 2011

Renault z konkursem dla lojalnych klientów

Importer organizuje konkurs na YouTube dla miłośników samochodów tej marki. Projekt jest promowany w mediach oraz przez akcję w centrum Warszawy.

Kraj, 13 lipca 2011

TVP zatrudnia menedżerów w TVP Kultura, TVP Polonia i Agencji Filmowej

Katarzyna Janowska będzie p.o. dyrektorem TVP Kultura, Piotr Radziszewski obejmie stanowisko zastępcy dyrektora Agencji Filmowej, a Sławomir Zieliński - zastępcy dyrektora TVP Polonia.

Kraj, 26 maja 2011

Tomasz Zubilewicz twarzą kampanii Sterolei

Prezenter pogody TVN ponownie w reklamie, tym razem za aprobatą TVN.

Kraj, 24 maja 2011

Arla Foods znowu niestandardowo

Tym razem marketer inwestuje w radio.

Kraj, 6 maja 2011

Axa zachęca do regularnego inwestowania [WIDEO]

Marketer przekonuje, że opłaca się inwestować nawet niewielkie kwoty, ale regularnie.

Kraj, 23 marca 2011

Visa prowadzi projekt wizerunkowy [WIDEO]

Operator systemu kart płatniczych przez kolejne dwa miesiące będzie prowadził działania wizerunkowe i promujące płatności zbliżeniowe.

Artykuły weekendowe, 3 grudnia 2010

Wedel rozda 3,5 tys. cukierków

Świąteczna iluminacja Nowego Światu dzięki sponsoringowi Wedla; a rzeźba Śnieżynki z białej czekolady dzięki fanom w Facebooku.

Kraj, 19 marca 2010

Chaciński dołącza do zespołu "Polityki"

Od kwietnia do zespołu redakcyjnego tygodnika "Polityka" dołączy Bartek Chaciński. Obejmie stanowisko zastępcy kierownika działu kultury. To nowe stanowisko w...

Kraj, 15 marca 2010

Witold Laskowski pokieruje TVP Polonia

Zarząd Telewizji Polskiej powołał Witolda Laskowskiego na stanowisko dyrektora TV Polonia. Wcześniej, w ub.r. kanałem TVP dla Polonii jako p.o....

Kraj, 3 lutego 2010

Tyskie wystartowało z kampanią nawiązującą do igrzysk olimpijskich

Marka Tyskie (Kompania Piwowarska SA) rozpoczęła kampanię "Tyskie. Łączy!". Akcja sponsora polskiej reprezentacji olimpijskiej obejmuje swoim zasięgiem: telewizję, radio, outdoor...

Kraj, 28 stycznia 2010

Kampania wokół igrzysk w Vancouver najważniejszym projektem Tyskiego

Kampania marketingowa wokół igrzysk zimowych w Vancouver jest najważniejszym projektem marki Tyskie (Kompania Piwowarska SA) w tym kwartale br. Na...

Kraj, 9 grudnia 2009

Agencja Reklamy Polskiego Radia proponuje wspólny pakiet dla Trójki i Radia Euro

Agencja Reklamy Polskiego Radia wprowadziła do swojej oferty pakiet reklamowy EuroTrójka. Obejmuje on wspólną sprzedaż reklam na antenach Programu III...

Kraj, 1 grudnia 2009

PKO BP prowadzi kampanię i rozdaje samochody

PKO Bank Polski przygotował kampanię promującą ofertę depozytową w formie konkursu, w którym do wygrania jest pięć samochodów osobowych Ford...

Kraj, 9 listopada 2009

RMF FM utrzymuje przewagę nad Radiem Zet

Z 24,9-proc. udziałem w rynku słuchalności RMF FM prowadzi w kolejnej fali rankingu rozgłośni ogólnopolskich za okres sierpień-październik 2009 r....

Kraj, 8 września 2009

Agora tworzy serwis Wyborcza.biz

Agora SA uruchomiła internetowy serwis biznesowy Wyborcza.biz. Jest on skierowany do odbiorców interesujących się, zwłaszcza zawodowo, gospodarką, ekonomią i finansami...

Kraj, 28 maja 2009

Saturn testuje nowy mechanizm wyprzedaży; trwa kampania

Sieć elektromarketów Saturn (Media-Saturn Holding) 30 maja organizuje akcję wyprzedażową - klient, który kupi tego dnia w Saturnie dwa produkty,...

Kraj, 6 maja 2009

MultiBank promuje konta osobiste pod Godłem Jakości

MultiBank rozpoczął dwumiesięczną kampanię reklamową rachunków osobistych dla klientów indywidualnych. Kampania obejmie: radio, internet, outdoor oraz reklamy na witrynach w...

Kraj, 27 lutego 2009

Polskie Radio zwalnia czołowych menedżerów

Zarząd Polskiego Radia SA odwołał Krzysztofa Skowrońskiego ze stanowiska dyrektora Programu III Polskiego Radia. Nowym dyrektorem Trójki została Magdalena Jethon....

Kraj, 20 stycznia 2009

Dorota Haller pokieruje połączonym marketingiem PKT i Ditela

Wydawcy yellow pages - pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne i Ditel - w związku z połączeniem reorganizują swoje struktury. Szefową nowego,...

Kraj, 4 listopada 2008

Just i Digital One autorami kampanii serwisu Ifirma.pl

Agencja reklamowa Just i agencja interaktywna Digital One przygotowały kampanię reklamową serwisu księgowości internetowej www.ifirma.pl należącego do spółki Power Media...

Kraj, 22 października 2008

Radio Zet liderem wpływów reklamowych po trzech kwartałach

Po trzech kwartałach br. liderem wpływów reklamowych wśród stacji radiowych jest Radio Zet - wynika z raportu Expert Monitora. Przychody...

Kraj, 22 października 2008

Radiowa Trójka też podnosi ceny reklam

Po tym jak ceny reklam podniosły RMF FM, Radio Eska i Radio Zet, korektę cennika wprowadza też Agencja Reklamy Polskiego...

Kraj, 8 października 2008

LOT reklamuje obniżone ceny

PLL LOT rozpoczynają nową kampanię reklamową "Jesień z LOT-em", w której informują o promocyjnych cenach przelotów krajowych, europejskich i transatlantyckich....

Kraj, 31 lipca 2008

Toyota w kampanii informuje o niższych cenach swoich aut

Toyota Motor Poland prowadzi kampanię reklamową informującą o repozycjonowaniu cenowym wszystkich swoich modeli. Koncern obniżył ceny samochodów osobowych średnio o...

Kraj, 20 sierpnia 2007

Air Show na billboardach w całej Polsce

Organizatorzy Air Show - Międzynarodowych Pokazów Lotniczych, które odbędą się 1 i 2 września br. w Radomiu, zainwestowali w realizację...

Kraj, 27 kwietnia 2005

Toyota wystartowała z "antypromocyjną" kampanią reklamową

Toyota Motor Poland rozpoczęła kampanię wymierzoną w kupowanie aut wyłącznie na podstawie atrakcyjności aktualnej promocji cenowej. Pomysł kreatywny opiera się...

Kraj, 28 października 2004

TVP SA prowadzi kampanię wizerunkową "Wiadomości"

TVP SA rozpoczęła pierwszą kampanię wizerunkową flagowego programu informacyjnego - "Wiadomości", który w ostatnim czasie przeszedł gruntowną metamorfozę. Działania reklamowe...

Kraj, 29 września 2004

Nakład "Businessman Magazine" wzrasta, w planach kampania promocyjna

Wydawnictwo Business Press podniesie o 25 tys. egzemplarzy nakład miesięcznika "Businessman Magazine", który osiągnie tym samym poziom 80 tys. egzemplarzy....

Kraj, 22 września 2004

Nestle wspiera reklamą nową kawę opracowaną w technologii Vax

Nestle realizuje kampanię reklamową kawy rozpuszczalnej z segmentu premium - Nescafe Gold, promującą nową, ulepszoną wersję kawy. Zdaniem producentów dzięki...

Kraj, 10 grudnia 2003

"Puls Biznesu" realizuje kolejny projekt z Programem III Polskiego Radia

("Puls Biznesu") Redakcje "Pulsu Biznesu" oraz radiowej Trójki przygotowują wspólnie "Wiadomości ekonomiczne" nadawane w Programie III PR od poniedziałku do...

Kraj, 27 czerwca 2003

PR III zaproponował ramówkę na lato

Program III Polskiego Radia przygotował letnią ramówkę. Jedną z atrakcji programu ma być występ byłego gitarzysty legendarnej grupy Genesis Steve'a...

Kraj, 22 kwietnia 2003

Zebra przygotowała kolejną kampanię reklamową dla PWN

W kwietniu br. ruszyła kolejna kampania reklamowa Wydawnictwa PWN przygotowana przez agencję reklamową Zebra. Tym razem promuje ona następne ważne...

Kraj, 15 kwietnia 2003

Alert Media w Związku Firm Public Relations

Kolejna agencja public relations - Alert Media Communications - została przyjęta do Związku Firm Public Relations (ZFPR). Liczba firm członkowskich...

Kraj, 26 lipca 2002

NOM - współpraca tylko na zlecenie

23 lipca wystartowala kampania Niezależnego Operatora Międzystrefowego (NOM), której celem jest wsparcie sił sprzedażowych tej firmy w podpisywaniu umów z...

Kraj, 19 lipca 2002

NOM - we wtorek rusza kampania

Niezależny Operator Międzystrefowy (NOM) uruchomi 23 lipca kampanię, której celem jest wsparcie sił sprzedażowych tej firmy w podpisywaniu umów z...

Kraj, 19 kwietnia 2002

Program III wprowadza kolejne zmiany w swojej ramówce

Tygodniowa ramówka Programu III Polskiego Radia zmienia się od najbliższego poniedziałku 22 kwietnia br. Na antenie pojawią się nowe programy...

Kraj, 3 kwietnia 2002

Radio Flash wspiera kampanią reklamową zmiany formatu i wizerunku

Rozpoczęła się miesięczna kampania reklamowa wspierająca nowy format i wizerunek Radia Flash z Katowic, wchodzącego w skład grupy radiowej Ad.point,...

Kraj, 20 lutego 2002

Startuje Portal Publiczny Inforepublika.pl

W polskim Internecie startuje przedsięwzięcie kulturalno-polityczno-społeczne pod nazwą Pierwszy Polski Portal Publiczny Inforepublika.pl. "Z założenia ma on być narzędziem służącym...