M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Program III PR (marka)"

Kraj, 19 maja 2014

NC+ reklamuje multiroom

Nowa kampania operatora platformy satelitarnej.

Kraj, 12 października 2011

Polfarmex wspiera probiotyki Duo-Lactil

Kampania ma nie tylko promować markę, lecz także edukować w zakresie zastosowania probiotyków.

Kraj, 13 czerwca 2011

Justyna Kowalczyk chce więcej pieniędzy od Polbanku [WIDEO]

Mistrzyni olimpijska, która jest twarzą reklamową banku, w nowych spotach chce od niego wyższej premii.

Kraj, 26 stycznia 2010

Marek Niedźwiecki odchodzi z Agory SA

Marek Niedźwiecki odchodzi z zespołu Grupy Radiowej Agory, gdzie był prezenterem Radia Złote Przeboje. Przedstawiciele Agory potwierdzili tę informację. Niedźwiecki...

Kraj, 10 grudnia 2009

Według Radio Tracka udziały lidera RMF FM wzrosły do 25,4 proc.

Z najnowszych badań Radio Track (fala wrzesień-listopad 2009 r.) wynika, że udziały w rynku słuchalności lidera stacji RMF FM wzrosły...

Kraj, 5 października 2009

Cyfra Plus rusza z projektem sprzedażowym

Rusza nowa sprzedażowa kampania reklamowa platformy Cyfra Plus. Na jej potrzeby został zrealizowany 30-sekundowy spot pt. "Tunel", komunikujący nową promocyjną...

Kraj, 2 października 2009

Dorota Haller powraca do LOT-u jako szefowa marketingu

Dorota Haller, która od końca 2005 r. do maja 2007 r. była dyrektorem biura marketingu i produktu Polskich Linii Lotniczych...

Kraj, 30 września 2009

Chiquita w promocji funduje wycieczkę do Kostaryki

W październiku rozpocznie się promocja konsumencka bananów marki Chiquita (Chiquita Poland), w której główną nagrodą jest dwuosobowa wycieczka do Kostaryki...

Przetargi, 28 września 2009

Pięć agencji w przetargu Kart Telegrosik

W przetargu na fullservice'ową obsługę Kart Telegrosik bierze udział pięć agencji reklamowych. Ich nazwy nie zostały podane. Aktualnie wybrane agencje...

Kraj, 24 września 2009

Change generuje ruch na YouTube dla Skody Yeti

Ponad milion wejść na stronie YouTube miała w ciągu 10 dni kampania przygotowana przez Change Integrated dla marki Skoda Yeti....

Kraj, 21 września 2009

Canal Plus Cyfrowy promuje platformę Cyfra ceną i kontentem

Canal Plus Cyfrowy startuje z kampanią promocyjną platformy Cyfra Plus. Działania połączone są z promocją cenową. Kampania ma m.in. wzmocnić...

Kraj, 17 września 2009

Netia promuje pakiet dla firm OneOffice

Netia rozpoczyna nową kampanię reklamową, w której promuje swój pakiet telekomunikacyjny dla małych i średnich firm OneOffice. - Coraz więcej...

Kraj, 10 września 2009

TVP rozpoczyna kampanię promującą "Dom nad rozlewiskiem"

W najbliższy poniedziałek rusza kolejna odsłona jesiennej kampanii reklamowej TVP pod hasłem: "Najlepsze seriale w Telewizji Polskiej". Promocją objęta została...

Kraj, 7 września 2009

Jelfa SA kontynuuje inwestycje w markę Falvit

We wrześniu br. rozpoczęła się druga już w tym roku odsłona kampanii Falvitu, produkowanego przez Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne Jelfa SA suplementu...

Kraj, 2 września 2009

SkyEurope zbankrutował

Słowackie tanie linie lotnicze SkyEurope ogłosiły bankructwo. Dyrekcja spółki poinformowała, że nie ma środków na finansowanie bieżącej działalności. Wczoraj jej...

Kraj, 24 sierpnia 2009

TVP2 rusza z promocją jesiennej ramówki

Rusza pierwsza odsłona jesiennej kampanii reklamowej TVP pod hasłem "Najlepsze seriale jesienią w Telewizji Polskiej". Promocją objęta została kolejna seria...

Kraj, 10 lipca 2009

Canal Plus wybierze bohatera kampanii w konkursie

Canal Plus Cyfrowy, operator platformy Cyfra Plus, rozpoczyna letni event promocyjny "Technologia + emocje", podczas którego zorganizuje casting na rolę...

Kraj, 23 czerwca 2009

BOŚ przedłuża kampanię Konta Wyjątkowego

Kampania reklamowa Banku Ochrony Środowiska obejmie dodatkowo radio. Po zakończonej już kampanii telewizyjnej bank będzie promował swój najnowszy rachunek -...

Kraj, 1 czerwca 2009

Byli radiowcy Trójki uruchomili stację w internecie

Krzysztof Skowroński, były dyrektor programowy Programu III PR, uruchomił stację radiową w internecie. Można jej słuchać pod adresem Radiownet.pl. Wraz...

Kraj, 30 marca 2009

Lotos SA startuje z promocją olejów Lotos Thermal Control

Lotos przygotował promocję olejów Lotos Thermal Control adresowaną do kierowców. Od 30 marca do 29 maja br. na uczestników czeka...

Kraj, 25 marca 2009

Dominet Bank reklamuje "Kredyt na Wiosnę"

Pod hasłem "Kredyt na Wiosnę" rusza kampania reklamowa nowej oferty kredytów gotówkowych Dominet Banku. Kampania obejmie radio, prasę, internet i...

Kraj, 9 marca 2009

Netia w kampanii reklamowej porównuje się z TP SA

Netia wprowadza zmiany w ofercie usług internetowych i głosowych dla klientów indywidualnych. Na własnej sieci Netia zaczęła oferować dostęp do...

Kraj, 6 marca 2009

Jelfa startuje z kampanią odświeżającą wizerunek Falvitu

Rusza kampania Falvitu produkowanego przez jeleniogórską Jelfę suplementu diety dla kobiet. Nad nowym wizerunkiem marki pracuje agencja Marketing & Communications...

Kraj, 6 marca 2009

Cyfra Plus rusza z wiosenną kampanią

Canal Plus Cyfrowy rozpoczyna wiosenną kampanię reklamową, która wspiera promocję cenową Cyfry Plus. Kampania obejmie takie stacje telewizyjne, jak: TVP1,...

Kraj, 29 stycznia 2009

Media Markt reklamuje wyprzedaż produktów

Sieć marketów z elektroniką Media Markt (Media Saturn Holding Polska) rozpoczyna tradycyjną zimową wyprzedaż urządzeń elektroniki użytkowej. Produkty po obniżonych...

Kraj, 20 listopada 2008

WP.pl promuje swoją telewizję

Wystartowała kampania reklamowa telewizji internetowej WP.tv. Prawie w całości została oparta na koncepcji consumer touchpoints. Komunikat reklamowy będzie można więc...

Kraj, 17 listopada 2008

McCann realizuje wielokanałowy projekt dla MasterCard

Agencje grupy McCann przygotowały 8. edycję dorocznej świątecznej promocji kart MasterCard. Główną nagrodą są cztery Fiaty 500, które zwycięzcy będą...

Kraj, 6 listopada 2008

PKO BP rusza z intensywną kampanią kont oszczędnościowych

Bank PKO BP rozpoczęło kampanię reklamową kont oszczędnościowych. Przekaz komunikacyjny eksponuje podstawowe zalety produktu, czyli połączenia korzyści, jakie daje lokata,...

Kraj, 16 października 2008

EP Creative Services i MPG przygotowały nową kampanię czekoladek Wawel

Rusza nowa kampania reklamowa czekoladek nadziewanych Malaga, Tiki Taki i Kasztanki produkowanych przez firmę Wawel. Jej strategię i kreację przygotowała...

Kraj, 4 sierpnia 2008

TVP promuje transmisję igrzysk w Pekinie

Telewizja Polska pod hasłem "40 godzin emocji na dobę" rozpoczyna kampanię reklamową powiązaną z igrzyskami olimpijskimi Pekin 2008. Strategia i...

Kraj, 7 lipca 2008

Trójka stawia w letniej ramówce na rozrywkę

Program III Polskiego Radia zmienia ramówkę na okres letni. Nowy program obowiązywać będzie od 7 lipca do rozpoczęcia roku szkolnego....

Kraj, 10 czerwca 2008

Mitsubishi komunikuje w przekazie reklamowym nowy cennik

Agencja reklamowa Schulz przygotowała kampanię reklamową promującą wprowadzenie na rynek nowego cennika samochodów marki Mitsubishi. Kampania reklamowa potrwa do końca...

Kraj, 30 maja 2008

Paweł Kostrzewa dyrektorem programowym Radia Eska Rock

Z początkiem czerwca Paweł Kostrzewa obejmie stanowisko dyrektora programowego Radia Eska Rock. Jest to nowo utworzone stanowisko. Do tej pory...

Kraj, 20 maja 2008

"Polska" współpracuje z Programem III PR

"Polska" (Polskapresse) i Program III PR rozpoczęły współpracę redakcyjną. Pierwsze wspólne przedsięwzięcie dotyczy "Listy Przebojów Trójki". Od 23 maja br....

Kraj, 14 czerwca 2007

BMW Polska proponuje w kampanii leasing BMW z serii 3

BMW Polska rozpoczęło kampanię informacyjną pod hasłem "Zmień auto na najlepsze". Jest to możliwość wzięcia w leasing nowego BMW z...

Kraj, 9 sierpnia 2005

Słuchalność RMF FM i Radia Zet w ostatnim kwartale gorsza niż przed rokiem

Z 25,36 proc. w okresie V-VII 2004 r. do 22,69 proc. w okresie V-VII 2005 spadł udział w rynku słuchalności...

Kraj, 14 października 2002

"Trójka. Usłyszysz więcej" nowym sloganem w kampanii radiowej Trójki

Trójka (Program III Polskiego Radia SA) rozpocznie jednak kampanię reklamową, ale na razie nie będzie to zapowiadana wcześniej kampania wizerunkowa....

Kraj, 11 października 2002

"Gazeta Wyborcza" rozpoczęła sześciodniową akcję "Tydzień Europejski"

"Gazeta Wyborcza" rozpoczęła w dzisiejszym wydaniu sześciodniową akcję informacyjną pod hasłem "Tydzień Europejski w "Gazecie Wyborczej"". Akcja będzie reklamowana na...

Kraj, 2 października 2002

Ruszył jesienny etap kampanii reklamowej Nationwide

Ruszył jesienny etap kampanii reklamowej Nationwide stanowiący kontynuację działań rozpoczętych wiosną tego roku i powtarzający motyw "owczego pędu". Wykorzystując koncepcje...

Kraj, 15 maja 2002

TP SA rozpoczęła kampanię reklamową usług biznesowych

Telekomunikacja Polska SA ruszyła z kampanią reklamową telepakietów skierowaną do osób prowadzonych działalność gospodarczą. Oferta usług biznesowych obejmuje trzy grupy...

Kraj, 8 maja 2002

Citroen wspiera reklamowo debiut na rynku nowego modelu C3

Francuski producent samochodów Citroen wprowadza 10 maja br. na polski rynek nowy model samochodu C3. Premierze auta towarzyszy kampania wizerunkowa...

Kraj, 12 marca 2002

Program III Polskiego Radia chce odebrać słuchaczy Radiu Zet

W sobotę 16 marca br. zmieni się układ programów weekendowych Programu III Polskiego Radia. Pojawią się m.in. nowe programy Jana...

Kraj, 24 stycznia 2002

Linda występuje w kampanii reklamowej nowej zabawy w Radiu Zet

Rozpoczęła się trzymiesięczna kampania reklamowa wspierająca nową zabawę "Bogusław Linda prezentuje", która 4 lutego br. zadebiutuje na antenie Radia Zet....

Kraj, 2 października 2001

OGILVYONE KREUJE IMAGE TELEWIZORÓW TAU PANASONICA

Agencja reklamowa OgilvyOne jest odpowiedzialna za kampanię reklamową serii telewizorów Tau firmy Panasonic. Obecna kampania jest kolejnym etapem działań reklamowych...

Kraj, 26 września 2001

KAMPANIA REKLAMOWA TELEWIZJI PULS

24 września rozpoczęła się kampania reklamowa Telewizji Puls. Działania promujące ofertę programową Pulsu potrwają do końca tego roku. W ciągu...