M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Prymat (marka)"

Kraj, 7 października 2015

IRCenter zbadał lokowanie produktów w YouTube

Największy potencjał tkwi w kategorii lifestyle i rozrywka, która cieszy się dużą liczbą wyświetleń przy jednoczesnym niskim nasyceniu markami i pozytywnym stosunku widowni do prezentowania produktów.

Kraj, 30 czerwca 2015

Coca-Cola we wspólnej akcji z Prymatem zapraszają do grillowania

Dwie marki łączą siły na potrzeby letniej akcji marketingowej pod hasłem "Razem smakuje lepiej".

Kraj, 21 maja 2012

Appetita wyznacza nową strategię marki

Jutrzenka Colian chce przyciągnąć młodszych konsumentów.

Kraj, 1 czerwca 2009

Unilever debiutuje w segmencie przypraw grillowych

Unilever Polska debiutuje z marką Knorr w segmencie przypraw do mięs grillowanych. Dotychczas marka Knorr nie była w niej obecna....

Kraj, 3 lutego 2009

Opus B Brand Design autorem nowej linii przypraw Prymat

Opus B Brand Design, wyspecjalizowany w tworzeniu architektury marek, identyfikacji wizualnej i projektowaniu opakowań dział agencji reklamowej Opus B, przygotował...

Kraj, 22 sierpnia 2008

Prymat przejmuje firmę Smak produkującą m.in. marynaty

Prymat Sp. z o.o., producent przypraw oraz właściciel marek Prymat i Kucharek, kupił 75 proc. udziałów w Przedsiębiorstwie Wielobranżowym "Smak"...

Kraj, 8 maja 2008

Interactive Marketing Partner udoskonalił serwis marki Prymat

Marka przypraw jednorodnych i mieszanek przyprawowych Prymat ma nowy serwis internetowy. Przygotowany wspólnie z Interactive Marketing Partner serwis zyskał nowoczesny,...

Kraj, 4 kwietnia 2007

Robert Sowa promuje markę przypraw Prymat w "Dzień dobry TVN"

Prymat, producent przypraw, zainicjował nowy projekt - "Studio promocyjne Roberta Sowy i Prymatu". Kącik kulinarny Prymatu, prowadzony przez popularnego kucharza...

Przetargi, 14 grudnia 2006

Prymat rozpisał przetarg na obsługę full service i analizuje koszty mediowe

PPH Prymat, producent przypraw marek Prymat i Kucharek, rozpisał przetarg na obsługę fullservice'ową swojego budżetu reklamowego. Marketer nie ujawnia nazw...

Kraj, 30 listopada 2006

Ziołopex zmienił opakowania Appetity, w 2007 r. istotnie zwiększy nakłady na reklamę

Ziołopex zmienia pozycjonowanie marki przypraw Appetita. Plasowana w segmencie masowym na półce value Appetitta przesuwa się o oczko wyżej. Przyprawy...

Kraj, 30 listopada 2006

Dawid Wąsowicz senior brand managerem Prymatu

Dawid Wąsowicz dołączył do działu marketingu firmy PPH Prymat. Objął stanowisko senior brand managera marki Prymat. Wąsowicz pracował do niedawna...

Kraj, 4 września 2006

Magda Deszczyńska account directorem w agencji reklamowej Just

Do zespołu obsługi klienta agencji reklamowej Just dołączyła Magda Deszczyńska, obejmując stanowisko account directora. Przez ostatnie cztery lata była związana...

Przetargi, 6 lutego 2006

Optimum Media OMD będzie obsługiwał Prymat

Prymat Sp. z o.o., polski producent przypraw, rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową swoich dwóch głównych marek: Kucharek i Prymat. Zwyciężył...

Kraj, 2 lutego 2006

Radosław Kasperowicz został prezesem firmy Prymat

Radosław Kasperowicz został prezesem firmy Prymat, producenta przypraw. Dotychczas pełnił w spółce funkcję dyrektora zarządzającego, był także członkiem zarządu. Radosław...

Przetargi, 4 listopada 2005

Prymat wybrał Euro RSCG Warsaw, w planach przetarg mediowy

PPH Prymat, producent przypraw pod marką Prymat i Kucharek, rozstrzygnął przetarg kreatywny i do obsługi swoich marek wybrał agencję Euro...

Przetargi, 19 września 2005

Prymat szuka dwóch agencji do obsługi marek Prymat i Kucharek

PPH Prymat, producent przypraw Prymat i Kucharek, prowadzi przetarg, którego celem jest wybór agencji do obsługi reklamowej obu marek w...

Kraj, 4 sierpnia 2005

Łukasz Kuza brand managerem marki Prymat

Łukasz Kuza objął stanowisko brand managera marki Prymat w dziale marketingu firmy PPH "Prymat" Sp. z o.o. Równocześnie do spółki...

Kraj, 19 lipca 2005

Prymat bez szefa marketingu, Danuta Krzemień odeszła z firmy

Danuta Krzemień kierująca działem marketingu spółki PPH "Prymat" Sp. z o.o., producenta przypraw Prymat i Kucharek, rozstała się z firmą....

Kraj, 28 czerwca 2005

Aleksandra Majewska PR i new business managerem w agencji Schulz

Aleksandra Majewska objęła stanowisko PR i new business managera w agencji reklamowej Schulz. To nowe stanowisko w strukturze agencji. Jego...

Kraj, 1 marca 2005

Prymat przejmuje markę przyprawy uniwersalnej Kuchcik

PPH Prymat Sp. z o.o., producent przyprawy uniwersalnej Kucharek oraz przypraw jednorodnych i mieszanek pod marką Prymat, kupił od firmy...

Kraj, 28 stycznia 2005

Prymat wprowadza nowe opakowania przypraw, w planach ogólnopolska kampania

PPH Prymat Sp. z o.o., producent przypraw, wprowadza nowe ekonomiczne opakowania przypraw. W planach jest ogólnopolska kampania reklamowa tej marki....

Kraj, 4 sierpnia 2004

Prymat zakłada 35-proc. wzrost sprzedaży w br.

PPH Prymat Sp. z o.o., producent przypraw z Jastrzębia Zdroju, przewiduje, że w bieżącym roku osiągnie wpływy ze sprzedaży w...

Kraj, 28 kwietnia 2004

Ziołopex wspiera markę Appetita reklamą na billboardach

Firma Ziołopex zajmująca się importem i dystrybucją przypraw wspiera markę przyprawy warzywnej Appetita reklamą na billboardach. To kolejny etap działań...

Kraj, 2 grudnia 2003

Ziołopex rozbuduje markę Appetita i zwiększy wydatki na reklamę

Frima Ziołopex, zajmująca się importem i dystrybucją przypraw, zapowiada, że zgodnie z przyjętą strategią pozycjonowania swojej marki Appetita jako multibrandu...

Przetargi, 31 lipca 2003

Impress Art będzie obsługiwała budżet public relations firmy Prymat

Firma Impress Art wygrała przetarg na obsługę public relations Przedsiębiorstwa Produkcyjno-Handlowego "Prymat" Sp. z o.o., producenta przypraw marki Prymat oraz...

Kraj, 18 kwietnia 2003

Prymat zmienia opakowania swoich produktów

PPH Prymat Sp. z o.o., producent przypraw do potraw, odświeża opakowania swoich produktów. Zmieniona została szata graficzna, ujednolicono również stylistykę...