M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Przegląd (marka)"

Kraj, 13 marca 2009

Dorota Norwa odchodzi z "Przeglądu"

Dorota Norwa, specjalista ds. promocji i reklamy, rozstaje się z Towarzystwem Wydawniczym i Literackim, wydawcą tygodnika "Przegląd". Powodem jej odejścia...

Kraj, 1 sierpnia 2007

Trzech nowych specjalistów w biurze reklamy Inforu

Michał Petryka, Piotr Zarychta oraz Waldemar Poturniak dołączyli do biura reklamy Grupy Wydawniczej "Infor". Wszyscy objęli stanowiska specjalistów ds. reklamy....

Kraj, 3 lipca 2006

Media Broker zajmie się obsługą reklamową tygodnika "Przegląd"

Firma Media Broker będzie odpowiedzialna za obsługę reklamową tygodnika "Przegląd" wydawanego przez Towarzystwo Wydawnicze i Literackie. Umowa między firmami została...

Kraj, 5 czerwca 2006

Preston Smith został naczelnym Interfax Central Europe

Preston Smith, dotychczas szef oddziału warszawskiego agencji informacyjnej Interfax, został redaktorem naczelnym Interfax Central Europe. Preston Smith związany jest z...

Kraj, 23 września 2005

PKO BP rusza z intensywną kampanią reklamową kredytów hipotecznych

W najbliższy poniedziałek PKO Bank Polski SA (PKO BP), największy w kraju bank detaliczny, rozpocznie kampanię reklamową kredytu hipotecznego Własny...

Kraj, 27 czerwca 2005

Onet stawia na multimedia w swojej nowej wersji serwisu Wiadomości

Onet.pl uruchomił nową wersję jednego ze swoich czołowych serwisów informacyjnych www.wiadomosci.onet.pl. Założeniem portalu jest, by nowy serwis w pełni wykorzystywał...

Kraj, 8 lipca 2004

Tequila/Polska przygotowała projekt olimpijski dla PKN Orlen

Firma marketing services Tequila/Polska rozpoczęła realizację projektu marketingowego związanego z igrzyskami olimpijskimi Ateny 2004 dla Polskiej Fundacji Olimpijskiej i jednego...

Kraj, 4 sierpnia 2003

Kampania społeczna "Czy naprawdę jesteśmy inni?" na billboardach

Rozpoczyna się drugi miesiąc kampanii społecznej "Czy naprawdę jesteśmy inni?" na nośnikach reklamy zewnętrznej firmy AMS. Kampania przygotowana z inicjatywy...

Kraj, 14 lipca 2003

PKO BP ruszy z konkursem i kampanią promującą karty kredytowe

PKO BP wystartuje 17 lipca z konkursem dla konsumentów. Potrwa on do 30 września. Jego celem jest pozyskanie klientów na...

Kraj, 11 lipca 2003

"Polska Zbrojna" poszukuje redaktora naczelnego

Tygodnik militarno-wojskowy "Polska Zbrojna" wydawany przez Dom Wydawniczy Bellona poszukuje nowego redaktora naczelnego. Obecnie obowiązki kierującego pismem pełni Janusz Grochowski....

Kraj, 2 lipca 2003

Bellona wprowadza zmiany w tygodniku "Polska Zbrojna"

Dom Wydawniczy "Bellona" wprowadza od lipca br. zmiany w tygodniku o tematyce militarno-wojskowej "Polska Zbrojna". Pierwszy lipcowy numer pojawi się...

Kraj, 5 lutego 2003

PKO BP SA rozpoczyna kampanię promującą karty kredytowe

PKO BP SA rozpoczyna ogólnopolską kampanię, której celem jest wprowadzenie na rynek nowego produktu tego banku - karty kredytowej. Kreację...

Kraj, 6 listopada 2002

Wydawca "Przeglądu" nowym wydawcą "Anteny"

Jak podała "Gazeta Wyborcza", Telewizja Polska wydzierżawiła na czas nieokreślony prawo do wydawania tygodnika "Antena" Agencji Wydawniczo-Reklamowej "Aratus", wydającej tygodnik...

Kraj, 14 października 2002

"Trójka. Usłyszysz więcej" nowym sloganem w kampanii radiowej Trójki

Trójka (Program III Polskiego Radia SA) rozpocznie jednak kampanię reklamową, ale na razie nie będzie to zapowiadana wcześniej kampania wizerunkowa....

Kraj, 31 lipca 2002

Tygodnik "Przegląd" planuje na wrzesień br. kampanię reklamową

Tygodnik "Przegląd", wydawany przez Agencję Wydawniczo-Reklamową "Aratus SA", planuje na wrzesień br. sześciotygodniową kampanię reklamową. Kampania będzie miała charakter wizerunkowy,...

Kraj, 18 lutego 2002

TVN zarzuca TVP3 wykorzystanie wizerunku Tomasza Lisa

14 lutego br. w wieczornym wydaniu programu informacyjnego TVN "Fakty" Tomasz Lis zarzucił Telewizji Polskiej wykorzystanie w reklamie programu TVP3...

Kraj, 1 czerwca 2001

"PRZEGLĄD" ODMŁADZA SWOJĄ GRUPĘ CZYTELNIKÓW

Tygodnik społeczno-polityczny "Przegląd" zmienia logo, format na mniejszy, zwiększa objętość do 80 stron (w perspektywie do 100 stron), wprowadza kolor,...