M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Przyjaciółka (marka)"

Kraj, 29 kwietnia 2015

Startuje nowa kampania reklamowa MiniMini+

Do wspólnej zabawy zaprasza dzieci Żółwik Sammy.

Kraj, 23 stycznia 2015

PBC: Czytelnictwo "Tele Tygodnia" wyniosło 22,35 proc.

"Fakt", "Gazeta Wyborcza" i "Tele Tydzień" to tytuły najchętniej czytane w swoich kategoriach.

Kraj, 20 stycznia 2015

Zmiany personalne w redakcji "Poradnika Domowego"

Diana Ożarowska-Sady wicenaczelną, a Edyta Ciepieńka sekretarzem redakcji "Poradnika Domowego".

Kraj, 8 stycznia 2015

Luksja startuje z kampanią z okazji 25-lecia marki

Koncepcja działań oparta została na bezpośrednim kontakcie z Polkami - spotkaniach i rozmowach na temat kobiecości. Za opracowanie i realizację strategii komunikacji, kreacje oraz copywriting i planowanie mediów w kampanii odpowiedzialna jest agencja Fenomem.

Kraj, 19 listopada 2014

DrWitt z prozdrowotną inicjatywą

Marka soków z portfolio Agros Novej z działaniami zachęcającymi do zdrowego życia i odżywiania.

Kraj, 21 października 2014

Startuje nowa kampania wizerunkowa stacji MiniMini+

Działania potrwają do połowy listopada br. i są realizowane pod hasłem "Polecany przez mamy". Za ideę kreatywną spotu odpowiada NC+.

Kraj, 4 czerwca 2014

Fakro rusza z kampanią

Producent okien dachowych promuje się w mediach. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja MI Polska. Media na potrzeby kampanii kupuje dom mediowy Rosat Media.

Kraj, 10 grudnia 2013

"Poradnik Domowy", "Przyjaciółka" i "Pani Domu" korzystają z augmented reality

Wydawnictwo Edipresse postanowiło zastosować rozszerzoną rzeczywistość w segmencie poradnikowym.

Kraj, 27 lutego 2013

Edipresse odkupuje od Agory "Poradnik Domowy"

Za 11,5 mln zł Agora sprzedała miesięcznik poradnikowy wydawcy "Przyjaciółki" i "Pani Domu". Bauer nie zdecydował się na ten zakup.

Kraj, 27 lutego 2012

"Naj Magazyn" przechodzi z G+J do Bauera

G+J Polska sprzedał Bauerowi magazyn "Naj". Teraz chce się skupić na segmencie premium.

Kraj, 19 stycznia 2012

Anna Tkacz zajmie się promocją poradników Edipresse

Wcześniej pracowała w Ringier Axel Springer jako online marketing specialist.

Kraj, 11 października 2011

Kamis kieruje komunikację do mam

Marketer zdecydował się na organizację kampanii reklamowych dwóch nowych produktów adresowanych do dzieci: keczupu Keczupurek oraz przyprawy Złocisty Nuggets na słodko.

Kraj, 11 października 2011

Ziaja rozda dwa miliony próbek

Firma rozpoczęła kampanię reklamową linii kosmetyków aptecznych Ziaja Med.

Kraj, 28 lipca 2011

Murator stworzył sklep dla Edipresse'u

WaszeOkazje.pl to sklep dla czytelniczek tytułów poradnikowych.

Kraj, 26 lipca 2011

Alfa Romeo nagrodą w loterii Weltbild

Loteria pod nazwą "Weltbild i Giulietta" będzie wspierać sprzedaż produktów. Na nagrody przeznaczono ponad 170 tys. zł.

Kraj, 22 lipca 2011

"Smaczna Kuchnia" ma sprzedawać ponad 25 tys. egz.

Edipresse wprowadzi pierwsze wydanie nowego tytułu w połowie sierpnia br.

Kraj, 19 lipca 2011

Edipresse wyda magazyn kulinarny

Na bazie marki "Pani Domu" powstanie miesięcznik o gotowaniu.

Kraj, 7 lipca 2011

"Przyjaciółka" z kampanią i konkursem

Wydawca promuje dwutygodnik telewizyjną kampanią reklamową i konkursem dla czytelniczek.

Kraj, 4 maja 2011

Wycieczka na Dominikanę wśród nagród w konkursie Britty

Kampania wspierająca konkurs "Wyspa nagród" potrwa do końca maja.

Kraj, 4 kwietnia 2011

Bakalland i masy krówkowe

Marketer przygotował działania komunikacyjne związane ze świętami wielkanocnymi.

Kraj, 18 marca 2011

Bosch nagradza pogromców zagnieceń

Firma promuje nowe żelazka m.in. poprzez grę interaktywną.

Kraj, 15 marca 2011

Fitness według planu PanMedia Western

Popraw formę z Decathlonem - nawołuje nowa kampania.

Kraj, 14 marca 2011

Murator SA wydaje poradniki

Wydawnictwo wypuściło pierwszą pozycję z serii Super Poradnik, nawiązującej do marki tabloidu "Super Express".

Kraj, 18 lutego 2011

Bosch rozdaje odkurzacze testerom

Ruszyła akcja testowania odkurzaczy ze wsparciem w prasie i internecie.

Kraj, 15 lutego 2011

Fisiel w nowej kampanii [WIDEO]

Rieber Foods Polska chce przekonać do Fisiela i dzieci, i ich mamy.

Kraj, 26 stycznia 2011

Klosterfrau repozycjonuje Melisanę

Najnowsza kampania poleca produkt na zaburzenia snu.

Kraj, 9 grudnia 2010

Święta przyprawione radością

Bohaterami dalekozasięgowej kampanii Kamisa są Goździk i Cynamon.

Kraj, 3 listopada 2010

BSH podkreśla innowacyjność marki Bosch

Pięciotygodniowa kampania reklamowa obejmie telewizję, prasę i internet.

Kraj, 15 października 2010

ZT Kruszwica wspiera sprzedaż margaryny

Marketer rozpoczął kampanię reklamową margaryn do wypieków.

Kraj, 29 lipca 2010

Promowana "Przyjaciółka" sprzedała ponad 600 tys. egz.

Pierwszy lipcowy numer dwutygodnika sprzedał się w nakładzie ponad 600 tys. egz. - wynika z danych wydawcy. Takiego wyniku sprzedażowego wydawca nie osiągnął od lutego 2009 r.

Kraj, 19 lipca 2010

Mam na imię Abrosław i jestem fotelem

Sieć sklepów meblowych Abra ruszyła z letnią kampanią wyprzedażową.

Kraj, 8 lipca 2010

Edipresse rozwija segment true stories o kolejny tytuł

"Okruchy Życia" to już szósty magazyn Edipresse w segmencie true stories. Właśnie rusza jego kampania.

Kraj, 29 czerwca 2010

Agnieszka Łubiarz awansuje w Edipresse

Obsadzono nowo utworzoną funkcję dyrektora segmentu pism true stories w wydawnictwie.

Kraj, 9 czerwca 2010

Kolejny gracz wychodzi z segmentu tygodników poradnikowych

"Pani Domu" to kolejny tygodnik, który zmienia cykliczność. W segmencie zostaje już tylko "Chwila dla Ciebie" Bauera.

Kraj, 1 czerwca 2010

"Mamy radzą mamom" będzie regularnym pismem

Społecznościowy magazyn parentingowy na stałe wejdzie do portfolio Edipresse.

Kraj, 14 maja 2010

Dla młodych zabieganych kobiet

Balsam Nivea Q10 promowany w mediach.

Kraj, 27 kwietnia 2010

Garnier kontra zmarszczki

Kampania reklamowa kremu UltraLift z Pro-Retinolem marki Garnier.

Kraj, 19 kwietnia 2010

Edipresse nie zmieni cyklu wydawania

Wydawca dwutygodnika "Przyjaciółka" i tygodnika "Pani Domu" nadal widzi uzasadnienie biznesowe dla takich cykliczności i na razie nie planuje zmian.

Kraj, 13 kwietnia 2010

„Naj" uderzy w „Olivię"

Po zmianie częstotliwości wydawania z tygodnika na miesięcznik „Naj" prawdopodobnie będzie kosztować około 2 zł i uderzy głównie w „Olivię”.

Kraj, 12 marca 2010

D'aucy promuje w prasie nowe serie warzyw mrożonych

D'aucy Polska rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową w prasie mającą na celu promocję dwóch innowacyjnych serii warzyw mrożonych - Heat &...

Przetargi, 3 marca 2010

Betlej'sTools pracuje dla marki Herbusie z portfolio Posti

Agencja kreatywna Betlej'sTools należąca do Grupy Komunikacyjnej "Betlej & Partners" wygrała konkurs organizowany przez Posti SA i stworzyła koncepcję kampanii...

Kraj, 9 lutego 2010

Nowa "Pani Domu" będzie kosztowała mniej niż 90 groszy

Edipresse Polska 10 lutego br. wprowadzi do sprzedaży odświeżony tygodnik "Pani Domu". Magazyn ukaże się w promocyjnej cenie 89 gr...

Kraj, 27 stycznia 2010

Sprostowanie: "Przyjaciółka" sprzedała średnio ponad 470 tys. egz. w ciągu ośmiu miesięcy ub.r.

W nawiązaniu do wczorajszej informacji "Edipresse gwarantuje sprzedaż "Pani Domu" w 400 tys. egz. i inwestuje w promocję" podajemy, że...

Kraj, 26 stycznia 2010

Edipresse gwarantuje sprzedaż "Pani Domu" w 400 tys. egz. i inwestuje w promocję

Edipresse Polska w prezentacjach dla reklamodawców gwarantuje sprzedaż magazynu "Pani Domu" po relaunchu na poziomie minimum 400 tys. egz. Pierwszy...

Kraj, 26 listopada 2009

"Pani Domu" ostatecznie nie zmieni cyklu wydawania

Edipresse Polska utrzyma tygodniowy cykl wydawania niedawno przejętego magazynu "Pani Domu". Tytuł ten razem z dwutygodnikiem "Przyjaciółka" będzie elementem platformy...

Kraj, 20 listopada 2009

Kamis rusza z bożonarodzeniową kampanią wizerunkową

"Rozsmakuj się w magii świąt, które przywołują najpiękniejsze wspomnienia" - to hasło rozpoczynającej się bożonarodzeniowej kampanii wizerunkowej przypraw Kamis (Kamis...

Kraj, 16 listopada 2009

Polskie Radio podkreśla w kampanii jakość programową Jedynki

Pod hasłem "Esencja radia" ruszyła kampania reklamowa Programu I Polskiego Radia. Hasło to ma podkreślić wysoką jakość oferty programowej radiowej...

Kraj, 6 listopada 2009

Edipresse tworzy zespół reklamowy dla tytułów Marquarda

Wydawnictwo Edipresse Polska skompletowało zespół do obsługi reklamowej tytułów, które przejmuje od Marquard Media Polska. Na jego czele stanęła Małgorzata...

Kraj, 25 września 2009

Genexo wspiera komunikacyjnie markę synbiotyku Multilac

Firma Genexo rozpoczęła jesienną kampanię reklamową nowej formuły synbiotyku Multilac zawierającego składnik probiotyczny oraz prebiotyczny. Kampania "Bierzesz antybiotyk? ...weź synbiotyk"...

Kraj, 9 września 2009

"Pani Domu" idzie cyklem dwutygodniowym i świętuje 15-lecie

Wydawnictwo Marquard Media Polska przez najbliższych kilka tygodni będzie wydawać "Panią Domu" w cyklu dwutygodniowym, choć centrala wydawnictwa nie podjęła...