M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Pudliszki (marka)"

Kraj, 14 maja 2015

Adam Śmiłowski dołączył do Grey Group 
jako strategic operations director

Jego rolą będzie współdziałanie z zarządem w budowaniu nowoczesnej grupy komunikacyjnej zorientowanej na innowacyjne kanały i usługi digitalowe.

Kraj, 5 marca 2015

Michał Tyburcy awansuje na account directora w Change

W agencji pracuje od pięciu lat.

Kraj, 2 lutego 2015

Pudliszki promują swój flagowy produkt

Ketchup Pudliszki startuje z kampanią autorstwa Change.

Kraj, 20 listopada 2014

Sprostowanie: media dla Heinz Polska kupuje OMD Macroscope

Za obsługę budżetu mediowego firmy HJ Heinz Polska, właściciela marki Pudliszki, odpowiada aktualnie OMD Macroscope.

Kraj, 27 października 2014

Międzychód startuje z pierwszą kampanią TV

Komunikację marki, która po wielu latach wraca na rynek, przygotowały Just, AdStone, MEC i Q&A Consulting.

Kraj, 4 sierpnia 2014

Agencja Just przygotuje kampanię relaunchową marki Międzychód

Nowy właściciel zainwestował we wznowienie produkcji i po wakacjach szykuje powrót marki na rynek. Szuka domu mediowego.

Kraj, 19 lutego 2014

Pudliszki wchodzą w nową kategorię - makarony

Na rynek trafią makarony wzbogacone błonnikiem oraz z pszenicy durum.

Kraj, 20 listopada 2013

Martyna Szuta awansuje w Zjednoczenie.com

Poprzednio pełniła funkcję key account managera.

Kraj, 19 listopada 2013

Nowa kampania koncentratu pomidorowego Pudliszki [wideo]

Za kreację odpowiada agencja Change Integrated.

Kraj, 1 października 2013

Pudliszki promują sosy

Change i Mindshare ponownie dla HJ Heinz Polska.

Kraj, 11 czerwca 2013

Change Integrated dla Pudliszek

Ruszyło intensywne wsparcie marki.

Kraj, 23 kwietnia 2013

Publicis Lion dla Pudliszek

Kampania realizowana przez agencję Publicis Lion wprowadza na rynek nowy produkt marki Pudliszki.

Kraj, 17 kwietnia 2013

Agencja Change wygrywa całościową obsługę Heinza

Do tej pory marketer współpracował projektowo z różnymi agencjami.

Kraj, 5 grudnia 2012

Pudliszki w kampanii HJ Heinz

Pod hasłem "Pudliszkowa, mmm pycha" w internecie i telewizji trwa kampania reklamowa koncentratu pomidorowego Pudliszki.

Kraj, 15 października 2012

Pudliszki ruszają z kampanią "Pyszne pierogi - palce lizać!"

Jest to pierwsza kampania promująca nową kategorię pierogów chłodzonych, czyli produktów z krótkim terminem przydatności.

Kraj, 3 lipca 2012

Pudliszki wspierają Tradycyjne Dania Gotowe

Komunikaty skierowane są do osób ceniących domowy smak gotowych potraw.

Przetargi, 29 maja 2012

HJ Heinz Polska wybrał agencję do social mediów

Zjednoczenie.com obsłuży marki Pudliszki i Heinz w społecznościach przez najbliższy rok.

Kraj, 21 maja 2012

Pudliszki rozpoczęły sezon grillowy

Heinz wprowadza sezonowy produkt i prowadzi ogólnopolską kampanię.

Kraj, 7 maja 2012

Heinz reklamuje keczup Pudliszki

Wraz z sezonem na grillowanie ruszyła kampania keczupów.

Przetargi, 3 stycznia 2012

Heinz szuka agencji

Przetarg dotyczy obsługi pierogów marki Pudliszki.

Kraj, 16 listopada 2011

Heinz podkreśla zalety koncentratu Pudliszki

Zupa Pudliszkowa bohaterką kampanii reklamowej.

Kraj, 15 września 2011

Heinz przekonuje do dań gotowych

Nowe produkty opracowano na bazie receptur konsumentek.

Przetargi, 29 marca 2011

Heinz szuka agencji

Przetarg dotyczy obsługi przecieru pomidorowego.

Kraj, 3 marca 2011

Z Reckitta do Maspeksu

Patryk Białokozowicz odpowiada za kategorię soków i napojów w Polsce i Europie Wschodniej.

Kraj, 18 października 2010

Maspex powalczy na rynku sosów

Zmierzy się na nim m.in. z Agros Novą, Heinzem i Unileverem.

Kraj, 21 września 2010

Patrycja Hatalska dyrektorem marketingu Vistuli

Była szefowa marketingu Royal Collection odpowiada teraz za marketing marek: Vistula, Wólczanka oraz W.Kruk.

Kraj, 30 kwietnia 2010

Pudliszki już czują grilla

Heinz wspiera m.in. kampanią TV keczupy Pudliszki.

Przetargi, 31 marca 2010

Mindshare obronił budżet Heinz Polska

Mindshare Polska obronił budżet mediowy Heinz Polska, właściciela m.in. marki Pudliszki (o jego starcie pisaliśmy w DS "MMP" z 14...

Przetargi, 17 marca 2010

Przetarg na ketchup marki Pudliszki

Firma Heinz Polska SA zaprosiła agencje reklamowe do przetargu, którego celem jest obsługa ketchupu marki Pudliszki - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie....

Kraj, 29 stycznia 2010

Heinz zwiększa aktywność w prasie i na outdoorze

HJ Heinz Polska podobnie jak w latach ubiegłych skupi się w tym roku na wsparciu swoich dwóch kluczowych brandów -...

Kraj, 15 stycznia 2010

Katarzyna Gospodarek PR managerem w Heinz Polska

Katarzyna Gospodarek objęła stanowisko public relations managera i rzecznika prasowego w HJ Heinz Polska. Od kwietnia ub.r. na stanowisku tym...

Przetargi, 14 stycznia 2010

Heinz po roku od przetargu znów wybiera dom mediowy

Heinz, właściciel marek Heinz i Pudliszki, wybiera dom mediowy. Marketera obsługuje Mindshare Polska, który wygrał ten budżet w przetargu rozstrzygniętym...

Kraj, 5 października 2009

Makaron zakochuje się w sosie; nowa reklama Pudliszek

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa Sosów Gorących Pudliszki, czyli gotowych sosów do potraw. Spoty o długości 15 i 30 sekund...

Przetargi, 9 lipca 2009

Made in Mind obsłuży sosy Pudliszek

Heinz Polska, właściciel marek Heinz i Pudliszki, powierzy obsługę kreatywną sosów Pudliszki agencji reklamowej Made in Mind. Przekazanie obsługi następuje...

Przetargi, 14 maja 2009

Heinz szuka agencji do obsługi Pudliszek

Firma Heinz Polska SA zaprosiła pięć agencji reklamowych do przetargu, którego celem jest wybór agencji reklamowej do obsługi nowych produktów...

Kraj, 8 maja 2009

Artur Marcinkowski i Marcin Wojtulewicz dyr. kreatywnymi w Hypermedia

Artur Marcinkowski i Marcin Wojtulewicz dołączyli do agencji interaktywnej Hypermedia (Isobar Polska) i tworzą team kreatywny dedykowany działaniom ATL zintegrowanym...

Przetargi, 9 lutego 2009

Heinz wybiera dom mediowy

Heinz Polska rozpoczął przetarg mediowy. O jego planach informowaliśmy już w DS "MMP" z 26 stycznia. Nie udało nam się...

Przetargi, 26 stycznia 2009

Heinz planuje konkurs mediowy

Heinz Polska, właściciel marek Heinz i Pudliszki, planuje konkurs ofert dla domów mediowych, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Briefy będą rozesłane w...

Kraj, 8 grudnia 2008

G7 przygotowało film reklamowy promujący warzywa marki Pudliszki

Heinz Polska rozpoczął kampanię telewizyjną warzyw w puszkach marki Pudliszki. W reklamie przedstawiono groszek i kukurydzę. Opakowania obu produktów, podobnie...

Kraj, 7 października 2008

GPD autorem jesiennej kampanii dań gotowych Pudliszki

Agencja reklamowa GPD przygotowała nową kampanię dań gotowych Pudliszki firmy Heinz Polska. Opracowany film w żartobliwy sposób pokazuje, że kobiety...

Przetargi, 5 sierpnia 2008

GPD będzie obsługiwać budżet dań gotowych Pudliszki

Agencja GPD wygrała przetarg firmy Heinz Polska SA. Zajmie się obsługą reklamową dań gotowych Pudliszki. Wcześniej markę obsługiwała agencja G7....

Przetargi, 10 lipca 2008

G7 utrzymało obsługę linii keczupów Pudliszki

Heinz Polska SA wybrało agencję reklamową G7 do obsługi strategiczno-kreatywnej keczupów Pudliszki. W przetargu trwającym od początku roku brały udział...

Kraj, 26 maja 2008

Kamis promuje keczupy poprzez sponsoring programów TV

Kamis po raz pierwszy ruszył z działaniami reklamowymi wspierającymi sprzedaż keczupów pod swoją marką. Aktywności obejmują kampanię sponsoringową najpopularniejszych seriali...

Przetargi, 29 lutego 2008

Heinz szuka agencji do obsługi dań gotowych Pudliszki

Heinz Polska SA prowadzi przetarg, który ma na celu wybór agencji do strategiczno-kreatywnej obsługi dań gotowych marki Pudliszki, dowiedzieliśmy się...

Przetargi, 22 lutego 2008

Heinz szuka agencji dla keczupu Pudliszki

Heinz Polska SA prowadzi przetarg, który ma na celu wybór agencji do strategiczno-kreatywnej obsługi keczupów Pudliszki, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Do...

Kraj, 5 października 2007

Awanse w zespołach klienckich Optimum Media OMD

Karolina Bogdan i Paweł Wielgomas awansowali na stanowiska media plannerów w domu mediowym Optimum Media OMD. Pracują w zespole Agnieszki...

Kraj, 24 maja 2007

Unilever przeprowadził relaunch sosów do potraw marki Knorr

Unilever Polska jest w trakcie relaunchu sosów do potraw Knorr. Obejmuje on zmianę receptur (ulepszenie formuły poprzez dodanie większych kawałków...

Kraj, 9 lutego 2006

Bonduelle Polska wprowadza na rynek produkt adresowany do dzieci

Bonduelle Polska, producent warzyw konserwowych, wprowadził na rynek nową gamę produktów adresowaną do najmłodszej grupy konsumentów o nazwie Bonduelki. -...

Kraj, 9 września 2005

Masterfoods rozpoczyna kampanię nowych sosów Uncle Ben's

Masterfoods Polska startuje z kampanią reklamową nowych sosów do podgrzania Uncle Ben's. Są to smaki reprezentujące kuchnie: śródziemnomorską, meksykańską i...

Kraj, 6 maja 2005

Pudliszki promują nowe opakowania ketchupów w kampanii TV

Firma Heinz Polska, do której należy brand Pudliszki, rozpoczęła kampanię telewizyjną strategicznego produktu ze swojego portfolio - ketchupu Pudliszki. Agencja...