M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Puls (marka)"

Kraj, 30 listopada 2015

Piątuś rusza z kolejną kampanią

OSM Piątnica ponownie wspiera sprzedaż swojego produktu dla najmłodszych.

Kraj, 16 listopada 2015

MEC: widzowie doceniają naziemną TV

Blisko 90 proc. widzów naziemnej telewizji cyfrowej pozytywnie ocenia zmiany zachodzące w ich ofercie TV. Chcą więcej dokumentów, sportu i filmów - wynika z badania MEC "Projekt Cyfrowizja II".

Kraj, 17 sierpnia 2015

NC+ promuje Champions League

Dziś startuje kampania "Emocje na wyłączność".

Kraj, 20 stycznia 2015

Egmont Polska poszerza portfolio pism dla dzieci

Na rynku debiutują dwa tytuły: "Palace Pets Magazyn" i "Star Wars Rebelianci".

Kraj, 7 stycznia 2015

Dwutygodnik "Pani Domu" w odświeżonej formule

Edipresse dokonuje relaunchu swojej marki.

Kraj, 19 listopada 2014

Karol Precht objął stanowisko head of creative Telewizji Puls

Nowy menedżer będzie nadzorował prace związane z oprawą graficzną kanałów TV Puls i Puls 2.

Kraj, 21 października 2014

Alior: pociąg do marzeń

Kolejny bank obiecuje pomóc spełnić marzenia. W reklamie głosu użyczył Wojciech Malajkat. Za przygotowanie reklamy TV i materiałów BTL odpowiadała agencja PZL.

Kraj, 18 sierpnia 2014

Mattel reklamuje nowe lalki

Producent zabawek promuje zabawki dla małych dziewczynek.

Kraj, 7 lipca 2014

"Super Express" ruszył z wakacyjną loterią

Wakacyjna Zakreślanka obdaruje czytelników nagrodami do 2 tys. zł.

Kraj, 2 stycznia 2014

Święta przed telewizorem

Polacy w tegoroczne święta Bożego Narodzenia przeznaczyli na telewizję niemal tyle samo czasu co w 2012 r.

Kraj, 25 października 2013

Telewizja Puls i Grupa RMF nadawcami roku według "Media & Marketing Polska"

Wyróżnienie w raporcie "Nadawcy" zdobyły także TVP Seriale i radiowa Jedynka.

Kraj, 9 października 2013

Atmedia utrzymują koszty na dotychczasowym poziomie

Broker rusza ze sprzedażą na listopad.

Kraj, 23 lipca 2013

Phoenix Press wprowadza pismo dla 40-latek

Na rynku debiutuje nowy magazyn "Cała Ty!".

Kraj, 26 listopada 2012

Bielmar promuje margarynę Palma

Rusza wielokanałowa kampania wizerunkowa marki promująca domowe wypieki.

Kraj, 15 marca 2012

Alior gwarantuje pożyczki z najniższą ratą

To będzie wiodąca kampania banku w pierwszym półroczu - potrwa do końca maja.

Kraj, 6 marca 2012

Co trzecia złotówka poza stacjami ogólnopolskimi

Kanały tematyczne i stacje ponadregionalne mają już 33 proc. tortu reklamowego. Atmedia podnoszą ceny na kwiecień.

Kraj, 24 listopada 2011

Kamis prowadzi kampanię świąteczną

"Kolekcja dobrych smaków" z silnym wsparciem mediowym.

Kraj, 14 czerwca 2011

Premium TV stawia na rozwój sposonsoringu

Biuro reklamy kanałów tematycznych TVN chce w tym roku zwiększyć liczbę projektów niestandardowych i sponsoringowych, szczególnie dla stacji obsługiwanych na zasadzie brokerskiej.

Kraj, 19 kwietnia 2011

Sygma Bank promuje karty kredytowe [WIDEO]

Spot reklamowy zostanie zaprezentowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, a kampania potrwa do 10 maja.

Kraj, 12 kwietnia 2011

N sięga po klientów konkurencji [WIDEO]

Działania reklamowe prowadzone są pod hasłem "Wystarczy Twój podpis".

Kraj, 29 marca 2011

Alior Bank także dla budżetówki

Dla emerytów i pracowników sfery budżetowej bank przygotował ofertę specjalną pożyczek gotówkowych.

Kraj, 21 lutego 2011

Puls rozważa sześć modeli biznesowych dla nowej stacji

Drugi z kanałów TV Puls może powstać we współpracy z partnerem mediowym, np. wydawnictwem.

Kraj, 25 listopada 2010

Alior Bank reklamuje pożyczki na święta [WIDEO]

Bank przygotował ofertę związaną ze zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia.

Kraj, 5 października 2010

Aviko inwestuje w działania wizerunkowe

Marketer łączy w projekcie komunikacyjnym działania w telewizji, radiu i portalach społecznościowych.

Kraj, 5 października 2010

Alior zachęca do przenosin i chwali się rankingami

Bank kontynuuje kampanię zachęcającą klientów do przeniesienia konta i chwali się zwycięstwem w kolejnym rankingu "Newsweeka".

Kraj, 25 czerwca 2010

Puls ma koncesję na TV Puls 2

W pierwszej połowie przyszłego roku Puls może ruszyć ze stacją dziecięco-młodzieżową.

Kraj, 4 czerwca 2009

Jarosław Sroka awansuje w Kulczyk Holding; odpowiada za marketing grupy

Jarosław Sroka został powołany do zarządu Kulczyk Holding. Będzie odpowiedzialny za nadzorowanie obszarów komunikacji korporacyjnej, relacji inwestorskich, marketingu oraz za...

Kraj, 22 czerwca 2006

Mietkowski kierownikiem "Wiadomości" i TAI

Andrzej Mietkowski został powołany przez prezesa zarządu TVP Bronisława Wildsteina na podwójne stanowisko kierownika redakcji "Wiadomości" i dyrektora Telewizyjnej Agencji...