M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Puls (firma)"

Kraj, 29 października 2014

Kubuś częstuje jesiennymi smakami

Maspex z poszerzeniem portfolio napojów dla dzieci i wsparciem marketingowym. Za kreację odpowiada Brasil. Media na potrzeby działań promocyjnych kupuje Mindshare.

Kraj, 27 sierpnia 2014

Kubuś zachęca dzieci do aktywności fizycznej

Marka Kubuś przygotowała specjalny spot z udziałem aktywnych dzieci. Za kreację odpowiada agencja Brasil. Media na potrzeby kampanii kupuje Mindshare.

Kraj, 6 maja 2014

Kubuś Waterrr zaprasza do nurkowania

Rusza kolejna kampania wizerunkowa napoju dla dzieci z portfolio Maspeksu.

Kraj, 12 listopada 2013

Przychody reklamowe TVN w III kw. znów minimalnie gorzej niż rynek

W minionym kwartale przychody reklamowe TVN spadły o 3,4 proc., podczas gdy spadek rynku nadawca szacuje na 3,3 proc.

Kraj, 6 września 2013

Margaryna Śniadaniowa rusza z kampanią

Bielmar intensyfikuje działania dla swojej marki.

Kraj, 12 marca 2013

Kayak ma kampanię TV

Internetowa porównywarka turystyczna reklamuje się w telewizji.

Kraj, 20 lutego 2013

Ponad 5-proc. spadek wydatków reklamowych w ub.r.

Kryzys w branży FMCG, słabsza kondycja firm farmaceutycznych i finansowych istotnie wpłynęły na wyniki za 2012 r., raportuje Starlink.

Kraj, 14 lipca 2011

"Kobieta i Życie" po liftingu

Wydawnictwo Bauer odświeża kolejny magazyn.

Kraj, 14 lipca 2011

Fabryka Komunikacji Społecznej promuje cyfryzację

Kampania informacyjna ma przypominać o nadchodzącej zmianie w telewizji.

Kraj, 15 marca 2011

Onet rusza z wiosenną kampanią

Onet podkreśla, że jest nowoczesnym medium informacyjno-rozrywkowym.

Kraj, 23 lutego 2011

TVN chce rosnąć dzięki wyższym cenom

Przychody głównego kanału grupy rosły w ub.r. dzięki większemu sell-outowi. W tym roku stacja liczy na wzrost cen. Doinwestuje wybrane kanały tematyczne.

Kraj, 15 lutego 2011

Fisiel w nowej kampanii [WIDEO]

Rieber Foods Polska chce przekonać do Fisiela i dzieci, i ich mamy.

Kraj, 14 stycznia 2011

Odwrócona hipoteka debiutuje w TV [WIDEO]

Fundusz Hipoteczny "Dom" reklamuje w mediach nowy rodzaj produktu finansowego.

Kraj, 4 stycznia 2011

Stacje ogólnopolskie tracą widownię, zyskują informacyjne

Podsumowania oglądalności telewizji za 2010 r. pokazują, że główne stacje wciąż tracą widownię.

Kraj, 26 kwietnia 2010

TV Puls kupiła 80-odcinkowy show

Stacja nabyła prawa do reality show "Most Daring".

Kraj, 1 października 2009

Samsung ruszy z największą tegoroczną kampanią

2 października Samsung Electronics Polska rozpocznie kampanię wprowadzającą nowy modelu telefonu Samsung Corby pod hasłem "What colour is your life?"...

Przetargi, 16 lipca 2008

TV Puls finalizuje przetarg reklamowy i mediowy

Sześć domów mediowych i sześć agencji reklamowych wzięło udział w przetargach organizowanych przez TV Puls. O budżet mediowy rywalizują MediaCom,...

Kraj, 8 lipca 2008

Rowenta promuje ciche odkurzacze

Rowenta, producent sprzętu elektrycznego, wprowadza nową linię odkurzaczy Silence Force. Ich debiutowi towarzyszy kampania reklamowa. Jej celem jest wypromowanie i...

Kraj, 27 czerwca 2008

Scholz & Friends i ZenithOptimedia reklamują Lokatę Olimpijską PKO BP

Bank PKO BP wprowadza nową 16-miesięczną Lokatę Olimpijską. Jej sprzedaż potrwa miesiąc (do 24 lipca), a bank wspiera ją intensywną...

Kraj, 11 czerwca 2008

Xelion prowadzi kampanię zachęcającą Polaków do rozmów o planowaniu finansowym

Ruszyła kampania reklamowa firmy Xelion, w której doradcy zachęcają Polaków do rozmowy o planowaniu finansowym. Kampania, która potrwa trzy tygodnie,...

Kraj, 10 czerwca 2008

Telewizja Puls też pokaże skróty meczów Euro 2008

Najciekawsze fragmenty z meczów Polaków na Euro 2008 pojawią się na antenie Pulsu. Stacja kupiła od Polsatu prawa do pokazywania...

Kraj, 30 kwietnia 2008

Dekoral ruszył z kilkumiesięczną kampanią telewizyjną

Wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa marki Dekoral (SigmaKalon Deco Polska) autorstwa agencji Koncept House. Jej celem jest pokazanie marki jako modnej...

Kraj, 26 lutego 2008

Lukas Bank promuje w telewizji pożyczki gotówkowe

Lukas Bank rozpoczął kampanię kredytu gotówkowego. Przekaz opiera się na różnorodności oferowanych pożyczek w 15 minut. Na potrzeby kampanii przygotowano...

Kraj, 6 grudnia 2007

Kampania wspiera czwartą edycję charytatywnej akcji Fundacji Św. Mikołaja

Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczęła czwartą edycję kampanii na rzecz rodzinnych domów dziecka "Grunt to rodzina". Celem ogólnopolskiej akcji jest zasilenie...

Kraj, 5 października 2007

Red8 przygotował reklamy meksykańskich smaków w KFC

Poszerzenie oferty menu KFC o nowe meksykańskie smaki (Fiesta Qurrito) w promocyjnych cenach wspiera kampania w mediach. Jej kreację stworzyła...

Kraj, 3 września 2007

PM wraca do marki Polsat Media i wprowadza nowy branding

PM Sp. z o.o., biuro reklamy telewizji Polsat, TV4 i Puls, zmienia nazwę na Polsat Media Sp. z o.o. Rebranding...

Kraj, 22 sierpnia 2007

Touchpoint RC i PanMedia Western realizują urodzinowy projekt Providenta

Provident Polska z okazji 10. rocznicy działalności zorganizował dla swoich klientów loterię, w której do wygrania jest 10 samochodów Skoda...

Kraj, 15 marca 2007

Top Secret w cross-promocji z batonikami Mars, będzie wsparcie w mediach

Marka odzieżowa Top Secret (Redan SA) rozpocznie w przyszłym tygodniu wspólną akcję promocyjną z producentem batoników Mars Delight (Masterfoods). Każdy,...

Kraj, 5 października 2006

Cyfrowy Polsat rozpoczyna kampanię reklamową i wprowadza nowy pakiet

Spółka Cyfrowy Polsat, właściciel platformy cyfrowej, rozpoczyna kampanię wizerunkową i prosprzedażową. Strategią i kreacją działań zajęła się agencja reklamowa Rozgłośnia....

Kraj, 21 września 2006

Kampanie dwóch poradników Wydawnictwa Murator

Wydawnictwo Murator prowadzi kampanię dwóch swoich tytułów: miesięcznika "M jak mieszkanie" i ukazującego się nieregularnie "M jak mieszkanie poleca". Tym...

Kraj, 14 września 2006

Michał Ozimek po 12 latach odchodzi z biura reklamy Polsatu do MediaOn

Michał Ozimek, starszy specjalista ds. sprzedaży spółki PM, biura reklamy Polsatu, TV4 i telewizji Puls, po 12 latach odchodzi z...

Kraj, 13 czerwca 2006

Maciej Mielnicki kierownikiem ds. akcji specjalnych w PM

Maciej Mielnicki objął stanowisko kierownika ds. akcji specjalnych w PM, biurze reklamy telewizji Polsat, TV4 i Puls. Mielnicki będzie odpowiedzialny...

Kraj, 23 maja 2006

Franciszkanie zabiegają o inwestora dla telewizji Puls

Prowincja Braci Mniejszych Konwentualnych oo. Franciszkanów szuka inwestora dla spółki Telewizja Puls, która jest właścicielem koncesji telewizji Puls. - Prowadzimy...

Kraj, 19 kwietnia 2006

Majowy "Murator" z dodatkami i kampanią multimedialną

Majowe wydanie miesięcznika "Murator" (Wydawnictwo Murator) wspiera multimedialna kampania obejmująca telewizję, prasę i internet. Numer ukazał się z płytą CD...

Kraj, 13 kwietnia 2006

PM konsoliduje sprzedaż reklam w stacjach grupy kapitałowej Polsat

PM Sp. z o.o., biuro reklamy telewizji Polsat, TV4 i Puls, zajmie się ponownie sprzedażą czasu reklamowego w Polsacie Sport....

Kraj, 2 lutego 2006

Stanisław Janowski zastępcą dyrektora zarządzającego PM

Stanisław Janowski obejmie w PM, biurze reklamy telewizji Polsat, TV4 i Puls, stanowisko zastępcy dyrektora zarządzającego. Jest to nowo utworzone...

Kraj, 10 stycznia 2006

Euro RSCG Warsaw i Media Planning Group przygotowały akcję impulsową Cyfry Plus

Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw przygotowała strategię i kreację najnowszej kampanii platformy Cyfra Plus. Kampania informuje o promocji i ma...

Kraj, 21 listopada 2005

Cytryna przygotowała spot reklamowy dla firmy jubilerskiej Apart

Firma jubilerska Apart rozpoczęła przedświąteczną wizerunkową kampanię telewizyjną. Działania reklamowe potrwają do końca grudnia br. w stacjach: TVP1, TVP2, TVN,...

Kraj, 4 listopada 2005

Cyfra Plus rozpoczyna świąteczną promocję sprzedażową

Canal Plus Cyfrowy rozpoczyna kampanię promującą świąteczną ofertę sprzedażową platformy Cyfra Plus. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Euro RSCG...

Kraj, 27 października 2005

Henkel wprowadza nową linię Silana, kampania reklamowa potrwa co najmniej 5 miesięcy

Henkel Polska wprowadził do sprzedaży nową linię płynów do płukania tkanin Silan z dodatkiem esencjonalnych olejków zapachowych - Silan Aroma...

Kraj, 12 października 2005

Jan Paweł II bohaterem licznych projektów organizowanych przez wydawców prasy

Wydawcy prasy wracają do tematyki papieskiej, co związane jest z obchodami dnia Jana Pawła II 16 października. Edipresse Polska przygotowało...

Kraj, 16 września 2005

US Pharmacia buduje świadomość marki Vigor poprzez kampanię telewizyjną

US Pharmacia rozpoczęła kampanię telewizyjną leku OTC (dostępnego bez recepty) Vigor. Strategię i kreację działań przygotowała agencja Red 8 Communications...

Kraj, 2 sierpnia 2005

Według AGB Polska czas emisji reklam wydłużył się o 119 godzin

Z monitoringu AGB Polska wynika, że w lipcu br. w porównaniu z lipcem 2004 r. wpływy z reklamy głównych stacji...

Kraj, 22 kwietnia 2005

Danuta Orzeł zastąpiła Pawła Plucińskiego w biurze reklamy Polsatu

Danuta Orzeł awansowała na stanowisko lidera jednego z trzech zespołów sprzedażowych w PM Sp. z o.o., biurze reklamy Polsatu, TV4...

Kraj, 8 listopada 2004

Według Starlink rynek reklamy telewizyjnej wzrósł w br. o 9,7 proc.

Po trzech kwartałach br. wpływy reklamowe stacji telewizyjnych w Polsce wyniosły 1 mld 510,4 mln zł, czyli o 9,7 proc....

Kraj, 22 października 2004

Katarzyna Bukowska zajmie się zakupami programowymi Pulsu

Katarzyna Bukowska została zatrudniona na stanowisku specjalisty ds. zakupów programowych stacji telewizyjnej Puls. Poprzednio przez pięć lat pracowała dla kanału...

Kraj, 21 października 2004

Kanał filmowy Cinemax w ofercie platformy Cyfrowy Polsat

Cyfrowy Polsat poinformował o podpisaniu umowy z HBO, producentem i dystrybutorem nowego kanału filmowego Cinemax. Kanał startuje w połowie lutego...

Kraj, 1 października 2004

Wojciech Reszczyński poprowadzi program w Pulsie

Wojciech Reszczyński, przewodniczący rady nadzorczej spółki WAWa (nadawcy Radia WAWa), poprowadzi na antenie stacji telewizyjnej Puls program "Nasza antena". Reszczyński...

Kraj, 16 lipca 2004

Biuro sprzedaży Polsatu finalizuje wdrażanie nowej struktury firmy

Spółka PM, biuro sprzedaży stacji Polsat, TV4 i Puls, które do niedawna pracowało pod nazwą Polsat Media, finalizuje prace nad...

Kraj, 2 grudnia 2003

Franciszkanie zmieniają nazwę swojej stacji TV oraz oprawę i logotyp

(Hyperlink) Na początku grudnia br. Telewizja Niepokalanów Puls wprowadza nowe logo. Właściciel koncesji Prowincja Zakonu Braci Mniejszych Konwentualnych (oo. franciszkanie)...