M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Puma Polska (firma)"

Kraj, 19 listopada 2014

Dominika Stelmach w zespole Adidasa

Marketer powołał nowego menedżera od kategorii running, fitness/woman.

Kraj, 20 sierpnia 2014

Dominika Stelmach w teamie Asicsa

Producent odzieży i obuwia sportowego ma nową osobą odpowiedzialną za marketing.

Kraj, 11 czerwca 2014

Dominika Stelmach odeszła z Pumy

Po ponad trzech latach z firmą żegna się specjalista m.in. od sekcji biegowej.

Kraj, 7 maja 2014

Katarzyna Węsławowicz przeszła z Levi do Pumy

Firma zatrudniła nowego marketing managera.

Kraj, 18 grudnia 2013

Adidas zastąpił Pumę w Ekstraklasie

Przez dwa najbliższe sezony polscy piłkarze będą grali piłką o nazwie brazuca. Tym samym Ekstraklasa zmienia po kilku latach partnera, który zmienia międzynarodową strategię.

Kraj, 4 września 2013

Marketing Pumy zarządzany z Czech

W związku z reorganizacją w kierownictwie polskiego oddziału za marketing Pumy z czeskiej Pragi odpowiadać będzie szef regionu.

Kraj, 7 sierpnia 2013

Reorganizacja w top managemencie Puma Polska

General manager, marketing manager i sales manager odchodzą z firmy.

Kraj, 18 lutego 2013

Adidas i Puma atakują wiosną biegaczy

Obie firmy sportowe szykują nowe modele obuwia dla biegaczy.

Kraj, 28 maja 2012

Puma będzie miała fan zone w klubie Champions

Dzień przed meczem otwarcia ME w piłce nożnej ruszy strefa kibica marki Puma.

Kraj, 18 kwietnia 2011

Puma pokaże sport w innym świetle

Marketer w kampanii "Puma Social" odchodzi od tradycyjnego wizerunku sportu. W swojej kampanii nawiązuje do zabawy. Pierwsze etapy kampanii ruszają w Facebooku.

Kraj, 22 marca 2011

Puma tworzy zespół marketingowy dla sekcji biegowej

Trzyosobowy team zajmie się promocją biegania i sprzętu w firmie Puma. Zespół złożony z fanów biegania zastąpił Pawła Januszewskiego.

Artykuły weekendowe, 10 grudnia 2010

Puma chce zawładnąć życiem towarzyskim

W przyszłym roku marketer zamierza pokazać, jak wygląda nocny lifestyle.

Przetargi, 3 grudnia 2010

Puma szuka agencji eventowej

Na przyszły rok Puma planuje dużą akcję marketingową dla lifestyle'owej kolekcji ubrań i butów. Planuje konkurs na agencję eventową.

Kraj, 24 września 2010

Puma pomaga w kreacji butów

Firma ruszyła z nowym projektem umożliwiającym zaprojektowanie indywidualnego wyglądu butów. Na razie swoje modele zaprezentowali celebryci. W planach marketera jest także kampania reklamowa.

Kraj, 7 lipca 2010

Ekstraklasa zagra nową piłką Pumy

Marketer na kolejne dwa lata przedłużył kontrakt z Ekstraklasą. Najbliższe mecze rozgrywane będą już nową piłką. Wtedy też ruszy kampania reklamowa.

Kraj, 7 maja 2010

Puma otwiera projekt mundialowy

Puma Polska zamierza przeznaczyć na działania promocyjne nawiązujące do mistrzostw świata w RPA 25 proc. swojego tegorocznego budżetu.

Kraj, 12 kwietnia 2010

Partyka i Chmara dla Pumy

Puma rusza z akcją promującą najnowszą linię obuwia do biegania. Działania prowadzone będą w sieci Intersport. W gronie ekspertów pojawią się znani polscy lekkoatleci.

Kraj, 30 marca 2010

Kampania "Love Equals Football" największym tegorocznym projektem Pumy

Puma Polska na początku kwietnia br. rusza z kampanią reklamową związaną ze zbliżającymi się mistrzostwami świata w piłce nożnej w...

Kraj, 8 stycznia 2010

Puma przygotowuje projekt piłkarski; stawia na internet

Puma Polska przygotowuje intensywną kampanię reklamową związaną ze zbliżającymi się mistrzostwami świata w piłce nożnej w RPA. Jak mówi Justyna...

Kraj, 15 grudnia 2009

Asics Polska będzie współpracowało z agencją ArtGo Grupa Mega Sports

Firma sportowa Asics Polska nawiązała współpracę z agencją ArtGo Grupa Mega Sports, która będzie odpowiedzialna za wsparcie marketingowe przy realizacji...

Kraj, 27 października 2009

Dominika Kołaczek pokieruje tworzeniem działu marketingu w Asics Polska

Dominika Kołaczek objęła stanowisko marketing coordinatora w firmie sportowej Asics Polska. Będzie odpowiedzialna za stworzenie i koordynację działu marketingu tej...

Kraj, 24 sierpnia 2009

Puma i Intersport zachęcają do powrotu do szkoły

Puma ruszyła z akcją promocyjną związaną ze zbliżającym się początkiem roku szkolnego. Projekt prowadzony jest we współpracy z siecią sklepów...

Kraj, 19 stycznia 2009

Puma zwiększa w tym roku budżet i szykuje dwie duże wizerunkowe kampanie

Puma Polska zamierza w tym roku zwiększyć swoje wydatki marketingowe o około 20 proc. w stosunku do ubiegłego roku. Firma...

Kraj, 7 sierpnia 2008

Kampania "Sportlifestyle" Pumy w formie partyzanckich projekcji miejskich

Puma Polska rozpoczyna nową kampanię wizerunkową "Sportlifestyle" promującą nową kolekcję odzieży i obuwia oraz akcesoriów Puma Runway. Jej trzon stanowić...

Kraj, 26 czerwca 2008

Żeglarska kolekcja Puma Sailing dostępna w salonach Volvo

Puma Polska wprowadza żeglarską kolekcję Puma Sailing. Obejmuje ona odzież, obuwie i akcesoria. Kolekcję Puma Sailing wyróżnia ciekawy design i...

Kraj, 11 lutego 2008

Po aferze z "Lobo" Puma wprowadzi polskie znaki na koszulkach

Po aferze z "Lobo" Puma Polska wprowadzi polskie znaki na koszulkach. W ostatnią środę Wojciech Łobodziński strzelił podczas meczu towarzyskiego...

Kraj, 8 lutego 2008

Puma wspiera linie odzieży i obuwia związane z Euro 2008

Puma Polska zaprezentowała nową koszulkę polskiej reprezentacji w piłce nożnej na 2008 r., której jest sponsorem. Biało-czerwona koszulka z kolekcji...

Kraj, 14 grudnia 2007

Puma zwiększy o 50 proc. budżet reklamowy w 2008 r.

Przyszłoroczne działania reklamowe Puma Polska będą zdeterminowane letnimi igrzyskami olimpijskimi w Chinach i mistrzostwami Europy w piłce nożnej, organizowanymi przez...

Kraj, 19 września 2006

Puma Polska rozbudowuje struktury odpowiedzialne za marketing

Puma Polska Sp. z o.o. prowadzi rekrutację na stanowisko marketing managera. Do tej pory zadania szefa marketingu pełnił, jako część...

Kraj, 22 czerwca 2006

ZenithOptimedia przygotował kampanię BtoB związaną z mundialem

ZenithOptimedia Group Poland przygotował wspólnie z firmą Puma, klientem domu mediowego Zenithmedia, kampanię BtoB powiązaną tematycznie z mistrzostwami świata w...

Kraj, 1 czerwca 2005

Puma zwiększa zaangażowanie w polski futbol, planuje rozbudowę sieci dystrybucji

Koncern Puma AG poszerza współpracę z polską kadrą narodową w piłce nożnej. Dotąd marka Puma była sponsorem technicznym głównej męskiej...

Kraj, 23 grudnia 2004

Puma otworzyła wizerunkowy sklep w Krakowie

Puma Polska uruchomiła w Krakowie swój pierwszy wizerunkowy sklep w Polsce - tzw. Concept Store. Będą w nim oferowane m.in....

Kraj, 23 grudnia 2004

Komitet organizacyjny Konkursu Innowacji w Planowaniu Mediów "Media Trendy" 2005 wybrał jurorów

Komitet organizacyjny konkursu Media Trendy 2005, który tworzą przedstawiciele Eskadry, Klubu Mediowego SAR i Biura SAR, ogłosił listę jurorów piątej...

Kraj, 17 września 2004

Puma kończy tegoroczne działania ATL kampanią outdoorową

Puma Polska rozpoczęła kampanię outdoorową nazwaną roboczo "Aligator". Kampania potrwa cztery tygodnie, obejmuje całą Polskę. Jak mówi Piotr Cichecki, dyrektor...

Kraj, 23 kwietnia 2004

Puma repozycjonuje markę na rynku polskim

Puma Polska zapowiada na ten rok podjęcie działań repozycjonujących markę Puma. Ich celem będzie wprowadzenie brandu do kategorii mody i...

Kraj, 23 lutego 2004

Puma przygotowuje kampanię prasową kierowaną do "biegaczy"

Puma Polska planuje na marzec i kwiecień kampanię wizerunkowo-produktową w prasie. Toczyć się ona będzie pod hasłem: "Why do you...