M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Puma (marka)"

Kraj, 27 marca 2015

Justyna Błaszczak dołącza do EmLabu

W swojej karierze promowała marki takie jak 4F, Puma czy Redd’s.

Zagranica, 11 lutego 2013

Puma rozbudowuje ofertę i startuje z kampanią

Marka wprowadza serię produktów pod nazwą "Nature of Performance". Pojawią się również dodatki do głównych kategorii produktów marki.

Kraj, 12 września 2012

Deichmann promuje się w kinach

Za kreację spotów reklamowych odpowiada agencja Grey.

Kraj, 23 lipca 2012

Błaszczykowski, Lewandowski, Piszczek między Nike i Pumą

Piłkarze w Polsce promują Nike, ale już w niemieckim klubie Pumę.

Kraj, 28 maja 2012

Puma będzie miała fan zone w klubie Champions

Dzień przed meczem otwarcia ME w piłce nożnej ruszy strefa kibica marki Puma.

Zagranica, 14 marca 2012

Konieczny "rebranding" branży marketingowej

Wiceprezes Unilevera Marc Mathieu uważa, że marketerzy muszą pozyskać zaufanie publiczne.

Artykuły weekendowe, 1 lipca 2011

Pamiętnik z Cannes

Johan Ohlson, dyrektor kreatywny San Markos, w relacji z festiwalu pisze o tym, kogo na festiwalu spotkał, wysłuchał, gdzie się bawił i dlaczego do Cannes powinien pojechać każdy klient.

Artykuły weekendowe, 20 maja 2011

Polak ubrany według GfK Polonia

Polacy kupują odzież rzadziej niż to miało miejsce jeszcze w 2008 roku. Sklepy z ubraniami nadal jednak cieszą się ich zainteresowaniem. Jak wygląda struktura zakupów? Jakich produktów szukają, które sklepy wybierają?

Przetargi, 17 marca 2011

Trzy agencje dla Otto

Firma sprzedaży wysyłkowej będzie współpracować z Byss, Core PR i IDM.net.

Przetargi, 3 grudnia 2010

Puma szuka agencji eventowej

Na przyszły rok Puma planuje dużą akcję marketingową dla lifestyle'owej kolekcji ubrań i butów. Planuje konkurs na agencję eventową.

Kraj, 29 października 2010

SiroScan bez szefa marketingu

Małgorzata Cecherz-Kowalska ma nowe plany zawodowe.

Kraj, 13 października 2010

Funkcjonalności a la Facebook na GG.pl

Serwis społecznościowy GG.pl otwiera API, uruchamia grupy i fankluby oraz startuje w wersji na iPhone'a.

Artykuły weekendowe, 27 sierpnia 2010

Walka o jędrne pośladki

Reebok ponownie ruszył z intensywnymi działaniami reklamowymi butów, które dzięki chodzeniu mają ujędrniać pośladki i uda. Choć na razie w tym segmencie jest właściwie osamotniony, to już w przyszłym roku ma dołączyć do niego Puma.

Kraj, 7 lipca 2010

Ekstraklasa zagra nową piłką Pumy

Marketer na kolejne dwa lata przedłużył kontrakt z Ekstraklasą. Najbliższe mecze rozgrywane będą już nową piłką. Wtedy też ruszy kampania reklamowa.

Kraj, 20 maja 2010

SiroScan spróbuje sił w pielęgnacji i makijażu

Dystrybutor kosmetyków zapachowych, które przejął od P&G, wejdzie w nowy dla siebie obszar kosmetyków.

Kraj, 6 kwietnia 2010

Sizeer promuje nowy wizerunek

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa multibrandowej sieci Sizeer, pierwsza ogólnopolska od momentu rebrandingu sieci.

Zagranica, 25 stycznia 2010

Adidas, Nike i Puma najbardziej kojarzą się z futbolem

Adidas, Nike i Puma to marki konsumenckie, które najbardziej kojarzą się Europejczykom z piłką nożną - wynika z badania firmy...

Kraj, 8 stycznia 2010

Puma przygotowuje projekt piłkarski; stawia na internet

Puma Polska przygotowuje intensywną kampanię reklamową związaną ze zbliżającymi się mistrzostwami świata w piłce nożnej w RPA. Jak mówi Justyna...

Zagranica, 28 września 2009

The Sound, specjalista od marketingu młodzieżowego, inwestuje w Europie

Międzynarodowa firma The Sound zajmująca się badaniami marketingowymi i doradztwem w przypadku projektów kierowanych do młodzieży otworzyła pierwsze biuro w...

Kraj, 24 sierpnia 2009

Puma i Intersport zachęcają do powrotu do szkoły

Puma ruszyła z akcją promocyjną związaną ze zbliżającym się początkiem roku szkolnego. Projekt prowadzony jest we współpracy z siecią sklepów...

Kraj, 18 sierpnia 2009

Puma i jej imprezy biegowe wejdą do nowych miast

Firma Puma zamierza do końca roku uruchomić w kilku nowych miastach imprezy biegowe. Ich celem jest promocja odzieży i obuwia...

Kraj, 13 sierpnia 2009

Jesień w Pumie skupiona na kolekcji lifestyle'owej Archive

Puma przygotowuje się do jesiennych działań promocyjnych. W tym sezonie firma skupi swoje aktywności przede wszystkim na promocji kolekcji Puma...

Kraj, 1 lipca 2009

Nowe zapachy XX by Mexx mają wzmocnić pozycję marki w segmencie

Firma SiroScan wprowadzi do sprzedaży dwa nowe zapachy XX by Mexx - Very Wild i Very Nice. Kosmetyki kierowane są...

Kraj, 1 czerwca 2009

Matylda Jastrzębowska odchodzi z SiroScana

Matylda Jastrzębowska, odpowiedzialna za public relations w SiroScanie, rozstaje się z firmą. Powód jej odejścia nie jest znany. Obecnie jej...

Kraj, 15 maja 2009

SiroScan, następca P&G Prestige Products, ma pracować z MediaComem

Firma SiroScan, która zastąpiła P&G Prestige Products, kończy proces organizacji struktur. Zamierza także kontynuować współpracę z dotychczasowymi partnerami reklamowymi P&G...

Kraj, 23 marca 2009

Wartość ekspozycji sponsorów Ekstraklasy wyniosła według Pentagonu 1,2 mln zł

Według firmy Pentagon Research wartość ekspozycji sponsorów podczas meczów pierwszej kolejki wiosennej Ekstraklasy piłkarskiej wyniosła 1,2 mln zł. Najsilniej eksponowane...

Kraj, 17 marca 2009

P&G Prestige Products wprowadza nowy wariant Pumy

Procter & Gamble Prestige Products wprowadza na rynek nowy zapach Urban Motion marki Puma. Kosmetyk dostępny jest w dwóch wariantach...

Kraj, 9 lutego 2009

P&G realizuje dla Pumy akcję promocyjną "Flirty, Party, Energy"

P&G Prestige Products rozpoczął akcję promocyjną trzech zapachów marki Puma: Puma Jamaica 2, Puma Flowing, Puma I'm going. Każdy z...

Kraj, 23 stycznia 2009

Pentagon Research: sponsoring sportowy w Polsce w 2008 r. wart 1,65 mld zł

Według firmy badawczej Pentagon Research łączna wartość ekspozycji sponsorów sportu w telewizji w 2008 r. wyniosła 1,65 mld zł. W...

Kraj, 28 listopada 2008

Telekomunikacja Polska najlepiej rozpoznawanym sponsorem reprezentacji piłkarzy

Firma Penatagon Research w ramach projektu Futbol Barometr przeprowadziła badanie na temat rozpoznawalności sponsorów reprezentacji Polski. Wyniki pokazały, że najwyższą...

Kraj, 19 sierpnia 2008

Ryszard Baran z Initiative przeszedł do ZenithOptimedia

Ryszard Baran dołączył do ZenithOptimedia Group. Objął stanowisko media plannera/buyera w zespole pracującym m.in. dla Pumy. Baran przeszedł do ZOG-u...

Kraj, 5 czerwca 2008

ZOG uruchamia serwis związany z Euro 2008

Dziś rusza serwis www.2008euro.zenithoptimedia.pl. Pod tym adresem zainteresowani reklamodawcy i media znajdą m.in. informacje o oglądalności rozgrywek w ramach mistrzostw...

Kraj, 7 marca 2008

Zenithmedia zaplanował kampanię wspierającą promocję butów Puma Complete

Dom mediowy Zenithmedia zajął się planowaniem i zakupem mediów dla kampanii towarzyszącej promocji butów marki Puma z linii Puma Complete...

Kraj, 19 lutego 2008

P&G zebrało ponad 47 tys. odpowiedzi w ramach akcji Dokadzmierzam.pl

Ponad 47 tys. odpowiedzi zebrano w ramach platformy dyskusyjnej Dokadzmierzam.pl. Był to projekt badawczy dotyczący polskiej młodzieży, a opierający się...

Kraj, 13 czerwca 2007

4 mln opakowań Pepsi i Pepsi Max na ludowo z logo "Machiny"

Częścią obchodów pierwszych urodzin miesięcznika "Machina", która po kilku latach wróciła na rynek z nowym wydawcą - Platformą Mediową "Point...

Kraj, 7 grudnia 2006

House, Cropp, Reserved uznane przez polskich internautów za CoolBrands

W pierwszym internetowym rankingu najmodniejszych marek CoolBrands polscy internauci wybrali: Nike, Coca-Cola, Adidas, Puma, House, Nokia, Reserved, Cropp, MTV i...

Kraj, 6 listopada 2006

Plus najczęściej eksponowanym brandem wokół sportu w telewizji

Marka Plus (Polkomtel) w okresie I-IX 2006 r. była najczęściej eksponowanym brandem podczas telewizyjnych transmisji wydarzeń sportowych z udziałem polskich...

Kraj, 6 września 2006

P&G Prestige Products wprowadza Pumę Create i planuje wsparcie reklamowe

P&G Prestige Products wprowadza do sprzedaży nową linię kosmetyków zapachowych Puma Create. Nowy produkt będzie dostępny w dwóch wersjach: damskiej...

Kraj, 30 sierpnia 2006

Wartość ekspozycji marek w otoczeniu Leo Beenhakkera oszacowano na 3,9 mln zł

Z lipcowego badania telewizji pod kątem liczby oraz wyeksponowanych marek, które pojawiły się podczas konferencji z udziałem trenera polskiej reprezentacji...

Kraj, 11 sierpnia 2006

Media Sport: ekspozycje sponsorów wokół Kubicy w polskiej TV warte w ostatni weekend 2,4 mln zł

Firma Media Sport monitorująca rynek sponsoringu sportowego przeprowadziła w ostatni weekend badanie widoczności logotypów sponsorów teamu BMW Sauber eksponowanych wyłącznie...

Kraj, 12 lipca 2006

Tyskie sponsorem polskiej reprezentacji piłkarskiej do 2010 r.

Marka piwna Tyskie (Kompania Piwowarska SA) przedłużyła kontrakt sponsoringowy z reprezentacją Polski w piłce nożnej. W ten sposób zyskała tytuł...

Kraj, 26 czerwca 2006

PTC głównym sponsorem i reklamodawcą przy meczach Polaków

ZenithOptimedia na podstawie danych AGB Nielsen Media Research wstępnie podsumował obecność reklamodawców i sponsorów przy meczach polskiej reprezentacji na mistrzostwach...

Kraj, 16 marca 2006

Pierwszy numer "Machiny" z kampanią; kreację wydawca przygotowuje we własnym zakresie

Kampania outdoorowa, w prasie, internecie i promocja w miejscach sprzedaży wspiera wejście pierwszego numeru "Machiny" (Platforma Mediowa Point Group), który...

Kraj, 9 lutego 2006

Według IIBR wśród młodych Polaków najpopularniejsze marki to Adidas, Puma i Nike

Adidas, Puma i Nike to najpopularniejsze marki wśród młodych Polaków, wynika z badań Fashion Trend przeprowadzanych przez Interaktywny Instytut Badań...

Kraj, 1 czerwca 2005

Puma zwiększa zaangażowanie w polski futbol, planuje rozbudowę sieci dystrybucji

Koncern Puma AG poszerza współpracę z polską kadrą narodową w piłce nożnej. Dotąd marka Puma była sponsorem technicznym głównej męskiej...

Kraj, 8 czerwca 2004

25 top marek europejskich wybrali młodzi Europejczycy, w tym Polacy, w badaniu Euroqual

25 euromarek wytypowali młodzi ludzie w 10 krajach Europy w badaniu przeprowadzonym przez sieć Millward Brown (w Polsce SMG/KRC Millward...

Kraj, 23 kwietnia 2004

Puma repozycjonuje markę na rynku polskim

Puma Polska zapowiada na ten rok podjęcie działań repozycjonujących markę Puma. Ich celem będzie wprowadzenie brandu do kategorii mody i...

Kraj, 5 kwietnia 2004

Cosmopolitan Cosmetics wprowadza kolejny produkt pod marką Naomi Campbell

Cosmopolitan Cosmetics, dystrybutor między innymi marek: Gucci, Cindy Crawford, Puma, Trussardi i Maxx, wprowadza w maju na rynek nową linię ...

Kraj, 23 lutego 2004

Puma przygotowuje kampanię prasową kierowaną do "biegaczy"

Puma Polska planuje na marzec i kwiecień kampanię wizerunkowo-produktową w prasie. Toczyć się ona będzie pod hasłem: "Why do you...

Zagranica, 8 października 2003

Swinstead stworzył młodzieżową agencję marketingową

Brytyjski dom wydawniczy Swinstead Publishing, wydający magazyny "Sleazenation" i "Jockey Slut", stworzył agencję marketingu młodzieżowego Espianage. Ma ona pomóc marketerom...