M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Pur (marka)"

Kraj, 27 stycznia 2015

Perwoll kontynuuje współpracę z Mają Sablewską [wideo]

TBWA przygotowuje kolejną kampanię dla marki z portfolio firmy Henkel.

Kraj, 12 sierpnia 2014

Anna Starmach promuje produkty Henkla podczas gotowania

Pur i Somat Gold we wspólnych działaniach wizerunkowych w programie Anny Starmach.

Kraj, 19 lipca 2012

Markus Raunig zarządza detergentami w Henklu

Marketer ma nowego dyrektora zarządzającego biznesem środków piorących i środków czystości.

Kraj, 13 marca 2012

P&G wchodzi w segment tabletek do zmywarek

Marketer wprowadza na rynek markę Fairy Jar Expert.

Kraj, 12 marca 2012

Lepsze wyniki Henkel Polska

Spółka poprawiła sprzedaż i zdobyła pozycję lidera detergentów.

Kraj, 28 września 2011

Według Henkla polski konsument chce być dowartościowany

Marketer, bazując na wynikach badań, chce skoncentrować swoją strategię marketingową na komunikowaniu jakości, wartości i innowacyjności swoich produktów. Według przeprowadzonych analiz Polacy mają dużą nadreprezentację i wartość jest dla nich bardzo ważna.

Kraj, 30 czerwca 2011

Henkel odświeża portfolio marki Pur

Wprowadza nowy, innowacyjny wariant płynu do zmywania naczyń.

Kraj, 17 stycznia 2011

Henkel poszerza markę Pur o nowy wariant

Produkt będzie promowany w telewizji oraz za pomocą działań BTL.

Kraj, 3 listopada 2010

E do naczyń wraca na rynek po relaunchu

Zmiany mają pomóc w odbudowie rynkowej pozycji marki.

Kraj, 7 września 2010

Maksymalna moc Pura

Henkel wprowadził Pur w nowej formule.

Kraj, 5 lipca 2010

Czech i Toennesmann awansują w Henklu

Michael Czech opuszcza polski oddział koncernu i jedzie do Niemiec, Thomas Toennesmann zaś - z Niemiec do Polski.

Kraj, 20 stycznia 2010

Ludwik dzięki nowej kampanii chce zaistnieć w świadomości młodszych konsumentów

Firma Inco Veritas prowadzi kampanię reklamową płynu do mycia naczyń Ludwik. Jak mówi Michał Dworak, dyrektor operacyjny spółki, to pierwsza...

Kraj, 8 maja 2009

P&G przeprasza Inco-Veritas i klientów za reklamę Fairy

Procter & Gamble przeprasza w prasie Inco-Veritas i jej klientów za reklamę Fairy. Chodzi o ubiegłoroczną kampanię tej marki płynu...

Kraj, 9 lutego 2009

Henkel Polska wprowadza nowy wariant Pura

Henkel Polska poszerza ofertę płynów do mycia naczyń pod marką Pur. Do sprzedaży wprowadzono właśnie nowy Pur Balsam Dłonie i...

Kraj, 22 lipca 2008

Kampania płynu Fairy z Bieleninikiem ma poprawić udziały marki

Irek Bieleninik, dziennikarz i prezenter telewizyjny (gospodarz m.in. programu "Siłacze" w TVN), jest głównym bohaterem aktualnej kampanii reklamowej płynu do...

Kraj, 16 czerwca 2008

Marka Fairy nie odebrała udziałów Ludwikowi i Purowi

Wprowadzona jesienią ub.r. na rynek przez Procter & Gamble (P&G) marka płynu do naczyń Fairy nie zagroziła dotychczasowym liderom tego...

Kraj, 28 lutego 2008

Henkel zanotował 1,47 mld zł przychodów w 2007 r.

Henkel Polska zamknął rok finansowy 2007 z przychodami netto na poziomie 1,47 mld zł, co oznacza dwucyfrowy wzrost w porównaniu...

Kraj, 25 lutego 2008

Henkel wspiera kampanią płyn do mycia naczyń Pur

22 lutego ruszyła kampania wspierająca płyn do mycia naczyń Pur. Na potrzeby kampanii agencja TBWA zrealizowała 30-sekundowy spot reklamowy. Celem...

Kraj, 8 grudnia 2006

Henkel Polska odnotuje w 2006 r. 10-proc. wzrost sprzedaży

Sprzedaż produktów Henkel Polska wzrośnie w tym roku o 10 proc. w stosunku do 2005 r. - zapowiada Janusz Gołębiowski,...

Kraj, 12 lipca 2006

EventLab odpowiedzialna za działania marki Pur podczas cyklu Lato z Radiem. Piknik z Purem

Agencja EventLab organizuje działania dla marki Pur (Henkel) podczas cyklu imprez Lato z Radiem. Piknik z Purem. Imprezy odbywają się...