M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "PZU (marka)"

Kraj, 1 grudnia 2015

Anna Grabińska dołącza do FCB Warsaw

Do zespołu dołącza nowy art director.

Kraj, 23 października 2012

Reklamy odświeżonego PZU obejrzało blisko 30 mln osób

Ubezpieczyciel szykuje już kolejną kampanię w telewizji.

Kraj, 4 stycznia 2012

Marta Piotrzkowska szefową client service w Ars Thanea

Po 8 latach pracy w K2 Piotrzkowska zdecydowała się przejść do nowej agencji.

Kraj, 30 listopada 2011

Kamikaze zatrudnia nowych menedżerów

Agencja wzmocniła dział client service i IT.

Kraj, 17 maja 2011

S&F Warszawa zwiększa zespół

Wzmocniony client service, design i new business.

Kraj, 9 marca 2011

Żdanko w zespole OgilvyOne

Do zespołu agencji dołączył były art director Leo Burnett.

Kraj, 22 lutego 2011

PZU rusza równolegle z drugą kampanią

Działania wizerunkowe PZU obejmują także ubezpieczenia na życie.

Kraj, 15 grudnia 2009

Digital One wchodzi na rynek mobile marketingu

Agencja interaktywna Digital One wchodzi na rynek mobile marketingu. W tym celu powstała struktura Digital One Mobile, która jest wspólnym...

Kraj, 18 września 2009

MarketShare Ukraina autorem projektu "Na pewno" dla PZU

Ukraiński oddział polskiej firmy marketing services MarketShare odpowiada za całościową realizację kampanii wizerunkowej PZU na Ukrainie. Najważniejszym zadaniem projektu jest...

Kraj, 29 czerwca 2009

Tesco startuje z ofertą ubezpieczeń komunikacyjnych

Sieć handlowa Tesco startuje z ofertą ubezpieczeń komunikacyjnych. Na razie usługa jest oferowana na zasadach pilotażu w trzech hipermarketach: w...

Kraj, 22 czerwca 2007

Zuzanna Łabiak w komunikacji marki Gatta Active

Agencja interaktywna Venti zaprojektowała serwis WWW dla marki Gatta Active (Ferax Iril). Serwis www.gattaactive.pl, wykonany w technologii flash, zawiera informacje...

Kraj, 6 listopada 2006

Plus najczęściej eksponowanym brandem wokół sportu w telewizji

Marka Plus (Polkomtel) w okresie I-IX 2006 r. była najczęściej eksponowanym brandem podczas telewizyjnych transmisji wydarzeń sportowych z udziałem polskich...

Kraj, 3 stycznia 2005

Według raportu ARC rynek radiowy czeka na sformatowanie

Zdaniem mediaplanerów obecny udział radia w całym polskim torcie reklamowym pozostanie w najbliższych latach niezmienny - wynika z badań ARC...