M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Q&A Consulting (firma)"

Kraj, 29 października 2014

Katarzyna Wilczewska przechodzi z KP do Q&A Consulting

Rozbudowa zespołu agencji i nowe kompetencje.

Kraj, 29 sierpnia 2013

Kids' Pak Subwaya z "Samolotami"

Odpowiedzią sieci Subway na ofertę McDonald's ze Smurfami są bohaterowie animacji Disneya "Samoloty".

Kraj, 29 sierpnia 2013

"Reprymenda wuja" Tyskiego w Facebooku

Makra kontynuuje kampanię na 400. urodziny.

Kraj, 15 lipca 2013

Trwa jubileuszowa kampania marki Tyskie

Kampania "400 lat Tyskiego" to cykl letnich imprez połączony z działaniami w telewizji, internecie, prasie i punktach sprzedaży.

Kraj, 8 lipca 2013

Tyskie świętuje kampanią i eventami 400 lat

Największa marka piwa na rynku ruszyła z projektem w kluczowym - letnim okresie.

Kraj, 25 kwietnia 2013

Redd’s wspiera nowy wariant smakowy

Kampania reklamowa Redd’s Grapefruit & Pineapple potrwa do końca czerwca br.

Kraj, 16 kwietnia 2013

Green Cross Poland z Q&A Consulting

Agencja odpowiada za wizerunek organizacji ekologicznej założonej przez Michaiła Gorbaczowa.

Kraj, 4 kwietnia 2013

Subway wciąż bez szefa marketingu

Przedłuża się proces rekrutacji dyrektora marketingu sieci.

Kraj, 4 kwietnia 2013

Pierwszy spot Greya dla Tyskiego

Marka będzie miała dwa równoprawne warianty - Gronie i Klasyczne.

Kraj, 3 kwietnia 2013

Pierwszy spot Greya dla Tyskiego [wideo]

W najbliższy piątek ruszy nowa kampania sztandarowej marki Kompanii Piwowarskiej. Spot prezentujemy jako pierwsi, przed premierą w TV i na Facebooku.

Kraj, 2 kwietnia 2013

Pierwsza globalna akcja Subwaya w Polsce

Sieć promuje ideę prowadzenia własnej restauracji na zasadach franczyzy.

Kraj, 23 stycznia 2013

Tyskie poszerza współpracę PR z Q&A Consulting

Marka piwa należąca do Kompanii Piwowarskiej SA na mocy nowej umowy będzie w całości obsługiwana przez Q&A Consulting.

Kraj, 15 stycznia 2013

Rusza największa kampania Subwaya w Polsce

Marketer po raz pierwszy skorzystał z mediów ogólnokrajowych.

Kraj, 16 listopada 2012

Ruszył test Subway Cafe

Sieć otworzyła w Katowicach pierwszą restaurację nowego formatu.

Kraj, 13 września 2012

Q&A Consulting odpowie za rebranding producenta mąki Basia

Agencja będzie prowadziła działania PR i marketingowe.

Kraj, 28 czerwca 2012

Ruszyła kampania Lecha Shandy

Launch nowego produktu został wsparty działaniami ATL.

Kraj, 10 kwietnia 2012

200 restauracji Subway w 2015 r.

Sieć będzie szybko gonić lidera polskiego rynku - McDonald'sa.

Kraj, 22 marca 2012

Tyskie poleje się z tanków

Kompania Piwowarska wprowadza markę w wariancie niepasteryzowanym razem z nowym sposobem dystrybucji. Akcji towarzyszy kampania reklamowa na Górnym i Dolnym Śląsku.

Kraj, 2 lutego 2012

Jury konkursu KTR 2012 wyłonione

Armin Jochum, CCO Jung von Matt, przewodniczącym jury KTR 2012.

Kraj, 2 lutego 2012

Rusza największa kampania Subwaya

Sieć będzie promować kanapki we włoskim stylu.

Kraj, 2 stycznia 2012

Lunch z Ewą Farną w Subwayu

Sieć fast food zaprasza konsumentów do konkursu.

Kraj, 4 listopada 2011

Poznań rusza z ogólnopolską kampanią wizerunkową

Działania, do których kreację przygotowała agencja reklamowa Just, inaugurują projekt Konsorcjum Marki Poznań.

Kraj, 4 października 2011

Ewa Farna twarzą Subwaya

Piosenkarka pojawi się w kampanii sieci w Polsce i Czechach.

Kraj, 6 lipca 2011

Śnieżno-lodowe safari w promocji Lecha [WIDEO]

Skutery śnieżne, clif swing, off-road 4x4, rafting, loty helikopterem nad lodowcem czy snowtubing w Nowej Zelandii - takie atrakcje proponuje konsumentom marka Lech.

Kraj, 6 maja 2011

Przemysław Wojak partnerem w Q&A

Będzie odpowiadał za rozwój nowych obszarów działania spółki oraz new business w agencji public relations.

Kraj, 28 kwietnia 2011

Czerwony Kapturek na imprezie Redd’sa (wideo)

Kompania Piwowarska rusza z telewizyjną odsłoną kampanii marki Redd's.

Kraj, 7 grudnia 2010

Ewa Komin dołączyła do Q&A Consulting

Wieloletni new business manager Albedo Marketing przechodzi do branży PR.

Kraj, 2 sierpnia 2010

Wypukła puszka Lecha z kampanią

Kompania Piwowarska wspiera debiut rynkowy nowego opakowania.

Kraj, 29 lipca 2010

Pij Metaxę, żyj przez rok w luksusie

Marka rozpoczęła wielki konkurs konsumencki, w którym główną nagrodą jest pobyt w willi w Grecji z miesięczną pensją w wysokości 1,5 tys. euro.

Kraj, 8 lipca 2010

Perspektywy z ofertą do wielu etapów edukacji

Wydawca nie chce koncentrować się tylko na maturzystach, sięga także po gimnazjalistów i absolwentów. Sebastian Szczęsny dołączył do działu marketingu.

Kraj, 10 czerwca 2010

Odetchnij kulturą Poznania

Rusza kampania wizerunkowa Poznania autorstwa Tequila\Polska.

Przetargi, 1 czerwca 2010

Poznań zainspirowany Tequilą

Agencja Tequila/Polska wygrała przetarg na kampanię "Inspired by Poznań".

Kraj, 31 maja 2010

Lodowa strona Lecha

Nowy serwis WWW marki miał pierwowzór w postaci prawdziwej lodowej rzeźby.

Kraj, 17 maja 2010

Grant's chce być numerem dwa

Marka whisky z portfolio CEDC jest wspierana kampanią, która jest początkiem długofalowych działań opartych na ważnym insighcie konsumenckim.

Kraj, 1 kwietnia 2010

Wawelskie Smoki w mediach

Lorenz wspiera nowe krakersy Wawelskie Smoki.

Kraj, 25 stycznia 2010

Lajkonik priorytetem Lorenz Snack-World; współpraca z Unileverem

Kluczową marką dla The Lorenz Bahlsen Snack-World będzie w tym roku marka Lajkonik. Marketer nie zrezygnuje ze wsparcia brandu Crunchips,...

Kraj, 1 października 2009

Lech uruchomił trójwymiarowy serwis internetowy, rozda milion okularów 3D

Rusza nowy serwis internetowy marki piwa Lech www.lech.pl w trójwymiarowej technologii 
oraz promocja "Wejdź w świat 3D Lecha". Na stronie...

Kraj, 30 czerwca 2009

Lech wykorzystuje w promocji augmented reality

Kompania Piwowarska wykorzystuje narzędzie augmented reality (rozszerzoną rzeczywistość) w letniej promocji konsumenckiej marki Lech pt. "Znajdź Nową Kaledonię!". W numerze...

Przetargi, 25 czerwca 2009

Q&A Consulting pracuje przy relaunchu Absolwenta

Agencja Q&A Consulting wygrała przetarg na obsługę PR relaunchu marki Absolwent z portfolio CEDC (o szczegółach relaunchu informowaliśmy w DS...

Kraj, 27 maja 2009

CEDC lokuje Palace Vodka na wyższej półce

Firma CEDC przeprowadzi relaunch marki Palace Vodka. Produkt ma nowe, stylowe opakowanie, w którym tradycyjny motyw marki - bramę pałacową...

Kraj, 13 maja 2009

Sebastian Szczęsny konsultantem w Q&A Consulting

Sebastian Szczęsny, do kwietnia br. communications manager w Skoda Auto Polska, dołączył do zespołu agencji Q&A Consulting zajmującej się komunikacją...

Przetargi, 9 kwietnia 2009

Q&A Consulting wygrywa przetarg na brown spirits Bolsa

Agencja Q&A Consulting wygrała przetarg na obsługę PR marek z kategorii brown spirits dla firmy Bols Sp. z o.o. Agencja...

Kraj, 13 marca 2009

Jacek Spychała PR managerem sieci Żabka

Jacek Spychała objął stanowisko PR managera Żabka Polska SA. Odpowiedzialny jest za przygotowanie i realizację strategii komunikacji firmy oraz kontakty...

Kraj, 4 lutego 2009

Lech wykorzystuje fotokody w kampanii

Marka Lech z portfolio Kompanii Piwowarskiej w kampanii promującej nowe opakowanie wykorzystuje fotokody. Według marketera to pierwsze użycie fotokodów do...

Kraj, 3 lutego 2009

Piotr Maj product managerem Skody Octavia

Piotr Maj został product managerem marki Octavia w Skoda Auto Polska. Wcześniej przez ponad rok pracował w Kompanii Piwowarskiej jako...

Kraj, 4 listopada 2008

Ubranka Żubrówki trafią do Marka Knopflera i Sophie Marceau

Limitowana kolekcja pięciu zimowych ubranek dla butelki Żubrówki - "Żubranek" - trafi do światowych gwiazd show-biznesu. Będą to m.in.: Mark...

Kraj, 18 kwietnia 2008

Q&A Consulting pracuje dla Lama Gold, producenta pościeli wełnianej

Agencja Q&A Consulting rozpoczęła współpracę z firmą Lama Gold Poland, producentem i dystrybutorem pościeli z wełny szlachetnej. Q&A jest pierwszą...

Kraj, 9 kwietnia 2008

Redd's wprowadza małą puszkę i wspiera ją kampanią

Kampania piwa Redd's "Zgrabne 330 ml" wspiera wprowadzenie nowej małej puszki stworzonej specjalnie z myślą o kobietach. Oprócz małej pojemności...

Przetargi, 18 lutego 2008

Q&A Consulting wygrała przetarg na obsługę PR marki chipsów Naturals

Agencja Q&A Consulting wygrała przetarg na obsługę PR nowej marki chipsów Naturals, należącej do koncernu The Lorenz Bahlsen Snack-World. Przetarg...

Kraj, 5 lutego 2008

The Lorenz Bahlsen Snack-World wpisuje czipsy w ideę wellness

Firma The Lorenz Bahlsen Snack-World wprowadza na rynek nową markę czipsów ziemniaczanych pod nazwą Naturals. Ma odzwierciedlać charakter produktu, który...