M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "QST Konsorcjum Marketingowe (firma)"

Kraj, 15 maja 2007

QST Konsorcjum Marketingowe i Starcom odpowiadają za kampanię TV lodów Hugo Zielonej Budki

Producent lodów Zielona Budka ruszył z kampanią TV lodów dziecięcych Hugo. Kampanię zaplanowano do końca czerwca, a składają się na...

Kraj, 20 marca 2007

Tomasz Rodziewicz art directorem w Great Open House

Tomasz Rodziewicz został art directorem w warszawskim oddziale agencji Great Open House. Wcześniej był związany z agencją QST Marketing Group,...

Kraj, 14 marca 2007

Zielona Budka planuje 20-proc. wzrost sprzedaży i wsparcie marki Hugo

Producent lodów Zielona Budka zamierza w tym roku osiągnąć 20-proc. wzrost sprzedaży swoich produktów w porównaniu z ub.r. W 2006...

Kraj, 19 czerwca 2006

Sony promuje w prasie nowy aparat cyfrowy Cyber-shot H5

W czerwcu rozpoczęła się kampania prasowa Sony pod nazwą "Dopiero teraz wyraźnie widać" promująca nowy aparat cyfrowy Cyber-shot H5. Reklama...

Kraj, 7 czerwca 2006

Kamis promuje przyprawy i musztardy w promocji "Letni festiwal smaku"

Kamis rozpoczął akcję promocyjną "Letni festiwal smaku". W trakcie jej trwania wspiera sprzedaż przypraw i musztard oraz przedstawi nowe propozycje...

Kraj, 21 czerwca 2005

QST, Prograf i MediaCom odpowiadają za projekt dla marki Paprini Pikantne Kamisa

"Paprini Pikantne - Uwaga! Wciąga" - pod takim hasłem ruszyła najnowsza kampania reklamowa pikantnego sosu paprykowego Paprini produkowanego przez Kamis-Przyprawy...

Przetargi, 20 stycznia 2005

QST Konsorcjum Marketingowe wygrało przetarg Kamis-Przyprawy

Firma Kamis-Przyprawy SA wybrała agencję QST Konsorcjum Marketingowe do obsługi swojego budżetu strategiczno-reklamowego. Do przetargu zaproszono sześć agencji, w tym...