M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "R20 (marka)"

Kraj, 23 stycznia 2012

Hoop rezygnuje z energetyków

Wycofuje z rynku markę R20, tłumacząc to deprecjacją cen na konkurencyjnym rynku, gdzie coraz lepiej radzą sobie marki własne.

Kraj, 3 marca 2010

Patrycja Giurko odpowiada za markę Hoop Cola bez wsparcia brand managera

Patrycja Giurko, group brand manager, nadal odpowiada za markę Hoop Cola w Hoop Polska, jednak bez wsparcia brand managera. Dotychczas...

Kraj, 18 grudnia 2009

Hoop nie zmniejsza budżetu na 2010 r.; skupi się TV i internecie

Hoop Polska weryfikuje strategię marketingową na przyszły rok. Skupi się na trzech, a nie sześciu markach, inwestując w ich wsparcie...

Kraj, 28 października 2009

Krzysztof Grudziński prezesem Hoop Polska

Krzysztof Grudziński został prezesem i dyrektorem zarządzającym Hoop Polska. Poprzednio od 2004 r. pracował w firmie V&S Luksusowa Zielona Góra...

Przetargi, 9 lipca 2009

Made in Mind obsłuży sosy Pudliszek

Heinz Polska, właściciel marek Heinz i Pudliszki, powierzy obsługę kreatywną sosów Pudliszki agencji reklamowej Made in Mind. Przekazanie obsługi następuje...

Kraj, 8 czerwca 2009

Ustronianka wprowadza pierwszy energetyk w wersji cola, tworząc nową subkategorię; pierwsza w historii kampania w TV

Ustronianka, właściciel marki napoju energetycznego Riders, poszerza go o wariant cola. Produkt dostępny jest w puszce 0,25 l i butelce...

Kraj, 4 czerwca 2009

Hoop Polska rusza z pierwszą w historii marki R20 kampanią w telewizji

Hoop Polska po raz pierwszy w historii marki napoju energetycznego R20 prowadzi jej kampanię reklamową w telewizji. Działania stanowią wsparcie...

Kraj, 7 maja 2009

R20 po relaunchu, odwrócenie sezonowości Paoli

Hoop Polska po zmianach w obrębie Hoop Coli i Arctica przeprowadził relaunch napoju energetycznego R20. Sposób komunikacji zmienia również Paola....

Kraj, 30 kwietnia 2009

Hoop porządkuje portfolio i zwiększa budżet do ponad 40 mln zł

Hoop Polska, właściciel m.in. marek Hoop Cola i Jupik, wdraża nową strategię marketingową i porządkuje portfolio marek. Zwiększa też tegoroczny...

Kraj, 16 lutego 2009

Patrycja Giurko category managerem w Hoop Polska

Patrycja Giurko została category managerem w firmie Hoop Polska. Będzie odpowiadać za brandy Hoop Cola i R20. Dotychczas opiekowała się...

Przetargi, 10 grudnia 2008

Made in Mind zwyciężyła w przetargu na R20

Hoop Polska, producent napojów bezalkoholowych (m.in.: Hoop Cola, Arctic, Jupi), rozstrzygnął przetarg strategiczno-kreatywny na obsługę napoju energetycznego R20, w którym...

Przetargi, 28 listopada 2008

Hoop Polska prowadzi przetarg na obsługę reklamową napoju R20

Firma Hoop Polska rozpoczęła procedury przetargowe, które mają doprowadzić do wyboru agencji reklamowej do obsługi napojów energetycznych R20, dowiedzieliśmy się...

Kraj, 26 września 2008

Strategiczne plany Hoop Polska, wkrótce ruszą przetargi dla marek Arctic i Jupi

Firma Hoop Polska skoncentruje działania marketingowe na sześciu markach: wodzie Arctic, syropach Paola, napojach energetycznych R20, Hoop Coli, owocowych napojach...

Kraj, 15 lipca 2008

Edyta Bach PR managerem Hoop Polska

Edyta Bach została PR managerem Hoop Polska SA. Jest to nowe stanowisko w firmie, powołane po fuzji Hoop SA i...

Kraj, 26 kwietnia 2004

Agencja Schulz przygotowała kampanię soków Paola

Firma Paola Sp. z o.o. rozpoczyna promocję swoich soków owocowych w telewizji. Kampania potrwa do 20 czerwca. Za całość prac...

Przetargi, 8 marca 2004

Agencja reklamowa Schulz pracuje dla marki napoju R20

Agencja reklamowa Schulz wygrała przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki napoju energetyzującego R20 należącej do firmy Paola Sp. z o.o. Wartość...