M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Radio RMF FM (firma)"

Kraj, 14 maja 2010

Bauer wprowadzi cennikowe pakiety crossmediowe

W tym roku spółka Bauer Media chce rozszerzyć ofertę multimedialnych pakietów o rozwiązania gotowe, cennikowe.

Kraj, 6 lutego 2006

Polskie i zagraniczne gwiazdy w nowej kampanii RMF FM

Ruszyła kampania reklamowa Radia RMF FM z udziałem zagranicznych i rodzimych gwiazd muzycznych. RMF FM sięgnął po wizerunki Shakiry, Celine...

Kraj, 6 lutego 2006

MindShare Polska nawiązał współpracę z agencją Art FM

Dom mediowy MindShare Polska rozpoczął współpracę z agencją reklamową Art FM należącą wraz z Radiem RMF FM do grupy Broker...

Kraj, 12 października 2005

Interia promuje swoje serwisy w kampanii reklamowej "Interia. Kliknij po więcej"

Interia rozpoczęła intensywną kampanię wizerunkową mającą na celu podniesienie świadomości istnienia portalu wśród użytkowników internetu. Jest to pierwsza tak szeroka...

Kraj, 19 września 2005

Miesięcznik "Machina" kierowany przez Piotra Metza wróci na początku 2006 r.

Miesięcznik "Machina" ma wrócić na rynek na początku 2006 r., poinformował Tomasz Biedrzycki, odpowiedzialny za koordynowanie prac nad realizacją projektu...

Kraj, 14 września 2005

Miesięcznik "Rodzice" będzie dostępny w wersji z gadżetem i bez gadżetu

Wydawnictwo Gruner + Jahr Polska będzie wydawać dwie wersje miesięcznika "Rodzice". W połowie września ukaże się numer pisma w wersji...

Przetargi, 8 sierpnia 2005

EventLab wygrała przetarg na Road Show dla Totalizatora Sportowego

Agencja marketing services EventLab wygrała przetarg na przygotowanie Road Show dla Totalizatora Sportowego. Akcja ta jest związana z letnimi imprezami...

Kraj, 8 czerwca 2005

Maspex Wadowice promuje System Porad Eksperckich Tymbark Fit

Maspex Wadowice uruchomił System Porad Eksperckich Tymbark Fit. Jest to internetowy serwis pomagający kobietom dbać o figurę, zdrowie i samopoczucie,...

Kraj, 30 maja 2005

TP SA rozwija projekt "Telefon do Mamy" i wspiera go działaniami w mediach

Z okazji Dnia Matki Telekomunikacja Polska przygotowała akcję "Jest 1000 powodów, aby zadzwonić do Mamy". Jest ona częścią projektu "Telefon...

Kraj, 23 maja 2005

Nową akcję "Faktu" o prawie pracy wspiera reklama

Przez ten tydzień, do soboty, trwa akcja "Faktu" (Axel Springer Polska) "Poznaj kodeks pracy z "Faktem"". Akcję wspierają działania reklamowe...

Kraj, 27 kwietnia 2005

Dom mediowy Starcom wygrał w warsztatach Broker FM

Dom mediowy Starcom zwyciężył w warsztatach organizowanych przez spółkę Broker FM, do której należy m.in. Radio RMF FM. Głównym celem...

Kraj, 1 kwietnia 2005

Brzuszkiewicz zastępcą dyrektora programowego RMF FM

Andrzej Brzuszkiewicz zaczyna pracę w Radiu RMF FM na nowo utworzonym stanowisku zastępcy dyrektora programowego. Będzie pracował w Warszawie. Pracę...

Kraj, 29 marca 2005

Cykl edukacyjny w "Super Expressie" i działania BtoB dziennika

"Super Express" (wydawca Media Express) rozpoczyna nowy cykl tematyczny o charakterze edukacyjnym, zatytułowany "Twoja ściągawka". Pierwszy odcinek ukazał się w...

Kraj, 10 stycznia 2005

Witold Kruk odchodzi z Brokera FM

Witold Kruk, który od dwóch lat pracował jako media planner w Brokerze FM, domu sprzedaży m.in. Radia RMF FM, z...

Kraj, 10 stycznia 2005

Publicis zrealizowała dla British Airways kampanię reklamującą Dni Odlotowych Cen

Wystartowała promocja biletów linii lotniczych British Airways pod nazwą Dni Odlotowych Cen. Jest ona organizowana przez British Airways cyklicznie, zawsze...

Kraj, 30 września 2004

RMF FM rozpoczyna kampanię i konkurs dla słuchaczy

Radio RMF FM rozpocznie 1 października br. kampanię reklamową w telewizji i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Hasło kampanii brzmi "Jak...

Kraj, 10 września 2004

SMG/KRC wygrało przetarg i nadal będzie prowadzić badania radiowe

SMG/KRC Millward Brown Company nadal będzie prowadzić badania radiowe. Taką decyzję podjął Komitet Badań Radiowych (KBR), do którego należą: Broker...

Kraj, 1 września 2004

Ośmiu sponsorów skoków narciarskich w Zakopanem, patronem medialnym RMF FM

Firma Transcontinental Services zamknęła listę sponsorów zawodów w skokach narciarskich, które odbędą się w najbliższy weekend w Zakopanem (4-5 września)....

Kraj, 1 września 2004

Rozstrzygnięcie przetargu na dostarczanie badań radiowych opóźni się

Komitet Badań Radiowych (KBR), do którego należą: Broker FM (Radio RMF FM), Eurozet (Radio Zet, Radiostacja), Agora SA (Złote Przeboje),...

Kraj, 26 sierpnia 2004

Marka Athlete's Foot promuje się w RMF-ie i Interii

Marka The Athlete's Foot została sponsorem serwisu Sport w portalu Interia.pl. Sponsoringowi towarzyszy kampania w samym serwisie Sport i w...

Kraj, 24 sierpnia 2004

SPI przygotowuje kampanię reklamową filmu "Aniołowie Apokalipsy"

Dystrybutor filmowy SPI International Polska przygotowuje się do kampanii reklamowej filmu "Aniołowie Apokalipsy". Rozpocznie się ona w ostatnim tygodniu września...

Kraj, 23 sierpnia 2004

CR Media Consulting ponownie analizuje wyniki Brokera FM SA

Firma CR Media Consulting SA przygotowała pierwsze wydanie Ad.Media Newslettera. Jest on poświęcony analizie wyników finansowych firmy Broker FM SA,...

Kraj, 20 sierpnia 2004

Zmieniony tygodnik "Motor" Bauera wesprze intensywna kampania

Całkiem zmieniony tygodnik motoryzacyjny "Motor" jego wydawca Wydawnictwo Bauer wprowadzi na rynek w najbliższy poniedziałek, 23 sierpnia. Jak przekazał Ryszard...

Kraj, 16 sierpnia 2004

Kurs akcji Brokera FM spadł o 3,7 proc. w dniu ogłoszenia wyników za II kw.

2 mln zł wyniósł w I półroczu br. zysk netto grupy Broker FM, do której należą m.in. Radio RMF FM,...

Kraj, 16 lipca 2004

Hallmark, stacje Eski, "Kurier Lubelski", "Przekrój" w gronie najdynamiczniej zarabiających

Expert Monitor podsumował wydatki na reklamę w mediach w pierwszym półroczu br. Z monitoringu wynika, że w pierwszym półroczu 2004...

Kraj, 16 lipca 2004

Iberia Motor Company prowadzi kampanię specjalnej wersji modelu Ibiza - Fresc

Iberia Motor Company prowadzi kampanię reklamową specjalnej wersji modelu Ibiza - Fresc. Samochody tej linii są w standardzie wyposażone w...

Kraj, 16 lipca 2004

Pięć z siedmiu zaproszonych insytutów przystąpi do przetargu KBR-u

Prawdopodobnie pięć instytutów badawczych z siedmiu zaproszonych złoży dzisiaj swoje oferty w przetargu na dostarczanie badań audytorium radiowego od 2005...

Kraj, 23 czerwca 2004

Broker FM nie zrezygnuje z rozwoju sieci RMF Maxxx i RMF Classic

Pomimo odstąpienia od zamiaru sprzedaży 300 tys. akcji serii D Broker FM nie zamierza rezygnować z rozwoju sieci stacji lokalnych...

Kraj, 17 czerwca 2004

Broker FM nie będzie reagować na raport CR Mediów

Kazimierz Gródek, prezes Radia RMF FM i członek zarządu Brokera FM, podważa wiarygodność i intencje opublikowanego wczoraj przez CR Media...

Kraj, 14 czerwca 2004

RMF FM bije rekord słuchalności, Zetka podlicza koszt tego sukcesu

Udział w rynku słuchalności Radia RMF FM w kwartale marzec-maj br. wyniósł 24,9 proc. Jest to najwyższy wynik w historii...

Kraj, 25 maja 2004

Firma Peaktime ma zamiar rozwijać swoją działalność w Polsce

Francusko-belgijska firma Peaktime dostarczająca usługi i narzędzia do optymalizacji zarządzania branżą radiowo-telewizyjną zamierza rozwijać swoją działalność w Polsce. "Obecnie na...

Kraj, 24 maja 2004

MediaCom Warszawa zwyciężył podczas warsztatów radiowych Brokera FM

Zespół domu mediowego MediaCom Warszawa w składzie: Ewa Osińska, radio buying manager, Katarzyna Kozłowska, media planner/buyer, Agnieszka Garsztka, media planner/buyer,...

Kraj, 14 maja 2004

Marta Guze-Korszyńska przeszła z Media Express do firmy Broker FM

Marta Guze-Korszyńska w firmie Broker FM SA, domu sprzedaży m.in. Radia RMF FM, objęła stanowisko product managera zajmującego się sponsoringiem...

Kraj, 9 kwietnia 2004

Bosch Elektronarzędzia prowadzi kampanię promocyjną swoich produktów

Firma Bosch Elektronarzędzia prowadzi kampanię promocyjną przygotowaną przez agencję reklamową Image Art. Wysokość budżetu kampanii nie została ujawniona. Działania reklamowe...

Kraj, 9 kwietnia 2004

Broker FM zaprezentuje software Break Time w maju br.

Broker FM, właściciel i dom sprzedaży Radia RMF FM, zamierza oficjalnie zaprezentować agencjom mediowym oprogramowanie Break Time francuskiej firmy Peak...

Kraj, 5 kwietnia 2004

Broker FM z Millennium Domem Maklerskim złożył w KPWiG prospekt emisyjny

Spółka Broker FM SA, właściciel Radia RMF FM, wraz z Millennium Domem Maklerskim SA złożyła w Komisji Papierów Wartościowych i...

Kraj, 11 marca 2004

Atlas planuje drugi etap kampanii reklamowej "Polak Wędrowniczek"

W połowie marca rozpocznie sie drugi etap tegorocznej kampanii reklamowej produktów Grupy Atlas. Strategię i kreację przygotował dział marketingu Grupy...

Kraj, 10 marca 2004

PTK Centertel wstrzymał telewizyjną kampanię nowej oferty Idea Pop

PTK Centertel, operator telefonii komórkowej Idea, wstrzymał telewizyjną część teaserowej kampanii reklamowej wprowadzającej na rynek nową ofertę Idea Pop. Kampania...

Kraj, 9 marca 2004

PTK Centertel wstrzymał telewizyjną kampanię nowej oferty Idea Pop

PTK Centertel, operator telefonii komórkowej Idea, wstrzymał telewizyjną część teaserowej kampanii reklamowej wprowadzającej na rynek nową ofertę Idea Pop. Kampania...

Kraj, 9 marca 2004

Kampania Publicis dla Renault Thalia w radiu

W poniedziałek rozpoczęła się radiowa kampania Renault Thalia. Potrwa do 21 marca, przygotowana została przez agencję Publicis. Spot jest nadawany...

Kraj, 21 stycznia 2004

Era sponsorem i partnerem siódmej edycji Olimpiady FM

W tym roku sponsorem i partnerem Olimpiady FM, największej zimowej imprezy organizowanej przez Radio RMF FM, jest Polska Telefonia Cyfrowa...

Kraj, 8 września 2003

Praktiker rozpoczął jesienną akcję promocyjną

Sieć marketów budowlanych Praktiker rozpoczęła jesienną akcję promocyjną pod hasłem - "Pędź po wózek". Po raz pierwszy zaproszono klientów do...

Kraj, 27 sierpnia 2003

Optimus wprowadza na rynek nową markę komputerów

Optimus SA wprowadza na rynek nową markę komputerów - BlueLine, adresowaną do użytkowników indywidualnych i małych firm. Zgodnie z założeniami...

Kraj, 22 sierpnia 2003

Zmiany w miesięczniku "Świat Motocykli" wydawanym przez Agorę

21 sierpnia br. trafił do sprzedaży odmieniony miesięcznik "Świat Motocykli". Nowy "Świat Motocykli" ma większy format i większą objętość. Miał ...

Kraj, 19 sierpnia 2003

Agencja Moby Dick przygotowała kampanię dla Polskiej Żeglugi Bałtyckiej

Agencja reklamowa Moby Dick przygotowała kampanię reklamową dla Polskiej Żeglugi Bałtyckiej. Ma ona potrwać do końca sierpnia br., a obejmuje...

Kraj, 18 sierpnia 2003

Optimus rozpoczął kampanię reklamową "Z Optimusem dookoła świata"

Optimus SA rozpoczął kampanię reklamową "Z Optimusem dookoła świata", której elementem jest konkurs na stworzenie hasła z okazji 15. urodzin...

Kraj, 1 sierpnia 2003

Piwo Harnaś sponsorem "Tatrzańskich Wici"

Należące do grupy Carlsberg-Okocim SA piwo Harnaś będzie sponsorem cyklu imprez "Tatrzańskie Wici" zaplanowanych na 2-17 sierpnia br. w wybranych...

Kraj, 30 lipca 2003

Broker FM rozpocznie prezentację MarkSella w domach mediowych

Broker FM, dom sprzedaży Radia RMF FM, jest gotowy do prezentacji oprogramowania MarkSell w domach mediowych. MarkSell, którego licencjodawcą jest...

Kraj, 30 lipca 2003

RRM rozważa podwyżkę cen reklam w Radiu Zet jesienią br.

RRM, dom sprzedaży Radia Zet i Radiostacji, rozważa podwyżkę cen reklam w Radiu Zet jesienią br. - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie....

Kraj, 27 czerwca 2003

Art FM przygotowała kampanię dla Fujifilm Polska oraz Prymatu

Wystartowała nowa promocja konsumencka Fujifilm Polska Distribution pod nazwą "Wygraj Japonię". Promocja przygotowana przez agencję reklamową Art FM rozpoczęła się...