M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Raiffeisen Polbank (firma)"

Kraj, 9 lipca 2018

Raiffeisen Polbank reklamuje aplikację Mobilny Portfel

Twarzą kampanii został pisarz Szczepan Twardoch.

Kraj, 11 kwietnia 2018

BGŻ BNP Paribas za 3,25 mld zł kupuje Raiffeisen Polbank

Kolejny krok w konsolidacji rynku bankowego w Polsce.

Kraj, 30 stycznia 2018

Pekao SA też upraszcza ofertę kont

W miejsce kilkunastu wariantów Eurokonta jedno nowe - konto Przekorzystne. Kolejny element ofensywy marketingowej banku.

Przetargi, 14 grudnia 2017

Opus B zwyciężył w przetargu Raiffeisen Polbanku

Współpraca Opus B z Raiffeisen Polbankiem obejmuje obszary ATL i BTL.

Kraj, 22 listopada 2017

Reuters: BGŻ BNP Paribas chce kupić Raiffeisen Polbank

Gdyby do tego doszło, to nowy bank awansowałby do pierwszej piątki, przeskakując ING Bank.

Przetargi, 17 listopada 2017

WebTalk wygrał przetarg Raiffeisen Polbanku

Agencja ma być wsparciem działu obsługi klienta, prowadząc komunikację z fanami.

Kraj, 3 października 2017

Getin Bank stawia na Proste Zasady

W przyszłym tygodniu bank ruszy z kampanią uproszczonej oferty detalicznej.

Kraj, 3 października 2017

Raiffeisen Polbank reklamuje tanie pożyczki

Intensywną 2,5-miesięczną kampanię przygotowały: agencja GPD, studio Truskavka i dom mediowy Starcom.

Kraj, 15 września 2017

W piśmie "Kukbuk Dzieciaki" pojawiły się ilustrowane reklamy

Dr. Oetker, Mercedes, Raiffeisen Polbank i Wedel zaprezentowali "dziecięce" odsłony kampanii.

Kraj, 2 sierpnia 2017

Katarzyna Hoszowska zasila Opcom

Nowy account manager.

Kraj, 20 czerwca 2017

Play i Raiffeisen Polbank w drodze na giełdę

Akcjonariusze telekomu uznali, że już czas przynajmniej na częściowe spieniężenie inwestycji, Raiffeisen wypełnia zaś wcześniejsze zobowiązania wobec nadzoru.

Kraj, 12 kwietnia 2017

Raiffeisen Polbank zwolni 850-950 z 4,2 tys. pracowników

Bank restrukturyzuje działalność, szykując się do wejścia na GPW.

Kraj, 11 kwietnia 2017

Ewa Kucharska dołącza do kreacji Artegence

Do nowej agencji przechodzi z Bridge2Fun.

Kraj, 5 kwietnia 2017

Raiffeisen Polbank uruchamia program lojalnościowy #korzystaj

Wspiera go kampania w mediach.

Kraj, 7 marca 2017

Adam Zdeb został head of creation w Artegence

Będzie koordynować procesy kreatywne na rzecz kluczowych klientów agencji.

Kraj, 11 stycznia 2017

Awans i nowy strateg w McCann & MRM

Małgorzata Dymecka i Paweł Sitnicki na nowych stanowiskach.

Kraj, 9 grudnia 2016

Raiffeisen Polbank jednak nie dla Aliora

Negocjacje, choć na wyłączność, zakończyły się fiaskiem.

Kraj, 25 listopada 2016

Najbardziej lojalni są klienci Banku Millennium

Lojalność klientów banków w Polsce jest w znacznej mierze uzależniona od ich aktualnej oferty.

Kraj, 3 listopada 2016

Milenialsi na celowniku Raiffeisen Polbanku

Nową kampanię Wymarzonych Kont i mobilnych płatności przygotowały GPD i Starcom.

Kraj, 14 września 2016

Klienci banków najlepiej oceniają bankowość internetową, najgorzej - obsługę reklamacji

Wyniki raportu Monitor Satysfakcji Klientów Banków Detalicznych ARC Rynek i Opinia.

Kraj, 9 września 2016

Reuters: PKO BP i Alior złożyły oferty na zakup Raiffeisen Polbank

Prawdopodobna wycena to od 800 mln do 1 mld euro.

Kraj, 26 lipca 2016

Raiffeisen Polbank wprowadził nowy system bankowści online

Za jego przygotowanie i wdrożenie odpowiada firma 2Bits.

Kraj, 22 lipca 2016

Nowy program partnerski MasterCard

Startuje Priceless Specials.

Kraj, 28 czerwca 2016

Raiffeisen Polbank rusza z letnią kampanią Wymarzonych Kont Osobistych

Kampania obejmująca telewizję, internet, radio i BTL potrwa 10 tygodni. Przygotowały ją: agencja GPD, studio Bomaye i dom mediowy Starcom.

Kraj, 9 maja 2016

Santander Consumer Bank przekonuje, że współpraca reklamowa z Justyną Kowalczyk mu się opłaca

- Wzrost rozpoznawalności naszej marki przekłada się na poszerzanie i budowanie długotrwałych relacji z klientami - mówi prezes Przybył.

Kraj, 28 kwietnia 2016

Nowe osoby w FCB Warsaw

Do działu client service dołączają Marlena Mikina i Katarzyna Kowalczuk.

Kraj, 10 marca 2016

Raiffeisen zadowolony z wyników serii "Wymarzonych" produktów

Na 300 tys. kont otwartych w ciągu roku klienci, w tym ponad połowa nowych, zgromadzili ponad 1 mld zł.

Kraj, 15 stycznia 2016

Ewa Orleańska przechodzi do Value Media

Poprzednio związana była ze strukturami SMG.

Kraj, 11 stycznia 2016

Tomasz Zieliński przechodzi z Havas Worldwide Warsaw do Walk

Senior copywriter dołącza do agencji.

Kraj, 3 grudnia 2015

Wspólna oferta Virgin Mobile, Samsunga i Raiffeisena

W jednym pakiecie można kupić usługę telekomunikacyjną, telefon i kartę kredytową.

Kraj, 23 listopada 2015

Pierwsza kampania reklamowa Santander Consumer Banku z Justyną Kowalczyk

Kampanię obejmującą telewizję, internet, radio oraz prasę przygotowały: Grupa Eskadra, dom produkcyjny Tofi oraz ZOG.

Kraj, 2 listopada 2015

Justyna Kowalczyk twarzą Santander Consumer Banku na 2 lub 3 lata

Grupa Eskadra i ZOG pracują nad kampanią reklamową z jej udziałem; bank zwiększy budżet reklamowy.

Kraj, 28 października 2015

Justyna Kowalczyk zamiast Raiffeisen Polbanku będzie reklamowała Santander Consumer Bank

Ma to związek z jej wejściem do norweskiego zawodowego Teamu Santander.

Kraj, 22 września 2015

Raiffeisen Polbank rozpoczyna kampanię reklamową konta oszczędnościowego Wymarzony Cel

W roli ambasadora marki Raiffeisen Polbank ponownie Paweł Orleański.

Kraj, 16 września 2015

Agencja Plej partnerem kreatywnym maratonu programistycznego Hackjam.net

Agencja marketingu zintegrowanego objęła patronatem kreatywnym maraton programistyczny.

Kraj, 1 września 2015

Focus Advantage dla Raiffeisen Polbanku i MasterCarda

Kampania skierowana jest do klientów bankowości prywatnej.

Przetargi, 25 sierpnia 2015

Fenomem agencją socialmediową Raiffeisen Polbank

Agencja wygrywa przetarg, zdobywając nowego klienta.

Kraj, 10 lipca 2015

Wystartowała wakacyjna odsłona kampanii promocyjnej kont osobistych Raiffeisen Polbank

Za przygotowanie i przeprowadzenie kampanii odpowiada Novem.

Kraj, 17 czerwca 2015

Reuters: chiński fundusz zainteresowany kupnem Raiffeisen Polbanku

Ponoć preferowanym kupcem jest nadal PZU, ale zainteresowanie Chińczyków może podbić stawkę.

Kraj, 11 czerwca 2015

Raiffeisen: 100 tysięcy Wymarzonych Kont w trzy miesiące. Roczny cel zrealizowany w kwartał

Kampanię reklamową wspierającą sprzedaż przygotowały: GPD, Focus Advantage, Comfitura i Starcom.

Kraj, 5 maja 2015

Maciej Samoraj w zespole obsługi klienta, a Krzysztof Olejniczak w kreacji The Digitals

Account manager i senior art designer dołączają do agencji.

Kraj, 10 kwietnia 2015

Raiffeisen Polbank otworzył 50 tys. Wymarzonych Kont

W ciągu nieco ponad miesiąca bank zrealizował ponad jedną trzecią rocznego planu.

Kraj, 20 marca 2015

Carat wzmacnia client service o siedem osób

Dom mediowy zrekrutował nowych pracowników.

Kraj, 18 marca 2015

Comperia.pl w kampanii telewizyjnej wspiera nowy brand Comperia Bonus

Porównywarka będzie promowała wybrane oferty np. banków.

Kraj, 3 marca 2015

Raiffeisen Polbank powraca do intensywnej reklamy

Nowe Wymarzone Konto reklamuje Paweł Orleański. Cel: 100 tys. klientów w ciągu roku. Kampanię przygotowały: GPD, Focus Advantage, Comfitura, Bomaye i Starcom.

Kraj, 11 lutego 2015

Raiffeisen Polbank na sprzedaż

Austriacka grupa bankowa zdecydowała o sprzedaży swoich oddziałów w Polsce i na Słowenii oraz internetowego banku Zuno w Czechach i na Słowacji. Reklamowo dla banku pracują agencje GPD, The Digitals, Focus Advantage, Comfitura oraz dom mediowy Starcom.

Kraj, 18 grudnia 2014

Bloomberg: Raiffeisen Polbank na sprzedaż?

Według nieoficjalnych informacji austriacki Raiffeisen szuka chętnych do kupna polskiego oddziału.

Kraj, 8 grudnia 2014

Nowa struktura w Netsprincie

Powstały trzy nowe piony i doszło do awansów.

Kraj, 4 grudnia 2014

Dziewięć polskich banków pracuje nad wdrożeniem mobilnych płatności Visa

Nad wdrożeniem mobilnych płatności zbliżeniowych Visa wykorzystujących chmurę pracują: BZ WBK, ING Bank Śląski, mBank, Bank Millennium, Raiffeisen Polbank, Eurobank, Getin Bank, Bank Polskiej Spółdzielczości oraz Bank Smart (FM Bank).

Kraj, 1 grudnia 2014

GPD, The Digitals, Bomaye i Starcom autorami akcji Raiffeisen Polbanku z Justyną Kowalczyk

Nagrodami w konkursie są smartfony i tablety Samsunga, kubki termiczne i powerbanki oraz dwuosobowy wyjazd na mistrzostwa do Szwecji.