M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Rainbow Tours (firma)"

Kraj, 2 września 2015

Rainbow Tours z blisko 20-proc. wzrostem

Za pierwsze sześć miesięcy tego roku touroperator uzyskał 425,2 mln zł przychodów i 6,8 mln zł zysku.

Kraj, 19 maja 2015

Rainbow Tours inwestuje w budowę własnej sieci hotelowej

Za 1,67 mln euro kupi i wyremontuje hotel na greckiej wyspie Zakynthos. Docelowo chce mieć do kilkunastu obiektów w kluczowych destynacjach turystycznych.

Przetargi, 28 kwietnia 2015

Rainbow Tours ponownie wybiera Bluerank

Oferty w konkursie złożyło kilka agencji i domów mediowych.

Kraj, 20 marca 2015

Sprzedaż nośników reklamowych na stacjach drugiej linii metra rozpoczęta

Grupa Ströer realizuje pierwszą kampanię reklamową na peronach siedmiu nowych stacji.

Kraj, 9 lutego 2015

Klienci Rainbow Tours zarezerwowali o 12 proc. więcej wycieczek na lato niż rok temu

Touroperator podsumował wyniki przedsprzedaży wycieczek na sezon od kwietnia do października br., które jego klienci zarezerwowali do końca stycznia br.

Kraj, 4 lutego 2015

Rainbow Tours kusi klientów, by nie czekali na last minute

Touroperator oferuje bonusy, takie jak możliwość zmiany rezerwacji lub vouchery na wycieczki fakultatywne.

Kraj, 28 stycznia 2015

Rainbow Tours w 2014 r. zwiększył przychody o ponad 23 proc.

Przychody całej grupy turystycznej przekroczyły w 2014 r. 1 mld zł.

Kraj, 26 stycznia 2015

Internauci wakacje planują w styczniu

Styczeń, czerwiec i lipiec to miesiące, w których strony internetowe biur podróży przeżywają największe oblężenie - wynika z danych Gemiusa.

Kraj, 21 listopada 2014

Itaka kusi w reklamach: "Życie to podróż"

Największy touroperator rusza z kampanią reklamową oferty wycieczek na przyszłoroczne wakacje.

Kraj, 6 listopada 2014

Rainbow Tours reklamuje letnią ofertę z rabatami

Wsparcie reklamowe oferty touroperatora przygotowały: Fat Baby, Papaya Films oraz Blueway Com.

Kraj, 16 października 2014

AMG.net i Bluerank podpisują umowę o współpracy

Firmy stworzą wspólną ofertę.

Kraj, 10 października 2014

Rainbow Tours: lato zaczyna się w październiku

Touroperator już rozpoczyna sprzedaż oferty wycieczek na przyszłoroczny letni sezon.

Kraj, 2 września 2014

Przychody Rainbow Tours ze sprzedaży wycieczek w I poł. br. wzrosły o 40 proc.

Touroperator zasługę przypisuje poszerzeniu oferty produktowej i skutecznej komunikacji marketingowej.

Kraj, 7 maja 2014

Rainbow Tours egzotycznie

Touroperator rusza z kampanią przygotowaną przez Fat Baby.

Kraj, 25 lutego 2014

Rafał Brzoska inwestuje 5 mln zł w SalesManago

W 2013 roku spółka zanotowała ponad 3 mln zł przychodu i 1 mln zysku.

Kraj, 30 stycznia 2014

PZOT: dobra passa w biurach podroży

Biura podróży sprzedają nawet o dwie trzecie więcej letnich wycieczek niż rok temu. Wyraźnie więcej chętnych wybiera się też w tym roku na narty.

Kraj, 15 stycznia 2014

Rainbow Tours kusi możliwością zmiany terminu wycieczki. Bezpłatnie.

Oferta dotyczy wycieczek zarezerwowanych do końca stycznia. Warunkiem jest wpłata 20 proc. zaliczki.

Kraj, 19 listopada 2013

Rainbow Tours zadowolone z wyników

Po trzech kwartałach br. przychody biura podróży wzrosły o 26 proc., a zysk prawie trzykrotnie.

Kraj, 6 listopada 2013

Rainbow już reklamuje ofertę na lato 2014

Kampanię, która potrwa do końca roku, przygotowały Fat Baby, Papaya i BiFri.

Kraj, 24 czerwca 2013

Itaka miała w ub.r. obroty wyższe niż kolejne dwa biura podróży razem

Jeśli chodzi o liczbę "obsłużonych" turystów, dysproporcja jest jeszcze większa.

Kraj, 29 maja 2013

Fat Baby i BiFri dla Rainbow Tours

Biuro podróży reklamuje egzotyczne kierunki na jesień i zimę.

Kraj, 9 maja 2013

Zimą LOT przewiezie turystów Rainbow czarterami za 30 mln zł

Polski przewoźnik powraca na rynek regularnych czarterów; podróże do egzotycznych krajów skrócą się o połowę.

Kraj, 4 kwietnia 2013

Rainbow kusi rabatami do 25 proc.

Do 26 kwietnia touroperator co tydzień będzie promował inne kierunki wyjazdowe.

Kraj, 6 lutego 2013

Rainbow Tours nie narzeka na sprzedaż letnich wycieczek

Biuro podróży sprzedało o jedną piątą więcej rezerwacji niż rok temu.

Kraj, 4 stycznia 2013

Rainbow Tours zadowolone z przedsprzedaży letnich wycieczek

Ucieczka przed budzikiem okazała się skuteczna - z wcześniejszych rezerwacji w zamian za rabaty skorzystało 26 tys. klientów, prawie o jedną czwartą więcej niż rok temu.

Kraj, 28 listopada 2012

Rainbow Tours znów ucieka przed budzikiem

Chociaż firma sprzedała w tym roku sporo więcej wycieczek, ucierpiała jej rentowność; touroperator rozpoczął już sprzedaż oferty na lato 2013.

Kraj, 12 kwietnia 2012

Rainbow Tours z kampanią promocyjną

Za kreację projektów odpowiada agencja Fat Baby.

Kraj, 15 marca 2012

Reklamowe plany Rainbow Tours

Firmę nadal obsługuje agencja Fat Baby.

Kraj, 6 marca 2012

Rainbow Tours z SALESmanago

Lider polskiego rynku turystycznego automatyzuje treści wysyłane klientom.

Kraj, 12 grudnia 2011

Itaka reklamuje letnią ofertę (WIDEO)

Największy touroperator na rynku ruszył z kampanią reklamującą ofertę "Lato 2012".

Kraj, 23 listopada 2011

Rainbow Tours mówi budzikom precz! [WIDEO]

Biura podróży ruszają z kampaniami reklamowymi ofert na przyszłoroczne wakacje.

Kraj, 3 listopada 2011

Fat Baby ponownie dla Rainbow Tours

Za dwa tygodnie biuro podróży wystartuje z kampanią promującą wakacje 2012 r.

Kraj, 9 września 2011

Triada opatentowała nazwę "7+7"

Jako jedyne biuro podróży będzie mogła w ten sposób oznaczać tego typu wycieczki.

Kraj, 30 maja 2011

Fat Baby i Starcom realizują nowy projekt dla Rainbow Tours

W najnowszej kampanii reklamowej touroperator promuje specjalne oferty dla rodzin z dziećmi i dla amatorów plażowania.

Kraj, 4 lutego 2011

Rainbow Tours wyda 15 mln zł na reklamy

Touroperator chce mieć w tym roku o co najmniej jedną piątą klientów więcej, dlatego podnosi budżet na reklamę.

Kraj, 8 grudnia 2010

Duży gracz wchodzi na rynek e-turystyki

Rośnie konkurencja dla Wakacje.pl i Travelplanet - TUI uruchamia własny portal sprzedażowy.

Kraj, 25 listopada 2010

Rainbow Tours promuje ofertę na lato 2011

Wakacje do końca życia w nowej kampanii Rainbow Tours.

Kraj, 30 września 2010

Orbis Travel ogłosił bankructwo. Co dalej z marką?

Jeszcze w ub.r. firma była drugim pod względem wydatków reklamodawcą w branży turystycznej.

Kraj, 8 lutego 2010

Krakós, Sitarski i Bielecka w zespole Egzo Group

Do zespołu agencji Egzo Group dołączyły nowe osoby: Agnieszka Krakós, Maciej Sitarski oraz Urszula Bielecka. Agnieszka Krakós objęła stanowisko account...

Kraj, 13 stycznia 2010

Rainbow Tours powraca z reklamą do TV i zwiększa budżet

Biuro podróży Rainbow Tours rozpoczyna kampanię reklamową w telewizji mającą wesprzeć sprzedaż oferty wycieczek na sezon lato 2010. W ub.r....

Kraj, 8 stycznia 2010

TUI szykuje duży projekt reklamowy - celem zmiana percepcji marki

Biuro podróży TUI Poland przygotowało dużą kampanię reklamową swojej marki TUI. Mediami wiodącymi będą telewizja (30-sekundowe spoty) i outdoor. Strategię...

Kraj, 8 stycznia 2009

Cezary Antoń przechodzi z Brain do Fatbaby

Cezary Antoń, który przez rok pełnił funkcję dyrektora zarządzającego Brain, zdecydował się rozstać z agencją. Dołączy do Dariusza Rzontkowskiego i...

Kraj, 8 stycznia 2009

Michael Heidtman creative group head w agencji Demo

Michael Heidtman objął nowo utworzone stanowisko creative group head w krakowskiej agencji reklamowej Demo Effective Launching. Ostatnio był związany z...

Przetargi, 19 sierpnia 2008

Dwie agencje na short-liście przetargu Rainbow Tours

Tylko dwie agencje: Scholz & Friends i S4, zostały na short-liście przetargu reklamowego biura turystycznego Rainbow Tours. Celem konkursu jest...

Przetargi, 15 lipca 2008

Rainbow Tours zaprasza do przetargu 11 agencji

Biuro turystyczne Rainbow Tours rozpoczyna procedury przetargowe, których celem jest wybór agencji do kompleksowej obsługi strategiczno-kreatywnej. Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że...

Kraj, 12 lutego 2008

Neuron PR obsłuży portal Jobpilot.pl

Międzynarodowy portal kariery Jobpilot.pl zlecił obsługę PR agencji Neuron. Agencja została wybrana w drodze konkursu ofert, do którego stanęły jeszcze...

Kraj, 21 stycznia 2008

Rainbow Tours wyda 8 mln zł na marketing, w tym 4-5 mln zł na reklamy w mediach

Biuro turystyczne Rainbow Tours zwiększa swój budżet marketingowy. W tym roku ma on wynieść 8 mln zł, z czego, jak...

Kraj, 11 stycznia 2008

Starcom odnotował 30-procentowy wzrost przychodów w 2007 r.

Dom mediowy Starcom w 2007 r. odnotował blisko 30-procentowy wzrost wartości netto obsługiwanych budżetów reklamowych. Przychody agencji rosły w podobnym...

Kraj, 10 stycznia 2008

Triada zwiększa nakłady na marketing i reklamę

W związku z rozwojem biznesu biuro turystyczne Triada SA zwiększy w tym roku nakłady na reklamę i marketing. 4 stycznia...

Kraj, 9 stycznia 2008

S4 Ukraine współpracuje z hipermarketami Fresh

S4 Ukraine, kijowski oddział agencji reklamowej S4, rozpoczął współpracę z firmą Evrotek, która otwiera na Ukrainie sieć hipermarketów Fresh. Kampania...