M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Rama (marka)"

Kraj, 7 października 2014

Maślana miłość w reklamie Ramy z masłem

Unilever wspiera nowy produkt kampanią. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Ogilvy. Media do kampanii zakupił dom mediowy PHD.

Kraj, 8 sierpnia 2013

Tribal DDB stawia nowy serwis Ramy

Strona zostanie też zaadaptowana na innych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.

Przetargi, 24 czerwca 2013

180heartbeats + Jung v. Matt wygrywa przetarg Knorra

Agencja będzie odpowiadać za promocję produktu Bulionetka Knorr w 2013 roku.

Kraj, 14 stycznia 2013

Unilever i Tesco wspólnie dla zdrowego żywienia

Marketer i sieć chcą zmienić nawyki żywieniowe Polaków.

Kraj, 11 grudnia 2012

Tribal DDB Warszawa przedłuża współpracę z Carte d’Or

Agencja będzie nadal obsługiwać markę Unilevera w regionie.

Kraj, 21 września 2012

Ze 180heartbeats do Tribal DDB

Jakub Przeszłowski objął stanowisko art directora.

Kraj, 24 lipca 2012

Unilever wciąż najaktywniejszy w telewizji

Marketer nadal najwięcej wydaje na reklamę w stacjach telewizyjnych.

Przetargi, 28 czerwca 2012

Tribal DDB Warszawa dla Unilevera

Agencja przygotuje i wdroży strategię online dla marek Kasia, Rama, Hera.

Przetargi, 12 czerwca 2012

Tribal DDB obsłuży Ramę na rynkach CEE

Agencja odpowiada za komunikację digitalową marki w naszym regionie.

Kraj, 14 maja 2012

Z Unilevera do Grupy Delko

Wiktor Orliński kierownikiem marki w spółce Soliko.

Kraj, 11 maja 2012

Nowa kampania Ramy na Europę Środkowo-Wschodnią

Autorem kampanii jest Lowe GGK.

Artykuły weekendowe, 14 października 2011

Nazwa firmy to podstawa

Dlaczego firmy płacą tak dużo za wykupienie domen internetowych, czyli czy warto zadbać o projektowanie nazwy - zastanawia się Jarosław Filipek, dyrektor firmy Anagram.

Kraj, 2 września 2011

Marketerzy promują zdrowsze produkty

Rusza dwutygodniowa kampania reklamowa promująca produkty opatrzone logo programu "Wiem, co wybieram".

Kraj, 16 lutego 2011

Multi Communications kolejny rok z marką Rama

Unilever przedłużył współpracę z agencją w zakresie m.in. media relations i programów edukacyjnych.

Kraj, 18 marca 2010

Multi Communications zatrudnia cztery nowe osoby

Do agencji Multi Communications działającej w obszarze PR dołączyli nowi pracownicy. Barbara Matusik (wcześniej w On Board) została junior account...

Kraj, 11 marca 2010

Większy zespół obsługi klienta w Lowe GGK

Do działu obsługi klienta agencji Lowe GGK dołączyły dwie nowe osoby na stanowiska account managerów - Monika Tomala (przeszła z...

Kraj, 17 lutego 2010

Unilever powierzył Lowe GGK obsługę Ramy w regionie; Nadia Comaneci bohaterem spotu przygotowanego na rynek rumuński

Unilever powierzył agencji Lowe GGK Warszawa obsługę reklamową marki Rama w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Pierwsza kampania zagraniczna została przygotowana...

Kraj, 2 lutego 2010

Dorota Zawadzka ponownie w kampanii Ramy

Od 1 lutego br. trwa nowa kampania Unilevera dotycząca marki Rama. W kampanii bierze udział psycholog Dorota Zawadzka, znana z...

Kraj, 9 czerwca 2009

Bunge chce przejąć Raisio Polska i zostać liderem rynku margaryn

Amerykański koncern Bunge ma przejąć Raisio Polska Foods za kwotę 80 mln dol. w gotówce. Częścią transakcji są fabryki margaryn...

Kraj, 29 maja 2009

Unilever wspiera programem motywacyjnym Ramę

Agencja Heureka przygotowała program motywacyjny dla margaryny Rama (Unilever Polska) będący częścią kampanii wykorzystującej wizerunek superniani Doroty Zawadzkiej. Mechanizm programu...

Kraj, 16 kwietnia 2009

Change Communications rozbudowuje dział obsługi klienta

Dział obsługi klienta Change Communications powiększył się o cztery osoby. Katarzyna Borucka objęła w agencji stanowisko account supervisora. Ostatnio pracowała...

Kraj, 4 lutego 2009

Dominika Ostałowska i Dorota Zawadzka w kampanii Ramy

Aktorka Dominika Ostałowska (znana m.in. z serialu "M jak miłość" ) oraz Dorota Zawadzka, psycholog znana z programu "Superniania" w...

Kraj, 21 listopada 2008

Rama inicjatorem programu "Uśmiech pełną buzią"

Unilever zmienił opakowania trzech marek margaryn: Rama, Rama Classic oraz Rama MultiVita. Ich celem jest zwrócenie uwagi konsumentów na problem...

Kraj, 7 października 2008

Agnieszka Maciąg ambasadorką akcji edukacyjnej Ramy i UN World Food Programme

Unilever Polska, właściciel marki Rama, realizuje we współpracy z organizacją humanitarną UN World Food Programme ogólnopolską kampanię wizerunkowo-edukacyjną "Rama wspiera...

Kraj, 12 września 2008

Promocyjna kampania Ramy w Rumunii

Ruszyła akcja promocyjna margaryny Rama (Unilever) w Rumunii. Akcja z zakresu marketingu handlowego polega na dołączeniu do dwóch zakupionych opakowań...

Kraj, 11 sierpnia 2008

Unilever promuje Ramę z wykorzystaniem bohaterów filmu "WALL-E"

Unilever promuje marki Rama Classic i Rama MultiVita, wykorzystując wizerunek bohaterów filmu "WALL-E". Za kreację kampanii reklamowej prowadzonej pod hasłem...

Kraj, 24 czerwca 2008

Program "Wiem, co wybieram" ruszy z kampanią informacyjną

Program "Wiem, co wybieram" promujący zdrową żywność rozpocznie w najbliższych tygodniach kampanię informacyjną adresowaną do konsumentów. Akcja będąca częścią światowej...

Przetargi, 13 czerwca 2008

IQ Marketing wygrała przetarg na akcję wizerunkowo-promocyjną marki Rama

Agencja IQ Marketing wygrała przetarg na organizację akcji wizerunkowo-promocyjnej dla marki Rama z portfolio firmy Unilever Polska. Terminu akcji oraz...

Kraj, 9 czerwca 2008

Cztery awanse i nowa osoba w PHD

W zespole PHD Poland awansowały cztery osoby. Magda Walecka, dotychczas account, od czerwca objęła stanowisko senior accounta. Walecka jest odpowiedzialna...

Kraj, 15 maja 2008

Unilever rozszerzył markę Rama o wiariant Multivita

Unilever rozszerzył rodzinę margaryn Rama o Ramę Multivita, opartą na trzech olejach roślinnych. Zawiera witaminy A, D3 i E, B1,...

Kraj, 5 marca 2008

Feedback/Hill & Knowlton powiększa zespół

Do agencji public relations Feedback/Hill & Knowlton dołączyły cztery nowe osoby. Anna Kowalczyk objęła stanowisko associate directora w dziale Corporate...

Kraj, 7 listopada 2007

"Reader's Digest" przyznał certyfikaty Produkt Roku 2007

Miesięcznik "Reader's Digest" po raz trzeci przyznał certyfikaty Produkt Roku. Certyfikaty z godłem Produkt Roku 2007 w 36 kategoriach otrzymały...

Kraj, 29 marca 2007

Bellima w konkurencji z Ramą i Masmiksem; aktywizacja w ZPT w Warszawie

Zakłady Przemysłu Tłuszczowego w Warszawie aktywizują działania marketingowe, zarówno w zakresie nowych produktów, jak i działań komunikacyjnych. Nowością jest margaryna...

Kraj, 19 września 2006

Michał Medowski marketing managerem margaryn i miksów Unilever Polska

Michał Medowski awansował w stukturach Unilever Polska na stanowisko marketing managera odpowiedzialnego za margaryny, miksy oraz linię Rama Cremefine i...

Kraj, 14 września 2005

Euro RSCG Marketing House oferuje centra redempcyjne w salonikach Kolportera

Euro RSCG Marketing House oferuje centra redempcyjne w salonikach Kolportera. Usługę w zakresie logistyki realizuje firma Data Concept. Marketerzy otrzymują...

Kraj, 7 września 2005

Unilever startuje z dwiema promocjami konsumenckimi

Euro RSCG Marketing House rozpoczęła obsługę dwóch nowych promocji konsumenckich Unilevera: "Smaruj do szkoły z Ramą" oraz "Zerwij kolekcje Liptona"....

Kraj, 1 września 2005

Unilever w kampanii informuje o szkolnej promocji Ramy

Na początku września br. rozpocznie się nowa kampania telewizyjna marki Rama (Unilever Polska SA). Ma ona za zadanie poinformować konsumentów...

Kraj, 17 sierpnia 2005

Unilever rozpoczyna akcję "Smaruj do szkoły z Ramą"

Unilever rozpoczyna promocję margaryn i serków Rama. Wystarczy zebrać trzy kody kreskowe z dowolnego produktu Rama, aby otrzymać kolorowe pudełko...

Kraj, 17 grudnia 2004

IQ Marketing i HDS uruchamiają centra redempcyjne w salonach prasowych

Agencja IQ Marketing Poland przy współpracy z siecią HDS wprowadziła do swojej oferty nową usługę - wydawanie nagród w promocjach...

Kraj, 19 lipca 2004

Jacek Bielicki nowym brand managerem marki Amino w Unileverze

Jacek Bielicki obejmie stanowisko brand managera marki zup i sosów Amino w koncernie Unilever. Dotychczas zajmował się marką herbat Lipton...

Kraj, 12 lipca 2004

Unilever rozpoczął realizację programu lojalnościowego Klub Cook Profit

Unilever Polska rozpoczął drugą edycję programu lojalnościowego dla odbiorców gastronomicznych pod nazwą Klub Cook Profit. Program jest prowadzony przez UBF...

Kraj, 7 lipca 2004

Unilever zapowiada półroczną kampanię Ramy Cremefine

Unilever rozpoczyna ofensywę w segmencie śmietany, rozszerzając markę Rama o nową linię produktów - Rama Cremefine, która będzie wsparta przez...

Kraj, 23 czerwca 2004

Jakubczak nowym dyrektorem marketingu Perfetti Van Melle Polska

Krzysztof Jakubczak obejmie 1 lipca br. stanowisko dyrektora marketingu w firmie Perfetti Van Melle Polska. Jakubczak był dotychczas brand managerem...

Kraj, 23 czerwca 2004

Anna Wojasiewicz nowym brand managerem marki Rama w Unileverze

Anna Wojasiewicz objęła stanowisko brand managera marki Rama w koncernie Unilever. Jest to związane z odejściem z tego stanowiska Krzysztofa...

Kraj, 15 kwietnia 2004

Pierwsi klienci biura prasowego Headlines

Agencja Headlines podpisała umowy z pięcioma klientami, którzy zdecydowali się korzystać z usług biura prasowego uruchomionego na początku br. Z...

Kraj, 3 października 2003

Unilever SA wprowadza na rynek nowy wariant margaryny

Rozpoczęła się kampania reklamowa Unilever SA prezentująca nowy wariant margaryny Rama o nazwie Rama Olivio. Pomysły kreatywne do kampanii przygotowała...

Kraj, 29 września 2003

Unilever rozbudowuje linię serków Rama Creme Bonjour

Unilever Polska wprowadza na rynek dwa nowe smaki serków do smarowania pieczywa Rama Creme Bonjour i wspiera je telewizyjną kampanią...

Kraj, 22 sierpnia 2003

Rama promuje się z płytami i Cezarym Pazurą

Koncern Unilever rozpoczął promocję sprzedaży margaryny marki Rama Classic polegającą na dołączaiu do produktu płyty CD z bajkami czytanymi przez...

Kraj, 24 marca 2003

V&P przygotowała działania promocyjne na rzecz marki Rama

Agencja reklamowa V&P, odpowiedzialna za część działań BTL marki Rama (producent Unilever), przeprowadza loterię promocyjną pod hasłem "Apetyt na Rodzinę"....

Kraj, 1 sierpnia 2002

Unilever i Raisio Polska Foods tworzą segment margaryn w płynie

Unilever Bestfoods Polska wprowadza na rynek nowy produkt - margarynę Rama Culinesse. Natomiast Raisio Polska Foods już w czerwcu br....