M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Ray-Ban (marka)"

Zagranica, 5 września 2014

Luxottica Group po 10 latach rozstaje się z dyr. generalnym

Po 10 latach Andrea Guerra, dyrektor generalny Luxottica Group (producent m.in. kultowych oprawek Ray-Ban), złożył rezygnację ze swego stanowiska.

Zagranica, 26 marca 2014

Google Glass w Ray-Banach

Technologia internetowego giganta będzie zastosowana w okularach włoskiego koncernu Luxottica.

Zagranica, 21 września 2011

Publicis wzmacnia kreację na poziomie globalnym

Do zespołu agencji dołączył Erik Vervroegen z paryskiego oddziału TBWA.

Kraj, 3 sierpnia 2011

Ray-Ban po raz pierwszy w kinach

Kampania reklamowa obejmuje 27 kin na terenie Polski.

Kraj, 19 lipca 2011

Kolejna edycja Letniego Konkursu Cinema City

W ciągu tygodnia zarejestrowało się ponad 11 tys. uczestników konkursu.

Kraj, 2 czerwca 2009

Maspex wspiera kampanią TV promocję Tymbarku

Grupa Maspex rozpoczęła kampanię telewizyjną informującą o nowej promocji Tymbarku "Odkapsluj sobie nagrody". Aby wziąć udział w promocji, wystarczy kupić...

Zagranica, 5 czerwca 2008

Ray-Ban szykuje kampanię nowej linii okularów

Luxottica przygotowuje kampanię reklamową dla nowej linii okularów przeciwsłonecznych Ray-Ban Wayfarer Color Collection. Do udziału w kampanii zaangażowano pięć gwiazd,...

Zagranica, 26 maja 2006

TBWA/San Francisco wygrała globalny budżet Ray-Ban wart 30 mln dolarów

Firma Luxottica, producent okularów, wybrała agencję TBWA/San Francisco do obsługi globalnego budżetu marki Ray-Ban wartego 30 mln dolarów. W przetargu...

Zagranica, 31 stycznia 2006

Luxottica wybiera Carat do obsługi globalnego budżetu mediowego

Włoski producent okularów i soczewek Luxottica Group wybrał sieć Carat International do obsługi globalnego budżetu mediowego. Należąca do grupy Aegis...