M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Real (firma)"

Kraj, 7 sierpnia 2015

Nowa marka lodów na polskim rynku

Markę Pura Vida obsłuży PR-owo agencja Face It!

Kraj, 13 marca 2015

Zakłady Mięsne Henryk Kania notują 108-proc. wzrost zysku

Spółka prezentuje wyniki za 2014 r.

Kraj, 6 marca 2015

UOKiK zgadza się na transakcje Auchan

Detalista zrealizuje warunki przejęcie sieci Real.

Kraj, 17 lutego 2015

Piotr Ślusarski dołącza do K2 Media jako head of TV planning & buying

Będzie odpowiadał za rozwinięcie kompetencji agencji w zakresie planowania i zakupu czasu w TV.

Kraj, 11 grudnia 2014

Agencja Unique One w świątecznej akcji dla marki Winiary

W wyniku wygranego przetargu firma Nestle Polska powierzyła agencji Unique One opracowanie ogólnopolskiej promocji Świąteczna Poczta Winiary.

Kraj, 18 czerwca 2014

Kampania promocyjna Dorato

Za kreację limitowanej serii odpowiada agencja Walk Creative.

Kraj, 21 marca 2014

Marketing House wzmacnia kompetencje konsultingowe

Agencja rozwija się w zakresie customer experience management, customer intelligence oraz digital & mobile.

Kraj, 13 marca 2014

Zmiany personalne w Schulz Brand Friendly

Z agencją pożegnał się Dariusz Chwierut.

Kraj, 29 stycznia 2014

Hipermarkety ze spadkiem 5,7 proc.

Polacy coraz mniej chętnie robią zakupy w hipermarketach, wygrywają dyskonty.

Kraj, 24 stycznia 2014

Knorr, Coca-Cola i Milka markami najczęściej kupowanymi przez użytkowników Listonic

W 2013 r. największą popularnością cieszyły się produkty spożywcze - przede wszystkim warzywa i owoce, nabiał oraz przyprawy.

Kraj, 22 stycznia 2014

Auchan może przejąć Real, ale musi pozbyć się ośmiu sklepów

Prezes UOKiK zgodziła się warunkowo na transakcję między detalistami.

Kraj, 8 stycznia 2014

Z mobilnych płatności PKO BP korzysta już 100 tys. osób

Bank powołał spółkę Polski Standard Płatności. Po uzyskaniu zgody od UOKiK dołączy do niej kolejnych pięć banków.

Kraj, 20 grudnia 2013

W 840 drogeriach Rossmann można płacić telefonem w systemie IKO

Kolejna duża sieć handlowa umożliwia mobilne płatności w systemie IKO PKO BP.

Kraj, 13 grudnia 2013

Marta Kulcak-Boryń country managerem POS Media

Dotychczasowa dyrektor zarządzająca Walk Promotion pokieruje polskim oddziałem POS Media.

Kraj, 20 września 2013

Payback zachęca uczestników programu, by intensywniej z niego korzystali

Kampanię wspierającą akcję przygotowały agencje: Ogilvy Action, Kiss Digital, Performance Media i MediaVest.

Kraj, 9 lipca 2013

People Group pracuje dla marki Żywioł

Agencja odpowiada za degustację nowych wariantów smakowych w punktach sprzedaży.

Kraj, 3 lipca 2013

Do hipermarketu po cenę i jakość

ARC Rynek i Opinia zbadała preferencje konsumentów oraz postrzeganie sieci hipermarketów.

Kraj, 20 czerwca 2013

Żywiec Zdrój promuje cztery nowe smaki

Agencje zaangażowane w kampanie to VML Poland, MediaCom, Los Mejores i Young & Rubicam.

Kraj, 18 czerwca 2013

Payback promuje się, pomnażając punkty

Im więcej osób przystąpi do promocji, tym więcej punktów otrzyma.

Kraj, 23 kwietnia 2013

Mosqi.to dla Bacardi-Martini Polska

Agencja odpowiada za nietypowe wsparcie marki William Lawson’s w miejscach sprzedaży. 

Kraj, 15 kwietnia 2013

Chwierut w szeregach Schulz Brand Friendly

Do działu kreacji agencji dołączył Dariusz Chwierut, obejmując stanowisko creative group heada.

Kraj, 2 kwietnia 2013

Reorganizacja działu client service w S4

Szefem działu jest Dagmara Dotoń-Kowalik, bezpośrednio do niej raportują nowe group account managerki: Justyna Bąba, Magdalena Kardaszewska oraz Magda Łucek.

Kraj, 13 marca 2013

POS Media Poland zacieśnia współpracę z Tesco

Firma nadal będzie miała wyłączność na reklamy na wózkach w Tesco, a także na sensomatach, czyli bramkach antykradzieżowych i przy kasach.

Kraj, 6 lutego 2013

Tchibo podkreśla rodzinny wizerunek

Ruszyła kampania i promocja Tchibo Family.

Kraj, 5 lutego 2013

Link4 w programie Payback

Premium Club, główny konkurent Paybacka, traci jednego z trzech kluczowych partnerów.

Kraj, 25 stycznia 2013

Payback chce być fair wobec swoich użytkowników

Menedżerowie programu wyciągnęli nauczkę z doświadczeń m.in. Orange Polska i nie chcą zrażać konsumentów.

Kraj, 10 grudnia 2012

Payback w Auchan?

Czy największy w kraju multibrandowy program lojalnościowy dogada się z trzecią pod względem wielkości siecią handlową?

Kraj, 3 grudnia 2012

Grupa Auchan przejmie hipermarkety Real

Francuski detalista kupi sklepy od Metro Group w naszym regionie za 1,1 mld euro.

Kraj, 20 listopada 2012

Ogilvy Action aktywuje eKupony w sieci Real

Program PayBack rozpoczął nową aktywację konsumencką kierowaną do uczestników programu, którzy robią zakupy w sklepach sieci Real.

Kraj, 5 listopada 2012

Original Source rozszerza sieć dystrybucji

Brytyjska marka "bez rutyny" dostępna w dużych sieciach.

Kraj, 19 października 2012

Real promuje niskie ceny

Celem kampanii jest zaproszenie do skorzystania z ofert cenowych dziennych i tygodniowych.

Kraj, 12 września 2012

OS3 Multimedia świętuje z Elseve

Na czterdzieste urodziny marki rusza specjalna kampania promocyjna.

Kraj, 12 września 2012

Biedronka i Lidl zdominowały rynek reklamowy

Kategoria super- i hipermarketów odnotowała kilkudziesięcioprocentowy wzrost wydatków - wynika z analizy Equinox Polska.

Kraj, 11 września 2012

Wawel rusza z kolejną odsłoną kampanii dla Michałków

Działania promocyjne obejmą punkty sprzedaży i telewizję.

Kraj, 11 września 2012

Netizens/Peppermint wzmacnia dział komunikacji marketingowej

Ewa Ganew będzie nowym account managerem.

Kraj, 11 września 2012

Interactive Solutions poszerza dział strategii

Krzysztof Wierzbicki nowym strategic plannerem agencji.

Kraj, 6 września 2012

Ogilvy Action pracuje dla Loyalty Partner Polska

Akcja ma zwiększyć wartość koszyka zakupowego i częstotliwość zakupów w punktach partnerskich Payback.

Kraj, 11 lipca 2012

IMS i radia Agory tworzą wspólną ofertę reklamową

Internet Media Services i Radiowe Doradztwo Reklamowe tworzą wspólny pakiet reklamowy.

Kraj, 18 kwietnia 2012

Bush & Mills rusza z koncertowym konkursem

Użytkownicy Facebooka mają szansę wyjazdu na muzyczny festiwal w Irlandii. Wystarczy przesłać intrygujące zdjęcie.

Kraj, 12 kwietnia 2012

Wyjaśnienie: Starcom planuje media dla Reala

Marketer nie robi tego samodzielnie.

Kraj, 11 kwietnia 2012

Real rusza z "sąsiedzką" kampanią

Komunikacja Reala ma opierać się na wartościach bliskości, otwartości oraz zaufania.

Kraj, 10 kwietnia 2012

Praktiker ma nowego szefa marketingu

Borowczyk przeszła z Citi Handlowego do Praktikera.

Kraj, 2 kwietnia 2012

Nowe pozycjonowanie 4Frame

Agencja wywodząca się z shopper marketingu rozszerza swoje kompetencje.

Kraj, 8 marca 2012

Slavek i Slavko w Polsce i Europie

Kolporter rozpoczął dystrybucję maskotek Euro 2012.

Kraj, 22 lutego 2012

Payback wprowadza e-kupony

Użytkownicy Paybacka nie będą musieli już drukować kuponów zniżkowych. Ruszyła kampania informacyjna.

Kraj, 23 stycznia 2012

Kimberly-Clark rusza ze wsparciem marki Kleenex

Marketer zakończył proces rebrandingu chusteczek Velvet.

Przetargi, 9 stycznia 2012

Dwie agencje w finale przetargu Reala

Z pięciu firm w przetargu zostały już tylko dwie, w tym być może FireFly.

Kraj, 15 grudnia 2011

Posiłki BoboVita w formie talerzyków

Początkowo trafią do sprzedaży w wybranych marketach.

Kraj, 13 grudnia 2011

OS3 dla Hasbro Polska

Agencja odpowiada za odświeżenie serwisu akcji "Wieczór gier rodzinnych", stworzenie kreacji reklam internetowych i prowadzenie konkursów towarzyszących kampanii reklamowej.

Przetargi, 8 grudnia 2011

Przetarg Reala potrwa do końca grudnia

Procedury detalisty powinny zakończyć się w br.