M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Red 8 Communications Group (firma)"

Kraj, 27 sierpnia 2008

Carlsberg obniża cenę Harnasia, swojej największej marki piwa

Carlsberg Polska zdecydował się obniżyć cenę sugerowaną piwa Harnaś, swojej największej marki w portfolio, do 1,99 zł za butelkę 0,5...

Kraj, 7 lipca 2008

Carlsberg rusza z drugą odsłoną "Powiewu wolności"

Carlsberg Polska rusza z drugą odsłoną outdoorowej kampanii wizerunkowej marki piwa Bosman pod hasłem "Powiew wolności". Będzie ona prowadzona w...

Kraj, 7 kwietnia 2008

Carlsberg ponownie wprowadza piwo Kasztelan Niepasteryzowane

Carlsberg Polska ponownie wprowadza na rynek limitowaną serię piwa Kasztelan Niepasteryzowane. Będzie ono dystrybuowane głównie na obszarze województw kujawsko-pomorskiego i...

Kraj, 7 stycznia 2008

Grzegorz Kurowski i Agata Kusińska co-managing directorami w Hypermedia

Grzegorz Kurowski i Agata Kusińska będą nowymi co-managing directorami w agencji interaktywnej Hypermedia. Kurowski będzie odpowiedzialny za new business, strategię,...

Przetargi, 29 sierpnia 2007

Hestia rozpoczyna przetarg mediowy i strategiczno-kreatywny

Towarzystwo ubezpieczeniowe STU Ergo Hestia rozpoczyna równolegle dwa przetargi: mediowy i strategiczno-kreatywny. Do pierwszego zaproszonych zostało osiem domów mediowych: Star...

Kraj, 3 lipca 2007

Rusza pierwsza w historii kampania telewizyjna marki Piast

Rusza pierwsza w historii kampania telewizyjna marki Piast z portfolio Carlsberg Polska. Kampania, wykorzystując hasło "Wrocław. Wiele twarzy jedno piwo",...

Przetargi, 3 lipca 2007

Red 8 wygrała przetarg reklamowy Bonduelle Polska

Bonduelle Polska, producent warzyw w puszkach i mrożonek, wybrał w przetargu agencję reklamową Red 8 Communications Group. Agencja zajmie się...

Przetargi, 21 maja 2007

Sześć agencji walczy o budżet Bonduelle

Sześć agencji walczy o budżet na kampanię telewizyjną Bonduelle. Są to Young & Rubicam Brands, PZL, Red 8 Communication Group,...

Kraj, 14 maja 2007

Marka Kasztelan prowadzi promocję związaną z koszykówką

Marka Kasztelan (Carlsberg Polska) prowadzi wąsko targetowaną promocję wyłącznie w okolicach Włocławka. Związana jest ona z koszykarskim klubem Anwil Włocławek....

Kraj, 15 lutego 2007

Krzysztof Piasecki account supervisorem w agencji reklamowej Red 8

Krzysztof Piasecki dołączył do działu obsługi klienta agencji reklamowej Red 8 Communications Group, gdzie obejmie stanowisko account supervisora. Zajmie się...

Kraj, 22 stycznia 2007

Maciej Czapiewski szefem marketingu i sprzedaży Totalizatora Sportowego

Totalizator Sportowy, czyli państwowy monopolista w dziedzinie gier liczbowych, ma nowego, trzeciego w ciągu pół roku, szefa marketingu. Nowym dyrektorem...

Kraj, 18 grudnia 2006

Red 8 i Euro RSCG Marketing House realizują promocję konsumencką Kasztelana

Browar Carlsberg Polska wspiera lokalną markę piwa Kasztelan promocją konsumencką. Marketer przygotował w niej aż 15 tysięcy nagród, którymi są...

Kraj, 10 października 2006

Rieber Foods Polska zaplanował najdłuższą w historii kampanię Delecty

Rieber Foods Polska rozpoczyna intensywną kampanię reklamową marki Delecta wspierającą asortyment gotowych sosów z indykiem z kategorii dań słonych. Potrwa...

Kraj, 14 września 2006

Zelmer buduje w kampanii wizerunek nowoczesnej marki

Firma Zelmer SA prowadzi kampanię reklamową, której celem jest budowa, w oparciu o nowe produkty, unowocześnionego wizerunku marki Zelmer jako...

Kraj, 14 września 2006

Radosław Śmigulski kieruje marketingiem Totalizatora Sportowego

W Totalizatorze Sportowym Sp. z o.o., państwowym monopoliście gier liczbowych, zmieniona została struktura departamentów - powstał połączony dział sprzedaży i...

Przetargi, 6 września 2006

Totalizator Sportowy szuka agencji do realizacji kolejnych projektów

Totalizator Sportowy, państwowy monopolista w grach liczbowych, prowadzi przetarg, który ma na celu wybranie agencji do realizacji kolejnych projektów reklamowych,...

Kraj, 25 sierpnia 2006

Delecta silnie reklamuje kawę zbożową Anatol

Do końca września br. potrwa kampania reklamowa Delecty pod hasłem "Kawa zbożowa Anatol. Dobra na zmianę". To pierwsze działania reklamowe...

Kraj, 19 lipca 2006

Totalizator Sportowy będzie komunikował wyższe wygrane

Totalizator Sportowy, państwowy monopolista w dziedzinie gier liczbowych, podniósł ze 1,25 zł do 2 zł ceny zakładów Dużego Lotka. Przedstawiciele...

Kraj, 12 lipca 2006

Carlsberg Polska ruszył z kampanią reklamową Harnasia

Carlsberg Polska rozpoczął kampanię reklamową informującą o największej w tym roku promocji piwa Harnaś - "Harnaś Sprawiedliwy". Strategię i kreację...

Kraj, 10 lipca 2006

Rieber Foods inwestuje w poszerzenie marki Delecta

Rieber Foods Polska, właściciel marki Delecta, ponownie inwestuje w jej wsparcie reklamowe mające ugruntować repozycjonowanie brandu z kategorii produktów słodkich...

Kraj, 6 lipca 2006

Aneta Bura nowym dyrektorem marketingu Rieber Foods Polska

Aneta Bura, dotychczasowy product manager marki Delecta, została nowym dyrektorem marketingu Rieber Foods Polska SA, właściciela marek: Delecta, King Oscar,...

Kraj, 26 czerwca 2006

Agencja Red 8 przygotowała kampanię promującą Biesiady Kasztelańskie

Agencja reklamowa Red 8 Communications Group przygotowała strategię i kreację kampanii promującej imprezę Biesiady Kasztelańskie. Event organizuje Browar Kasztelan, należący...

Przetargi, 22 maja 2006

Dr Irena Eris kończy wieloletnią współpracę z agencją PZL i planuje przetarg

Laboratorium Kosmetyczne "Dr Irena Eris" kończy wieloletnią współpracę z agencją PZL. Jedną z ostatnich kampanii przygotowanych przez tę firmę jest...

Kraj, 22 maja 2006

Mieszkańcy Wrocławia wystąpili w reklamie piwa Piast

Carlsberg Polska rozpoczął kampanię billboardową piwa Piast. W reklamie wykorzystano zdjęcia mieszkańców Wrocławia. Sesja zdjęciowa została wykonana w najsławniejszych miejscach...

Kraj, 18 maja 2006

Testardo Red Cell Agencją Reklamową Roku, Mediaedge:cia Domem Mediowym Roku

W przygotowanym po raz dziesiąty przez "Media & Marketing Polska" (VFP Communications) raporcie "Agencje reklamowe i domy mediowe" podsumowującym dokonania...

Kraj, 25 kwietnia 2006

Hand Made przygotowało nową kreację opakowań kosmetyków Lirene

Agencja reklamowa Hand Made na zlecenie Laboratorium Kosmetycznego Dr Ireny Eris przygotowała kreację nowych opakowań kosmetyków Lirene. Firma została wybrana...

Kraj, 20 marca 2006

Rieber Foods przeznaczy 3 mln zł na wsparcie reklamowe Delecty

Rieber Foods Polska wesprze sprzedaż ciast w proszku z linii Duża Blacha marki Delecta. Od 20 marca do połowy kwietnia...

Kraj, 13 stycznia 2006

Rieber Foods przygotował silne wsparcie dla produktów meksykańskich Delecty

"Odkryj Meksyk w swoim domu!" - pod takim hasłem od 9 stycznia do 19 marca br. trwa intensywna kampania reklamowa...

Kraj, 23 grudnia 2005

Rieber Foods o blisko 30 proc. zwiększy wydatki reklamowe w 2006 r.

Rieber Foods Polska SA, właściciel marek Delecta, Anatol i King Oscar, zapowiada zwiększenie o jedną trzecią swoich wydatków reklamowych w...

Kraj, 3 listopada 2005

Carlsberg Polska wprowadza zimowe warianty marek piw regionalnych

Carlsberg Polska wprowadza do sprzedaży trzy nowe warianty smakowe marek piw regionalnych. Są to: Kasztelan Zimowy, Piast Zimowy i Bosman...

Kraj, 2 listopada 2005

Carlsberg Polska ruszy z nową kampanią reklamową Harnasia

Browar Carlsberg Polska rusza z nową kampanią reklamową piwa Harnaś. Spot reklamowy łączy w sobie elementy filmu animowanego i fabularnego....

Kraj, 20 października 2005

US Pharmacia wprowadza linię produktów dla meteopatów

Firma farmaceutyczna US Pharmacia wprowadza markę produktów Meteo. Są to preparaty z kategorii suplementów diety skierowane do osób odczuwających dolegliwości...

Kraj, 19 października 2005

Spoty dżemów Łowicz w internecie, a nie w telewizji

Agros Nova prowadzi w internecie i kinie (sieć Cinema City) kampanię egzotycznych dżemów z serii Śniadania Świata marki Łowicz. Kampania...

Kraj, 23 września 2005

Rieber Foods wspiera reklamą sprzedaż kawy zbożowej Anatol

Rieber Foods Polska SA, który pod swoją marką Delecta poza deserami w proszku i sosami warzywnymi oferuje też kawę zbożową...

Kraj, 20 września 2005

Agencja Red 8 wzmacnia dział kreacji

Dział kreacji agencji Red 8 Communications Group został wzmocniony o dwie nowe osoby: Jarosław Goleniewski został senior copywriterem, a Piotr...

Kraj, 19 września 2005

Agros stawia na humor w reklamach dżemów marki Łowicz

Hawajczyk w szafie, a Turek w lodówce - to pomysły kreatywne, dzięki którym Agros Nova Sp. z o.o. ze swoją...

Kraj, 16 września 2005

US Pharmacia buduje świadomość marki Vigor poprzez kampanię telewizyjną

US Pharmacia rozpoczęła kampanię telewizyjną leku OTC (dostępnego bez recepty) Vigor. Strategię i kreację działań przygotowała agencja Red 8 Communications...

Kraj, 9 września 2005

Totalizator Sportowy promuje Multilotka

Totalizator Sportowy promuje kampanią grę Multilotek. Działania reklamowe potrwają do połowy października br. - obejmą telewizję (TVP, Polsat), radio (Radio...

Kraj, 23 sierpnia 2005

Delecta zmienia pozycjonowanie - reklamuje produkty słone

Należąca do Rieber Foods Polska SA marka Delecta zmienia pozycjonowanie i po raz pierwszy reklamuje w telewizji i prasie produkty...

Przetargi, 15 lipca 2005

Hossa, Open i PZL na short-liście w przetargu Ambry

Na krótkiej liście w przetargu firmy winiarskiej Ambra SA zostały trzy z pięciu zaproszonych agencji: Hossa, Open i PZL. Jak...

Kraj, 23 czerwca 2005

Agros wprowadza nowe produkty i rusza z kampanią "Minerado Unplugged"

Agros Nova Sp. z o.o. wprowadza na rynek nowe produkty swoich marek Fortuna, Łowicz i Tarczyn i rozpoczyna nową kampanię...

Kraj, 22 czerwca 2005

Red 8 Communications Group przygotowała nowy spot dla kampanii piwa Harnaś

Agencja Red 8 Communications Group przygotowała spot reklamowy dla najnowszej letniej kampanii piwa Harnaś (Carlsberg Polska). Film został wyreżyserowany przez...

Przetargi, 30 maja 2005

Pięć agencji w przetargu Ambry

Firma winiarska Ambra SA zorganizowała przetarg reklamowy, do którego zaprosiła pięć agencji reklamowych: Brain, Hossa (agencja pracowała wcześniej dla spółki-córki...

Kraj, 28 kwietnia 2005

Harnaś komunikuje sponsoring Majówki Tatrzańskiej w Zakopanem

Piwo Harnaś, marka z portfolio Carlsberg Polska SA, po raz trzeci jest sponsorem organizowanej przez Starostwo Powiatowe Zakopanego Majówki Tatrzańskiej,...

Kraj, 22 kwietnia 2005

AmRest pracuje nad zmianą postrzegania Pizzy Hut

American Restaurants realizuje kolejną kampanię reklamową sieci restauracji Pizza Hut - tym razem jest to launch nowego produktu - pizzy...

Kraj, 7 stycznia 2005

US Pharmacia reklamuje w telewizji Gripex Max

Firma farmaceutyczna US Pharmacia reklamuje w telewizji wprowadzony w ubiegłym miesiącu nowy wariant leku przeciwprzeziębieniowego (OTC) o nazwie Gripex Max....

Kraj, 20 grudnia 2004

US Pharmacia promuje Gripex Max kampanią przygotowaną przez Red 8

Agencja reklamowa Red 8 Communications Group jest autorem kampanii nowego leku z portfolio US Pharmacii - Gripex Max. Reklamy prezentują...

Kraj, 15 grudnia 2004

US Pharmacia wprowadza nowy wariant Gripeksu, planuje kampanię

US Pharmacia wprowadzi na rynek nowy wariant leku OTC przeciwprzeziębieniowego Gripex Max. Produkt zostanie wsparty kampanią reklamową. Strategię i kreację...

Przetargi, 26 listopada 2004

Cytryna wygrywa przetarg na obsługę marki House

Agencja Cytryna wygrała przetarg na obsługę marki odzieżowej House należącej do firmy Artman SA. Na short-liście znalazły się także agencje:...

Przetargi, 8 listopada 2004

Artman wybrał cztery agencje na short-listę przetargu

Artman SA, producent odzieży marki House, wybrał short-listę przetargu na agencję reklamową. Na short-liście znalazły się cztery agencje: Cytryna, U-Boot...