M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Red Cell (firma)"

Zagranica, 7 lipca 2011

Lee Daley odchodzi z McCann Erickson Worldwide

Sieć zostaje bez szefa strategii.

Kraj, 27 listopada 2008

Nowe teamy kreatywne w Saatchi & Saatchi Communications

Do działu kreacji agencji Saatchi & Saatchi Communications dołączyły dwa nowe teamy kreatywne: Agnieszka Soczewka, copywriter, i Łukasz Gromkowski, art...

Zagranica, 9 czerwca 2006

Wolff Olins będzie pracować nad wizerunkiem Londynu przed igrzyskami olimpijskimi

Brytyjska agencja reklamowa Wolff Olins będzie pracować nad marką angielskiej stolicy. Agencja będzie współtworzyć działania wizerunkowe Londynu przed letnimi igrzyskami...

Zagranica, 30 stycznia 2006

WPP wycofała się z przetargu France Telecom

WPP Group wycofała się z peneuropejskiego przetargu strategiczno-kreatywnego France Telecom (FT) dotyczącego m.in. Orange i Wanadoo, których budżet szacowano na...

Zagranica, 23 września 2005

Andy Berlin zmienia nazwę elity sieci reklamowych Red Cell

Andy Berlin, prezes i chief executive sieci agencji reklamowych Red Cell (WPP Group), podjął decyzję o utworzeniu nowej struktury agencyjnej...

Zagranica, 2 września 2005

Armando Testa zrealizuje europejski projekt dla nowego modelu Punto

Agencja reklamowa Armando Testa będzie odpowiedzialna za przygotowanie i realizację projektu wspierającego debiut nowego powiększonego modelu samochodu Punto (Grande Punto)....

Zagranica, 3 czerwca 2005

France Telecom zawiesza przetarg Wanadoo

France Telecom, do którego należy Wanadoo, wstrzymał paneuropejski przetarg na tę markę (budżet reklamowy Wanadoo ocenia się na 80 mln...

Zagranica, 15 października 2004

Daley obejmuje stanowisko new chief executive w Saatchi & Saatchi

Lee Daley objął stanowisko new chief executive w Saatchi & Saatchi. Wcześniej pełnił funkcję global chief executive w sieci agencji...

Zagranica, 19 kwietnia 2004

HSBC Group rozpoczyna globalny przetarg reklamowy

HSBC Group rozpoczyna globalny przetarg reklamowy. Budżet, o który walczą agencje, to 500 mln dol. W ubiegłym tygodniu przedstawiciele HSBC...

Kraj, 29 marca 2004

JWT/Parintex zlikwidowała Red Cell w swoich strukturach, Testardo jedynym właścicielem nazwy

Rafał Baran, dyr. operacyjny agencji Testardo-Bates, poinformował, że jego agencja oficjalnie posługuje się nazwą Testardo Red Cell. "Spółka w Krajowym...

Przetargi, 11 marca 2004

Janssen Cilag wybrała Opus B do obsługi marki Daktarin

Firma Janssen Cilag Polska wybrała do obsługi reklamowej leku Daktarin agencję Opus B. Wcześniej budżet ten był w agencji Capitol....

Kraj, 30 stycznia 2004

Agencja JWT/Parintex redukuje zespół; planowane poważne zmiany

Robert Gruszczyński, dotychczas zarządzający agencją Red Cell należącą do grupy JWT, został przesunięty na stanowisko account directora, a zarządzanie Red...

Zagranica, 30 stycznia 2004

Laurance Mellman chief operating officerem sieci Red Cell

Laurance Mellman będzie chief operating officerem sieci agencji Red Cell należącej do holdingu mediowego WPP. Mellman do tej pory pełnił...

Kraj, 28 stycznia 2004

Testardo Red Cell - oficjalnie za miesiąc

Rafał Baran, dyr. operacyjny agencji Testardo-Bates (która po zakupie przez WPP agencji Bates ma zostać włączona do struktur sieci Red...

Zagranica, 27 stycznia 2004

Andy Berlin będzie jedynym CEO sieci agencji Red Cell

Andy Berlin będzie jedynym CEO sieci agencji Red Cell, zastępując co-CEO Lee Daleya. Daley, będący jednocześnie strategy officerem, opuści agencję....

Zagranica, 26 stycznia 2004

Spekulacje na temat odejścia Lee Deleya

Nieoficjalne źródła podają, że Lee Deley, co-CEO i chief strategy officer w należącej do WPP Group sieci Red Cell, jest...

Zagranica, 26 stycznia 2004

Spekulacje na temat odejścia Lee Deleya

Nieoficjalne źródła podają, że Lee Deley, co-CEO i chief strategy officer w należącej do WPP Group sieci Red Cell, jest...

Zagranica, 16 grudnia 2003

WPP utrzyma nazwę agencji Bates tylko w Azji

WPP Group rozpoczęła relaunch agencji reklamowej Bates, z której holding chce uczynić tylko azjatycką sieć reklamową. W Europie i Stanach...

Kraj, 4 grudnia 2003

Na razie w Polsce dwie firmy Red Cell

Rafał Baran, dyr. operacyjny agencji Testardo-Bates (która po zakupie przez WPP sieci Bates sieciowo ma zostać włączona do struktur sieci...

Kraj, 23 października 2003

Nazwa Red Cell nadal z JWT/Parintex

W odpowiedzi na wczorajszą informacje w DS "MMP" Jacek Ślotała, prezes J. Walter Thompson/Parintex, oświadczył, że wszelkie stwierdzenia mówiące, jakoby...

Kraj, 22 października 2003

Agencja Testardo-Bates zmieniła nazwę na Testardo Red Cell

Testardo-Bates zmienia nazwę na Testardo Red Cell zgodnie z decyzją zarządu sieci Red Cell. Oznacza to, że powoli wyjaśnia się...

Kraj, 2 października 2003

Testardo-Bates jedynym przedstawicielem Red Cell w Polsce

Agencja reklamowa Testardo-Bates jest jedynym przedstawicielem sieci Red Cell w Polsce. Takie informacje przekazał agencji Testardo-Bates Andrew Scott, odpowiedzialny za...

Kraj, 1 października 2003

Ważą się losy dalszej przyszłości Testardo-Bates i Red Cell w Polsce

Do końca przyszłego tygodnia ma zapaść ostateczna decyzja dotycząca przyszłości agencji reklamowych Testardo-Bates i Red Cell. Wciąż nie wiadomo, jakie...

Zagranica, 8 września 2003

Red Cell może stracić budżet reklamowy samochodów Alfa Romeo

Sieć agencji reklamowych Red Cell (WPP Group) może stracić wart 50 mln funtów paneuropejski budżet reklamowy samochodów Alfa Romeo, marki...

Zagranica, 12 sierpnia 2003

Agencja Mother pozyskała jeden z najlepszych duetów kreatywnych

Linus Karlsson i Paul Malmstrom, kreatywni określani mianem jednego z najlepszych duetów na świecie, przeszli z agencji Fallon do agencji...

Kraj, 11 sierpnia 2003

Europejska sieć Bates ma wejść do struktur agencji Red Cell

Jak informuje serwis branżowy "BrandRepublic", holding WPP Group zadecydował o tym, że 15 europejskich oddziałów sieci agencji reklamowej Bates ma...

Kraj, 6 sierpnia 2003

Testardo-Bates czeka na decyzję WPP Group odnośnie do losów agencji

Po przejęciu przez WPP Group akcji Cordiant Communications Group (CCG) dalsze losy sieci agencji Bates należącej do CCG, w tym...

Zagranica, 4 sierpnia 2003

Sieć McCann-Erickson wygrała wart 8 mln funtów budżet Nikona

Sieć reklamowa McCann-Erickson wygrała wart 8 mln funtów paneuropejski budżet reklamowy firmy Nikon produkującej m.in. aparaty cyfrowe. W ostatecznej rozgrywce...

Zagranica, 30 lipca 2003

WPP i Cordiant muszą rozwiązać problem konfliktowych klientów

Po przejęciu grupy reklamowej Cordiant przez holding WPP Group przedstawiciele tego ostatniego będą musieli rozwiązać problem konfliktowych budżetów w branży...

Zagranica, 18 czerwca 2003

WPP negocjuje warunki zakupu Cordiant Communications Group; oferta Publicis Groupe odrzucona

Wczoraj zostało ogłoszone porozumienie osiągnięte pomiędzy WPP Group a Cordiant Communications Group. Tym samym odrzucona została oferta Publicis Groupe, również...

Zagranica, 18 czerwca 2003

Starania o przejęcie Cordiant dobiegają końca

Grupa WPP jest postrzegana jako ta, która najprawdopodobniej przejmie Cordiant Communications Group i może w tym tygodniu ogłosić zawarcie umowy....

Zagranica, 26 maja 2003

Nikon Europe wybrał agencje reklamowe na krótką listę przetargu

Europejski oddział japońskiego producenta sprzętu fotograficznego Nikon wybrał cztery agencje na krótką listę przetargu dotyczącego budżetu reklamowego firmy. Budżet europejski...

Kraj, 8 maja 2003

Tele 2 walczy z TP SA reklamą porównawczą

Operator telekomunikacyjny Tele 2 Polska rozpoczął kolejny etap kampanii reklamowej trwającej od początku marca br. Tym razem spoty telewizyjne wykorzystują...

Kraj, 1 kwietnia 2003

Iga Niewiadomska w Ink & Company

Iga Niewiadomska, dotychczasowa dyrektor ds. kontaktów z klientami strategicznymi w Media Express, wydawcy "Super Expressu", została dyrektorem zarządzającym agencji PR...

Zagranica, 4 lutego 2003

Nowa kampania Red Cell dla Alfy Romeo

Koncern Fiat rozpoczyna międzynarodową kampanię marki samochodów Alfa Romeo. Reklamy pojawią się najpierw we Włoszech, następnie w innych krajach europejskich...

Zagranica, 20 stycznia 2003

Grupa WPP przejmuje udziały w agencji reklamowej HHCL & Partners

Grupa WPP przejęła 49 proc. udziałów w brytyjskiej agencji reklamowej HHCL & Partners od firmy Chime Communications. Transakcja zamknęła się...

Zagranica, 23 grudnia 2002

Budżet Maurice Lacroix trafił do agencji reklamowej Springer & Jacoby

Budżet reklamowy firmy Maurice Lacroix, produkującej zegarki, trafił do agencji reklamowej Springer & Jacoby, w której większościowym udziałowcem jest holding...

Zagranica, 14 listopada 2002

Wzrasta udział koncernu motoryzacyjnego Fiat na rynku włoskim

Przeżywający kłopoty finansowe włoski koncern motoryzacyjny Fiat otrzymał z rynku pierwszą dobrą wiadomość od kilku miesięcy - pomimo ogólnego spadku...

Kraj, 3 października 2002

Agencja Just przygotuje kampanię Obligacji Lokacyjnych banku BZ WBK

Agencja reklamowa Just wygrała przetarg na obsługę budżetu strategiczno-kreatywnego kampanii reklamowej wprowadzającej na rynek nowy produkt Banku Zachodniego WBK -...

Kraj, 27 września 2002

Maciej Tesławski został dyrektorem strategicznym firmy Parallel

Maciej Tesławski objął stanowisko dyrektora strategicznego firmy Parallel, świadczącej usługi z zakresu marketing services. Tesławski w rodzimej branży BTL pracuje...

Zagranica, 16 września 2002

Fiat rozmawia z siecią Grey na temat obsługi budżetu marki Alfa Romeo

Przyszła współpraca między koncernem motoryzacyjnym Fiat Auto w zakresie obsługi budżetu reklamowego marki samochodów Alfa Romeo a należącą do WPP...

Zagranica, 3 września 2002

Sieć Red Cell kupuje francuską agencję Les Ouvriers du Paradis

Należąca do WPP sieć agencji reklamowych Red Cell kupuje francuską agencję Les Ouvriers du Paradis. Na liście jej klientów znajdują...

Kraj, 11 lipca 2002

Hubert Łącki szefem Parallel. MarketShare w strukturach The Bridge

Hubert Łącki został nowym dyrektorem generalnym firmy Parallel, specjalizującej się w komunikacji BTL-owej, należącej do grupy The Bridge (w jej...

Zagranica, 10 maja 2002

Luca Lindner został nowym CEO sieci D'Arcy w regionie Europy

Od 1 maja br. Luca Lindner pełni funkcję prezesa i CEO sieci agencji reklamowych D'Arcy w regionie Europy, Środkowego Wschodu...

Zagranica, 18 kwietnia 2002

Reklamy Alfa Romeo porównują model 166 z pociągiem Eurostar

Alfa Romeo używa do promocji swojego luksusowego modelu 166 nietypowej strategii, porównując samochód do jednego ze swoich głównych konkurentów -...

Kraj, 4 kwietnia 2002

Ruszyła kampania reklamowa nowej Alfy 156

Ruszyła reklamowa kampania wizerunkowa nowej wersji modelu Alfa Romeo 156. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom, a...

Zagranica, 27 marca 2002

Nowa kampania Alfy Romeo kierowana do aktywnych kobiet

Włoski producent samochodów Fiat wystartuje na terenie Europy z kampanią luksusowego modelu Alfa Romeo 156 kierowanego do innego niż dotychczas...

Zagranica, 27 marca 2002

Nowa kampania Alfy Romeo kierowana do aktywnych kobiet

Włoski producent samochodów Fiat wystartuje na terenie Europy z kampanią luksusowego modelu Alfa Romeo 156 kierowanego do innego niż dotychczas...

Zagranica, 14 grudnia 2001

WPP finalizuje przejęcie berlińskiego oddziału Cameron & Partners

WPP Group ogłosiła finalizację przejęcia berlińskiego oddziału nowojorskiej agencji reklamowej Berlin Cameron & Partners. Wartość transakcji nie została ujawniona. Ewen...

Zagranica, 14 grudnia 2001

Włoski oddział Fiata ograniczy wydatki reklamowe

Poważne zmiany we włoskim oddziale Fiata spowodują prawdopodobnie znaczne redukcje wydatków reklamowych producenta. Dotychczasowy CEO włoskiego Fiata Roberto Testore zrezygnował...