M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Red & White (marka)"

Kraj, 9 sierpnia 2010

BAT ujednolica portfolio marek

Koncern realizuje strategię inwestowania w globalne brandy.

Kraj, 17 marca 2010

Superslimy Route 66 mają poszerzyć target tej marki

Imperial Tobacco Polska rozszerza markę papierosów Route 66 o format superslims. Marketer wchodzi z tym brandem nie tylko w segment...

Kraj, 19 października 2009

Philip Morris adresuje markę Vibe do młodych

Firma tytoniowa Philip Morris Polska (PMPL) wprowadza nową markę papierosów - Vibe. Jest to brand sygnowany logo istniejących już w...

Kraj, 3 września 2008

Polska pierwszym na świecie rynkiem debiutu Marlboro Super Slims

Należąca do koncernu Philip Morris Polska marka papierosów Marlboro debiutuje w segmencie super slims. Polska jest pierwszym i na razie...

Kraj, 6 czerwca 2008

Philip Morris wprowadza markę papierosów RGD

Koncern tytoniowy Philip Morris Polska (PM) wprowadził właśnie na rynek nową markę papierosów pod nazwą RGD, pozycjonowaną w najniższym obecnie...

Kraj, 21 kwietnia 2008

Philip Morris repozycjonuje Red & White - swoją markę nr 2

Koncern tytoniowy Philip Morris Polska repozycjonuje papierosy Red & White - markę numer dwa w swoim portfolio i na rynku....

Kraj, 7 lutego 2006

Philip Morris o 20 proc. obniża cenę papierosów L&M

Philip Morris Polska zdecydował się o blisko 20 proc. obniżyć cenę detaliczną papierosów L&M - z 5,85 do 4,85 zł...

Kraj, 10 stycznia 2006

BAT poszerza markę papierosów Pall Mall i o 15 proc. obniża ich cenę

Firma tytoniowa British American Tobacco (BAT) poszerzyła swoją sztandarową markę papierosów Pall Mall o warianty super slim (blue, menthol oraz...

Kraj, 9 maja 2005

Paramount - nowa marka papierosów Imperial Tobacco

Imperial Tobacco Polska SA wprowadza na rynek nową markę papierosów Paramount w dwóch wariantach: Gold i Red. Towarzyszy im reklama...

Kraj, 28 października 2004

Sprostowanie: Philip Morris zmienia oznaczenia i opakowania swoich marek

Na prośbę agencji Upstairs Young & Rubicam wyjaśniamy, że agencja ta (a dokładnie należąca do grupy agencja Wunderman) obsługuje dwie...

Kraj, 27 października 2004

Philip Morris zmienia oznaczenia i opakowania swoich marek

Philip Morris Polska SA wprowadza do sprzedaży marki swoich papierosów ze zmienionymi nazwami i w nowych opakowaniach. Jak wyjaśnia producent,...

Kraj, 14 lipca 2004

Philip Morris wprowadza najtańsze King Size

Philip Morris wprowadza na polski rynek markę papierosów Red & White. Będą to najtańsze na rynku papierosy z segmentu King...