M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Reebok (marka)"

Kraj, 9 grudnia 2015

HTC inwestuje w stołeczny mural

Autorką projektu dla marketera jest Aleksandra Osadzińska.

Kraj, 15 kwietnia 2015

Carat zatrudnia cztery nowe osoby

Dom mediowy zatrudnia plannerów.

Zagranica, 2 lutego 2015

Reebok wraca z komunikatem "Be more human"

Marka rezygnuje z udziału celebrytów, żeby wyeksponować ludzki wysiłek w uprawianiu sportu.

Przetargi, 13 lutego 2014

Reebok prowadzi przetarg interaktywny

Marka sportowa sprawdza agencje.

Kraj, 28 października 2013

Łukasz Palczak zostaje szefem trade marketingu w regionalnej centrali Adidasa

Jeden z top managerów polskiego oddziału Adidasa przechodzi do regionalnej centrali.

Kraj, 28 sierpnia 2013

Havas S&E realizuje finał Reebok Fitness Heroes

W najbliższy weekend odbędzie się finał akcji Reebok Fitness Heroes powered by Samsung.

Zagranica, 25 lipca 2013

Wyniki konkursu filmowego marki Reebok

Reebok ogłasza zwycięzców ogólnoświatowego konkursu wspierającego kampanię marki "Live with fire".

Przetargi, 3 czerwca 2013

EMLab wygrywa przetarg na akcję dla Samsunga

Agencja pozyskała do obsługi pierwszy projekt dla marki.

Kraj, 14 lutego 2013

Reebok szykuje kampanię "Live with Fire"

W nowej komunikacji marka pokaże ludzi, których życie zmieniło się poprzez aktywny styl życia.

Kraj, 16 października 2012

Drosed rusza z kampanią promocyjną

Produkty będą promowane w miejscach sprzedaży i mediach społecznościowych.

Kraj, 12 września 2012

Deichmann promuje się w kinach

Za kreację spotów reklamowych odpowiada agencja Grey.

Kraj, 24 sierpnia 2012

Adidas teraz stawia na kobiety

Po pierwszej, bardzo męskiej połowie roku, w drugiej Adidas skupia się mocno na kobietach i chce w tej grupie docelowej odświeżyć wizerunek marki.

Kraj, 24 sierpnia 2012

Awans Krzysztofa Rejka w Interactive Solutions

Krzysztof Rejek stanął na czele warszawskiego studia graficznego agencji Interactive Solutions (partner of Saatchi & Saatchi).

Zagranica, 6 sierpnia 2012

Sponsoring olimpijski podnosi zyski Adidasa

Okrzyknięta największą kampanią reklamową w historii marki akcja "Take the stage" przyniosła Adidasowi 100 mln funtów zysku.

Przetargi, 19 kwietnia 2012

Reebok wybiera Havas Sports & Entertainment

Agencja wygrała przetarg na organizację Reebok CrossFit Drop Box Tour.

Kraj, 27 marca 2012

Krzysztof Rejek w Interactive Solutions

Art director wraca do agencji.

Zagranica, 10 stycznia 2012

Reebok godzi się ze swoją starą agencją

Autorem najnowszej kampanii dla tej marki jest agencja McGarry Bowen, rozstanie z DDB.

Kraj, 23 sierpnia 2011

Partner of Promotion dla Reebok

Agencja odpowiada za obsługę Reebok EasyTone.

Kraj, 5 sierpnia 2011

Z Hypermedia do Grupy Żywiec

Małgorzata Dyjak w zespole obsługującym Heinekena.

Kraj, 25 lipca 2011

Reebok szykuje na jesień Reethym of Lite [WIDEO]

Jesienna kampania Reebok Classics ma być zaskakująca i nowatorska.

Zagranica, 6 lipca 2011

Nike ponownie sponsorem Michaela Vicka

Po czterech latach przerwy spowodowanej kryminalnymi zarzutami dla sportowca znana marka znów będzie jego sponsorem.

Artykuły weekendowe, 20 maja 2011

Polak ubrany według GfK Polonia

Polacy kupują odzież rzadziej niż to miało miejsce jeszcze w 2008 roku. Sklepy z ubraniami nadal jednak cieszą się ich zainteresowaniem. Jak wygląda struktura zakupów? Jakich produktów szukają, które sklepy wybierają?

Kraj, 17 maja 2011

Reklama augmented reality Reeboka w "InStyle'u"

Tytuł, jak twierdzą przedstawiciele wydawnictwa, jako pierwszy magazyn luksusowy dla kobiet zamieścił reklamę w technologii rozszerzonej rzeczywistości.

Kraj, 9 marca 2011

Herbuś promuje buty formujące ciało

Tancerka została ambasadorką kolekcji EasyTone marki Reebok.

Kraj, 8 marca 2011

Reebok rusza z kampanią ZigTech

Po roku od debiutu butów z kolekcji ZigTech rusza kampania z udziałem ośmiu sportowców. Akcja prowadzona jest na kilkudziesięciu rynkach.

Artykuły weekendowe, 27 sierpnia 2010

Walka o jędrne pośladki

Reebok ponownie ruszył z intensywnymi działaniami reklamowymi butów, które dzięki chodzeniu mają ujędrniać pośladki i uda. Choć na razie w tym segmencie jest właściwie osamotniony, to już w przyszłym roku ma dołączyć do niego Puma.

Kraj, 24 sierpnia 2010

EasyTone będzie najsilniej wspieraną kolekcją Reeboka

Sportowy marketer w tym roku i przyszłym zamierza mocno wspierać marketingowo nowy segment butów EasyTone. Prawdopodobnie wykorzysta także polską celebrity.

Kraj, 28 lipca 2010

Sport Evolution tworzy spółkę trademarketingową

Firma specjalizująca się m.in. w marketingu sportowym uruchomiła nową spółkę MLD zajmującą się m.in. trade marketingiem. Jej pierwszym klientem jest Reebok.

Kraj, 6 maja 2010

Większa Konkret PR

Ewelina Ciuchta senior project managerem w agencji.

Kraj, 6 kwietnia 2010

Sizeer promuje nowy wizerunek

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa multibrandowej sieci Sizeer, pierwsza ogólnopolska od momentu rebrandingu sieci.

Kraj, 18 marca 2010

Reebok tworzy team ekspertów od biegania promujących tę dyscyplinę

Reebok, marka należąca do koncernu Adidas Poland, nawiązała współpracę z grupą biegaczy i trenerów, którzy przez najbliższy rok będą pełnić...

Kraj, 3 marca 2010

Patrycja Giurko odpowiada za markę Hoop Cola bez wsparcia brand managera

Patrycja Giurko, group brand manager, nadal odpowiada za markę Hoop Cola w Hoop Polska, jednak bez wsparcia brand managera. Dotychczas...

Kraj, 1 marca 2010

Michał Kępiński zajmie się rozwojem marki Reebok

Michał Kępiński objął stanowisko brand activation managera marki Reebok w Adidas Poland. Jest to nowa funkcja w strukturach firmy. Zajmie...

Kraj, 14 grudnia 2009

Maciej Szumny odchodzi z Reeboka

Maciej Szumny, PR manager marki Reebok w Adidas Poland, odchodzi z firmy. Powodem jego odejścia są względy prywatne. W Reeboku...

Kraj, 5 sierpnia 2009

Reebok będzie reklamował "jagodową" linię ubrań dla kobiet

Reebok należący do Adidasa przygotowuje się do akcji reklamowej najnowszej linii ubrań sportowych dla kobiet On the Move. Odzież z...

Kraj, 1 czerwca 2009

Michał Górnicki będzie nadzorował marketing Reeboka na kilku rynkach

Michał Górnicki, dyrektor marketingu Reeboka w Polsce, będzie odpowiedzialny za marketing i produkty tej marki także na Słowacji, w Czechach...

Kraj, 25 marca 2009

Thierry Henry gwiazdą wirusowej kampanii Reebok Valde

Thierry Henry, napastnik FC Barcelona, wystąpi w najnowszej kampanii reklamowej butów Reebok Valde. Na potrzeby kampanii przygotowano serię trzech filmów...

Kraj, 17 marca 2009

Konkurs sieci Eska promuje najnowszą kolekcję Reeboka

Specjalnie dla marki Reebok Pracownia Kreatywna "Time 100%" zaprojektowała akcję sponsoringową, której celem jest zachęcenie do aktywności i promocja najnowszej...

Kraj, 2 lutego 2009

Reebok rezygnuje z wykorzystywania brandu RBK

Reebok, marka należąca do Adidas Group, zdecydował się na zastąpienie dotychczasowych kilku znaków graficznych wykorzystywanych do wsparcia koncepcji jednym, spójnym...

Kraj, 26 stycznia 2009

Reebok wraca do korzeni i koncentruje się na kobietach

Adidas Poland wkrótce ruszy z kampanią reklamową, która będzie jednym z pierwszych efektów wdrażania globalnej strategii marki Reebok. Brand ten...

Kraj, 28 maja 2008

Maciej Szumny PR managerem Reeboka

Maciej Szumny objął stanowisko PR managera marki Reebok w firmie Adidas Poland. Jest to nowe stanowisko w spółce. Maciej Szumny...

Zagranica, 2 kwietnia 2008

Matt O'Toole chief marketing officerem Reeboka

Matt O'Toole objął stanowisko chief marketing officera w Reeboku (Adidas AG). Zastąpił na tym stanowisku Ulego Beckera, który z początkiem...

Kraj, 1 kwietnia 2008

Adidas Polska rozpoczyna pierwszy projekt wizerunkowy Reeboka

Adidas Polska rozpoczął kampanię wizerunkową marki Reebok. Jest to pierwsza akcja reklamowa marki po fuzji z Adidasem. Polska promocja będzie...

Kraj, 10 marca 2008

Marcin Rakoczy przechodzi ze Springera do marketingu Reeboka

Marcin Rakoczy, kierownik grupy tytułów młodzieżowych w biurze reklamy Axel Springer Polska, odchodzi z wydawnictwa. Wkrótce obejmie stanowisko trade marketing...

Zagranica, 10 marca 2008

Uli Becker zostanie szefem koncernu Reebok

Uli Becker, chief marketing officer koncernu Reebok, obejmie stanowisko prezesa i CEO koncernu. Zastąpi Paula Harringtona, który w kwietniu opuści...

Zagranica, 6 sierpnia 2007

Scarlett Johansson wystąpi w reklamach Louisa Vuittona

Amerykańska aktorka Scarlett Johansson będzie kolejną gwiazdą, która pojawi się w reklamach luksusowej marki modowej Louis Vuitton. Umowa dotyczy kampanii,...

Kraj, 24 stycznia 2007

Hypermedia będzie realizować globalne projekty dla marki Reebok

Agencja interaktywna Hypermedia będzie realizować globalne projekty dla marki Reebok. Polska firma przygotuje adaptacje stron Reebok realizowanych przez agencje amerykańskie,...

Kraj, 7 grudnia 2006

House, Cropp, Reserved uznane przez polskich internautów za CoolBrands

W pierwszym internetowym rankingu najmodniejszych marek CoolBrands polscy internauci wybrali: Nike, Coca-Cola, Adidas, Puma, House, Nokia, Reserved, Cropp, MTV i...

Kraj, 15 września 2006

Reebok wykorzysta w najbliższym projekcie wizerunek Thierry'ego Henry'ego

Reebok rozpoczyna kampanię wizerunkową, w której w roli głównej wystąpi gwiazda futbolu Thierry Henry. - Kampania ma na celu powrót...

Kraj, 10 lipca 2006

Reebok sponsorem magazynu muzycznego w MTV Polska

Marka Reebok została sponsorem magazynu muzycznego w MTV Polska. We współpracy ze sponsorem powstanie 36 kolejnych odcinków programu "Rap Pakamera"....