Agencja wygrała przetarg.
Do kolejnej fazy postępowania trafiły cztery agencje.
Amerykańska dżudoczka w kampanii autorstwa VB&P prezentuje swoją definicję perfekcji.
Kampania autorstwa Saatchi & Saatchi oraz MEC.
Pracował m.in. w Hypermedia Isobar, ClickAd Group oraz Havas Media Group.
Przedstawiciele niemieckiego producenta oświadczyli, że obydwa brandy, tj. Adidas i Reebok, odnotowały w I kw. wzrosty sprzedaży i zysku netto właściwie we wszystkich regionach.
Nowy spot w krajach anglojęzycznych ma przekonać konsumentów do wolnego wyboru.
Ofertę zakupu Reeboka o wartości zbliżonej do 1,7 mld euro złożyło Adidasowi konsorcjum inwestorów z Abu Dhabi i Hongkongu. Chociaż ośmioletni związek dwóch producentów zwłaszcza pod względem majątkowym nie jest szczęśliwy, Adidas na pewno będzie się wahał z podjęciem ostatecznej decyzji.
Będzie odpowiedzialny za dalszy rozwój sprzedaży reklamy kinowej z oferty brokera Multikino Media, a także koordynowanie projektów prosprzedażowych.
Firma specjalizuje się w planowaniu i zakupie kampanii w mobilnych kanałach komunikacji oraz doradztwie w komunikacji mobilnej.
Agencja w finale wygrała z Socializerem (obecnie Isobar Poland).
Dentsu Aegis Network zamierza wprowadzić nowe sieciowe marki na nasz rynek.
Rozwojem biznesu w naszym kraju pokieruje Alicja Lewanczyk.
Sponsor olimpijski zanotował spadki o 11 proc. w pierwszej połowie roku.
Wystartowała globalna kampania mająca na celu ujednolicenie komunikacji marki.
Marketer coraz chętniej korzysta z możliwości crowdsourcingu.
Odpowiada za relacje z klientami i nadzór eventów.
Marketer promuje buty i aplikację na telefony.
Konsumenci i regulator rynku zarzucili firmie nieuczciwą reklamę butów "odchudzających" Shape-Ups.
Amerykański regulator zakwestionował reklamy "wyszczuplającego" obuwia, ale marketer ma nowe dowody na działanie produktu.
Serwis streamingu muzyki rozszerzył ofertę dla reklamodawców.
Japoński holding reklamowy Dentsu zamierza przeprowadzić rebranding swoich europejskich operacji, posiłkując się nazwą wchłoniętej przez niego agencji.
Agencja odpowiada za obsługę Reebok EasyTone.
Wyniki Adidas Group są po pierwszej połowie 2011 r. wyższe od planowanych.
Richard Prenderville, head of global brand marketing, odchodzi z firmy po pięciu latach pracy.
Agencja zajmie się kreacją i komunikacją dla suplementów diety.
Andrzej Iwan, Monika Rajkowska i Maciej Dutkowski dołączyli do agencji.
Agencja interaktywna z Nowego Jorku zajmie się międzynarodowymi projektami dla marketera.
Znana modelka wystąpi w reklamach smartfonów Optimus One.
Reebok zaplanował kampanię reklamową promującą najnowszy model butów do biegania ZigTech.
Producent odzieży sportowej korzysta z wizerunku popularnej brytyjskiej modelki.
Agencja utworzyła stanowisko dyrektora sprzedaży.