M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Relay (firma)"

Kraj, 2 grudnia 2015

BAT Polska będzie intensywnie reklamował e-papierosy Vype

Tytoniowy koncern, który jako pierwszy wprowadza na rynek swoją markę e-papierosów, zdecydował się na ogólnopolską kampanię reklamową w mediach. Kreację reklam przygotowała agencja Ogilvy, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się zaś dom mediowy MediaCom Warszawa.

Kraj, 7 kwietnia 2015

Ania Starmach proponuje akcesoria do kawy

Jacobs kontynuuje akcję "Baw się kawą" i nadal wspiera ją kampanią.

Kraj, 27 lutego 2015

Mondelez będzie nadal bawił się kawą

Na wiosnę firma będzie kontynuowała wsparcie dla marki Jacobs.

Kraj, 16 stycznia 2015

"Kukbuk" świętuje drugie urodziny

Na rynek trafił trzynasty numer magazynu kulturalno-kulinarnego.

Kraj, 30 września 2014

Pride Media wydaje magazyn dla mężczyzn z grupy LGBT

Na rynku debiutuje magazyn "Pride" dla mężczyzn należących do grupy LGBT (Lesbians, Gays, Bisexuals, Transgenders).

Kraj, 21 sierpnia 2014

"Kukbuk" z długofalowym projektem kulinarnym

Wydawca magazynu o gotowaniu wraz ze studiem CookUp startują z cyklem warsztatów.

Kraj, 13 sierpnia 2014

Karty upominkowe Google Play w Polsce

Internetowy gigant w ten sposób niweluje jedną z przeszkód rozwoju sklepu Google Play na naszym rynku - brak kart kredytowych lub niechęć do ich używania.

Kraj, 4 lutego 2014

Mondelez kontynuuje inwestycje w kawę

Wystartowała kolejna odsłona kampanii dla kaw marki Jacobs z ceramicznymi puszkami zaprojektowanymi przez gwiazdorskie duety.

Kraj, 8 stycznia 2014

Z mobilnych płatności PKO BP korzysta już 100 tys. osób

Bank powołał spółkę Polski Standard Płatności. Po uzyskaniu zgody od UOKiK dołączy do niej kolejnych pięć banków.

Kraj, 20 grudnia 2013

W 840 drogeriach Rossmann można płacić telefonem w systemie IKO

Kolejna duża sieć handlowa umożliwia mobilne płatności w systemie IKO PKO BP.

Kraj, 29 listopada 2013

Smyk w salonikach prasowych

W salonach prasowych dostępne będą specjalne karty podarunkowe sklepów z akcesoriami i zabawkami dla dzieci.

Kraj, 30 września 2013

Debiutuje miesięcznik dla dzieci "Pszczółka Maja"

Egmont wprowadza na rynek nowy tytuł.

Kraj, 12 września 2013

Te-Jot poszerza portfolio o "Werandę Weekend"

Kolejny tytuł poszerzający markę "Weranda" debiutuje na rynku.

Kraj, 23 maja 2013

Payback informuje o nowych partnerach programu

W ramach stałej współpracy z Loyalty Partner Polska, właścicielem programu Payback, agencja Ogilvy Action przygotowała kampanię informującą o dołączeniu do programu nowych partnerów z Grupy HDS.

Kraj, 20 marca 2013

Na rynku zadebiutuje nowy miesięcznik dla kobiet pt. "C'est La Vie"

Ma być pozycjonowany jako magazyn luksusowy w cenie 9,90 zł.

Kraj, 3 stycznia 2013

Celebryci w kampanii Jacobsa

Marka kawy pokazuje w kampanii znane twarze.

Kraj, 9 listopada 2012

IQ Marketing dla marki 3Bit

Kraft Foods promuje batony.

Kraj, 29 czerwca 2012

IQ Marketing rozwija usługi redempcyjne

Agencja rozszerza ofertę dla marketerów przygotowaną wspólnie z siecią HDS.

Kraj, 25 kwietnia 2012

"Viva!" odświeża makietę i formułę na wiosnę

Dwutygodnik wprowadza zmiany w wyglądzie i zawartości. Obniża cenę o 3 zł, ale tylko czasowo.

Kraj, 9 marca 2012

Coca-Cola wprowadza na rynek Monster Energy Drinka

Marketer będzie walczył o pozycję na atrakcyjnym rynku energetyków.

Kraj, 5 października 2011

Knorr łączy Facebooka z Inmedio i Relay

W promocji marki Unilevera połączono social media z wydawaniem nagród w realu.

Kraj, 24 sierpnia 2011

Monika Richardson naczelną magazynu "Woman"

Nowe otwarcie magazynu Dermiki w zmienionej szacie graficznej i z nową szefową redakcji.

Kraj, 24 lutego 2011

Bańkowski z Jet Line do "K Mag"

Do działu reklamy magazynu o trendach dołączył Jakub Bańkowski.

Kraj, 12 października 2010

30 tys. nagród od Domestosa

IQ Marketing autorem akcji promocyjnej marki Unilevera.

Kraj, 4 października 2010

Więcej ATL w IQ Marketing

Agencja po rebrandingu swoich struktur spodziewa się przede wszystkim dostrzeżenia jej kompetencji strategicznych i ATL-owych.

Kraj, 14 września 2010

IQ Marketing bardziej 360 stopni

Agencja zmienia swoje pozycjonowanie i tworzy struktury wyspecjalizowane w ATL, BTL, online i experiential marketingu.

Kraj, 8 lipca 2010

Perspektywy z ofertą do wielu etapów edukacji

Wydawca nie chce koncentrować się tylko na maturzystach, sięga także po gimnazjalistów i absolwentów. Sebastian Szczęsny dołączył do działu marketingu.

Kraj, 18 stycznia 2010

MasterCard rozpoczyna dwuletni program promocyjny

MasterCard rozpoczyna dwuletni program promocyjny dla posiadaczy kart MasterCard i Maestro. Ma on skłonić konsumentów do częstszego używania karty. Projekt...

Kraj, 4 listopada 2009

Magazyn "Trendy" korzysta z doradztwa ekspertów Streetcomu

Spółka Prowana, wydawca magazynu "Trendy", zleciła projekt promocji firmie marketingu rekomendacji Streetcom. Opinie grupy ekspertów firmy mają pomóc redakcji udoskonalić...

Kraj, 3 czerwca 2009

Elżbieta Olech advertising managerem w "K Magu"

Elżbieta Olech została advertising managerem w magazynie "K Mag". Będzie się zajmować obsługą bieżących projektów reklamowych oraz pozyskiwaniem nowych klientów....

Kraj, 24 marca 2009

PPP Marketing i ProxyAd uruchamiają sieć reklamy bluetooth

Agencje PPP Marketing i ProxyAd uruchamiają sieć reklamy bluetooth. - Jest to pierwsze przedsięwzięcie bluetooth marketingu na tak dużą skalę,...

Kraj, 18 marca 2009

Next Media zwiększa częstotliwość "Malemena"

Wydawnictwo Next Media, którego współwłaścicielem jest Platforma Media "Point Group", zmienia częstotliwość wydawania magazynu "Malemen" z kwartalnika na dwumiesięcznik. Jednocześnie...

Kraj, 16 stycznia 2009

Kraft Foods rozda milion minitabliczek nowej czekolady Cote d'Or

Pod koniec stycznia Kraft Foods wprowadzi na polski rynek belgijską markę czekolady Cote d'Or. Będzie ona dostępna w trzech liniach...

Kraj, 8 stycznia 2009

Mikołaj Komar kieruje nowym magazynem "K Mag"

Spółka K-magazine wprowadziła na rynek magazyn "K Mag". Jego redaktorem naczelnym oraz dyrektorem kreatywnym jest Mikołaj Komar, wcześniej m.in. redaktor...

Kraj, 18 grudnia 2008

HDS wycofuje się z dystrybucji prasy

HDS Polska rezygnuje z hurtowej dystrybucji prasy. Jak powiedział Władysław Bajsert, dyr. ds. hurtowej sprzedaży prasy w HDS Polska, ten...

Kraj, 16 października 2008

Miesięcznik "Podróże" ma mieć bardziej lifestyle'owy charakter

Od kolejnego wydania (17 października na rynku) Wydawnictwo Murator zmienia dotychczasowy format, charakter i layout miesięcznika "Podróże". Ma on mieć...

Kraj, 8 października 2008

Debiutuje nowy kwartalnik dla mężczyzn "Maleman"

Na rynku pojawił się nowy kwartalnik dla mężczyzn pt. "Maleman". Jego wydawcą jest Next Media, nakład wynosi 70 tys. egz.,...

Kraj, 10 lipca 2008

Ad Concept zajmie się obsługą reklamową "Golfmanii"

Broker reklamy prasowej Ad Concept nawiązał współpracę z wydawnictwem Smart Marketing Solutions. W ramach kontraktu zajmie się obsługą reklamową magazynu...

Kraj, 8 lipca 2008

Domoteka reklamuje letnie wyprzedaże

Pod hasłem "W 80 sklepów dookoła domu: Letnia fala rabatów" trwa kampania promująca wyprzedaż sezonową w Domotece. Celem działań jest...

Przetargi, 13 czerwca 2008

IQ Marketing wygrała przetarg na akcję wizerunkowo-promocyjną marki Rama

Agencja IQ Marketing wygrała przetarg na organizację akcji wizerunkowo-promocyjnej dla marki Rama z portfolio firmy Unilever Polska. Terminu akcji oraz...

Kraj, 12 czerwca 2008

"Res Publica Nowa" wraca na rynek po roku przerwy

Po ponadrocznej przerwie wrócił na rynek kwartalnik "Res Publica Nowa". Od "Polityki" Spółdzielni Pracy przejęła go Fundacja im. Henryka Krzeczkowskiego....

Kraj, 11 stycznia 2008

Polskapresse wydała książkę "Dziennikarstwo", kompendium wiedzy o zawodzie

Grupa wydawnicza Polskapresse, wydawca "Polski", wydała książkę "Dziennikarstwo" aspirującą do miana podręcznika nauki zawodu dziennikarza. Jest pierwszym obszernym i nowoczesnym...

Kraj, 6 listopada 2007

Update - nowa marka salonów prasowych w portfolio Ruchu

Ruch buduje nową sieć salonów prasowych pod nazwą Update. Autorem nazwy jest wybrana w przetargu agencja Galposter. Do końca 2009...

Kraj, 20 czerwca 2007

Unilever rozda 2 mln testerów w ramach kampanii Domestosa

Unilever Polska rozda 2 mln testerów twardości wody w ramach kampanii promującej markę Domestos. Akcja jest elementem launchu nowej odmiany...

Kraj, 22 maja 2007

Elite Cafe wspiera markę Pedros promocją z gwarantowanymi nagrodami

Elite Cafe wspiera markę kawy Pedros promocją "Pedro's. Masz ochotę na filiżankę?" z gwarantowanymi nagrodami. Filiżankę można otrzymać za cztery...

Kraj, 9 lutego 2007

Wiosenna promocja Dove i badanie konsumenckie

Unilever Polska rozpoczął promocję produktów marki Dove pod hasłem "Przygotuj się do wiosny". Akcja ma na celu budowanie lojalności konsumentów...

Kraj, 23 stycznia 2007

Unilever wspiera markę Lipton zimową promocją konsumencką

Unilever wspiera markę herbaty Lipton zimową promocją konsumencką. Nagrodą gwarantowaną, którą konsumenci mogą odebrać w salonach prasowych InMedio i Relay,...

Kraj, 23 października 2006

CAM Media i Starcom przygotowały promocję leku Meteo

US Pharmacia rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamową leku Meteo, preparatu dla osób wrażliwych na zmiany pogodowe. Realizowane przez agencję CAM Media...

Kraj, 21 lipca 2006

"Colour" - nowy bezpłatny magazyn Polifarbu Dębica

Polifarb Dębica & Beckers wydał w kilkudziesięciotysięcznym nakładzie bezpłatny magazyn "Colour". Specjaliści firmy na ponad 60 stronach proponują rozwiązania kolorystyczne,...

Kraj, 21 czerwca 2006

Dwa wydawnicze projekty "Polityki" na wakacje

Tygodnik "Polityka" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) wprowadzi 28 czerwca dwa projekty wydawnicze związane z sezonem letnim. Pierwszy - cykl powieściowy "Lato...