M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Renault Polska (firma)"

Kraj, 30 kwietnia 2015

Awanse i transfery w Cheil Poland

Agata Palmowska dołącza do kreacji, dwie osoby awansują na account managerów.

Kraj, 12 lutego 2015

Renault wspiera model Kadjar w social mediach

Firma po raz pierwszy wprowadza na rynek crossovera w segmencie C.

Kraj, 26 stycznia 2015

W konkursie Renault można wygrać samochód. Na weekend

Konkurs realizowany jest w ramach "Zawrotnych wieczorów filmowych" organizowanych przez Multikino.

Kraj, 5 grudnia 2014

Krzysztof Gacek dyrektorem marketingu marki Volkswagen w Polsce

Za komunikację PR będzie odpowiadał Tomasz Tonder.

Kraj, 16 października 2014

Bizuu we współpracy z Renault

W ramach promowania nowego modelu Twingo firma zdecydowała się na współpracę z marką modową.

Kraj, 17 marca 2014

Renault promuje Dacię Duster [wideo]

Wsparcie prowadzone jest w telewizji oraz internecie.

Kraj, 12 marca 2014

Renault w kampanii reklamuje nowe Clio [wideo]

Działania zostały zaplanowane do 22 marca br.

Kraj, 5 grudnia 2012

Renault prowadzi kampanię wyprzedażową [wideo]

W Polsce jej przygotowaniem zajęły się agencje Publicis i OMD.

Kraj, 31 sierpnia 2012

Zmiany w marketingu Renault Polska

Importer ma m.in. nowego szefa działu reklamy.

Kraj, 2 sierpnia 2012

Wydatki na reklamę aut rosną, mimo że ich sprzedaż spada

Importerzy zwiększyli nakłady w mediach o 23 proc.

Kraj, 18 maja 2012

Katarzyna Glinka ambasadorką Renault

Aktorka otrzymała od importera model Grand Scenic.

Kraj, 18 kwietnia 2012

W radiu najwięcej wydał Fiat

Radio jest drugim po telewizji medium reklamowym dla branży motoryzacyjnej.

Kraj, 15 grudnia 2011

Renault planuje zwiększenie nakładów na reklamę

Priorytetowymi kanałami komunikacji importera mają być telewizja i internet.

Kraj, 7 września 2011

Renault z konkursem dla lojalnych klientów

Importer organizuje konkurs na YouTube dla miłośników samochodów tej marki. Projekt jest promowany w mediach oraz przez akcję w centrum Warszawy.

Artykuły weekendowe, 11 sierpnia 2011

Szefowa PR Renault z medalem od policji

Agata Szczech została odznaczona srebrnym medalem za zasługi dla policji.

Kraj, 12 kwietnia 2011

Renault Latitude w windach biurowców

Komunikacja nowego modelu w wyselekcjonowanych biurowcach skierowana jest do wąskiej grupy konsumentów.

Kraj, 25 lutego 2011

Renault oficjalnie w YouTube

Importer wzmacnia relacje marki z klientami.

Kraj, 10 grudnia 2010

Dacia Surfing Team inwestuje w social media

Marka rumuńskich aut stawia na aktywność w Facebooku.

Zagranica, 3 grudnia 2010

Renault wprowadza platformę iAd w Europie

Pozwala ona na dotarcie do użytkowników iPhone'ów i iPodów Touch.

Artykuły weekendowe, 19 listopada 2010

Fenomen Dacii

Renault musiało zwiększyć moce produkcyjne.

Kraj, 15 listopada 2010

Konkurs dla fanów F1 od Renault

Kampania agencji Publicis Modem dla Renault w Facebooku.

Kraj, 5 listopada 2010

Renault chce więcej wydawać na internet

Marketer skupi się na komunikacji marketingowej w telewizji i zwiększy swój udział w internecie.

Kraj, 18 października 2010

Renault w restauracjach sushi

Importer podkreśla jakość flagowego modelu.

Artykuły weekendowe, 23 lipca 2010

Kubicę kochają tłumy

Wizyta kierowcy Formuły 1 Roberta Kubicy na poznańskim torze przyciągnęła rekordową liczbę osób.

Kraj, 23 czerwca 2010

Przejażdżka z Kubicą

W konkursie Renault Polska nagrodą jest przejazd z Robertem Kubicą. Przy platformie internetowej promocji pracowała agencja Publicis Modem.

Artykuły weekendowe, 11 czerwca 2010

Formuła 1 na poznańskim torze

W lipcu Robert Kubica pojedzie swoim bolidem na torze wyścigowym w Polsce.

Kraj, 24 marca 2010

Rafał Królikowski w działaniach promocyjnych Renault

Renault Polska rozpoczyna wiosenną kampanię pod nazwą Eco-Kontrola. W ramach akcji wybrane serwisy Renault oferują kontrolę auta, podczas której sprawdzonych...

Kraj, 4 lutego 2010

Renault w kampanii prezentuje nowe hasło marki

Renault Polska rozpoczęło telewizyjną kampanię reklamową prezentującą nowe hasło marki − "Drive the Change". Spoty będą emitowane w głównych stacjach...

Kraj, 6 stycznia 2010

Renault do końca lutego będzie reklamować nowy model Fluence

Renault Polska prowadzi kampanię nowego sedana - modelu Renault Fluence. Potrwa ona do końca lutego br. Jej celem jest poinformowanie...

Kraj, 23 grudnia 2009

Renault stawia na media zasięgowe; budżet na 2010 r. na poziomie tegorocznego

Renault Polska w przyszłorocznej strategii marketingowej nadal stawia na media zasięgowe, zwiększa jednak rolę internetu. Jak mówi Grzegorz Paszta, attache...

Kraj, 1 września 2009

Fluence, nowy sedan od Renault, w Polsce w przyszłym roku

Renault Polska prawdopodobnie w styczniu przyszłego roku wprowadzi do sprzedaży na polskim rynku model Renault Fluence. Pierwszy publiczny pokaz tego...

Kraj, 29 kwietnia 2009

Toyota największym reklamodawcą wśród marek samochodowych w I kwartale

Toyota była największym wśród importerów samochodów osobowych reklamodawcą w I kwartale br. - wynika z danych Expert Monitora. Marketer przeznaczył...

Kraj, 17 kwietnia 2009

Renault promuje specjalną ofertę Koleosa dla przedsiębiorców

Renault Polska wprowadziło specjalną ofertę dla przedsiębiorców, którzy kupując model samochodu Koleos w wersji ciężarowej, mogą zaoszczędzić do 22 tys....

Kraj, 27 marca 2009

Aleksandra Jurkiewicz-Kubicka strategiem w DDB

Aleksandra Jurkiewicz-Kubicka obejmie w maju br. stanowisko deputy strategic directora w agencji reklamowej DDB, a z czasem przejmie obowiązki szefa...

Kraj, 16 marca 2009

Renault Polska zachęca do zostania Ecoistą

Renault Polska realizuje kampanię reklamową, która zachęca do zakupu "Ecoauta z Ecodopłatą". Reklamy prasowe i internetowe oraz spoty radiowe przygotowała...

Kraj, 12 marca 2009

Renault Polska przedłuża współpracę z Constans PR

Renault Polska przedłużyło współpracę z Constans PR. W tym roku agencja prowadzi dla koncernu dwa projekty - biuro prasowe i...

Kraj, 12 marca 2009

Wizerunkowa kampania Laguny podkreśla jej zaawansowane technologie

Renault Polska w telewizyjnej kampanii reklamowej modelu Laguna Coupe nie wykorzystuje żadnego hasła przewodniego. To zabieg celowy. Chodzi bowiem o...

Kraj, 2 marca 2009

Rafał Królikowski ambasadorem nowego Renault Megane Coupe

Aktor Rafał Królikowski, znany m.in. z serialu "Teraz albo nigdy!" (TVN) oraz filmu "Pierścień z orłem w koronie", został ambasadorem...

Kraj, 29 września 2008

Grzegorz Paszta attache prasowym w Renault Polska

Grzegorz Paszta z początkiem listopada br. obejmie funkcję attache prasowego w dyrekcji komunikacji koncernu Renault Polska. Zastąpi na tym stanowisku...

Kraj, 26 września 2008

Zabieram.pl ma wypromować tzw. carpooling

Renault Polska, Radio Zet (Eurozet) i tygodnik "Auto Świat" (Axel Springer) wspierają nowy portal społecznościowy www.zabieram.pl należący do Eurozetu. To...

Kraj, 11 września 2008

Renault wspiera kampanią launch Koleosa

Renault Polska prowadzi kampanię związaną z launchem modelu Koleos na polskim rynku. Francuski koncern debiutuje tym modelem w segmencie 4x4,...

Kraj, 12 sierpnia 2008

Roman Paszke ambasadorem Renault Koleos

Roman Paszke, kapitan jachtowy żeglugi wielkiej i żeglugi wielkiej motorowodnej, został ambasadorem modelu Renault Koleos (Renault Polska). Zaangażowanie żeglarza w...

Kraj, 3 lipca 2008

Dyrektor marketingu awansował na prezesa Renault Polska

Grzegorz Zalewski, dotychczasowy dyrektor marketingu Renault Polska, został prezesem i dyrektorem generalnym spółki. Zastąpił na stanowisku Arnaud Barrala, który został...

Przetargi, 29 maja 2008

Allegro zajmie się obsługą szwedzkiej marki Hastens

Firma Allegro wygrała przetarg na kompleksową obsługę public relations marki Hastens, szwedzkiego producenta ekskluzywnych łóżek o tej samej nazwie (jej...

Kraj, 14 kwietnia 2008

Simpsonowie występują w kontynuacji działań dla Renault Kangoo

Renault Polska rozpoczęło wczoraj kampanię wspierającą launch rynkowy nowego modelu Kangoo. Jest ona kontynuacją ubiegłotygodniowych działań promujących Dni Otwarte Renault...

Kraj, 10 kwietnia 2008

Simpsonowie w reklamach nowego Renault Kangoo

Firma motoryzacyjna Renault Polska rozpoczęła realizację kampanii reklamowej z udziałem Simpsonów, bohaterów popularnej kreskówki, która informuje polskich klientów o zbliżających...

Kraj, 14 marca 2008

Sieć Eska wspiera kolejną edycję Eska Music Awards

W przyszłym tygodniu Radio Eska i Eska Rock po raz siódmy ogłosi nominacje do nagród muzycznych Eska Music Awards. Gala...

Kraj, 12 marca 2008

Nowe modele Renault promowane w Naszej Klasie

Renault Polska poza tradycyjnymi kanałami komunikacji ATL wspiera debiut rynkowy trzech nowych modeli w portalu społecznościowym Nasza-klasa.pl. Internetowe kreacje reklam...

Kraj, 1 sierpnia 2007

Renault wyposaża polskich skoczków i narciarzy

Renault Polska przekazało do dyspozycji polskiej kadry skoczków narciarskich i narciarzy alpejskich flotę samochodów tej marki. Do dyspozycji Polskiego Związku...

Kraj, 12 grudnia 2006

Renault prowadzi otwarty pretest reklamowy w internecie

Renault Polska poddało ocenie internautów nowy spot wizerunkowy przygotowany przez agencję reklamową Publicis. Jest to spot telewizyjny, który nawiązuje do...