M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Renault (marka)"

Kraj, 2 kwietnia 2015

Jon Williams przewodniczącym konkursu KTR

Chief creative officer Grey EMEA będzie przewodniczył obradom jury zintegrowanego.

Kraj, 27 listopada 2014

Bartłomiej Piotrkowski w zespole Multikino Media

Broker zatrudnia kolejnego sales managera.

Kraj, 8 września 2014

Twingo w kampanii Publicis dla marki Renault [wideo]

Na potrzeby kampanii agencja przygotowała łącznie sześć spotów telewizyjnych.

Kraj, 24 lutego 2014

Dilerzy samochodowi aktywni w social mediach

Fanpage Toyota Radość ma najwięcej fanów, Auto Księżyno - najbardziej zaangażowanych.

Zagranica, 27 marca 2013

Branża motoryzacyjna jednoczy siły na Wyspach

Producenci samochodów proszą rząd o pomoc w inauguracji kampanii promującej ekologiczne samochody.

Kraj, 3 sierpnia 2012

Digital Wonderland dla Renault

W portalu Facebook agencja przygotowała kolejną aktywność dla fanów marki.

Kraj, 28 października 2011

Importerzy samochodów zwiększyli wydatki na reklamę w telewizjach

Inwestycje we wsparcie sprzedaży aut osobowych w postaci reklamy telewizyjnej są w 2011 r. wyższe o ponad 20 proc. niż przed rokiem.

Artykuły weekendowe, 1 lipca 2011

Volkswagen najbardziej wyrazistą marką samochodu

To marka niezawodna, bezpieczna i wysokiej jakości - wynika z raportu firmy badawczej TNS OBOP.

Kraj, 27 czerwca 2011

Brak Kubicy w F1 uderza w jego sponsorów

Według Pentagon Research spada wartość marek eksponowanych przez Roberta Kubicę.

Zagranica, 30 maja 2011

Renault rozpoczął "elektryczną" kampanię reklamową

Globalne działania reklamowe marketera mają zwrócić uwagę na potrzebę wspierania powstawania samochodów z napędem elektrycznym.

Zagranica, 27 maja 2011

John Cleese reklamuje TomToma

Producent nawigacji samochodowej prowadzi globalną kampanię.

Artykuły weekendowe, 15 kwietnia 2011

Interactive w Cannes [FOTORELACJA]

Targi MIPTV w Cannes, z założenia i nazwy "telewizyjne", coraz bardziej z roku na rok stają się obowiązkowym punktem programu także dla branży interactive. O tym, co się wydarzyło w tym roku, opowiada Olgierd Cygan, CEO Digital One.

Kraj, 12 kwietnia 2011

Renault Latitude w windach biurowców

Komunikacja nowego modelu w wyselekcjonowanych biurowcach skierowana jest do wąskiej grupy konsumentów.

Artykuły weekendowe, 18 lutego 2011

Co to ma znaczyć?

Tomasz Ciechański, copywriter/brand consultant, w cotygodniowym felietonie zżyma się na prostactwo w spotach Renault i Warzylionu.

Kraj, 16 grudnia 2010

Renault Megane Coupe i wycieczki do Francji w konkursie Lenora

P&G wspiera loterią konsumencką sprzedaż produktu.

Kraj, 10 grudnia 2010

Dacia Surfing Team inwestuje w social media

Marka rumuńskich aut stawia na aktywność w Facebooku.

Zagranica, 19 listopada 2010

Marki czekają na iAd

L'Oréal, Renault i Absolute Radio to tylko niektóre z marek deklarujących, że będą się reklamować w mobilnej platformie Apple - iAd, która zadebiutuje w Europie za dwa miesiące.

Artykuły weekendowe, 17 września 2010

Królikowski ambasadorem nowego modelu Renault

Aktor jest jednym z 400 użytkowników limitowanej serii.

Kraj, 8 września 2010

Kabriolet za Head & Shoulders

W ramach promocji szamponów tej marki producent rozda zestawy kosmetyków i kabriolet Renault.

Kraj, 3 września 2010

Wzmocnienia w Supermedia Interactive

Weronika Sobolak dołączyła do działu client service Supermedia Interactive jako nowy account manager.

Kraj, 6 sierpnia 2010

Renault w mediach społecznościowych

Publicis Modem realizuje projekty wspierające markę w Facebooku.

Kraj, 30 lipca 2010

Publicis dla surferów spod znaku Dacii

Publicis Modem jest odpowiedzialny za internetowy konkurs i całościowy wizerunek Dacia Surfing Team.

Artykuły weekendowe, 23 lipca 2010

Kubicę kochają tłumy

Wizyta kierowcy Formuły 1 Roberta Kubicy na poznańskim torze przyciągnęła rekordową liczbę osób.

Kraj, 23 czerwca 2010

Przejażdżka z Kubicą

W konkursie Renault Polska nagrodą jest przejazd z Robertem Kubicą. Przy platformie internetowej promocji pracowała agencja Publicis Modem.

Zagranica, 17 marca 2010

Fittipaldi będzie reklamował holenderskie zegarki

Były mistrz Formuły 1 Emerson Fittipaldi został globalnym ambasadorem marki holenderskich zegarków TW Steel. Fittipaldi jest dwukrotnym zwycięzcą F1. Jego...

Kraj, 1 października 2009

Nazar Al-Khouri group account directorem w DDB; agencja zatrudnia strategów

Do działu client service agencji reklamowej DDB dołączy Nazar Al-Khouri. Jako group account director będzie odpowiedzialny za obsługę McDonald's, jednego...

Kraj, 24 czerwca 2009

Renault w kampanii informuje o niezawodności swoich aut

"To nie my mówimy, że nasze samochody są tak niezawodne jak niemieckie. To mówią Niemcy" - pod takim hasłem Renault...

Kraj, 4 marca 2009

ING żegna się reklamowo z Formułą 1

- Grupa ING [ING Bank Śląski oraz towarzystwo ubezpieczeniowe ING, dawniej ING Nationale-Nederlanden - red.] w tym roku nie będzie...

Kraj, 29 stycznia 2009

Bartosz Koj art directorem w Saatchi & Saatchi Digital

Do działu kreacji Saatchi & Saatchi Digital jako art director dołączył Bartosz Koj. Będzie pracował z teamem Jakub Kempny, senior...

Przetargi, 5 listopada 2008

Ponad 100 mln zł Renault i Nissana ląduje w OMD

OMD zwyciężyło w międzynarodowym przetargu na obsługę mediową Renault i Nissana. W finale pokonało Carat, do tej pory partnera Renault....

Zagranica, 30 maja 2008

Nissan i Renault konsolidują budżety mediowe - rusza przetarg

Koncern joint venture Renault-Nissan rozpoczyna globalny przetarg mediowy dotyczący budżetu szacowanego na ok. 500 mln funtów. Po raz pierwszy zostaną...

Kraj, 24 maja 2007

Publicis przygotowała spot promujący warszawski ING Renault F1 Roadshow

Agencja Publicis przygotowała spot promujący organizowany po raz pierwszy w Polsce event ING Renault F1 Roadshow. Bohaterem filmu jest bolid...

Zagranica, 19 grudnia 2006

Aigo sponsorem zespołu rajdowego Vodafone McLaren Mercedes

Aigo, wiodący chiński producent odtwarzaczy MP3, podpisał umowę na sponsorowanie drużyny Vodafone McLaren Mercedes biorącej udział w rajdach Formuły 1....

Kraj, 12 grudnia 2006

Renault prowadzi otwarty pretest reklamowy w internecie

Renault Polska poddało ocenie internautów nowy spot wizerunkowy przygotowany przez agencję reklamową Publicis. Jest to spot telewizyjny, który nawiązuje do...

Kraj, 15 września 2006

Renault Polska uzależnia wybór spotu reklamowego od decyzji klientów

Firma motoryzacyjna Renault Polska po raz pierwszy postanowiła poddać pod publiczne głosowanie dwa spoty z nowej kampanii reklamowej Renault Clio...

Kraj, 11 sierpnia 2006

Rynek sprzedaży nowych aut nadal w dołku, Toyota liderem z niewielkim wzrostem rok do roku

W lipcu sprzedanych zostało w Polsce 18 991 nowych samochodów osobowych - o 3,2 proc. mniej niż przed rokiem. To...

Kraj, 20 lipca 2006

Piotr Matecki i Marcin Grzegorzewski w dziale kreacji Paralotnej

Agencja reklamowa Paralotna wzmocniła zespół kreacji o dwie nowe osoby. Do agencji dołączyli Piotr Matecki - poprzednio copywriter agencji Martis,...

Kraj, 21 czerwca 2006

RCI Bank Polska SA uruchamia nową ofertę

RCI Bank Polska SA rozszerza swoją ofertę o produkty finansowe na zakup samochodów marki Renault oraz Dacia dla klientów indywidualnych...

Zagranica, 13 kwietnia 2006

Piłkarz Thierry Henry podpisał pięcioletni kontrakt z Reebokiem

Piłkarz angielskiego klubu Arsenal i reprezentacji Francji Thierry Henry rozstaje się z firmą Nike i przechodzi do Reeboka. Sportowiec podpisał...

Kraj, 12 kwietnia 2006

Toyota numerem jeden w sprzedaży aut osobowych, rynek nie może się odbić

W marcu Polacy kupili 21 658 nowych samochodów osobowych, o 9,5 proc. mniej niż rok wcześniej, wynika z raportu Samaru....

Kraj, 16 marca 2006

Fiat ciągle najpopularniejszy w polskich garażach

Ponad połowa (56 proc.) polskich gospodarstw domowych dysponuje przynajmniej jednym samochodem, a aż 41 proc. posiadanych przez Polaków aut ma...

Kraj, 13 lutego 2006

Według Samaru Toyota Motor Poland jest liderem sprzedaży nowych samochodów

W styczniu br. sprzedaż nowych samochodów osobowych wyniosła w Polsce 18 555 sztuk, co jest wynikiem o 16,6 proc. niższym...

Kraj, 21 grudnia 2005

Skoda Fabia liderem sprzedażowym; Toyota intensyfikuje działania reklamowe

Skoda Fabia jest liderem sprzedażowym aut w największym segmencie polskiego rynku nowych samochodów, tzw. segmencie B, wynika z raportu analitycznego...

Zagranica, 13 października 2005

Piłkarz Thierry Henry przestał być brytyjską twarzą Renault

Renault UK zakończyło współpracę z gwiazdą piłki nożnej Thierrym Henrym. W najbliższych kampaniach reklamowych Renault Clio zastąpi go fikcyjna para...

Kraj, 22 września 2005

Allianz Polska chce wykorzystać w reklamach wizerunek Roberta Kubicy

Towarzystwo ubezpieczeniowe Allianz Polska SA, które jest sponsorem kierowcy wyścigowego Roberta Kubicy, planuje kampanię prasową związaną z jego prawdopodobnym zwycięstwem...

Kraj, 23 czerwca 2005

Związek Motoryzacyjny SOIS promuje części zamienne pochodzące od producentów

Ruszyła kampania edukacyjna promująca stosowanie części zamiennych sygnowanych logo producentów samochodów. Kreacja wykorzystuje nawiązanie do instrumentów muzycznych - tylko precyzyjny...

Kraj, 9 maja 2005

Renault ruszyło z szeroką akcją promocyjną i kampanią mediową

Renault Polska rozpoczęło kampanię wspierającą szerokie portfolio aut osobowych tej marki (Clio, Thalia, Modus, Scenic oraz całą rodzinę aut Megane)....

Kraj, 21 lutego 2005

Renault rozpoczął mediowe działania dla brandu Dacia i pierwszego auta tej marki

Renault Polska rozpoczęła w weekend oficjalną sprzedaż na naszym rynku samochodu Dacia Logan, pierwszego auta wprowadzanej na rynek marki. W...

Kraj, 6 stycznia 2005

Podbielski i Książek wzmacniają kreację agencji Scholz & Friends

W ramach rozbudowy działu kreacji do agencji Scholz & Friends dołączyły dwie nowe osoby: Krzysztof Podbielski na stanowisku senior art...

Kraj, 16 września 2004

Renault prowadzi trzy kampanie promocyjne - dla klientów indywidualnych i dla firm

Renault Polska prowadzi trzy kampanie mediowe wspierające oferty promocyjne. "Wrzesień traktujemy jako miesiąc bardzo promocyjny, przygotowaliśmy kilka akcji rabatowych" -...