M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Renault (firma)"

Kraj, 18 czerwca 2018

Jasiek Mela reklamuje Renaulta

Niepełnosprawny podróżnik w kampanii aut.

Kraj, 19 kwietnia 2018

Renault będzie się promować przy filmie "Han Solo. Gwiezdne wojny - historie"

Kampania w 25 krajach to efekt współpracy z Lucasfilm i Disneyem, kreację stworzyła Publicis Conseil.

Kraj, 12 kwietnia 2018

W ramach akcji "I Love Radio" stacje radiowe wyemitowały charytatywne bloki reklamowe

Na rehabilitację dzieci z niedosłuchem udało się zebrać 120 tys. zł.

Zagranica, 20 marca 2018

Chińscy potentaci technologiczni inwestują w motoryzację przyszłości

Baidu, Alibaba i Tencent stawiają na to, że branża motoryzacyjna będzie coraz bardziej oparta na usługach takich jak wynajem samobieżnych aut.

Kraj, 22 lutego 2018

Renault wspiera model Captur [wideo]

Za realizację kampanii odpowiadają Publicis i OMD.

Kraj, 7 lutego 2018

Karuzelowe reklamy w Instagram Stories

Funkcję testują m.in. Coca-Cola, Renault, GAP, Netflix czy Paramount.

Zagranica, 11 stycznia 2018

Duże zmiany w marketingu Renault w UK

Firma tworzy nowe struktury marketingowe, żeby mieć lepszą kontrolę nad marką.

Kraj, 8 stycznia 2018

Samar: 2017 był najlepszym rokiem dla branży moto od początku wieku

Ostatni lepszy wynik zanotowano w 1999 r.

Kraj, 17 listopada 2017

IMM: Najwięcej na reklamę wydali producenci leków

W październiku wydatki reklamowe Aflofarmu były dwuipółkrotnie wyższe niż Lidla i prawie pięciokrotnie wyższe niż Volkswagena.

Zagranica, 17 listopada 2017

Volkswagen zainwestuje w Chinach w auta elektryczne

Łączna kwota inwestycji koncernu oraz jego chińskich partnerów ma wynieść 12 mld dol. do 2025 r.

Kraj, 21 września 2017

Krzysztof Jagieło na czele kreacji Asap & Asap Communication

Jacek Redźko, który do tej pory pełnił funkcję dyrektora kreacji, skupi się na rozwoju biznesu i zarządzaniu produkcją filmową.

Kraj, 21 września 2017

Publicis rusza z nową kampanią dla Renault

To nowa odsłona działań "True stories".

Zagranica, 4 września 2017

Nissan pokaże nową wersję Leaf

Producent chce odzyskać mocną pozycję na rynku aut elektrycznych, na którym ostatnio najwięcej ekscytacji budzi Tesla.

Zagranica, 30 sierpnia 2017

Chiny: Renault i Nissan będą produkować auto z napędem elektrycznym

Koncerny porozumiały się w tym celu z chińskim producentem Dongfeng Motor.

Kraj, 18 lipca 2017

Team kreatywny Kartasiński i Piotrowski dołącza do Walk

Wcześniej pracowali razem m.in. w Pompidou.

Kraj, 27 czerwca 2017

Dacia sponsorem tegorocznego "Lata z Radiem"

Konkursy i animacje mają promować markę wśród widzów i słuchaczy.

Kraj, 17 maja 2017

Bartosz Jeglejewski i Tomasz Ziemiański wracają do Publicisu

Agencja rozbudowuje dział kreacji.

Kraj, 18 kwietnia 2017

Digital Resolution (Grupa OMD) z nowym digital strategy directorem

Na to stanowisko awansuje Anna Elwart.

Kraj, 6 marca 2017

Renault reklamuje nowy model Megane [wideo]

Działania realizują Publicis i OMD.

Kraj, 30 stycznia 2017

Renault i Dacia w ub.r. pobiły historyczny rekord z 2015 r.

Sprzedaż marki Renault wzrosła o 21 proc., a Dacii - o 29 proc., podczas gdy cały rynek - o niespełna 17 proc.

Kraj, 17 listopada 2016

Małgorzata Pragacz head of social media w Digital Resolution

Awans w agencji performance’owej z Grupy OMD.

Kraj, 26 października 2016

Maciej Bastecki ponownie w zespole OMD (Optimum Media)

Poprzednio związany był ze Starcomem.

Kraj, 12 października 2016

Świtalski i Franc przechodzą z Agory do Ströer Digital Media

Wzmacniają dział agencyjny.

Kraj, 10 października 2016

Danuta Nierada na stanowisku associate creative directora w Saatchi & Saatchi Interactive Solutions

Jest trzecią osobą w agencji na tym stanowisku.

Kraj, 29 września 2016

Emilia Wilamowska group account directorem w OMD (Optimum Media)

Do tej pory odpowiadała za obsługę Renault na siedmiu rynkach.

Kraj, 11 sierpnia 2016

Magdalena Mussmann w dziale buyingu w Value Media

Wcześniej pracowała w Grupie OMD.

Kraj, 25 lipca 2016

Sport.pl i Renault organizują niestandardową kampanię

Projekt promuje modele samochodów Renault z segmentu crossover: Kadjar i Captur.

Kraj, 20 lipca 2016

Piotr Stanoch digital integration directorem w Digital Resolution

Awans w agencji należącej do Grupy OMD.

Kraj, 23 lutego 2016

Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek pokierują kreacją Deloitte Digital

Agencja otwiera warszawski oddział.

Kraj, 11 stycznia 2016

Tomasz Zieliński przechodzi z Havas Worldwide Warsaw do Walk

Senior copywriter dołącza do agencji.

Kraj, 16 grudnia 2015

Renault będzie reklamować nowy model Talismana

Kampania będzie prowadzona w TV, radiu internecie oraz w centrach handlowych.

Kraj, 3 listopada 2015

Jagna Pilczuk i Tadeusz Zwierzyński dołączają do Chimney Poland

Nowa producentka i koordynator postprodukcji wzmacniają zespół studia.

Kraj, 27 lipca 2015

Anna Roman-Pluta strategy directorem w Change

Wcześniej pracowała w Havas Worldwide.

Kraj, 6 lipca 2015

Jolanta Gorczyńska i Michał Łągiewka w PZL

Nowy team seniorski dołącza do zespołu agencji.

Kraj, 4 maja 2015

Aleksandra Kosik i Katarzyna Wolska w kreacji Change

Do działu kierowanego przez Jana Majle i Rafała Górskiego dołączy seniorski team. Zmiany także w innych działach agencji.

Zagranica, 28 kwietnia 2015

Renault nie oferuje flamingów jako gadżet

Marketer promuje nowe Twingo w Wielkiej Brytanii.

Kraj, 13 marca 2015

Renault łączy kampanię z loterią [wideo]

W akcji codziennie do wylosowania jest karta paliwowa o wartości 3 tys. zł brutto.

Zagranica, 20 stycznia 2015

Renault: w 2014 r. sprzedaż wzrosła o 3,2 proc.

Sprzedaż globalna francuskiego producenta aut wzrosła w ub.r. o 3,2 proc. i osiągnęła pułap 2,7 milionów sztuk. Coraz lepiej sprzedaje się model Dacia, słabe wyniki zanotowały Argentyna, Brazylia i Rosja.

Kraj, 9 grudnia 2014

Renault świętuje z okazji 100 tys. fanów w Facebooku

W konkursie może wziąć udział każdy fan Renault - wystarczy, że napisze w kilku słowach, czym marka zdobyła jego serce.

Zagranica, 19 listopada 2014

UE: kolejny miesiąc wzrostu sprzedaży samochodów

Październik był kolejnym miesiącem wzrostu sprzedaży nowych samochodów w krajach Unii Europejskiej. Miniony miesiąc był tym samym najlepszym w tym obszarze od 2009 r.

Zagranica, 23 października 2014

Peugeot: wzrost sprzedaży w trzecim kwartale

Francuski producent samochodów PSA Peugeot Citroen opublikował wyniki swojej sprzedaży za III kwartał br. Przychody skonsolidowane w tym obszarze wyniosły 12,3 mld euro, co oznacza wzrost o 1,6 proc.w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.

Kraj, 2 września 2014

The Practice dołącza do MSL Group

Sebastian Hejnowski, odpowiedzialny za MSL Group w regionie, zapowiada otwarcia kolejnych biur w Europie.

Zagranica, 24 lipca 2014

Renault i Fiat będą wspólnie produkować samochód dostawczy

Firmy Renault i Fiat podpisały umowę, na mocy której Renault będzie dostarczać Fiatowi lekki samochód dostawczy, zaprojektowany na bazie płyty podłogowej Renault.

Zagranica, 1 lipca 2014

Renault i Nissan wykupują pakiet większościowy Avtovazu

Joint venture składające się z Nissana i Renault za 742 mln dol. wykupiło większościowy pakiet (50,1 proc.) udziałów w firmie Avtovaz - czyli największego, rosyjskiego producenta samochodów.

Kraj, 26 czerwca 2014

Nierada i Karłowski przechodzą z PZL do Saatchi & Saatchi

Danuta Nierada i Marcin Karłowski od lipca br. dołączają do zespołu Kamila Majewskiego w Saatchi & Saatchi jako nowy seniorski team kreatywny.

Kraj, 19 maja 2014

OMD koordynatorem Renault na cztery rynki

Producent samochodów powierzył polskiemu OMD koordynację na kilku rynkach Europy Środkowej.

Kraj, 14 maja 2014

Magda Dobrowolska-Sagan na pokładzie LemonSkyJWT

Z Pawłem Jakubowskim stworzy team zarządzający zespołem strategii połączonych agencji.

Kraj, 27 stycznia 2014

Renault reklamuje nowy model Megane [wideo]

Za kreację odpowiada agencja Publicis, a zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.

Kraj, 15 stycznia 2014

Bartosz Koj z K2 do Havas Worldwide Warsaw

To już czwarta osoba, która dołączyła w styczniu do agencji, wzmacniając tym samym jej dział digital.

Kraj, 2 sierpnia 2013

Emilia Wilamowska awansowała w zespole OMD

OMD ma nowego account managera odpowiedzialnego za budżet Renault.