M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Renault (firma)"

Zagranica, 11 czerwca 2019

Fiasko planu fuzji z Renault wyzwaniem dla CEO Fiata Chryslera

Fiat Chrysler wycofał się z rozmów w zeszłym tygodniu, winiąc francuski rząd za niepowodzenie negocjacji.

Zagranica, 28 maja 2019

Fiat Chrysler proponuje fuzję z Renault

Komunikat z informacją o wynikach rozmów zostanie wydany w późniejszym czasie.

Kraj, 23 kwietnia 2019

Nowy serwis Renault w międzynarodowej kampanii Publicisu [wideo]

Koncepcja kampanii opiera się na przedstawieniu w serii spotów krótkich historii z życia podróżnika.

Kraj, 18 lutego 2019

365 dni testów Renault w kampanii agencji Publicis

Obok Publicisu nad kampanią digitalową pracowała Publicis DWL, a mediami zajął się dom mediowy OMD.

Zagranica, 25 stycznia 2019

Renault powołuje następców Ghosna

Rada dyrektorów francuskiego koncernu zdecydowała się rozdzielić stanowiska chairmana i CEO.

Kraj, 8 stycznia 2019

Grzegorz Zalewski będzie odpowiadać za strategię Renault w Europie

Jego następcą na stanowisku szefa regionu będzie Timothy Manuel, którzy przechodzi do Renault z Toyoty.

Zagranica, 23 listopada 2018

Carlos Ghosn zwolniony przez radę dyrektorów Nissana

Ghosn został aresztowany w poniedziałek pod zarzutem oszustw podatkowych.

Kraj, 20 listopada 2018

Tomasz Mróz dyrektorem operacyjnym Renault w Polsce

Z francuskim koncernem związany od 25 lat - na początku lat 90. tworzył marketing Renault w kraju.

Kraj, 16 października 2018

Renault zaprezentował samochód przyszłości w Warszawie

Stolica Polski jako miejsce sesji prototypu Ez-Ultimo, który ma pokazać jak francuski producent wyobraża sobie przyszłość motoryzacji.

Zagranica, 19 września 2018

Sojusz Renault - Nissan - Mitsubishi stawia na Androida

System operacyjny Google znany ze smartfonów będzie odpowiadać za wyświetlanie map i innych aplikacji w systemach multimedialnych milionów aut od 2021 r.

Kraj, 5 września 2018

Renault świętuje 120 lat w kampanii "Easy Life"

Autorem kreacji jest sieć Publicis, za media odpowiada OMD.

Kraj, 23 sierpnia 2018

Arkana - tak będzie się nazywał nowy crossover Renault

W sprzedaży w 2019 r.

Zagranica, 8 sierpnia 2018

Renault wraca do kampanii sprzed 14 lat

W kanale Sky Sports producent samochodów reaktywuje kampanię z udziałem Thierry'ego Henry "Va va voom".

Kraj, 17 lipca 2018

Jasiek Mela twarzą akcji Renault

Wspiera akcję #pomagajrzeczowo, której celem jest pomoc sportowcom z niepełnosprawnościami.

Kraj, 9 lipca 2018

Mathieu Moraillon dyrektorem marketingu terytorium East w Renault

Zastępuje Frano Susnjarę, który zajmie się marketingiem firmy w rejonie Azji i Pacyfiku.

Kraj, 18 czerwca 2018

Jasiek Mela reklamuje Renaulta

Niepełnosprawny podróżnik w kampanii aut.

Kraj, 19 kwietnia 2018

Renault będzie się promować przy filmie "Han Solo. Gwiezdne wojny - historie"

Kampania w 25 krajach to efekt współpracy z Lucasfilm i Disneyem, kreację stworzyła Publicis Conseil.

Kraj, 12 kwietnia 2018

W ramach akcji "I Love Radio" stacje radiowe wyemitowały charytatywne bloki reklamowe

Na rehabilitację dzieci z niedosłuchem udało się zebrać 120 tys. zł.

Zagranica, 20 marca 2018

Chińscy potentaci technologiczni inwestują w motoryzację przyszłości

Baidu, Alibaba i Tencent stawiają na to, że branża motoryzacyjna będzie coraz bardziej oparta na usługach takich jak wynajem samobieżnych aut.

Kraj, 22 lutego 2018

Renault wspiera model Captur [wideo]

Za realizację kampanii odpowiadają Publicis i OMD.

Kraj, 7 lutego 2018

Karuzelowe reklamy w Instagram Stories

Funkcję testują m.in. Coca-Cola, Renault, GAP, Netflix czy Paramount.

Zagranica, 11 stycznia 2018

Duże zmiany w marketingu Renault w UK

Firma tworzy nowe struktury marketingowe, żeby mieć lepszą kontrolę nad marką.

Kraj, 8 stycznia 2018

Samar: 2017 był najlepszym rokiem dla branży moto od początku wieku

Ostatni lepszy wynik zanotowano w 1999 r.

Kraj, 17 listopada 2017

IMM: Najwięcej na reklamę wydali producenci leków

W październiku wydatki reklamowe Aflofarmu były dwuipółkrotnie wyższe niż Lidla i prawie pięciokrotnie wyższe niż Volkswagena.

Zagranica, 17 listopada 2017

Volkswagen zainwestuje w Chinach w auta elektryczne

Łączna kwota inwestycji koncernu oraz jego chińskich partnerów ma wynieść 12 mld dol. do 2025 r.

Kraj, 21 września 2017

Krzysztof Jagieło na czele kreacji Asap & Asap Communication

Jacek Redźko, który do tej pory pełnił funkcję dyrektora kreacji, skupi się na rozwoju biznesu i zarządzaniu produkcją filmową.

Kraj, 21 września 2017

Publicis rusza z nową kampanią dla Renault

To nowa odsłona działań "True stories".

Zagranica, 4 września 2017

Nissan pokaże nową wersję Leaf

Producent chce odzyskać mocną pozycję na rynku aut elektrycznych, na którym ostatnio najwięcej ekscytacji budzi Tesla.

Zagranica, 30 sierpnia 2017

Chiny: Renault i Nissan będą produkować auto z napędem elektrycznym

Koncerny porozumiały się w tym celu z chińskim producentem Dongfeng Motor.

Kraj, 18 lipca 2017

Team kreatywny Kartasiński i Piotrowski dołącza do Walk

Wcześniej pracowali razem m.in. w Pompidou.

Kraj, 27 czerwca 2017

Dacia sponsorem tegorocznego "Lata z Radiem"

Konkursy i animacje mają promować markę wśród widzów i słuchaczy.

Kraj, 17 maja 2017

Bartosz Jeglejewski i Tomasz Ziemiański wracają do Publicisu

Agencja rozbudowuje dział kreacji.

Kraj, 18 kwietnia 2017

Digital Resolution (Grupa OMD) z nowym digital strategy directorem

Na to stanowisko awansuje Anna Elwart.

Kraj, 6 marca 2017

Renault reklamuje nowy model Megane [wideo]

Działania realizują Publicis i OMD.

Kraj, 30 stycznia 2017

Renault i Dacia w ub.r. pobiły historyczny rekord z 2015 r.

Sprzedaż marki Renault wzrosła o 21 proc., a Dacii - o 29 proc., podczas gdy cały rynek - o niespełna 17 proc.

Kraj, 17 listopada 2016

Małgorzata Pragacz head of social media w Digital Resolution

Awans w agencji performance’owej z Grupy OMD.

Kraj, 26 października 2016

Maciej Bastecki ponownie w zespole OMD (Optimum Media)

Poprzednio związany był ze Starcomem.

Kraj, 12 października 2016

Świtalski i Franc przechodzą z Agory do Ströer Digital Media

Wzmacniają dział agencyjny.

Kraj, 10 października 2016

Danuta Nierada na stanowisku associate creative directora w Saatchi & Saatchi Interactive Solutions

Jest trzecią osobą w agencji na tym stanowisku.

Kraj, 29 września 2016

Emilia Wilamowska group account directorem w OMD (Optimum Media)

Do tej pory odpowiadała za obsługę Renault na siedmiu rynkach.

Kraj, 11 sierpnia 2016

Magdalena Mussmann w dziale buyingu w Value Media

Wcześniej pracowała w Grupie OMD.

Kraj, 25 lipca 2016

Sport.pl i Renault organizują niestandardową kampanię

Projekt promuje modele samochodów Renault z segmentu crossover: Kadjar i Captur.

Kraj, 20 lipca 2016

Piotr Stanoch digital integration directorem w Digital Resolution

Awans w agencji należącej do Grupy OMD.

Kraj, 23 lutego 2016

Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek pokierują kreacją Deloitte Digital

Agencja otwiera warszawski oddział.

Kraj, 11 stycznia 2016

Tomasz Zieliński przechodzi z Havas Worldwide Warsaw do Walk

Senior copywriter dołącza do agencji.

Kraj, 16 grudnia 2015

Renault będzie reklamować nowy model Talismana

Kampania będzie prowadzona w TV, radiu internecie oraz w centrach handlowych.

Kraj, 3 listopada 2015

Jagna Pilczuk i Tadeusz Zwierzyński dołączają do Chimney Poland

Nowa producentka i koordynator postprodukcji wzmacniają zespół studia.

Kraj, 27 lipca 2015

Anna Roman-Pluta strategy directorem w Change

Wcześniej pracowała w Havas Worldwide.

Kraj, 6 lipca 2015

Jolanta Gorczyńska i Michał Łągiewka w PZL

Nowy team seniorski dołącza do zespołu agencji.

Kraj, 4 maja 2015

Aleksandra Kosik i Katarzyna Wolska w kreacji Change

Do działu kierowanego przez Jana Majle i Rafała Górskiego dołączy seniorski team. Zmiany także w innych działach agencji.