M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Renault (firma)"

Kraj, 3 listopada 2015

Jagna Pilczuk i Tadeusz Zwierzyński dołączają do Chimney Poland

Nowa producentka i koordynator postprodukcji wzmacniają zespół studia.

Kraj, 27 lipca 2015

Anna Roman-Pluta strategy directorem w Change

Wcześniej pracowała w Havas Worldwide.

Kraj, 6 lipca 2015

Jolanta Gorczyńska i Michał Łągiewka w PZL

Nowy team seniorski dołącza do zespołu agencji.

Kraj, 4 maja 2015

Aleksandra Kosik i Katarzyna Wolska w kreacji Change

Do działu kierowanego przez Jana Majle i Rafała Górskiego dołączy seniorski team. Zmiany także w innych działach agencji.

Zagranica, 28 kwietnia 2015

Renault nie oferuje flamingów jako gadżet

Marketer promuje nowe Twingo w Wielkiej Brytanii.

Kraj, 13 marca 2015

Renault łączy kampanię z loterią [wideo]

W akcji codziennie do wylosowania jest karta paliwowa o wartości 3 tys. zł brutto.

Zagranica, 20 stycznia 2015

Renault: w 2014 r. sprzedaż wzrosła o 3,2 proc.

Sprzedaż globalna francuskiego producenta aut wzrosła w ub.r. o 3,2 proc. i osiągnęła pułap 2,7 milionów sztuk. Coraz lepiej sprzedaje się model Dacia, słabe wyniki zanotowały Argentyna, Brazylia i Rosja.

Kraj, 9 grudnia 2014

Renault świętuje z okazji 100 tys. fanów w Facebooku

W konkursie może wziąć udział każdy fan Renault - wystarczy, że napisze w kilku słowach, czym marka zdobyła jego serce.

Zagranica, 19 listopada 2014

UE: kolejny miesiąc wzrostu sprzedaży samochodów

Październik był kolejnym miesiącem wzrostu sprzedaży nowych samochodów w krajach Unii Europejskiej. Miniony miesiąc był tym samym najlepszym w tym obszarze od 2009 r.

Zagranica, 23 października 2014

Peugeot: wzrost sprzedaży w trzecim kwartale

Francuski producent samochodów PSA Peugeot Citroen opublikował wyniki swojej sprzedaży za III kwartał br. Przychody skonsolidowane w tym obszarze wyniosły 12,3 mld euro, co oznacza wzrost o 1,6 proc.w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.

Kraj, 2 września 2014

The Practice dołącza do MSL Group

Sebastian Hejnowski, odpowiedzialny za MSL Group w regionie, zapowiada otwarcia kolejnych biur w Europie.

Zagranica, 24 lipca 2014

Renault i Fiat będą wspólnie produkować samochód dostawczy

Firmy Renault i Fiat podpisały umowę, na mocy której Renault będzie dostarczać Fiatowi lekki samochód dostawczy, zaprojektowany na bazie płyty podłogowej Renault.

Zagranica, 1 lipca 2014

Renault i Nissan wykupują pakiet większościowy Avtovazu

Joint venture składające się z Nissana i Renault za 742 mln dol. wykupiło większościowy pakiet (50,1 proc.) udziałów w firmie Avtovaz - czyli największego, rosyjskiego producenta samochodów.

Kraj, 26 czerwca 2014

Nierada i Karłowski przechodzą z PZL do Saatchi & Saatchi

Danuta Nierada i Marcin Karłowski od lipca br. dołączają do zespołu Kamila Majewskiego w Saatchi & Saatchi jako nowy seniorski team kreatywny.

Kraj, 19 maja 2014

OMD koordynatorem Renault na cztery rynki

Producent samochodów powierzył polskiemu OMD koordynację na kilku rynkach Europy Środkowej.

Kraj, 14 maja 2014

Magda Dobrowolska-Sagan na pokładzie LemonSkyJWT

Z Pawłem Jakubowskim stworzy team zarządzający zespołem strategii połączonych agencji.

Kraj, 27 stycznia 2014

Renault reklamuje nowy model Megane [wideo]

Za kreację odpowiada agencja Publicis, a zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.

Kraj, 15 stycznia 2014

Bartosz Koj z K2 do Havas Worldwide Warsaw

To już czwarta osoba, która dołączyła w styczniu do agencji, wzmacniając tym samym jej dział digital.

Kraj, 2 sierpnia 2013

Emilia Wilamowska awansowała w zespole OMD

OMD ma nowego account managera odpowiedzialnego za budżet Renault.

Zagranica, 18 lipca 2013

Reklama Renault z tancerkami zakazana

Spot reklamowy producenta samochodów został usunięty za uprzedmiotowienie kobiet.

Kraj, 3 lipca 2013

Marta Makarow i Anna Jaklewicz dołączyły do Focus Event

Z Allegro Agency do Focus Event.

Kraj, 9 maja 2013

Karolina Jurewicz awansuje w OMD

Dom mediowy ma nowego group account directora.

Kraj, 4 lutego 2013

Ringier Axel Springer Polska dla Renault

Biuro reklamy realizuje wspólnie z Renault multimedialny projekt promocyjny.

Zagranica, 29 listopada 2012

Renault ogłasza, że kolor czerwony umarł

"Red is dead" ma być przyjazną drwiną skierowaną do Ferrari.

Kraj, 11 września 2012

Wzmocnienie personalne w dziale kreacji Tribal DDB

Do zespołu dołączyła Agnieszka Michalska jako interactive designer.

Zagranica, 23 sierpnia 2012

Paraolimpiada przyciąga wielkie marki

Bloki reklamowe Channel 4 cieszą się rosnącym zainteresowaniem dużych reklamodawców.

Zagranica, 7 listopada 2011

Z Euro RSCG do Audi

Audi zatrudniło Kristiana Deana na stanowisko brand/communications managera w Wielkiej Brytanii.

Kraj, 24 października 2011

Publicis zamyka w Polsce Publicis Modem

Publicis rezygnuje z agencji interaktywnej Publicis Modem. Realizacja projektów interaktywnych ma zostać powierzona agencji interaktywnej Digital Wonderland.

Kraj, 17 października 2011

Renault sprzedaje samochody fanom

Użytkownicy Facebooka mogą kupić model Clio w limitowanej wersji Fans Edition.

Kraj, 6 września 2011

Ars Thanea wzmacnia dział kreacji

Krzysztof Rejek objął w agencji stanowisko senior designera.

Kraj, 1 września 2011

Renault Polska ma nowego szefa marketingu

Fabrice Crevola szefem marketingu polskiego oddziału francuskiego koncernu samochodowego.

Zagranica, 7 lipca 2011

Eksodus reklamodawców z "News of the World"

Marketerzy wycofują reklamy z tabloidu po aferze hakerskiej z jego udziałem.

Zagranica, 11 marca 2011

Hiszpański kreatywny w agencji Fallon

Santiago Lucero pracował wcześniej w Publicis Spain.

Kraj, 28 stycznia 2011

Anna Podskarbi szefem Optimum Media OMD

Po kilku miesiącach rządów Jakuba Bierzyńskiego na szefową agencji awansowała Anna Podskarbi.

Zagranica, 16 grudnia 2010

Renault chce nadal inwestować w Formułę 1

Firma będzie występować jako dostawca silników i zaawansowanych technologii.

Zagranica, 3 grudnia 2010

Renault wprowadza platformę iAd w Europie

Pozwala ona na dotarcie do użytkowników iPhone'ów i iPodów Touch.

Zagranica, 17 listopada 2010

Publicis tworzy globalny butik interaktywny

Grupa reklamowa zdecydowała się połączyć agencje interaktywne Marcel i Publicis Net.

Zagranica, 5 października 2010

Julia Roberts pomaga reklamie Renault

Premiera kinowa filmu "Jedz, módl się, kochaj" wygenerowała 600 tys. kontaktów z najnowszą reklamą modelu Twingo Gordini, pokazywaną w Wielkiej Brytanii.

Kraj, 21 września 2010

Total przypomina o przeglądach technicznych

Promuje oleje silnikowe Elf i Total.

Artykuły weekendowe, 13 sierpnia 2010

Osheesz w mordę!

Bartłomiej Wyszyński, wiceprezes zarządu i dyrektor ds. strategii w agencji interaktywnej Artegence, pisze o wydarzeniach minionego tygodnia, ale przede wszystkim o tym, że Facebook bierze wszystko.

Artykuły weekendowe, 13 sierpnia 2010

Niewolnicy interactive

Przemysław Wojak, managing partner i executive creative director w Tequila/Polska, komentuje wydarzenia tygodnia, które zostały zdominowane przez projekty uruchamiane w internecie.

Kraj, 13 lipca 2010

Maciej Lissowski w Publicis

Dotychczasowy szef Ogilvy Action obejmie funkcję deputy managing directora w Publicis.

Kraj, 29 czerwca 2010

Nowy team kreatywny w S4

Jarosław Pawlik i Tomasz Ptak dołączyli do stołecznego oddziału agencji.

Kraj, 10 czerwca 2010

Podbielski i Królicki w San Markos

Do agencji San Markos dołączył nowy, doświadczony team kreatywny.

Kraj, 27 maja 2010

OMG szuka następcy Winklera i zmienia strukturę

Dom mediowy Optimum Media OMD należący do Omnicom Media Group rekrutuje dyrektora zarządzającego i reorganizuje strukturę.

Zagranica, 4 maja 2010

Renault gra w Facebooku

Francuski koncern motoryzacyjny chce angażować uwagę użytkowników największego portalu społecznościowego.

Artykuły weekendowe, 23 kwietnia 2010

Elektryczne Renault w "The Sims 3"

Renault udostępni swoje auta użytkownikom gry "The Sims".

Kraj, 23 marca 2010

Pentagon Research: w pierwszym wyścigu Kubica pozwolił zarobić Renault 1,2 mln zł


Inaugurujący sezon Formuły 1 wyścig w Bahrajnie (14 marca br.), który był debiutem Roberta Kubicy w teamie Renault, był udany...

Kraj, 22 marca 2010

FoodCare promuje N-Gine, produkt, którego nie ma na rynku

FoodCare, właściciel marki napoju energetycznego Tiger, w pierwszym tygodniu marca br. poinformował o wprowadzeniu na rynek nowej marki energetyka -...

Kraj, 8 marca 2010

Konrad Suszczyński p.o. dyr. marketingu FoodCare; marka N-Gine sponsorem Kubicy

Konrad Suszczyński, international category manager odpowiedzialny w FoodCare m.in. za markę napoju energetycznego Tiger, awansował w strukturach firmy. Został p.o....