M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Research International (firma)"

Kraj, 16 listopada 2011

TNS konsoliduje biznes w Polsce

OBOP zostanie połączony z Pentorem.

Kraj, 11 marca 2011

ARC Rynek i Opinia rozbudowuje strukturę

W firmie stworzono trzeci zespół badawczy, którego kierownikiem został Marek Lekki.

Kraj, 5 stycznia 2011

Piotr Kwiatkowski prezesem TNS Pentor

Zastąpił na tym stanowisku Eugeniusza Śmiłowskiego.

Kraj, 24 listopada 2010

Pentor RI zmienia nazwę na TNS Pentor

Zmiana marki jest efektem globalnego połączenia TNS i Research International, które nastąpiło w lutym 2009 r. Nowa nazwa podkreśla obecność Pentora w międzynarodowej sieci TNS.

Zagranica, 15 czerwca 2009

Mark Cranmer nowym CEO w Isobarze

Mark Cranmer objął stanowisko chief executive officera w Isobarze - sieci interaktywnej komunikacji full service, której częścią w Polsce jest...

Kraj, 16 marca 2009

TNS i Pentor wkrótce opracują harmonogram i zasady fuzji

W wyniku globalnej decyzji grupy badawczej Kantar (WPP Group) dotyczącej fuzji sieci TNS Custom i Research International również w Polsce...

Zagranica, 24 lutego 2009

Fuzja TNS i Research International; globalną marką będzie TNS

TNS i Research International łączą siły. Mają stworzyć największą na świecie spółkę badań rynkowych. Fuzja jest częścią poważniejszej reorganizacji grupy...

Kraj, 13 października 2008

IQS i PBS podjęły decyzję o strategicznej współpracy

Firmy badawcze IQS & Quant Group i PBS DGA podjęły decyzję o nawiązaniu strategicznej współpracy przy realizacji projektów analitycznych. Chodzi...

Kraj, 8 września 2008

Pentor RI adaptuje globalny projekt brandingowy

Pentor Research International zmienia identyfikację wizualną w ramach globalnego projektu brandingowego. Jest to część sieciowych zmian, jakie nastąpiły w sieci...

Kraj, 2 kwietnia 2008

Pentor zmienia strukturę kliencką i marketingową

Zarząd firmy badawczej Pentor podjął decyzję o przebudowie struktur organizacyjnych, które mają zostać dostosowane do standardów korporacyjnych sieci Research International,...

Zagranica, 14 sierpnia 2007

Bob Meyers odpowiada za rozwój Research International

Bob Meyers został wyznaczony przez zarząd WPP Group na global chief executive firmy Research International. Zajmie stanowisko Marka Cranmera, który...

Zagranica, 10 sierpnia 2007

Mark Cranmer, worldwide chief executive, odchodzi z Research Int.

Mark Cranmer, pełniący funkcję worldwide chief executive firmy badawczej Research Int., podjął decyzję o odejściu z firmy. Jego dalsze plany...

Zagranica, 2 lipca 2007

Paul Edwards przechodzi z Publicis do Research International

Paul Edwards, chief strategy officer w londyńskim oddziale Publicis, objął stanowisko chairmana w Research International, będącej częścią należącej do WPP...

Zagranica, 23 maja 2007

Palmisano odpowiada za marketing Starcom MediaVest w Europie

Luciana Palmisano obejmie stanowisko chief marketing officera w grupie domów mediowych Starcom MediaVest w regionie EMEA. Wcześniej przez 10 lat...

Kraj, 20 grudnia 2006

Według badania UPC 56 proc. Polaków nie planuje, co obejrzy w telewizji

Według ogólnoeuropejskiego badania preferencji widzów zrealizowanego przez UPC polski model oglądania TV nadal jest odmienny od europejskiego. Tylko najmłodsi (do...

Kraj, 7 grudnia 2006

Jeszcze przed świętami UPC przedstawi wyniki paneuropejskiego badania telewizyjnego

Tuż przed świętami Bożego Narodzenia UPC przedstawi wyniki paneuropejskiego badania preferencji widzów. Tegoroczne badanie dotyczy przede wszystkim sportu w telewizji....

Zagranica, 6 czerwca 2006

Julian Bond został chief executive w Research International

Julian Bond jako chief executive będzie odpowiadał za działania firmy badawczej Research International (WPP) na rynku brytyjskim. Bond ma raportować...

Zagranica, 11 kwietnia 2006

Richard Goosey, jeden z szefów Nielsena, przechodzi do konkurencyjnej firmy

Firma Harris Interactive pozyskała jednego z szefów Nielsen//NetRatings. Richard Goosey jest weteranem rynku badań. W Nielsen//NetRatings pełnił funkcję chief of...

Zagranica, 6 grudnia 2005

WPP Group kupuje chińską firmę badawczą SCMR

Należąca do grupy WPP firma Research International nabyła większościowy pakiet udziałów chińskiej agencji South China Market Research (SCMR). Tym samym...

Zagranica, 6 grudnia 2005

WPP Group kupuje chińską firmę badawczą SCMR

Należąca do grupy WPP firma Research International nabyła większościowy pakiet udziałów chińskiej agencji South China Market Research (SCMR). Tym samym...

Kraj, 21 grudnia 2004

Telewizja to dla Polaków jedna z najważniejszych rozrywek w święta wg badania Pentora dla UPC Polska

Oglądanie telewizji to dla Polaków jedna z najważniejszych rozrywek w święta - wynika z badania przygotowanego przez firmę Pentor na...

Kraj, 21 grudnia 2004

Telewizja to dla Polaków jedna z najważniejszych rozrywek w święta wg badania Pentora dla UPC Polska

Oglądanie telewizji to dla Polaków jedna z najważniejszych rozrywek w święta - wynika z badania przygotowanego przez firmę Pentor na...

Kraj, 14 stycznia 2003

Pentor wprowadził do oferty analizy konceptów marketingowych

Instytut badawczy Pentor wprowadził do swojej oferty badania o nazwie ScreenLab opracowane przez firmę Research International. Są to analizy konceptów...

Kraj, 6 grudnia 2002

Pentor promuje badanie efektu komunikacyjnego reklamy

Instytut badawczy Pentor promuje produkt badawczy o nazwie PubliTestsm. Jest to system oceny reklam opracowany przez międzynarodową korporację badawczą Research...

Kraj, 19 września 2002

Pentor wprowadza do oferty nowe badania efektywności reklamy

Instytut badawczy Pentor, stowarzyszony z międzynarodową siecią Research International, wprowadził do swojej oferty produkt o nazwie Trace (Tracking Advertising Campaign...