M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Reserved (marka)"

Kraj, 14 listopada 2014

LPP wprowadzi szóstą markę na rynek

Do Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay dołączy kolejny brand.

Kraj, 9 września 2014

Divante przygotowało sklep internetowy Reserved

Nowa realizacja agencji specjalizującej się w rozwiązaniach e-commerce.

Kraj, 20 listopada 2013

Martyna Szuta awansuje w Zjednoczenie.com

Poprzednio pełniła funkcję key account managera.

Kraj, 12 września 2013

Reserved rusza z jesiennym wsparciem

Kampanię realizuje Zjednoczenie.com.

Kraj, 24 października 2012

Ogłoszono nominacje do Mixx Awards 2012

Nominowano 33 prace w 11 kategoriach.

Kraj, 10 października 2012

Social media Reserved w rękach Zjednoczenie.com

LPP poszerza współpracę z agencją.

Kraj, 12 września 2012

Paweł Woźny awansował w LPP

Menedżer został regionalnym dyrektorem sprzedaży w Rosji.

Kraj, 29 sierpnia 2012

Paweł Dutkiewicz w LPP w Rosji

Zapewnia wsparcie menedżerskie.

Kraj, 27 sierpnia 2012

Denimowy teaser kampanii House

LPP ruszyło z aktywnością zapowiadającą kampanię swojej marki.

Kraj, 28 czerwca 2012

LPP bez dyrektora marketingu

Monika Kapłan-Gerc została prezesem Deni Cler.

Kraj, 11 kwietnia 2012

Serce i Rozum wyprzedzają Allegro

Fan page Telekomunikacji Polskiej został liderem brandowych stron fanowskich według danych Socialbakers.

Kraj, 21 marca 2012

Reserved rozdaje zniżkowe kupony

Trwa kampania internetowa marki Reserved, w której do zdobycia są kupony zniżkowe na wiosenne zakupy.

Kraj, 8 marca 2012

BNA i Fresh Brand Design wyróżnione

Marki Reserved i Polmed docenione za prace rebrandingowe w konkursie Rebrand 100 Awards.

Kraj, 6 lutego 2012

Rafał Betlejewski rezygnuje z kierowania agencją Koledzy

Jej współzałożyciel i dyrektor kreatywny zamierza skupić się na pracy twórczej i artystycznej.

Kraj, 12 września 2011

Ciszewski PR o polskim Facebooku

Coraz więcej polskich nastolatków korzysta z najpopularniejszego portalu społecznościowego.

Artykuły weekendowe, 20 maja 2011

Polak ubrany według GfK Polonia

Polacy kupują odzież rzadziej niż to miało miejsce jeszcze w 2008 roku. Sklepy z ubraniami nadal jednak cieszą się ich zainteresowaniem. Jak wygląda struktura zakupów? Jakich produktów szukają, które sklepy wybierają?

Kraj, 13 maja 2011

Moda w 3D

Nowy portal modowy Funfashion.pl oferuje wirtualne przymierzalnie.

Artykuły weekendowe, 15 kwietnia 2011

Jak zostać marką facebookową

Czy łatwo wypromować markę mediową? Dlaczego jedne marki przebijają się do serwisów społecznościowych, a innym się to nie udaje? Agnieszka Wasilewska i Jakub Urbaniak, dyrektorzy zarządzający w agencji interaktywnej MRM Worldwide, analizują listę polskich top brands w Facebooku.

Kraj, 7 marca 2011

Cropp i House zniknęły z Facebooka

Fan page'e tych marek rozsyłały link do złośliwego oprogramowania, które wysyłało scam.

Artykuły weekendowe, 4 marca 2011

Reserved w Buenos Aires

LPP zdradza kulisy prac nad wiosenną kampanią reklamową.

Kraj, 11 lutego 2011

LPP zwiększa dwukrotnie wydatki na internet

Ponadto ATL wesprze markę Reserved, a eventy - Cropp i House.

Artykuły weekendowe, 11 lutego 2011

Co kręci społeczności?

Kinga Szydzińska, PR manager ds. projektów internetowych w Grupie ZPR, zastanawia się, dlaczego jedne marki w czołówce Facebooka są, a inne nie...

Przetargi, 18 października 2010

LPP wybiera agencję dla House’a

Marka odzieżowa jest do wzięcia.

Kraj, 9 września 2010

Znani modele w reklamach Reserved

Anna Jagodzińska, Kamen Pedaru i Tobias Sorensen promują jesienną kolekcję Reserved.

Kraj, 15 marca 2010

Nowe osoby w dziale marketingu Atlantica

Do działu marketingu Atlantica, producenta bielizny, dołączyły dwie nowe osoby. Dina Evrokatova rozpoczęła pracę na stanowisku junior brand manager export...

Kraj, 21 grudnia 2009

Sklepy i internet głównymi kanałami komunikacji LPP w 2010 r.

Firma odzieżowa LPP w przyszłym roku skupi się na wsparciu marek Reserved, Cropp i House (ma jeszcze w portfolio Mohito...

Kraj, 31 sierpnia 2009

BNA autorem nowego logo Reserved

Należąca do LPP marka odzieżowa Reserved odświeża logo (o planach rebrandingu pisaliśmy w DS "MMP" z 11 maja br.). Zmieniony...

Kraj, 24 lipca 2009

Mariusz Kozak-Zagozda dyrektorem kreatywnym marki Atlantic

Mariusz Kozak-Zagozda objął nowo utworzone stanowisko dyrektora marki w firmie Atlantic, która jest producentem bielizny. Ostatnio pracował w spółce Vistula...

Kraj, 11 maja 2009

LPP opracowuje nową strategię dla Reserved; nie wyklucza rezygnacji z telewizji

LPP SA prowadzi prace nad nową strategią marketingową i komunikacyjną dla swojej wiodącej marki odzieżowej Reserved. Równolegle prowadzone są prace...

Kraj, 25 marca 2009

Monika Kapłan-Gerc dyr. marketingu LPP, trwają prace nad budżetem i strategią

Monika Kapłan-Gerc będzie od 1 kwietnia br. nowym dyrektorem marketingu spółki odzieżowej LPP, właściciela marek Reserved, Cropp, House, Mohito i...

Kraj, 12 marca 2009

Stare techniki w nowym serwisie marki Reserved

Najświeższy, pełnoekranowy, flashowy serwis www.re-reserved.com promuje nową, wiosenną kolekcję marki odzieżowej Reserved (LPP) pod nazwą "Abstracted". Strona stworzona została jako...

Kraj, 2 marca 2009

Jacek Kania przechodzi z LPP do Maxusa

Jacek Kania, dotychczas kierownik ds. mediów w firmie odzieżowej LPP (zajmował się tam współpracą z mediami oraz domami mediowymi w...

Kraj, 3 grudnia 2008

LPP zwalnia pracowników, redukuje budżety reklamowe, ogranicza otwarcia salonów

Firma LPP SA, właściciel marek Cropp i Reserved, zwalnia pracowników, redukuje budżety reklamowe i ogranicza otwarcia nowych salonów. - Spółka...

Kraj, 26 listopada 2008

LPP uruchomiło internetowy serwis informacyjny dla dziennikarzy i stylistów

LPP SA uruchomiło internetowy serwis dla dziennikarzy i stylistów. Na stronie www.press.lpp.com.pl znajdują się bieżące informacje prasowe na temat marek...

Kraj, 20 listopada 2008

WP.pl promuje swoją telewizję

Wystartowała kampania reklamowa telewizji internetowej WP.tv. Prawie w całości została oparta na koncepcji consumer touchpoints. Komunikat reklamowy będzie można więc...

Kraj, 29 września 2008

Mariusz Kozak-Zagozda ma zająć się marketingiem Vistuli

Mariusz Kozak-Zagozda został dyrektorem artystycznym w grupie odzieżowej Vistula. Ma być odpowiedzialny za komunikację marketingową, kształtowanie wizerunku marek oraz wprowadzanie...

Przetargi, 11 września 2008

G7 wygrała przetarg Cropp; marketer twierdzi, że przeglądu nie zakończył

Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, firma LPP wybrała agencję reklamową G7 do kompleksowej obsługi marki Cropp/CroppTown. Agnieszka Górska, dyr. marketingu LPP,...

Kraj, 2 września 2008

Reporter zmienia wizerunek i grupę docelową

Marka odzieży Reporter rozpoczyna kampanię jesienno-zimowej kolekcji odzieży. Reporter przeszedł znaczącą zmianę wizerunkową, poszukując nowego miejsca na rynku. - To...

Kraj, 5 sierpnia 2008

Mariusz Kozak-Zagozda odchodzi z LPP

Mariusz Kozak-Zagozda, dyr. ds. strategicznych projektów marketingowych, odchodzi z przyczyn osobistych z firmy LPP SA zarządzającej markami Reserved, Cropp i...

Kraj, 23 lipca 2008

LPP przygotowuje jesienną kampanię dla marki odzieży Reserved

Spółka LPP przygotowuje się do wizerunkowej kampanii odzieży marki Reserved. Akcja reklamowa ma ruszyć w październiku br. i będzie promowała...

Kraj, 15 lipca 2008

Gosia Baczyńska zaprojektuje kolekcję dla Reserved; w listopadzie kampania

Firma odzieżowa LPP nawiązała współpracę z projektantką mody Gosią Baczyńską. W ramach kontraktu Baczyńska przygotuje dla marki Reserved specjalną kolekcję...

Kraj, 27 czerwca 2008

Z Winiarami do Barcelony

Agencja FireFly Creation odpowiada za organizację i koordynację wakacyjnej promocji dla wybranych dań Winiary Danie w 5 minut pt. "Jedź...

Kraj, 13 maja 2008

LPP tworzy nowy dział public relations

Firma odzieżowa LPP, właściciel marek Reserved, Cropp i Esotiq, jest w trakcie tworzenia nowej struktury marketingowej odpowiedzialnej za działania PR....

Kraj, 22 kwietnia 2008

Tomasz Łukasiewicz odpowiada za produkcję kampanii w LPP

Tomasz Łukasiewicz został specjalistą ds. produkcji kampanii audiowizualnych w dziale marketingu LPP (marki Reserved, Cropp Town, Re Kids). Odpowiada za...

Kraj, 14 kwietnia 2008

LPP po przejęciu Artmana ma na nowo pozycjonować marki Cropp i House

Połączenie firm LPP (właściciela marek Reserved, Cropp i Esotiq) oraz Artman SA zaowocuje powstaniem jednej z największych firm odzieżowych w...

Kraj, 14 kwietnia 2008

Tesco debiutuje z marką odzieży F&F

Sieć handlowa Tesco zadebiutowała na rynku z marką odzieży F&F. Jej adresatem są kobiety i mężczyźni w wieku powyżej 25...

Kraj, 11 kwietnia 2008

LPP chce przejąć Artmana

LPP SA, właściciel marek Reserved i Cropp/CroppTown, zamierza przejąć spółkę Artman SA, właściciela marki House. Obie firmy podpisały w tej...

Kraj, 5 marca 2008

Giedymin Jabłoński nowym art directorem Lowe GGK

Do zespołu kreacji agencji Lowe GGK dołączył nowy art director Giedymin Jabłoński. Poprzednio pracował w firmie Reserved, gdzie odpowiadał m.in....

Kraj, 4 marca 2008

Jacek Kania został media managerem w LPP

Jacek Kania objął stanowisko media managera w dziale marketingu LPP, firmy odzieżowej będącej właścicielem marek: Reserved, Cropp Town i Esotiq....

Kraj, 26 lutego 2008

Marka Reserved rozszerzona o obuwie

Reserved (LPP SA) rozszerza asortyment produktów o obuwie. Uzupełni ono dotychczasową ofertę marki, pod którą można było nabyć odzież, bieliznę...