M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Rieber Foods Polska (firma)"

Kraj, 16 stycznia 2015

Łatwym ciachem w Babeczkę z kubeczka

Startuje kampania produktu Delecty.

Kraj, 18 listopada 2014

Cross-promocja Delecty z Bakallandem

Ruszyło przedświąteczne wsparcie sprzedaży. Za kampanię odpowiada dom mediowy Starcom, który zaplanował media, oraz agencja reklamowa DDB Warszawa - autor spotu telewizyjnego.

Kraj, 4 listopada 2014

Delecta z kampanią sponsorską

Ruszają przedświąteczne działania marki, których celem jest wzmocnienie komunikacji oferty produktowej.

Kraj, 15 września 2014

Delecta wprowadza na rynek nową przekąskę i wspiera ją kampanią

"Łatwe ciacho" rusza z kampanią.

Kraj, 27 maja 2014

Bakalland przejmuje Rieber Foods Polska

Marka Delecta znajdzie się w portfolio Bakallandu po uzyskaniu zgody UOKiK.

Kraj, 18 marca 2014

Delecta promuje pieczenie

Rieber Foods Polska z "zakręconym" spotem sponsorskim.

Kraj, 26 lutego 2013

Delecta promuje kisiel w internecie

Rieber Foods Polska wspiera owocową linię deserów.

Kraj, 15 czerwca 2012

Si Mexico! w ofercie Delecty

Marketer wprowadza linię produktów meksykańskich w nowej odsłonie.

Kraj, 1 czerwca 2012

Delecta promuje Sernik loterią SMS

Celem akcji jest wsparcie sprzedaży produktu.

Kraj, 21 października 2011

100 tys. zł w przedświątecznej loterii Delecty

Marketer chce zwiększyć rotację swoich produktów w okresie przedświątecznym.

Kraj, 3 października 2011

Tribal DDB wdraża ofertę rozpoznawania obrazu

Agencja interaktywna z grupy Corporate Profiles DDB Group nawiązała współpracę z firmą iTraff Technology.

Kraj, 18 sierpnia 2011

Bartosz Jędrasiak brand managerem Burger Kinga

Do AmRestu przeszedł z Intersnack Poland.

Przetargi, 7 lipca 2011

Tribal DDB pracuje dla Rieber Foods Polska

Agencja zajmie się kompleksową obsługą projektów online marketera.

Kraj, 23 marca 2011

Delecta rusza z największą w historii kampanią wizerunkową [WIDEO]

Marketer chce repozycjonować markę i nadać jej nowe atrybuty.

Kraj, 15 lutego 2011

Fisiel w nowej kampanii [WIDEO]

Rieber Foods Polska chce przekonać do Fisiela i dzieci, i ich mamy.

Kraj, 7 lutego 2011

UOKiK mówi nie przejęciu Merlina przez Empik

Urząd obawia się nadmiernej koncentracji na rynku sprzedaży książek i płyt z muzyką. Właściciel Empiku rozważa odwołanie się od tej decyzji.

Kraj, 12 października 2010

Królik Fisiel w mediach

Wystartowała kampania produktu Delecty.

Kraj, 14 czerwca 2010

Morawski w Ferrero

Do zespołu Ferrero Polska dołączył Krzysztof Morawski.

Kraj, 8 marca 2010

Rieber Foods wzmacnia reklamą wizerunek Delecty

Rieber Foods Polska wspiera kampanią reklamową markę Delecta. Działania prowadzone pod hasłem "Delecta. Cieszmy się smakiem" mają na celu wzmocnienie...

Kraj, 27 października 2009

Krzysztof Morawski szefem ds. sieci ogólnopolskich w Rieber Foods Polska

Krzysztof Morawski objął stanowisko dyrektora ds. sieci ogólnopolskich w Rieber Foods Polska (właściciel m.in. marek Delecta i Anatol). Odpowiada za...

Kraj, 22 października 2009

Fisielowy Kubek od Delecty na ekranach TV

Od 19 października trwa kampania reklamowa Fisielowego Kubka - kisielu bez gotowania dla dzieci marki Delecta (Rieber Foods Polska). Kampania...

Kraj, 9 października 2009

UOKiK nie zgadza się na przejęcie Gellwe przez Rieber Foods Polska

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nie wydał zgody na przejęcie przez Rieber Foods Polska (właściciela Delecty) kontroli nad działalnością FoodCare...

Kraj, 15 grudnia 2008

Właściciel Delecty przejmie markę Gellwe

Rieber & Son, właściciel marki Delecta i King Oscar, podpisał umowę wstępną o przejęciu marki Gellwe należącej do FoodCare. W...

Kraj, 13 października 2008

Fortuna dołączyła do programu "Wiem, co wybieram"

Marka Fortuna po pozytywnym przejściu procedury kwalifikacyjnej została oficjalnym partnerem programu "Wiem, co wybieram". Logo Fortuny pojawi się w kampanii...

Kraj, 16 września 2008

Andrzej Izraelski dyrektorem handlowym sieci detalicznej Lewiatan

Andrzej Izraelski objął stanowisko dyr. handlowego sieci sklepów detalicznych Lewiatan. Odpowiada za opracowanie i realizację strategii handlowej sieci liczącej w...

Kraj, 10 lipca 2008

Wystartowała kampania informacyjna programu "Wiem, co wybieram"

Rozpoczęła się kampania edukacyjno-informacyjna programu znakowania produktów żywnościowych "Wiem, co wybieram" (o planach dotyczących tej kampanii informowaliśmy w DS "MMP"...

Kraj, 7 lipca 2008

Andrzej Izraelski, dyrektor ds. rozwoju Jutrzenki, opuszcza firmę

Andrzej Izraelski, dyr. rozwoju firmy Jutrzenka SA, odpowiedzialny m.in. za działania marketingowe i komunikacyjne Jutrzenki, Ziołopeksu oraz Helleny, odejdzie z...

Kraj, 24 czerwca 2008

Program "Wiem, co wybieram" ruszy z kampanią informacyjną

Program "Wiem, co wybieram" promujący zdrową żywność rozpocznie w najbliższych tygodniach kampanię informacyjną adresowaną do konsumentów. Akcja będąca częścią światowej...

Kraj, 7 stycznia 2008

W kwietniu ruszy kampania programu konsumenckiego "Wiem, co wybieram"

W kwietniu br. ruszy kampania mediowa promująca program konsumencki "Wiem, co wybieram". Jej organizatorami są czterej polscy producenci żywności: Bakalland...

Kraj, 30 sierpnia 2007

Geir Mikalsen dyrektorem ds. komunikacji w Rieber & Søn

Geir Mikalsen objął stanowisko dyrektora ds. komunikacji oraz relacji z inwestorami w grupie spożywczej Rieber & Søn, do której należy...

Kraj, 20 grudnia 2006

Podravka Polska planuje przejęcie polskiej marki spożywczej; koniec aliansu z Rieber Foods

Podravka Polska, producet przypraw Vegeta, prowadzi zaawansowane rozmowy w sprawie akwizycji jednej z polskich marek spożywczych w celu poszerzenia własnej...

Kraj, 3 listopada 2006

Andrzej Izraelski, wcześniej dyr. marketingu Polskiego Ogrodu, szefem rozwoju w Jutrzence  

Andrzej Izraelski został dyrektorem ds. rozwoju w firmie Jutrzenka SA. Poprzednio był związany ze spółką Polski Ogród, w której pełnił...

Kraj, 10 października 2006

Rieber Foods Polska zaplanował najdłuższą w historii kampanię Delecty

Rieber Foods Polska rozpoczyna intensywną kampanię reklamową marki Delecta wspierającą asortyment gotowych sosów z indykiem z kategorii dań słonych. Potrwa...

Kraj, 3 października 2006

Radosław Lisiecki odpowiada za marketing handlowy Rieber Foods Polska

Radosław Lisiecki objął stanowisko dyr. sprzedaży i marketingu handlowego w firmie Rieber Foods Polska. Wcześniej jako krajowy dyrektor sprzedaży pracował...

Przetargi, 19 lipca 2006

McCann Worldgroup zajmie się obsługą nowej marki Herbapolu

Herbapol Lublin SA, producent herbat i syropów ziołowo-owocowych, rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową swojej nowej marki (jej nazwa utrzymywana jest...

Kraj, 10 lipca 2006

Jacek Sitko nowym dyrektorem marketingu i wiceprezesem Herbapolu Lublin

Jacek Sitko, do niedawna dyrektor marketingu Rieber Foods Polska, został dyrektorem marketingu i członkiem zarządu Herbapolu Lublin SA, producenta herbat...

Kraj, 10 lipca 2006

Rieber Foods inwestuje w poszerzenie marki Delecta

Rieber Foods Polska, właściciel marki Delecta, ponownie inwestuje w jej wsparcie reklamowe mające ugruntować repozycjonowanie brandu z kategorii produktów słodkich...

Kraj, 6 lipca 2006

Aneta Bura nowym dyrektorem marketingu Rieber Foods Polska

Aneta Bura, dotychczasowy product manager marki Delecta, została nowym dyrektorem marketingu Rieber Foods Polska SA, właściciela marek: Delecta, King Oscar,...

Kraj, 28 czerwca 2006

Delecta sponsoruje regaty żeglarskie

Delecta należąca do norweskiego koncernu Rieber Foods Polska SA objęła patronatem i pomocą finansową bieżący sezon żeglarski międzynarodowej klasy Europa...

Kraj, 17 maja 2006

Andrzej Izraelski przestał być dyrektorem marketingu Polskiego Ogrodu

Andrzej Izraelski, dyrektor marketingu spółki Polski Ogród, rozstał się z firmą. Polski Ogród należy do Hortex Holding i zajmuje się...

Kraj, 20 marca 2006

Rieber Foods przeznaczy 3 mln zł na wsparcie reklamowe Delecty

Rieber Foods Polska wesprze sprzedaż ciast w proszku z linii Duża Blacha marki Delecta. Od 20 marca do połowy kwietnia...

Kraj, 10 lutego 2006

Internet Designers przygotowała serwis www i konkurs walentynkowy dla Delecty

Agencja interaktywna Internet Designers przygotowała dla marki Delecta (Rieber Foods Polska SA) serwis www i konkurs walentynkowy. Internauci mają możliwość...

Kraj, 2 lutego 2006

Agnieszka Barańska nowym dyrektorem marketingu Horteksu, a Izraelski - Polskiego Ogrodu

Agnieszka Barańska jest nowym dyrektorem marketingu Hortex Holding SA. Jej poprzednik Roman Rabantek odszedł z Horteksu w listopadzie ub.r. Barańska...

Kraj, 13 stycznia 2006

Rieber Foods przygotował silne wsparcie dla produktów meksykańskich Delecty

"Odkryj Meksyk w swoim domu!" - pod takim hasłem od 9 stycznia do 19 marca br. trwa intensywna kampania reklamowa...

Kraj, 23 grudnia 2005

Rieber Foods o blisko 30 proc. zwiększy wydatki reklamowe w 2006 r.

Rieber Foods Polska SA, właściciel marek Delecta, Anatol i King Oscar, zapowiada zwiększenie o jedną trzecią swoich wydatków reklamowych w...

Kraj, 2 grudnia 2005

Rieber Foods Polska kreuje oryginalne kanały dotarcia dla marki Delecta

Rieber Foods Polska SA, właściciel marki Delecta, zaplanował w okresie przedświątecznym wsparcie reklamowe marki. Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości Delecty...

Kraj, 3 listopada 2005

Rieber Foods i Podravka razem liczą na wzrost sprzedaży o 5 proc.

Rieber Foods Polska i Podravka International Export-Import, które zawiązały w Polsce sojusz strategiczny (o planach pisaliśmy w DS "MMP" 28...

Kraj, 31 października 2005

SCH Public Relations będzie pracować nad programem "Apteka bez barier"

Agencja SCH Public Relations podpisała umowę z ogólnopolskim dystrybutorem farmaceutycznym firmą Torfarm na obsługę medialną akcji społecznej "Apteka bez barier"....

Kraj, 28 października 2005

Rieber Foods i Podravka zawiązują sojusz strategiczny

Rieber Foods Polska SA, właściciel m.in. marki Delecta, i Podravka International Export-Import Sp. z o.o. sprzedająca u nas przyprawy Vegeta...

Kraj, 27 października 2005

Rieber Foods Polska promuje budynie instant Delecty

Firma Rieber Foods Polska prowadzi kampanię reklamową budyniów instant "Prosto do kubka!" marki Delecta. W kampanii promowane są budynie na...