M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Right Guard (marka)"

Kraj, 5 kwietnia 2012

Henkel wycofuje markę Right Guard

Część konceptu Right Guard zostanie wykorzystana w ramach nowej linii Fa.

Przetargi, 3 sierpnia 2011

Henkel wybiera Engine

Agencja zajmie się obsługą marki kosmetyków Right Guard.

Kraj, 7 czerwca 2011

Henkel szykuje kolejne uderzenie dla Right Guarda

Udziały Right Guarda nie satysfakcjonują marketera, dlatego szykuje się do kolejnego uderzenia.

Kraj, 13 lipca 2010

Right Guard rusza z konkursem piłkarskim

Wyjazd na mecz na słynnym stadionie Camp Nou jest nagrodą w konkursie kosmetyków Right Guard.

Kraj, 18 czerwca 2010

Right Guard w wersji piłkarskiej

Nowa marka dezodorantów dla mężczyzn chce wykorzystać zainteresowanie piłką nożną.

Kraj, 1 czerwca 2010

Garnier debiutuje w męskich dezodorantach

L'Oreal Polska z marką Garnier chce być obecny także w segmencie męskich dezodorantów. Rusza z akcją, która ma wyróżnić brand na tle konkurencji.

Artykuły weekendowe, 7 maja 2010

Brzydki zapach na wesoło

Producenci dezodorantów ruszyli z promocją swoich "leków na brzydki zapach". Unilever i Henkel postawiły na dowcip.

Przetargi, 12 kwietnia 2010

Kosmetyki w nowych mediach

Henkel zamierza znaleźć partnerów do współpracy przy kampaniach internetowych kosmetyków.

Kraj, 31 marca 2010

Henkel mocniej zainwestuje w innowacyjne podejście do komunikacji

Henkel Polska w tym roku chce zwiększyć aktywność marketingową swoich kosmetyków w obszarze innowacyjnych projektów, wykorzystując m.in. nowe media. Jak...

Kraj, 10 marca 2010

Right Guard ruszy z kampanią w połowie kwietnia

Henkel Polska wprowadza na rynek nową markę dezodorantów dla mężczyzn Right Guard (o planach jej wprowadzenia pisaliśmy w DS "MMP"...

Kraj, 26 lutego 2010

Henkel wprowadzi amerykańską markę dezodorantów Right Guard

Henkel wprowadzi w Polsce amerykańską markę dezodorantów dla mężczyzn Right Guard. Na razie bliższe szczegóły na temat tego launchu nie...

Zagranica, 30 listopada 2009

Henkel rozpoczyna globalny konkurs mediowy

Henkel rozpoczyna globalny przetarg na media. Właściciel m.in. marek Right Guard i Schwarzkopf przegląda oferty pod kątem obsługi budżetu wartego...

Zagranica, 1 października 2002

MindShare wygrał wart 600 mln dol. budżet mediowy Gillette Co.

Dom mediowy MindShare, należący do Grupy WPP, wygrał wart 600 mln dol. globalny budżet mediowy Gillette Co. Informacja pochodzi od...

Zagranica, 24 lipca 2001

GILLETTE KONSOLIDUJE GLOBALNY BUDŻET REKLAMOWY W BBDO

Koncern Gillette Co. przekazał globalny budżet reklamowy marek Oral-B i Braun o wartości 80 mln dol. z agencji reklamowej Lowe...